1300e pelikonepaketti. Onko hyvä?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
50€ säästää ostamalla 3600:n, joka on ihan samantehoinen.

Jäähy on samalla tavalla ylihinnoiteltu turhake. -> SilentiumPC Fera 3.

Emolevyssäkin on hirveästi hintaa, siihen verrattuna, mitä se tarjoaa ja kuinka huono se on. Lisäksi se ei toimi. -> MSI Tomahawk MAX B450.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 832
Vain vahvistaen em. kommentit, eli 3600X'stä EI kannata maksaa enempää kuin 3600-perusmallista. Jos aikoo/haluaa käyttää AM4-kantaisia pidempään niin parempi emolevy, kuten tuo jo mainittu Tomahawk Max. Vaikkei itse aikoisikaan käyttää 1-2v pidempään, niin hyvälle emolle voi aikanaan päivittää 8-12 -ytimisenkin CPU'n ongelmitta. (ilman virransyöttö-ongelmia) Joka väistämättä lisää emon käyttöikää, ja jälleenmyyntiarvoakin aikanaan uskoisin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Asuksen emoissa ei ole varmuudella BIOS-päivitystä, siitä sitten moni jää ihmettelemään , kun kone ei käynnisty ja tulee vaan musta ruutu. Tästä aiheutuu vaivaa, rahanmenoa ja koko projekti on myöhässä. En itse ottaisi tätä riskiä ja olen nyt suositellut pelkkiä MSI:n emolevyjä.
Tosin mietin, että ostan halvan prosessorin, ja myyn niitä BIOS-päivityksiä pk-seudulla, mutta on vähän muutakin tekemistä nyt ja koronan takia ei saa halvimmasta paikasta (Kiina).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 697
Viestejä
4 209 139
Jäsenet
70 939
Uusin jäsen
verificado

Hinta.fi

Ylös Bottom