• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF -20% lemmikkien tarvikkeista ja ruoista Tokmanni Klubi-jäsenille (vain tänään 24.11.)

Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
29
Tuote: Kaikki lemmikkien tarvikkeet ja ruoat
Tarjoushinta: -20% normaalihinnoista Tokmanni Klubi-jäsenille
Normaalihinta: Tuotteen normaalihinta
Kauppa: Tokmanni / Tokmanni.fi
Voimassa: Tänään 24.11.
Linkki: Lemmikit | tokmanni.fi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Mm. isot koiranruokasäkit (esim. Dagsmark) -20% on ihan hyvä tarjous. Tosin myös Kärkkäisellä näyttää olevan ko. tuotteesta sama BF-hinta koko viikonlopun (tai no 10 senttiä jopa halvempi)
Toisaalta esim. Latzia 44 x 85 g sai vielä halvemmalla marraskuun alussa tarjouksesta.
 

mac

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
71
Liittymisetuna vielä - 10%, niin tuli tilattua lopputalven eväät omille koirille. Harmillisesti joutuu itse hakemaan paikalliselta tokmannilta, kun ilmaiset postit koskee vain pieniä paketteja.
 
Liittynyt
13.11.2023
Viestejä
93
Ihan mielenkiinnosta, mitä sitten itse suosittelet?
Vaikka ei itseltä kysytty, niin meidän kissat syövät purinaa. Jostain syystä latz alkoi aiheuttamaan toiselle kissoista jatkuvaa oksentelua. Eli söi kyllä, mutta vartin päästä kaikki oli lattialla. Purinan kanssa ei mitään ongelmaa. Ja kokeiltu välillä latzia ja todettu, että se oli syypää.

Sinänsä outoa, että kyseinen kissa söi tuota reilun kymmenen vuotta ongelmitta.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 051
Ihan mielenkiinnosta, mitä sitten itse suosittelet?
Eläinlääkäriltä olen saanut käsityksen, että Latz on surkeinta mahdollista ravintoa kissalle. Itse suosin ruokia missä ei ole sokeria tai viljaa ja tietysti korkea lihaprosentti esim. Applaws, Bozita joita saa lemmikkieläin kaupoista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
Noitten isojen säkkien kanssa kannattaa silti hintavertailla koska suomalaiseen tyyliin "osta enemmän, maksa enemmän" on totta noissakin.

Kuvittelisi että ostamalla isomman saa halvemmalla, mutta esim. Hau-hau:n tapauksessa saattaa olla 6kg säkki kilohinnaltaan halvempi kuin 12kg.

Esim. kanaa + riisi + kauraa maksaa Tokmannilla alessa 3,33€/kg, Prismassa halvempaa ilman tarjousta, 3,24€/kg ja 6 kilon pussissa 3,15€/kg...

Että semmoinen "tarjous" taas... :D
 
Liittynyt
08.12.2017
Viestejä
1 448
Syöttääkö joku oikeasti kissalle Latzia?
Tähän liittyen ainakin itsellä oli tullut mainospostissa -15% kuponki myös Zooplussaan (*) viikon loppuun asti ja osasta ruuista saa vielä 5-50% lisäalennusta tuotesivulla sivuston logiikan mukaisesti. Koodi ainakin tullut postiin jos on kirjautunut - itse en vaan aina muista käydä katsomassa kuponkeja joten monet tarjoukset menee ohi.

(*) Zooplussalta saa viljattomia ruokia ja toisin kuin M&M:n ruuista, niin näistä ei lähde eläimen henkikään. varsinkin 15-200 eur/kg luokissa on ihan tasokastakin syötävää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 770
Viestejä
4 203 148
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom