Myyty Toistaiseksi pois myynnistä

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Nostellaan.

P.s: Tiedän ,että on hankala myydä nämä alumiini jäähdyttimet kun itsekin käytän kupariset. Mutta, kannattaa kysyä rohkesti järjevän tarjouksen koko satsista (könttänä) lähtee todella halvalla.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 983
Vinkkinä että jos joku on ostanut tai aikoo ostaa sen uuden EK:n edullisen customloop sarjan niin näitä alumiiini radeja voisi ajatella siihen päivityksenä kun siinä EK sarjassa on kaikki alumiinia joten siihen tarvii alumiiniradit.

Eli voisi ostaa esim. sen halvimman mahdollisen 120cm radi EK sarjan ja päivittää tästä sen 360 cm radilla.

Päädyin tähännitse kun pohdin että miten noita alumiiniradeja pystyisi käyttämään kun se EK:n uusi sarja on ainut jossa varmuudella kaikkimuutkin osat on alumiinia joten ei tule syöpymis ongelmia (mikäli nämä aluradit tosiaankin on läpi alumiinia eikä sisälllämuita mettalleja.


Se täytyy huomioida että siinä EK:N sarjassa on myös alumiini liittimet ja niitä ei ainakaan vielä saa erikseen joten tämän radin voi laitta sen EK:n radin tilalle mutta kumpaakin radia ei saa käyttöön yhtäaikaa koska ei ole niitä liitimiä.


Jos tämän ketjun myyjä hankkisi jostain noille myymilleen radeille alumiini tai muovi liitimet homma olisi paljon parempi kun silloin nämä radit kävisi siihen EK sarjaan sen sarjan radin lisälsi eli esim. sen CPU ja GPU blokin sisältävään 240 EK sarjaan voisi tästä lisätä 240 tai 360 radin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Vinkkinä että jos joku on ostanut tai aikoo ostaa sen uuden EK:n edullisen customloop sarjan niin näitä alumiiini radeja voisi ajatella siihen päivityksenä kun siinä EK sarjassa on kaikki alumiinia joten siihen tarvii alumiiniradit.

Eli voisi ostaa esim. sen halvimman mahdollisen 120cm radi EK sarjan ja päivittää tästä sen 360 cm radilla.

Päädyin tähännitse kun pohdin että miten noita alumiiniradeja pystyisi käyttämään kun se EK:n uusi sarja on ainut jossa varmuudella kaikkimuutkin osat on alumiinia joten ei tule syöpymis ongelmia (mikäli nämä aluradit tosiaankin on läpi alumiinia eikä sisälllämuita mettalleja.


Se täytyy huomioida että siinä EK:N sarjassa on myös alumiini liittimet ja niitä ei ainakaan vielä saa erikseen joten tämän radin voi laitta sen EK:n radin tilalle mutta kumpaakin radia ei saa käyttöön yhtäaikaa koska ei ole niitä liitimiä.


Jos tämän ketjun myyjä hankkisi jostain noille myymilleen radeille alumiini tai muovi liitimet homma olisi paljon parempi kun silloin nämä radit kävisi siihen EK sarjaan sen sarjan radin lisälsi eli esim. sen CPU ja GPU blokin sisältävään 240 EK sarjaan voisi tästä lisätä 240 tai 360 radin.
Kiitokset vinkeistä. En kyllä vielä itse löytänyt mistään alumiini liittimiä. EK:ltä ei vielä tullut sähköpostilleni vastauksia siihen liittyen. Mutta, täytyy vielä etsiä ratkaisuja.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 983
Kiitokset vinkeistä. En kyllä vielä itse löytänyt mistään alumiini liittimiä. EK:ltä ei vielä tullut sähköpostilleni vastauksia siihen liittyen. Mutta, täytyy vielä etsiä ratkaisuja.
Juu epäilen että muoviliitimet (G1/4>letku) on helpompi löytää kuin alumiini liitimet.
 

rapukala

Official Ässrock advocate R♿T #46
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
567
360mm kupari radit kelpaa 60€ posteineen kunhan vapaudut banneista:tup:
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 983
360mm kupari radit kelpaa 60€ posteineen kunhan vapaudut banneista:tup:
Myynnissä ei ole ainuttakaan 360mm kupari radia (myyjä ilmoittaa hinnan vähän hassusti eripaikassa kuin mitä myytävä tuote on se voi hämätä) vain alu radeja.
 

rapukala

Official Ässrock advocate R♿T #46
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
567
Myynnissä ei ole ainuttakaan 360mm kupari radia (myyjä ilmoittaa hinnan vähän hassusti eripaikassa kuin mitä myytävä tuote on se voi hämätä) vain alu radeja.
Toivottavasti ei vapaudukkaan banaaneista:dead:
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Myynnissä ei ole ainuttakaan 360mm kupari radia (myyjä ilmoittaa hinnan vähän hassusti eripaikassa kuin mitä myytävä tuote on se voi hämätä) vain alu radeja.
Voitko ystävällisesti lukea pää-otsikon alle huolellisesti uudestaan! Kävimme tästä sinun kanssasi läpi. Niin kuin aikaisemminkin kirjoitin siitä, että EKWB kehittää alumiini custom-vesijäähdytys kitit. Eli, sain tuote-pääliköltä s-postin siitä, että heidän tavoitteena on siirtyä lähitulevaisuudessa alumiini komponenteihin.

P.s: En pystynyt muokkaamaan hintoja tässä kun olin banaanisaaressa lomalla.

Pysytään aiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
360mm kupari radit kelpaa 60€ posteineen kunhan vapaudut banneista:tup:
Myytävä tuote:
Formulamod/Barrow (Alumiinit):

2x 360mm (155x360x30MM) alumiini radit
2x 1x 240mm (55x240x30MM) alumiini radit Myyty
2x 1x 120mm (155x120x30MM) alumiini radit Myyty


Freezemod (Kupariset)


2x 480mm (140x513x30mm) kupariset radit MYYTY
??
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 983
Voitko ystävällisesti lukea pää-otsikon alle huolellisesti uudestaan! Kävimme tästä sinun kanssasi läpi. Niin kuin aikaisemminkin kirjoitin siitä, että EKWB kehittää alumiini custom-vesijäähdytys kitit. Eli, sain tuote-pääliköltä s-postin siitä, että heidän tavoitteena on siirtyä lähitulevaisuudessa alumiini komponenteihin.

P.s: En pystynyt muokkaamaan hintoja tässä kun olin banaanisaaressa lomalla.

Pysytään aiheessa.
Pysyin täysin aiheessa tarkoitin tätä hämäävää tapaa

Freezemod (Kupariset)

2x 480mm (140x513x30mm) kupariset radit MYYTY

Hinta:
2x 360mm : Hp: 50€/kpl->30/kpl
Sinulla on alumiinisen 360 radin hinta ilmoitttu Freezemod (Kupariset) otsikon alla josta herkästi kuvittelee että sinulla olisi myynnissä kuparinen 360 radi vaikka kyseessä on alumiininen

Formulamod/Barrow (Alumiinit):

2x 360mm (155x360x30MM) alumiini radit
360 radi.


Minä en keksi mitään järkisyytä sille miksi eriytit tuotteen tiedot ja sen saman tuotteen hintatiedon täysin eri kappaleisiin tuolla hämäävällä tavalla.


Kun tämä
2x 360mm (155x360x30MM) alumiini radit Hp: 50€/kpl->30/kpl
olisi ollut se täysin selvä virhetulkinnoista vapaa tapa kertoa tuo asia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Pysyin täysin aiheessa tarkoitin tätä hämäävää tapaa



Sinulla on alumiinisen 360 radin hinta ilmoitttu Freezemod (Kupariset) otsikon alla josta herkästi kuvittelee että sinulla olisi myynnissä kuparinen 360 radi vaikka kyseessä on alumiininen



360 radi.
Ei

Minä en keksi mitään järkisyytä sille miksi eriytit tuotteen tiedot ja sen saman tuotteen hintatiedon täysin eri kappaleisiin tuolla hämäävällä tavalla.


Kun tämä

olisi ollut se täysin selvä virhetulkinnoista vapaa tapa kertoa tuo asia.
Kyllä, tuossa unohdin mainita (hinta-otsikkoon) 'kupariset', mutta pienestä kirjoitusvirheestä huolimatta ihmiset ovat ymmärtäneet oikein ja ostaneet jo muutamia kappaleita. Korjasin jo tuon virheen.

Myynnissä ei ole ainuttakaan 360mm kupari radia (myyjä ilmoittaa hinnan vähän hassusti eripaikassa kuin mitä myytävä tuote on se voi hämätä) vain alu radeja.
Pääotsikossa kirjoitettu selkeästi kupariset 480mm radit. Olet maininnut ylhäällä, että "ei ole myynnissä yhtään 360mm kuparista radia"Kyllä, ei ole. Kuten pääotsikossa lukee myynnissä oli vain 480mm kupariset radit.

Mutta, onko sinusta eettinen tapa kirjoittaa myyjän selän takana/olin bannissa asiasta mitään? En pystynyt edes selittämään asiasta mitään kun olin bannissa. Enkä halunnut toisellä käyttäjänimillä puutua asiaan.

Hämäävä voi tarkoittaa myös ei pidä paikkaansa?= Väärenetty tieto?= Mahdollinen huijaus? Tuon kommenttisi jälkeen toinen käyttäjä oli reagoinut negatiivisesti ja toinenkin oli tykänyt hänen kommentistaan. Oletko huomannut minkä väärinkäsityksen/negatiivisen ketjureaktion olet itse aiheuttanut? !
 
Viimeksi muokattu:

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 983
...

Mutta, onko sinusta eettinen tapa kirjoittaa myyjän selän takana/olin bannissa asiasta mitään? En pystynyt edes selittämään asiasta mitään kun olin bannissa. Enkä halunnut toisellä käyttäjänimillä puutua asiaan.

Hämäävä voi tarkoittaa myös ei pidä paikkaansa?= Väärenetty tieto?= Mahdollinen huijaus? Tuon kommenttisi jälkeen toinen käyttäjä oli reagoinut negatiivisesti ja toinenkin oli tykänyt hänen kommentistaan. Oletko huomannut minkä väärinkäsityksen/negatiivisen ketjureaktion olet itse aiheuttanut? !
...
(myyjä ilmoittaa hinnan vähän hassusti eripaikassa kuin mitä myytävä tuote on se voi hämätä)
...
Mielestäni yrität syylistää minua jostain mitä en ole tehnyt ja se "toinen" komentoija ei ole mikään uusi komentoija vaan juuri se jolle vastasin joten sinä paisuttelet tapahtumaa perusteitta minua vastaan.

Minä en ole vastuussa siitä että joku toinen bbs jäsen tykkää ihan jonkun muun bbs jäsenen kommentista.

Sitten siihen että yritän pyörittää homman niin että minä olen se hämäävä ... se että kun painotat tätä otsikkoasi "Myydään 2x 480mm(kupariset)" todisteena paikkansapitävyydestä eikä hämäämisestä niin itse myynti-ilmoitus antaa ymmärtää että olet jo myynyt kaikki ne kupariradit ja siitä huolimatta väität että minä valehtelin kun sanoin että jäljellä on vian 360 alumiini radeja.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 206
Viestejä
4 194 564
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom