Onko toisilla tuntemusta
Asus 14" ZenBook Flip 14 UX461FN mallista? Taitaa olla vanhempaa sarjaa, kun USB-C:n kautta ei voi ladata tai toimi Thunderbolt. Mulla on ennestään "tavallinen" USB-telakka ja sen kautta olen saanut wanhasta läppäristä kuvan UHD-TV:lle. Toiminee varmaan tämänkin kautta edelleen.
Junassa on aikomus tuota käyttää ja kriteereinä oli Windows (+ voi asentaa Linuxin jälkeenpäin) ja kosketusnäyttö. Jos lähijunassa jää seisomapaikalle, niin taitaa tuo olla suhteellisen raskas tabletiksi, mutta ei yksi ole hyvä kaikkeen. Toisinaan ainakin tulen kuskaamaan läppäriä repussa ja pyörän kanssa -- olettaisin paino tehosuhteen olevan hyvä siihen. Aika monet noista kevyimmistä taitaa olla integroiduilla muisteilla -- sen takia varmempaa olla 16 GB kuin 8 GB. Kevyessä käytössä vähempikin riittäisi, mutta ei jää margi
naalia.
Jimms:llä se on tarjouksessa, mitä nyt tarjouksen aika mennyt umpeen ennenkuin varasto myyty... Ei myy liian hyvin. Tilaukseen laitoin, mutta jos tulee pahalle katumapäälle, niin on mahdollisuus palauttaa... Halvempia vaihtoehtoja 2-in-1 laitteista on vähän, jossa vähintää 16GB muistia ja CPU vähintää i7 tasoa. 14" näytössä mulle riittää FullHD enkä kaipaa 4K:ta.