- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 136
.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin ajattelin leikata mainoskylteistä muovisuojat pohjaan.
Ja ympäristö kiittää. Toisaalta teräketjuöljy päätyy lopulta aina luontoonIhan toimivaksi todettu keino on ollut suihkuttaa alusta teräketjuöljyllä kompuraa käyttäen, jonka jälkeen hiekkatielle ajelemaan (ei tosin ihan joka paikkaan kannata suihkia ). Ei ruostu eikä maksa käytännössä mitään. Katsuri kehui alustaa ja kysyi, että miten ruostesuojaus tehty.
Tuota ensin Dinitrol ML Kotelosuoja 500ml | Motonet Oy / Dinitrol ML Kotelosuoja 1L | Motonet Oy ja tuon päälle tätä Dinitrol CAR/4941 Alustasuoja 500ml | Motonet Oy esimerkiksi.
Hyvä tietää, mielessäni oli juuri tuo teräketjuölju ja alustansuoja päälle. Onko teräketjuöljyllä ja tuolla Dinitrolin kotelosuojalla merkittäviä eroja?
Tällä hetkellä näyttää tältä alakerrassa.
teräketjuöljyt tai moottoriöljyt ei pysy pohjassa... ihan sama miten ajaisi hiekkatiellä. unohtakaa. (talven aikana häviää jonnekin...)
En tiedä, onko pois aiheesta vai ei - mutta onko kellään kokemusta tällaisesta?
CRC Rust Converter ruosteenmuunnin 750ml | Motonet Oy
Ovissa vähän ruostetta, jos ne hioisi peltiin asti ja raa'an pellin päälle tätä, ettei ne alle millin kokoiset ruostetäplät lähde vaan vuosien päästä uudestaan kukkimaan?