24-pin kaapeli ei halua purkautua

Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
40
Kyllä, asia on yhtä tyhmä kuin otsikko antaa ymmärtää. Alkaa vain vähän turhauttamaan kun on yhtä (1) piuhaa yrittänyt saada irti jo kolmatta tuntia ja alkaa välillä tuntumaan, että mikä tahansa henkimaailman tekonen voi olla kyseessä.

Laitoin myös muron puolelle, koska nopeammin on aina nopeammin.

Mietiskelin tuossa, että jos on joku itse kaapelinsa sleevaava törmännyt vastaavanlaisiin ongelmatapauksiin.
Eli olen siis tuolla ihan pinnien irroitukseen tarkoitetulla työkalulla sorkkinut, mutta kun ei irtoa niin ei irtoa. Jännä juttu on, että kun sinne liittimen sisälle katsoo niin näkee selvästi, että on pinnit kääntynyt pois "tieltä". Eikä myöskään ole ensimmäinen kaapeli työn alla, mikäli tämä jotain kiinnostaa.
Ja tosiaan ne stopparit, jotka pitävät nuita liittimiä paikoillaan ovat ihan selvästi ihan reilusti siellä liittimen sisäpuolella. Joku vain ottaa vastaan ja ei lähde ei mihinkään.

Tähän mennessä on kaikki virtalähteeseen menevät piuhat lähteneet ihan helposti kuin myöskin pci-e piuhat. Joskus kuukausi takaperin kokeilin irrotella toisesta virtalähteestä tuota 20/24-pin liitintä ja siinä oli sama ongelma, joten nyt mietityttää, että voiko näissä olla joku oma kikka mitä ei tarvita esim. pci-e:tä purkaessa?

Corsairin virtalähde siis kyseessä ja näkyy interwebissä olevan samasta aiheesta muutama keskustelu, joissa (yllätys) Corsairin virtalähde myös kyseessä.

Onko näitä joku onnistunut purkamaan? Nimenomaan siis corsairin semimoduista?


E:lisää voimaa, huh?? piuha on irti. pinni on vielä sisässä... fml
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
360
Kun kerran olet kokeillut niitä vääntää kahteen suuntaan, ja pinni on sisässä, niin varmaan on jotenkin juotettu/jynkätty se sinne. Itse kyllä saanut aina pienemmällä tai isommalla vaivalla sen sieltä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 135
Viestejä
4 196 778
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom