Mappi suunnittelu ja pelimekaniikkojen valinta pitkälti selittyä sillä että bondia vielä koulutetaan ja peli on Hitman pelisarjan tekijöiltä.
Luulisi jatko osan olevan vähän mielenkiintoisempaa kun IO Interactivella on vapaammat kädet tarinan puolesta kehitellä scenaarioita.
Luulisi jatko osan olevan vähän mielenkiintoisempaa kun IO Interactivella on vapaammat kädet tarinan puolesta kehitellä scenaarioita.