1500€ Pelitietokone

Liittynyt
03.11.2019
Viestejä
3
Ois tarkotuksena kasata itse eka kone, budjetiks tulee 1500€ ja tämmöstä kokoonpanoa oon kattonu. Jimmsiltä ois tarkotus tilata osat.

Näyttis: Msi geforce rtx 2070 super gaming x trio

Prossu: Ryzen 7 3700x

Emolevy: Asus prime x470-pro

Muisti: Kingston hyperx fury 16gb

Massamuisti: Kingston A2000 500gb M.2

Virtalähe: Corsair 650w 80 plus gold

Koppa: Fractal design focus g

Käykö osat yhteen ja onko ne budjettiin hyvät?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2019
Viestejä
105
Aika samoilla linjoilla olet mun kanssa. Itse tilasin jo tuon saman prossu+emo+muistit bundlen ja powerin ja kuun vaihteessa sitten loput sen mukaan mitä mahtaa olla black friday tai gyber monday tarjouksina jos mitään. Näyttikseks itse otin radeonin mutta mietin myös tuota 2070 superia. Lisäksi mulla hintaa tuo lisää myös kotelo mutta ajattelin nyt juhlistaa AMD:n uutta nousua hillityllä valaistuksella jne. ja puhtaalla AMD kokoonpanolla. Viimeksi sellaisen omistin 2000 luvun puolenvälin tienoilla :D Laitan tähän tuon itselleni suunnittelami kokoonpanon josta siis on jo tilattuna prossu+emo+musitit ja poweri. Prossu coolerista en vielä ole aivan varma ja myös M.2 levykin saattaa vaihtua. Ja myöhemmin alkuvuodesta tulossa vielä 2TB normi SSD.

kokoonpano oma.JPG
 
Liittynyt
18.10.2019
Viestejä
105
Ja siis vastauksena AP:lle kyllä sun osat on varmaan ihan hyvät budjettiin nähden. Itse lähinnä laitoin tuon oman tilaamani paketin antamaan esimerkkiä samanlaisesta ja saman hintaluokan paketista. Tuosta kun vaihtaisi kotelon halvempaan, M.2 levyn pienempään, prossu coolerin halvempaan, powerin 650W gold plussaan jne. jne. ni hinta olis about siellä 1500€ alapuolella.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 321
Viestejä
4 329 996
Jäsenet
72 195
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom