Ei kyllä kakarana ollut Voodooseen varaa, joskus myöhemmin käytettynä sitten tuli hankittua. Näin aikuisena retrotouhuillessa rakensin mini-itx kokoisen (tai pienemmänkin riippuu mihin vertaa) retrokoneen, jossa ISA-väylä (DOS äänikortit), sekä PCI-väylä. Löin ekaksi koneeseen Voodoo 3 PCI:n ajatuksena nauttia 3dfx:n taiasta, mutta en oikein koskaan ollut tyytyväinen. Windows 9x puolella FX5500 (vaikka paska kortti olikin julkaisussa) vei moderneimmissa peleissä Voodoo 3:sta kuin litran mittaaa ja DOS-puolella en koskaan saanut yhtä ainutta 3dfx peliä toimimaan sillä 
Tarkoitus nyt ei ole tietenkään dissata 3dfx:ää kun FX5500 ja Voodoo 3 on täysin eri aikakausien tuotteita eivätkä vertaudu mitenkään keskenään, mutta kallistuin itse sitten sille kannalle, että retrotouhuiluun jossa on tarkoitus pelata, ei muistella, Voodoo 1 (ja kenties Voodoo 2 vähän Voodoo 3:sta paremmalla yhteensopivuudella?) DOS-peleissä on se maaginen juttu ja myöhemmät Voodoot on sitten enemmän keräilijöiden ja muistelijoiden kamaa.
Ja jos pitäisi itse nimetä historian paras 3D-näyttis, niin Voodoo 1 tai Voodoo 2, että ei tosiankaan tässä dissailla...
Tarkoitus nyt ei ole tietenkään dissata 3dfx:ää kun FX5500 ja Voodoo 3 on täysin eri aikakausien tuotteita eivätkä vertaudu mitenkään keskenään, mutta kallistuin itse sitten sille kannalle, että retrotouhuiluun jossa on tarkoitus pelata, ei muistella, Voodoo 1 (ja kenties Voodoo 2 vähän Voodoo 3:sta paremmalla yhteensopivuudella?) DOS-peleissä on se maaginen juttu ja myöhemmät Voodoot on sitten enemmän keräilijöiden ja muistelijoiden kamaa.
Ja jos pitäisi itse nimetä historian paras 3D-näyttis, niin Voodoo 1 tai Voodoo 2, että ei tosiankaan tässä dissailla...