Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilman turva-autoa olisi letkan perällä. Tämä selostaja voisi ryhdistäytyä tuon surkuttelunsa kanssa.Taposen kannalta turva-auto tuli hyvään aikaan, putosi vain sijalle kuusi renkaanvaihdon aikana.
No kyllä tuossa Slaterille olisi kuulunut rankku jos jollekin.Ei rankkua Taposelle, onneksi.
Slater radiossa ainakin kovasanaisesti syytti Taposta vaarallisesta ajotavasta. Olin jo puoliksi varautunut siihen, että tuomaristo tulkitsee Tuukan syylliseksi.No kyllä tuossa Slaterille olisi kuulunut rankku jos jollekin
Kerro kuski joka sanoisi radioon että mun vikaSlater radiossa ainakin kovasanaisesti syytti Taposta vaarallisesta ajotavasta. Olin jo puoliksi varautunut siihen, että tuomaristo tulkitsee Tuukan syylliseksi.
Radioviestit on usein viestintää enemmän sinne tuomariston suuntaan, syytellään sitä toista syylliseksi ja toivotaan että sillä vältytään rangaistuksilta.Slater radiossa ainakin kovasanaisesti syytti Taposta vaarallisesta ajotavasta. Olin jo puoliksi varautunut siihen, että tuomaristo tulkitsee Tuukan syylliseksi.
Rankkua kaikille ja Taponen sinne minne olisi kuulunut. Se, että lajiin kuuluu nykyään tuo aggressiivinen kyynärpäätaktiikka, ei palvele moottoriurheilua millään tasolla.Nuhtelut kuskeille siitä, että seurasivat Taposta turva-auton aikana varikolle, vaikka kisajohtaja ei ollut ohjeistanut ajamaan varikon läpi.
Mielenkiintoista jossitella, olisiko Taponen pudonnut enemmän vain vähemmän kuin 5 sijaa, jos muut olisivat jatkaneet radalla ja Taponen olisi palannut varikolta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.