Tuollaiset... Nopealla vilkaisulla 2,4 GHz taajuusalueella joka mun ymmärryksen mukaan on luvanvarainen. Onko ketään asiantuntijaa foorumilla joka osaisi sanoa ko. asiasta jotain faktista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollaiset... Nopealla vilkaisulla 2,4 GHz taajuusalueella joka mun ymmärryksen mukaan on luvanvarainen. Onko ketään asiantuntijaa foorumilla joka osaisi sanoa ko. asiasta jotain faktista?
Mitä faktaa ?Tuollaiset... Nopealla vilkaisulla 2,4 GHz taajuusalueella joka mun ymmärryksen mukaan on luvanvarainen. Onko ketään asiantuntijaa foorumilla joka osaisi sanoa ko. asiasta jotain faktista?
Mikrot toimii 2,45 GHz taajuudella, voi olla että oli jo mikro vähän rupsahtanut, tai muuten paska, niin päästi säteilyä vuotamaan. 5 GHz alueelle tuo ei yllä vaikuttamaan.@pulatunnus Mitäs edellisessä asunnossa jos puhelimella meni 2.4GHz alueella keittiössä samaan aikaan käyttämään mikroaaltouunia, niin wifi rupesi tökkimään. 5GHz alueella ei ongelmia
Mikroaaltouuni tehot on isoja, tolkuttoman isoja vs joki wifi, mutta se teho käytetään siihen lämittämiseen, ei kotelon ulkopuolelle. Mutta kun wifi tehot on pieniä, ja varsinkin silloin jos se wifi kenttä muutekin heikko, niin häiriölle herkempi.@pulatunnus Mitäs edellisessä asunnossa jos puhelimella meni 2.4GHz alueella keittiössä samaan aikaan käyttämään mikroaaltouunia, niin wifi rupesi tökkimään. 5GHz alueella ei ongelmia
Max, jopa, sanat suomennettuna tarkoittaa suurin piirtein että laitteessa on jokin tekninen este mikä ei mahdollista enempää.Joo kun luin speksejä tarkemmin niin nehän tosiaan ovat BT vempeleitä... Hienosti kinuskit lupaavat BT härveleille 1,2 km kuuluvuutta. Hieman tätä tosi epäilen...
Between two riders among six riders
Max talking range: 1200m/3937feet between 2 riders
Max working speed: Up to 120Km/h
Talking time: Up to 8 hours
Standby time: 100 hours
Frequency: 2.4GHz
Bluetooth Core: Bluetooth 3.0
Battery: 550 mAh Li Polymer battery
Charging time: About 3 hours
Chip brand: CSR
Power supply: AC 110V~240V
Power output: DC 5V 55~75mA