virtualsointi

  1. jhalmu

    Virtualisointi keskustelu (KVM/QUEMU ym gpu pass-thru)

    Useimmat tietävät VirtualBoxit ym, jolla saa linuxin tai windowssin testattua melko suoraan. Mutta eipä niillä yleensä mitään vähääkään 2D:tä enempää katsella, eli näytäönohjain ei tule perässä, vaikka muistia muuten saisikin lisättyä. Mitä tekee koneella jola ei voi katsoa kunnolla edes...

Statistiikka

Viestiketjuista
308 809
Viestejä
5 235 757
Jäsenet
83 377
Uusin jäsen
MustaOnMusta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom