• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut 5 kpl 4k Blu Ray elokuvaa 69,90€

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Tarjoushinta: 5kpl/69,90€
Normaalihinta: noin 20-30€/kpl
Kauppa: Cdon
Voimassa: Synttäreiden ajan(?)
Linkki: https://cdon.fi/elokuvat/kampanjat/4k/
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Ei niin hyvä tarjous kuin viimeksi 10kpl/110€, mutta ihan ok hintaan (13,99€/kpl) leffoja taas tarjouksessa. Mukana myös elokuvia, joita näissä kampanjoissa ei yleensä aina ole. Itse ostin Alien, Die Hard, Black Hawk Down, The Revenant ja Bumblebee.

Myös Barbie ja Gran Turismo uusista leffoista. Enter The Dragon, Manaaja, Psyko, Cool Hand Luke jne. vanhoista. Mission Impossiblet, Star Trekit ja jotain Transformersseja myös, mutta nuo mielestäni olleet aiemminkin jotain 10€/kpl.

edit. Jossain vaiheessa tuli myytyä kaikki fyysiset levyt pois ja nyt taas ”halvalla” ostamassa takaisin, kun ei jaksa enää noita suoratoistopalveluita :)
 

Jim

Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
15
Kiitos, laitoin tilaukseen. Saako mistään muualta tähän hintaan näitä koskaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
777
Itse just sopivasti möin UHD soittimen pois kun tosiaan pyörittäny tässä kahden vuoden aikana 1-2 leffaa, hyvä leffa on hyvä vaikka kattos sen ihan dvd:ltä, huono leffa taas ei oo sen parempi vaikka kattos sen parhaalta mahdolliselta formaatilta.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
572
Joka kerta kun tällainen tarjous on CDONilla katon läpi elokuvat, enkä saa kokoon viittä itseäni kiinnostavaa. Tuntuu että toi tarjousvalikoimakin pienenee koko ajan.
Sama täällä. Jokunen vuosi sitten ostin kymmenen leffaa satasella, kun silloin oli semmoinen tarjous. Sen jälkeen ei ole saanut enää edes näitä viiden settejä kasaan. Sellaiset mitä haluaisin, ei kuulu valikoimaan, ja random-filmit joista ei tiedä yhtään mitä ovat, katson mieluummin suoratoistoista.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Ei sitä itsekään harvemmin tule ostetuksi normihinnoilla 4k levyjä, mutta aina kun tällaisia tarjouksia on niin pitää tsekata, jos jotain kiinnostavaa löytyisi. Nyt onneksi löytyi. Tulee jonkun verran ostettua noita 5 euron bluray leffoja cdonista myös. Jos 4k ei tarjoa mitään mullistavaa perus blurayhin verratuna niin en maksa 4k:sta sen 4k:n takia.

Se täytyy kyllä sanoa, että vaikka kuvanlaadussa jotkut streamaus palvelut pääsevät lähelle, niin äänissä ovat kyllä vielä paljon jäljessä. Itselleni ääni on ihan yhtä tärkeä osa elokuvanautintoa kuin hyvä kuva. Tämän vuoksi tulee mieluummin levyiltä leffoja pyöritettyä. Joku perus bluraykin vie streameja 6-0 ääniraidan osalta.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
572
Se täytyy kyllä sanoa, että vaikka kuvanlaadussa jotkut streamaus palvelut pääsevät lähelle, niin äänissä ovat kyllä vielä paljon jäljessä. Itselleni ääni on ihan yhtä tärkeä osa elokuvanautintoa kuin hyvä kuva. Tämän vuoksi tulee mieluummin levyiltä leffoja pyöritettyä. Joku perus bluraykin vie streameja 6-0 ääniraidan osalta.
Täysin samaa mieltä tästä. Itse asiassa 4k-leffojen osalta melkein jopa isompi asia mulle on äänet, koska tyypillisesti vain niiden kans on Dolby Atmos saatavilla. Oon ihan tyytyväinen jopa full-hd -kuvanlaatuun (mulla 65" oled-telkku). Ja subbari herää ihan eri tavoin henkiin levyjen kans.

Hobitti + Sormusten Herra 4k -paketin kun saisi jostain saturaisella, niin sen voisin vielä pitkin hampain maksaa. Mutta nuo 250 e -hinnat ~20 vuotta vanhoista elokuvista, juu ei.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 662
Itse just sopivasti möin UHD soittimen pois kun tosiaan pyörittäny tässä kahden vuoden aikana 1-2 leffaa, hyvä leffa on hyvä vaikka kattos sen ihan dvd:ltä, huono leffa taas ei oo sen parempi vaikka kattos sen parhaalta mahdolliselta formaatilta.
Tämä pitää tietysti paikkaansa. En silti ymmärrä yhtään tuota logiikkaa, sama myydä ne DVD:tkin ja metsästää jostain VHS- soitin. :D Hyvä leffa on kuitenkin helvetin paljon mukavampi katsoa hyvälaatuisena kuin huonolaatuisena. Itse asiassa sama mikä sarja tai leffa on kyseessä niin minä ainakin katson sen niin hyvällä laadulla, kuin mahdollista, enkä palaa yhtäkkiä laadussa kahta vuosikymmentä taaksepäin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Itse asiassa sama mikä sarja tai leffa on kyseessä niin minä ainakin katson sen niin hyvällä laadulla, kuin mahdollista, enkä palaa yhtäkkiä laadussa kahta vuosikymmentä taaksepäin.
Samaa mieltä että on mukavampi katsoa elokuvia sellaisella kuvanlaadulla jossa taustalla olevista maisemistakin saa jotain selvää pelkkien sumeiden muotojen ja värien sijaan.
 
Liittynyt
18.01.2023
Viestejä
351
Tarjoushinta: 5kpl/69,90€
Normaalihinta: noin 20-30€/kpl
Kauppa: Cdon
Voimassa: Synttäreiden ajan(?)
Linkki: https://cdon.fi/elokuvat/kampanjat/4k/
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Ei niin hyvä tarjous kuin viimeksi 10kpl/110€, mutta ihan ok hintaan (13,99€/kpl) leffoja taas tarjouksessa. Mukana myös elokuvia, joita näissä kampanjoissa ei yleensä aina ole. Itse ostin Alien, Die Hard, Black Hawk Down, The Revenant ja Bumblebee.

Myös Barbie ja Gran Turismo uusista leffoista. Enter The Dragon, Manaaja, Psyko, Cool Hand Luke jne. vanhoista. Mission Impossiblet, Star Trekit ja jotain Transformersseja myös, mutta nuo mielestäni olleet aiemminkin jotain 10€/kpl.

edit. Jossain vaiheessa tuli myytyä kaikki fyysiset levyt pois ja nyt taas ”halvalla” ostamassa takaisin, kun ei jaksa enää noita suoratoistopalveluita :)
Vinkkinä, että osa noista on feikki 4K, esim Hot Fuzz, tämä on vain upscale 1080p -> 2160p. Kannattaa aina varmistaa, että onko siitä 4K versiosta extran maksaminen todellakin sen arvoista.
Sekä se, että usein suurin osa noista löytyy huutonetistä alle 10€, toki jos haluaa upouuden muoveissa keräilyhyllyyn niin sitten.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 600
Täysin samaa mieltä tästä. Itse asiassa 4k-leffojen osalta melkein jopa isompi asia mulle on äänet, koska tyypillisesti vain niiden kans on Dolby Atmos saatavilla. Oon ihan tyytyväinen jopa full-hd -kuvanlaatuun (mulla 65" oled-telkku). Ja subbari herää ihan eri tavoin henkiin levyjen kans.

Hobitti + Sormusten Herra 4k -paketin kun saisi jostain saturaisella, niin sen voisin vielä pitkin hampain maksaa. Mutta nuo 250 e -hinnat ~20 vuotta vanhoista elokuvista, juu ei.
https://cdon.fi/media/the-lord-of-the-rings-trilogy-4k-ultra-hd-9-disc-c107333018017948 tästä?

