3D-tulostettavat kuulokkeet

Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
21
P_20240125_181503_1.jpg
Oon nyt karkeasti kahden vuoden ajan rakennellut itse kuulokkeita ja vihdoin sain homman siihen kuntoon että sain mallin ohjeineen julkastua. Taajuusvastemittaukset löytyy linkin takaa. Valmistushinta koitettu pitää mahdollisimman alhaalla että on pieni kynnys aloittaa projekti. Käykäähän tsekkaamassa:

 
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
408
Laita ihmeessä Kuulokenurkan mittaukset linkin taakse, niin pääsee vertailemaan tuotosta muiden kuulokkeiden kanssa. Paljonko erilaisia iteraatioita designistä tuli tehtyä matkan varrella eli tuliko testailtua montaakin erilaista elementtiä ja miten paljon kaiutinta ympäröivät materiaalit vaikuttavat tulokseen. Lähinnä sitä haen, että pystyitkö itse mittaamaan tuotetta ja kehittämään sitä tässä kahden vuoden aikana vai menikö se vain enemmänkin korvakuulolta?
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
21
Laita ihmeessä Kuulokenurkan mittaukset linkin taakse, niin pääsee vertailemaan tuotosta muiden kuulokkeiden kanssa. Paljonko erilaisia iteraatioita designistä tuli tehtyä matkan varrella eli tuliko testailtua montaakin erilaista elementtiä ja miten paljon kaiutinta ympäröivät materiaalit vaikuttavat tulokseen. Lähinnä sitä haen, että pystyitkö itse mittaamaan tuotetta ja kehittämään sitä tässä kahden vuoden aikana vai menikö se vain enemmänkin korvakuulolta?


Tuossa tuo linkki Kuulokenurkan mittauksiin josta voi vertailla. Vähän pikkuhiljaa kehitetty eri osa-alueita. Tuo taisi olla kolmas elementti minkä hankin testiin. Alkuunsa hyvin paljon tein korvakuulolta mutta sitten tuli hankittua MiniDSP EARS jolla vähän mittaillut. Hiukan epätarkka vehje mutta kelpaa paremman puutteessa.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
21
Laita ihmeessä Kuulokenurkan mittaukset linkin taakse, niin pääsee vertailemaan tuotosta muiden kuulokkeiden kanssa. Paljonko erilaisia iteraatioita designistä tuli tehtyä matkan varrella eli tuliko testailtua montaakin erilaista elementtiä ja miten paljon kaiutinta ympäröivät materiaalit vaikuttavat tulokseen. Lähinnä sitä haen, että pystyitkö itse mittaamaan tuotetta ja kehittämään sitä tässä kahden vuoden aikana vai menikö se vain enemmänkin korvakuulolta?
Ja paljonhan nuo matereaalit vaikuttaa. Eniten nuo pehmusteet. Tällä kertaa halvimmat oli parhaat.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 156
Viestejä
4 213 922
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom