2500€ pelikone Fractal Design Meshify 2 White kotelon sisälle

Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
2
Hei. Tarvitsen apua koneen kompomenttejen valintaan, koska en niistä juuri mitään itse ymmärrä. Eli tarkoitus olisi saada näyttävä kokoonpano (Fractal Design Meshify 2 White) koteloon. Budjetti tähän olisi 2500-3000 ja se tulisi sisältää nestejäähdytyksen. Saako tuohon hintaan raskaisiin peleihin soveltuvan koneen?
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
No saahan sillä rahalla vaikka mitä - se on itse asiassa todella paljon rahaa tietokoneeseen, jos ei tiedä mitä on ostamassa. Estetiikka on tosin katsojan silmissä, joten muiden lienee ehkä aika vaikea ottaa sen osalta kantaa. Mitä olit itse ajatellut ostaa ja mitä pelejä sinä sillä pelaat. Lisäksi onko tuo vain tietokoneen budjetti vai pohditko siihen myös näyttöä, hiirtä, näppistä ja lisenssejä tms?
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Jostain tuollaisesta voisit lähteä liikkeelle. Tuo päivityspaketti on ihan loistava pelikäyttöön, mutta jos haluat muuhun toimintaan lisää tehoja niin laitoin tuohon myös toisen hieman tehokkaamman CPUn sisältävän setin (pelikäytössä ei käytännössä eroa):
1606957879286.png

1606958126698.png


Sitten vesijäähdytykseksi (ei tuo tarvitse sitä: jäähtyy ilmalla ihan hyvin) voit hommata mikä silmää miellyttää.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
2
No saahan sillä rahalla vaikka mitä - se on itse asiassa todella paljon rahaa tietokoneeseen, jos ei tiedä mitä on ostamassa. Estetiikka on tosin katsojan silmissä, joten muiden lienee ehkä aika vaikea ottaa sen osalta kantaa. Mitä olit itse ajatellut ostaa ja mitä pelejä sinä sillä pelaat. Lisäksi onko tuo vain tietokoneen budjetti vai pohditko siihen myös näyttöä, hiirtä, näppistä ja lisenssejä tms?
Hei. Pelejä joita aijjon pelata on mm battlefield sarjan pelit, post scriptum, arma, escape from tarkov ja red orchestra 2. Itsellä oli aluksi mielessä intel i9-10900k 3.7ghz 20mb ja siihen sopiva emolevy joka tukee hyvin mahdollisia muisti päivityksiä, 32-64gb ddr4 3600mhz, 2tb ssd aluksi, joku rtx 3080 8-10gb näytönohjain, 3 puhaltimen aio nestejäähdytin, muutama puhallin poistamaan kuumaa ilmaa ja kaikelle näille sopiva virtalähde. Budjetti on tietokoneen kompomenteille pelkästään.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 262
Jostain tuollaisesta voisit lähteä liikkeelle. Tuo päivityspaketti on ihan loistava pelikäyttöön, mutta jos haluat muuhun toimintaan lisää tehoja niin laitoin tuohon myös toisen hieman tehokkaamman CPUn sisältävän setin (pelikäytössä ei käytännössä eroa):



Sitten vesijäähdytykseksi (ei tuo tarvitse sitä: jäähtyy ilmalla ihan hyvin) voit hommata mikä silmää miellyttää.
Ei QLC Flash levystä ole mitään järkeä maksaa TLC-levyn hintaa.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 213
Viestejä
4 326 356
Jäsenet
72 186
Uusin jäsen
Astral Voyager

Hinta.fi

Ylös Bottom