Edit. Ah pitää olla hobitit mukana
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
509
Erikseen ne täytynee joka tapauksessa ostaa jos meinaa pohjoismaalaiset versiot saada, taitaa sen parin sadan euron keräilijän version pohjoismaalainen versio olla loppuunmyyty.

Saksan Amazonista Lord of the Rings ~50€ tällä hetkellä, Hobitit noin 35€ tai paketti jossa molemmat ~70€ (+postit kaikkiin jos tilaa alle satasella). Joskin jos on suomenkielisten tekstityksien perässä niin Saksalaisten Hobittien pidennetyistä versioista ne puuttuvat.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
572
No vitsi, tuo Saksan Amazon on unohtunut vilkaista kokonaan. Siellähän nuo olisi. Tuohon Amazonin tuotetietolistaan en pahemmin luota, mutta mitä noita arvostelujen kuvia katsoi, niin näyttäis olevan kaikki olennaisuudet: suomitekstit, 4k ja dolby atmos & dolby vision. En oo näiden levyjen aluerajoituslukituksia sen enempää selvitellyt, mutta vissiin voin luottaa että tuolta ostetut levyt toimii mukisematta Suomessakin?


 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
No vitsi, tuo Saksan Amazon on unohtunut vilkaista kokonaan. Siellähän nuo olisi. Tuohon Amazonin tuotetietolistaan en pahemmin luota, mutta mitä noita arvostelujen kuvia katsoi, niin näyttäis olevan kaikki olennaisuudet: suomitekstit, 4k ja dolby atmos & dolby vision. En oo näiden levyjen aluerajoituslukituksia sen enempää selvitellyt, mutta vissiin voin luottaa että tuolta ostetut levyt toimii mukisematta Suomessakin?


Kaikki UHD Blu-rayt on aluevapaita. Normi-Blu-rayt Saksasta toimii toki myös.

 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
802
No vitsi, tuo Saksan Amazon on unohtunut vilkaista kokonaan. Siellähän nuo olisi. Tuohon Amazonin tuotetietolistaan en pahemmin luota, mutta mitä noita arvostelujen kuvia katsoi, niin näyttäis olevan kaikki olennaisuudet: suomitekstit, 4k ja dolby atmos & dolby vision. En oo näiden levyjen aluerajoituslukituksia sen enempää selvitellyt, mutta vissiin voin luottaa että tuolta ostetut levyt toimii mukisematta Suomessakin?


Tuosta Saksan hobittitrilogiasta oli kyllä aikanaan puhetta että suomitekstit vain viimeisessä elokuvassa.
Tässä uskossa ainakin itse olen vieläkin.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
219
Tuosta Saksan hobittitrilogiasta oli kyllä aikanaan puhetta että suomitekstit vain viimeisessä elokuvassa.
Tässä uskossa ainakin itse olen vieläkin.
Subtitles
The Hobbit: An Unexpected Journey 4K
German SDH, English SDH
The Hobbit: The Desolation of Smaug 4K
German SDH, English SDH
The Hobbit: The Battle of the Five Armies 4K
German SDH, English SDH, Italian SDH, Spanish, Czech, Danish, Finnish, Korean, Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Swedish, Thai

Saa aika tarkkana olla kun noita boxeja tilailee mitä ne sisältää.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
572
Nyt kun tuli katsottua vielä tarkemmalla suurennuslasilla noita Amazoniin postattuja takakansien kuvia, niin niinhän sieltä tosiaan oli huomattavissa että suomi-tekstit mainittiin pidennetyissä versioissa pelkästään "Hobbit 3" -elokuvan kohdalla. Eli täsmää myös noihin blu-ray.comin tietoihin. No, paketit lähti jo matkaan, niin näköjään näihin täytyy nyt tyytyä. On siinä kuitenkin 4/6 pidennettyä versiota suomiteksteillä, ja noihin pariinkin tekstitykset löytyy teatteriversioista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 824
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom