1500-2000€ 2K Pelikone

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
18
Jotain tämäntyylistä suunnittelin, mutta näytönojaimesta hiukan epävarma, kellään kokemuksia?

Noctuan Jäähyn olen aina omistanut ja se on ehdoton, olen fanipoika siltä saralta! suonettakoon se minulle. :)
Omat kovalevyt on tallessa joten niitä ei tarvita, ja tuulettimien määrä korjattu 3:n kuvasta poiketen.

Pelaisin mieluusti Dota2 2560x1440 75 hz näytölläni nykyisiä paremmilla asetuksilla! :D
Pelaan myös Fallout 4, Skyrim plus modit Etc Etc ja haluaisin myös uuden lara Croftin ja Batmanin ilman että fps on alta 30 :(

Muusta tarkemmin tietoa kysymällä, auttakaa miestä mäessä, nestejäähyt ei ole vieras ajatus tarvittaessa

-Topiham

 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 047
Hassu kokoonpano sinänsä, miksi täytyy olla 1080ti jos prossuna 1600X, miksei samantein 1800 tai X. No juu, 1700 käy hyvin kun vähän kellottaa. Kuinka laiska se edellinen näyttis sitten on kun tarvii upgradeta suoraan 1080ti:hin? Niin ja miksi näyttiksen jäähdytinkin pitää heti vaihtaa??? Emolevynäkin B350 sarjalainen.....

Mitä nyt ihan oikeasti mielessä, vesijäähyllekkin vihreää valoa?? o_O

Ja kun fanitat Noctuaa niin miksi hommaat uuden Noctua jäähyn kun AM4 kiinnikkeet saat Noctualta ilmaiseksi, kunhan Noctua jäähysi on alle 10v vanha, vinkiksi vain :)
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
18
@Makro16
Myyn tämän koneen tälläisenään( miinus kovot) ystävälleni joten Uuden Noctuan hankinta edessä siis tämän takia :)

Nestejäähyt ei ole mitenkään pakollisia, eikä näyttiksen erillinen jäähy, mutta tuossa oleva näyttää hieman "nuhaiselta" :D
Toki joku tehdas ylikellotettukin käy jos niistä löytyy vastaavia, otan ehdotuksia vastaan. :)

Ei ole mahdoton ajatus päivittää tuohon parempaan malliin riisenistä, mutta itse en ylikellota, pelailen vain.

Onko kokoonpano muuten ok ?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
134
Vaihtaisin tuon tin normaaliin 1080,kun nyt on ollut jo aika hyviä tarjouksia niistä. Siitä säästetyt rahat voisit laittaa parempaan emoon ja prossuun.
 

Karvapallo

Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
316
Osta vaan se Ti, kun se on ~40% nopeampi raskaimmissa peleissä ja saat laitettua asetuksia kunnolla kaakkoon. Dotassa, Falloutissa ja Skyrimssä ei tosin siitä ole yhtään iloa :kahvi:
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
132
Itse ostaisin pelikäyttöön i7-7700k mielummin varsinkin nyt kun jimmssillä tuo bundlekin siitä missä tulee kunnon emo ja 16gb muistia samassa.
Ja jos et edes meinaa tuota ryzeniä kellottaa niin 7700k pelikäyttöön varma valinta. Jos ei varaa ottaa i7-7700k + 1080Ti niin sitten perus 1080 olis oma valinta. :)
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
18
Eli toi 620W virtalähde ei jää liian pieneksi/laaduttomaksi, onko kellään siitä kokemuksia ?
Joo ajattelin itsekkin että oi Ti. vois olla parempi muistinsa suhteen, mutta mites tuo sen jäähy tietääkö joku onko tuo jäähy sellainen hirveä puhallin ? :D toi accelleron jäi pois epäsopivana :/
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
18
*jäähy jäi vanhasta kuvasta, se on korjattu intelin kiiloihin sopivaksi
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
74
ajattelin itsekkin että oi Ti. vois olla parempi muistinsa suhteen, mutta mites tuo sen jäähy tietääkö joku onko tuo jäähy sellainen hirveä puhallin ?
Ainakaan founders editionia en ottaisi ellei ole erihyvä tarjous ja sietää hieman melua. Blower style coolerit on niin 2010. Paras jäähy mihin itse törmännyt löytyy Palitin jetstream/gamerock malleista. Melkoinen triple-slot mörssäri mutta lämmöt pysyy erittäin hyvin kurissa reippaasti alle tonnin kierrosluvuillakin (ja lämmöt taas vaikuttaa suoraan boost clockeihin pascalin kanssa). Ei vaan ole Palit se kaikista trendikkäin merkki niin jää monelta huomaamatta koko asia. Tuo muisti nyt on ihan kikkelin venyttelyä, 1440p resolla tuolla 11 gigalla ei tee yhtikäs mitään mutta muuten kyllä parempi ostos tuo 1080ti jos vaan budjettiin mahtuu.

Pakollinen pluggaus, saksasta (mindfactory esim) tilaamalla säästäisit tuon tason koneessa mahdollisesti useammankin satasen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 299
Viestejä
4 197 255
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom