• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka 3D Printteri 149.99 USD

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
750
Eikös tämä ole näin vanhasta tulostimesta aivan liian korkea hinta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 449
Tämä on jo vähän vanha malli, josta puuttuu mm. monivärinäyttö.
En ostaisi tähän hintaan.


Tuoreemmat mallit on vähän päälle 200€ Crealityn omassa kaupassa..

--

..ja jos käytetty kelpaa, niin minunkin Ender on tuosta tuoreempi versio.. Sinne vaan ketjuun tinkimään :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 449
Tuosta semmoinen, että aina on jotkut siellä tarjouksessa..
Niinkuin @qweeqwqwe sanoi..

--

Minä taas sanon, että kannattaa pistää vähän enemmän ja ostaa tuoreempi malli. Ja minulla on Ender 3 V2, tuossa vieressä.
Jos on varaa pistää se ~140€, niin etsii taskunpohjalta sen ~75€ enemmän ja ostaa tuolta sen paremman tarjouksen, eli vaikka:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 449
Usein suositellaan edistyneille harrastajille Ender-3 S1 Pro 3D - printteriä jonka tarjouksia kannattaa seurailla, saan aina silloin tällöin alle 300€
Edistyneen harrastajan kannattaa melkein ostaa halvin ja päivittää itse.. Tosin tuossa tulee päivitykselle hintaa enemmän kuin printterille..

Tuossa Ender 3 V2 NEO, joka nyt on tarjouksessa verrattuna tämän threadin tarjoustuotteeseen (eka Ender 3):
+ CR Touch ja auto bed levelling (tämä on oikeasti kiva, puhun kokemuksesta)
+ Bendable build plate (kuulostaa kivalta, vastaavia on käytetty, toimii)
+ Full metal extruder (minulta hajosi se alkup. muovinen paske)
+ Quick Assembly (no joo, ei se niiin vaikeaa ollut)
+ Resume printing-toiminto
+ Monivärinäyttö

Helposti 75€ arvoisia. Ja V3 on kai vieläkin parempi, mutta en nyt nopeasti nähnyt kuin paremman extruderin.

--

Tuo S1 Pro lisää vaan tuen eri muoveille, mutta ihan hyvin PLA:lla tulostelee tai sitten parilla kympillä tuunaa oman Enderinsä tulostelemaan kuumempia. Näihin saa varaosia ja 3. osapuolen kittejä kaikkiin tarkoituksiin ja ei taida kenelläkään näitä oikeasti käyttäneillä olla enää samoilla osilla, kun tuli paketista. Helppoa ja halpaa tuunata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
118
Edistyneen harrastajan kannattaa melkein ostaa halvin ja päivittää itse.. Tosin tuossa tulee päivitykselle hintaa enemmän kuin printterille..
Myönnettäköön että omaan Geetech I3:een on päivitelty lähes kaikki ominaisuudet mitä tuossa S1 Pro:ssa on vakiona. Paitsi käytettävyys, siinä Pro pesee I3:n 10 - 0. Ottaen huomioon pieleen menneisiin tulostuksiin palaneen ajan softallakin on suuri merkitys ;)
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
569
Huomiona nyt, että tuossa tulee 5 rullaa narua mukana, jolloin tulostimelle jää hintaa se n. 50 dollaria.
1695586664019.png
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
53
Onkohan täällä erikseen jotain 3d-tulostimen-ostaja -ketjua? Olen jo pitkään ajatellut tällaisen ostavani ja tässäkin langassa selvästi osaavaa keskustelua aiheesta ja otsikon tarjous meni hyvistä huonoihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 449
Onkohan täällä erikseen jotain 3d-tulostimen-ostaja -ketjua? Olen jo pitkään ajatellut tällaisen ostavani ja tässäkin langassa selvästi osaavaa keskustelua aiheesta ja otsikon tarjous meni hyvistä huonoihin.
Edelleen suosittelen vaan uudempaa mallia Crealityltä.

..mutta tuolla voi keskustella:

Näistä tulee varmasti tarjouksia, mutta erityisesti aloittelijan kannattaa ostaa tuore versio ja Ender 3 on erittäin suosittu sarja (=löytyy paljon videoita ja tutoriaaleja ja halpoja osia).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 788
Viestejä
4 280 342
Jäsenet
71 534
Uusin jäsen
kortfan55

Hinta.fi

Ylös Bottom