• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka 2tb-870-evo 44€

Ai se mesta on noin huonoksi menny, ostin joskus 90’ lopussa tavaraa ja silloin toimi ;D

Woke: valititko, mitä kävi?

Myyjä:Zanla eli joku kolmas osapuoli. En pidättelisi hengitystä tämän tuotteen saapumista odotellessa. Kannattaa varmaan maksaa tavalla josta saa rahat varmuudella helposti takaisin.

Huom: Toimitus huuhtikuussa ja myyjä joku random kiinalainen "Zanla" https://hobbyhall.fi/fi/myyja/zanla

1742328807974.png

Ai se mesta on noin huonoksi menny, ostin joskus 90’ lopussa tavaraa ja silloin toimi ;D

Nykyään hobbyhall on markkinapaikka kiinalaisille myyjille. Ei mitään tekemistä vanhan hobbyhallin kanssa, joka toimi stockan alaisuudessa.

"Tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia. Tuotekuvauksen videolinkit ovat vain tiedoksi, joten niiden sisältämät tiedot voivat poiketa itse tuotteesta. Alkuperäisten tuotteiden värit, huomautukset, parametrit, mitat, koot, ominaisuudet ja/tai muut ominaisuudet voivat poiketa niiden todellisesta ulkonäöstä, joten katso tuotetiedot tuotekuvauksista." :)

Parhain skenaario mitä tästä tulee on se että peruuttavat tilauksen hintavireen vuoksi.

Viimeksi kun tilasin HobbyHallista epäilyttävän halvan SSD:n, sain kuusiokoloavaimia. :tup:Silloin myyjänä toki oli itse HobbyHall.
Toiseksi paras on tämä, koska kuusiokoloavaimia voi edes käyttää johonkin

Huonoin vaihtoehto että sieltä tulee joku "2tb ssd" jolla voit heittää vesilintua

Parhain skenaario mitä tästä tulee on se että peruuttavat tilauksen hintavireen vuoksi.

Toiseksi paras on tämä, koska kuusiokoloavaimia voi edes käyttää johonkin

Huonoin vaihtoehto että sieltä tulee joku "2tb ssd" jolla voit heittää vesilintua
Noiden kuvien perusteella ei ole Sampan levy tulossa koska oikea 870 Evo ei näytä tolta. Epäilen ettei tule mitään levyä. Tai sitten joku feikki "2TB" levy.

Oletan, että kysymys oli minulle, joten vastaan:

Valitin. Sanoin, että lähettäkäähän nyt ne minun tilaamani tuotteet niin palauttelen sitten nämä teidän paskat. HobbyHallin asiakaspalvelu ilmoitti, että eivät he pysty sieltä tavaroita ilman tilauksia lähettämään. Minä siihen että juuh okei.

Kuukauden taisin jaksaa satunnaista viestittelyä kunnes sitten lähetin tavarat heille takaisin, ja he mitätöivät laskun.

Tarkemmin kuvaa zoomatessa huomaa, että tuo tuotteessa oleva tekstihän on täynnä kirjoitusvirheitä: warning=Wapning, warranty=wanrranty, label=lanel, bytes=bytrs. :rofl2:

Yksi asia voi tietysti olla totta. Todellinen käytettävä oleva kapasiteetti saattaa olla pienempi.

IMG_0391.jpeg

Statistiikka

Viestiketjuista
271 805
Jäsenet
76 797
Uusin jäsen
sewe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom