Ostettu 5800x3d (/vaihto 5950x) TRE

Tuote: 5800x3d
Hinta: Tarjoa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Mahdollinen myös vaihto 5950x, kysy.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Mielellään Tampere tai lähiseutu, onnistuu kuitenkin myös kauempaa, tarjoa.
Toimitustapa: Nouto / posti
Maksutapa: Käteinen / Pankkisiirto / Mobilepay

Mulla olisi tällä viikolla koneesta irrotettu 5800X3D myytäväksi. Ostettu marraskuussa 2022 Verkkokauppa.comista, takuu 36 kk eli hiukan vajaa vuosi jäljellä. PDF-kuitti löytyy. Kellottelua tai alivoltittamista en ole tehnyt, perus pelikäyttöä vain. Käytettyjen markkinahinnasta mulla ei kauheasti hajua mutta olisko vaikka 250€ noudettuna Tampereelta ok?

Mulla olisi tällä viikolla koneesta irrotettu 5800X3D myytäväksi. Ostettu marraskuussa 2022 Verkkokauppa.comista, takuu 36 kk eli hiukan vajaa vuosi jäljellä. PDF-kuitti löytyy. Kellottelua tai alivoltittamista en ole tehnyt, perus pelikäyttöä vain. Käytettyjen markkinahinnasta mulla ei kauheasti hajua mutta olisko vaikka 250€ noudettuna Tampereelta ok?
Kiitos! Pistän YV

Mullekkin saa kaupitella kyseistä prossua kyllä tuon hinnan tuntumaan!

Statistiikka

Viestiketjuista
261 289
Jäsenet
74 779
Uusin jäsen
lettu555

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom