Myyty 60% näppäimistö (DZ60, Tofu, MX HaluHalo/Durock Linears, ePBT nappulat) (Oulainen)

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
185
Myytävä tuote: Täysin itse rakennettu 60% näppäimistö lineaarisilla MX-kytkimillä.
Hintapyyntö: 190€ 180€ + postit
Paikkakunta: Oulainen
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen
Tuote ostettu (mistä ja milloin): KEYGEM (2021), KBDFans (2021) ja nappulat vuosi tai kaksi takaperin KBDFansilta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kaikki paitsi näppäinhatut on ostettu vuonna 2021. Tuotteille löytyy KBDFansilta ja KEYGEMistä tilausvahvistukset/kuitit, mutta itse takuusta en osaa sanoa mitään itse rakennetun kokonaisuuden vuoksi.

Muuta huomioitavaa: KBDFansin Tofu kotelot ovat äärimmäisen teräväreunaisia, joten kotelon vasemman ja oikean alalaidan kohdalla on havaittavissa minimaalista kulumaa varovaisuudestani huolimatta. Loput näppäinhatut tulevat myös mukaan, jotka eivät ole tällä hetkellä lankussa kiinni. Tähän ei tule mukaan USB-C kaapelia. Välilyönnin nappula irvistelee hieman ja sitä voi yrittää keittää vedessä ja laittaa painojen alle suoristumaan jos siltä tuntuu. Välilyönnin ollessa "väärinpäin", ongelma katoaa kuin pieru saharaan.

Tässäpä myynnissä punainen paholainen. Näppäimistön ohjelmointi onnistuu kätevästi VIA nimisellä konfigurointisovelluksella. 60% leiskasta poiketen tästä löytyy myös omat nuolinäppäimet. Tämä oli hauska projekti, mutta käyttöaste on jäänyt innostuksesta huolimatta matalaksi. Tuote paketoidaan huolellisesti näppäimistölle tarkoitettuun ja pehmustettuun pahvikoteloon. Myydään kokonaisena pakettina.

Näppäimistö:
  • PCB: DZ60 Rev. 3
  • Plate: Brass Plate B
  • Keycaps: EnjoyPBT/ePBT Sushi
  • Layout: 60% (with arrow keys)
  • Stabs: Durock V2 (Krytox 205g0, stab foams)
  • Case: KBDFans Tofu 60% (Alu, Burgundy Red, PCB/Case foam)
  • Switches: HaluHalo (Durock Linears, Krytox 205g0, 63,5g springs + Krytox 205g0)

Tässä vielä tarkempaa tietoa itse kytkimistä:
  • Recolored JWK/Durock linear (Same mold as Alpacas, Lil’ tyke, Dogikon, SoHo, Mauves, Moss, EV-01)
  • Stem: Polyoxymethylene (POM)
  • Top Housing: Polycarbonate
  • Bottom Housing: Nylon
  • Spring: Gold plated 63.5g
  • PCB mount (5 pin)
Näitä klikkaamalla saat isomman kuvan näkyviin!
60nappis_kokonainen.jpg60nappis_sivu.jpg60nappis_sivu_kirkkaus.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
9
Jos vaihto kiinnostaa yhtään niin laita yv, itsellä kans viimeisen päälle custom keeb tarjolla. Ainakaan vielä ei kiinnosta osto.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 989
Viestejä
4 209 116
Jäsenet
71 000
Uusin jäsen
Jebbels

Hinta.fi

Ylös Bottom