80-luvun nopeatempoinen syntikkapoppi

Kuunteleeko joku muu tätä hauskaa ja viatonta 80-luvun kamaa? Laittakaa lisää samanlaisia biisejä. Nyt jorataan!

Eighth Wonder - Baby Baby (Euro Dance Mix)

Mandy Smith - Positive Reaction (Extended Mix)

Expose - Point Of No Return (12" Mix)

80-luvun syntikkamusiikki on lähellä sydäntä, mutta enimmäkseen elokuvien soundtrackien muodossa.

Tässä yksi lapsuusajan suosikkielokuvan (Fletch [1985]) tarttuvakertosäkeinen ja nopeahkotempoinen kasaripop-kappale.

Stephanie Mills - Bit By Bit

Bonuksena laitettakoon Flashdancen [1983] ikiklassikko, jonka tahtiin raavammatkin miehet salaisesti noddailee. Ei tosin alkuperäispostaajan toivoma nopeatempoinen sykähtely, mutta istunee muuten kehykseen.

Irene Cara - What A Feeling

Viimeksi muokattu:
Täällähän oli tämmöinenkin ketju. Itse olen myös suuri kasarifani ja paljon tulee kuunneltua vanhempaa syntikkapoppia.

Pistetäänpäs muutama nopeatempoinen biisi tänne. Spotifyssä itsellä tällä hetkellä 250 biisin lista 80-luvun euro- ja italodiscoa, mutta tuoltakin puuttuu aika paljon kovia kappaleita, kun spotifyn valikoima ei ole parhaasta päästä. Nuo genret muutenkin vähän hankalia rajan vetämisen suhteen.

FR David - Pick Up The Phone

Amanda Scott - Lies

Grant Miller - Red For Love

Joy Peters - Who Took My Girl

Tämä on mun yksi italosuosikeistani.

Riky Maltesella on useita kovia, mut tää on mielestäni kovin.

Ja tää on todella kaunis!

ja jos/kun italosta puhutaan, niin Mauro Farinan käsien kautta kulkenut materiaali yleensä toimii.

Herätelläänpä ketjua.

Tea Es - Captain Terra X

Gina T - Tokyo By Night

Latin Lover - Casanova Action (Long Mix)

Statistiikka

Viestiketjuista
258 396
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom