Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä suosittelet? Tuossa kotelossa tulee kaksi jotain 120x120mm tuuletinta, mihin ne menee?Kattoon kotelotuulettimet
Lähes jokaisesta kotelosta kyllä löytyy umpinaisella metallipaneelilla oleva versio.Mitä suosittelet? Tuossa kotelossa tulee kaksi jotain 120x120mm tuuletinta, mihin ne menee?
Tein nuo muutokset, mutta: eikö tosiaan ole ikkunattomia koteloita? Haluaisin sellaisen ja voi maksaa enemmän, eikä mitään vilkkuvaloja
Mitä suosittelet? Tuossa kotelossa tulee kaksi jotain 120x120mm tuuletinta, mihin ne menee?
Tein nuo muutokset, mutta: eikö tosiaan ole ikkunattomia koteloita? Haluaisin sellaisen ja voi maksaa enemmän, eikä mitään vilkkuvaloja
Ei kattoon kannata laittaa.. Mieluummin pieni ylipaine.. Jos on liikaa poistossa, se imee ilmaa takaa ja siellä ei ole pölysuojauksia..
Tuohon Ventumiin ostaisin 2x140mm eteen tai 3x120mm eteen. P12 tai P14.
Itse näkisin että f14 on paras ratkaisu. F14 sopii hyvin kotelotuulettimeksi koska tarjoaa korkeampaa ilmanvirtaa. Tuo p14 taas tarjoaa korkeampaa staattista painetta ja sopii hyvin jos edessä on tavaraa, esim jäähdytyssiili tai jopa kiintolevyt.Kiitos. Onko huomautettavaa?
Edit: katsoin tuota Fractal Design Pop Air Black ja taidankin ottaa sen. Mulla on nykyinenkin joku 10v vanha kotelo joku Fractalin parempi. Tuossa tulee kolme tuuletinta mukana,mitäs tuohon mukaan?
Itse näkisin että f14 on paras ratkaisu. F14 sopii hyvin kotelotuulettimeksi tarjoaa korkeampaa ilmanvirtaa. Tuo p14 taas tarjoaa korkeampaa staattista painetta ja sopii hyvin jos edessä on tavaraa, esim jäähdytyssiili tai jopa kiintolevyt.
Edit: katsoin tuota Fractal Design Pop Air Black ja taidankin ottaa sen. Mulla on nykyinenkin joku 10v vanha kotelo joku Fractalin parempi. Tuossa tulee kolme tuuletinta mukana,mitäs tuohon mukaan?
ote ylle linkkaamasta videosta:Makuasioita ja erot on pienet. Oikeastaan ostamalla kumman vaan, ei pahemmin mene pieleen
Tuossa on myös usb cMahtuisko nuo kamat tähän koteloon? Tuossa olisi myös se usb-c ja miellyttää silmää ikkunasta huolimatta. Katsoin että ainakin näytis prossujäähy ja virtalähde mahtuu muta mites emolevy?
Lian Li O11 Air Mini, ikkunallinen miditornikotelo, valkoinen - 109,90€
Ominaisuudet :Äärimmäinen ilmanvirtaus Laadukkaat materiaalit Modulaarinen taustalevy Jopa 6 SSD tai 4 HDD + 2 SSD Yhteensopiva ATX-virtaläwww.jimms.fi
Yhteensopivuus: E-ATX (maks. 280 mm leveä) / ATX / Micro-ATX / Mini-ITXMahtuisko nuo kamat tähän koteloon? Tuossa olisi myös se usb-c ja miellyttää silmää ikkunasta huolimatta. Katsoin että ainakin näytis prossujäähy ja virtalähde mahtuu muta mites emolevy?
Lian Li O11 Air Mini, ikkunallinen miditornikotelo, valkoinen - 109,90€
Ominaisuudet :Äärimmäinen ilmanvirtaus Laadukkaat materiaalit Modulaarinen taustalevy Jopa 6 SSD tai 4 HDD + 2 SSD Yhteensopiva ATX-virtaläwww.jimms.fi
Kiitos.. Sillä mennäänYhteensopivuus: E-ATX (maks. 280 mm leveä) / ATX / Micro-ATX / Mini-ITX
Sopii.