1080 ti alhaiset lämmöt

Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
31
moro. mulla on tommone AORUS GeForce® GTX 1080 Ti Waterforce WB Xtreme Edition 11G Gallery | Graphics Card - GIGABYTE Finland näytönohjain ja lämmöt on ku pelaa esim warzone 30-40c ja fps vaa joku 120-150. oon lukenu että lämmöt menee helposti yli 70 ku pelaa ni aattelin vaa et onkoha täs joku ongelma. en oo kyllä paljo muita pelejä pelannu mut luulis et esim warzonessa ois vähä korkeemmat lämmöt.

systeemi
i7 9700k 3,60ghz vissii overclockttu 4,7
2x8gb 3600mhz ram
gtx 1080 ti
256 gb m,2 ssd
samsung ssd 860 evo 1tb
evga supernova g2 750w
rog strix z390-f gaming emo
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
120
Oot varmasti ensimmäinen joka huolestuu liian alhaisista lämmöistä :D

Täysin normaalit lämmöt näytönohjaimelle kun on käytössä vesijäähdytys
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 122
Sulla on vesijäähy, joka pitää lämmöt matalana.

Voit toki varmistaa ajamalla 3d mark time spyn, että tehot on normaalit ja vertaamalla muihin samanlaisiin koneisiin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Nyt kuulostaa kyllä melkoiselta trollaamiselta :) Jos on noin pihalla miten vesijäähdytys toimii, ni miten sellaisen on yleensä saanut kasattua/asennettua koneeseen? Muutenkin ei ole edes mitään vesijäähdytyksestä mainittu alotuspostauksessa (poislukien tuo linkki blokilla varustettuun korttiin) saatikka mainittu mistä komponenteista kyseinen looppi on kasattu.

Toki voihan olla että ostettu valmiiksi vesijäähdytetty kokoonpano, mutta aika erikoiselta kuulostaa näillä tiedoilla :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
31
Nyt kuulostaa kyllä melkoiselta trollaamiselta :) Jos on noin pihalla miten vesijäähdytys toimii, ni miten sellaisen on yleensä saanut kasattua/asennettua koneeseen? Muutenkin ei ole edes mitään vesijäähdytyksestä mainittu alotuspostauksessa (poislukien tuo linkki blokilla varustettuun korttiin) saatikka mainittu mistä komponenteista kyseinen looppi on kasattu.

Toki voihan olla että ostettu valmiiksi vesijäähdytetty kokoonpano, mutta aika erikoiselta kuulostaa näillä tiedoilla :rofl:
Luulin että huusin huutonetissä vaan näytönohjaimen mutta se olikin vesijäähytys blokki ja siinä oli ne kaikki muutki vesijäähdytys osat enkä viittiny enää perua kauppoja ku olin jo huutanut ja voittanu sen. Siinä oot ihan oikees että oon aika pihalla koko vesijäähdytys hommasta ja koneen rakentamisessakin kesti 9h. Aattelin vaa että käyttääköhä mun näyttis kaikkia tehojaa ku on nii matalat lämmöt.
 
Liittynyt
26.07.2018
Viestejä
129
Hmm eikös tuota näyttistä voisi periaateessa kellottaa kun vesijäähyllä varmasti on otettavissa enemmän tehoa irti itsellä tulossa seuraavaan koneeseen vesijäähdytin prosessoria jäähdytämään mutta näyttisten vesijäähyistä ei ole omakohtaista kokemusta. Tarkoitus on saada vähän kelloa i5-7600K prossuun joka tuossa koneessa
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Luulin että huusin huutonetissä vaan näytönohjaimen mutta se olikin vesijäähytys blokki ja siinä oli ne kaikki muutki vesijäähdytys osat enkä viittiny enää perua kauppoja ku olin jo huutanut ja voittanu sen. Siinä oot ihan oikees että oon aika pihalla koko vesijäähdytys hommasta ja koneen rakentamisessakin kesti 9h. Aattelin vaa että käyttääköhä mun näyttis kaikkia tehojaa ku on nii matalat lämmöt.
Joko olet testannut esim 3dmark time spy:llä että tulee normaalit tulokset vs vastaavat kortit/kokoonpanot?
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
120
Hmm eikös tuota näyttistä voisi periaateessa kellottaa kun vesijäähyllä varmasti on otettavissa enemmän tehoa irti itsellä tulossa seuraavaan koneeseen vesijäähdytin prosessoria jäähdytämään mutta näyttisten vesijäähyistä ei ole omakohtaista kokemusta. Tarkoitus on saada vähän kelloa i5-7600K prossuun joka tuossa koneessa
Pystyy kellottamaan vaikka alkuperäisellä jäähdyttimellä, ei vesijäähdytys ole pakollinen ylikellottamista varten. Muut rajoitukset tulee ensin vastaan eikä jäähdytys
 
Liittynyt
26.07.2018
Viestejä
129
Ok eikun mietin vaan että kokemusta vain prosessorien kellotamisesta vanhalla koneella aikanaan esim i5-2500K ajelin sitä noin 4,2-4,3 ghz taajuudella oli toki emolevynäkin sellainen tuon sarjan paremmasta päästä oleva lankku. lämmöt oli tuolla 4,2 ghz noin 72-73 c rasituksessa mutta näytisten kellotus aika tuntematon puoli mulle siksi ajatelin että lämmöt on ne jotka merkaa ja toki emolevyn virransyöttö prossujen kohdalla yms. Jäähynä oli noctuan ilmajäähy en muista enään tarkempaa mallia tuossa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 200
Viestejä
4 194 510
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom