Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Uudessa season passissa on skinit mp5:lle ja g36:lle ja sitten mappi jossa kyseiset aseet ovat ekslusiivisesti poistetaan kierrosta.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Saa nähdä kauanko se Vikendi on poissa kierrosta. Sen uusi versio oli minusta erittäin hyvä ja monista paikoista tuli paljon mielenkiintoisempia. Volnovakin on paljon selvempi nykyään ja siellä saa hyvät matsit aikaan kun kirkko jakaa kaupungin kahteen osaan.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Saa nähdä kauanko se Vikendi on poissa kierrosta. Sen uusi versio oli minusta erittäin hyvä ja monista paikoista tuli paljon mielenkiintoisempia. Volnovakin on paljon selvempi nykyään ja siellä saa hyvät matsit aikaan kun kirkko jakaa kaupungin kahteen osaan.
Täysin samaa mieltä, Vikendi meni todella paljon parempaan suuntaan faceliftin jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Taidan olla vähemmistössä, mutta Karakin yllätti positiivisesti. Odotin adhd-mappia, mutta gameplay ei ollutkaan niin adhd kuin luulin. Vikendiä ei kyllä ole ikävä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
ilmeisesti uudessa pätsissä peli kaatuu jos vaihtaa paikkoja ajoneuvoissa :D
Jaaha ei vissiin tartte edes kokeilla. Miten on mahdollista, että tuon luokan pelissä näitä yllätysominaisuuksia tulee joka päivityksen yhteydessä..
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Jaaha ei vissiin tartte edes kokeilla. Miten on mahdollista, että tuon luokan pelissä näitä yllätysominaisuuksia tulee joka päivityksen yhteydessä..
Lainaus Redditistä:
"
Switching seats second time on ANY vehicle causes game to hard crash, CPU usage went from ~60% pre-patch, to constant 90-99%, stutters here ant there. Performance on Karakin is literally shit compared to as it was on test servers.

WTF is this update?"
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
643
Lainaus Redditistä:
"
Switching seats second time on ANY vehicle causes game to hard crash, CPU usage went from ~60% pre-patch, to constant 90-99%, stutters here ant there. Performance on Karakin is literally shit compared to as it was on test servers.

WTF is this update?"
Ilmeisesti hotfixi tuohon istuin hommaan on voimassa.
Itsellä ei ainakaan pari tuntia sitten, kun kävin kokeilemassa kaatunut.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Higher tension, faster pace: Welcome to Karakin.

Karakin is a 2×2 km island off the coast of Northern Africa. It’s an arid, rocky environment that provides wide-open terrain and challenging engagements. It’s small, fast, and dangerous: Expect the tension of Miramar combined with the pace of Sanhok. Karakin is a 64 players map.

Players should expect long distance rifle engagements in the mountains, tactical urban conflict, and claustrophobic underground combat. And with the introduction of the Black Zone, Karakin reveals its twist: a map that’s layout changes every match.
Voi pojat. Karakin edustaa kaikkea sitä, mitä en halua PUBGilta: hektistä toimintaa, runsasta taistelua ja pieniä alueita. PUBG on minulle rentoutumispeli, jossa haluan seikkailla omaan tahtiini isoissa erämaissa, tutkia mielenkiintoisia paikkoja, vältellä taisteluja, hiippailla ja kieroilla. Muut pelaajat olkoot metsästäjiä, minä olen ovela... en ehkä susi, mutta sanotaan nyt mäyrä.

Nyt tarjolla on nopeatempoista, reaktiopainotteista ryminää ja ryskettä ilman tilaa rauhoittua. Vikendi kuoli tämän takia.

Mutta kun menin pelaamaan niin ensivaikutelma olikin yllättävän positiivinen. Uutuudenviehätys on vahva voima, ja pidän kovasti uusista tahmapommeista ja vaarallisemmasta tykkikeskityksestä. Pieni alue vähentää vaihtoehtoja, mutta se toisaalta selkeyttää tilanteita ja tekee pelistä yksinkertaisemman. Kartta on silti aivan liian pieni enkä pidä siitä, että koko ajan joutuu olemaan varpaillaan.

Edit: uusi varjoliidin (liitovarjo? riippuliidin?) vaikuttaa mahtijännältä. Tuskin maltan odottaa että pääsee testaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
952
Yllättävän hyvältä tämä uusi mappi tuntui, minulla ei ollut mitään ongelmia löytää healejäkään. Näin 1500 tunnin jälkeen tämä on ihan mukavaa vaihtelua, hiljaisia hetkiä ei juuri tule uudella mapilla mikä on myös ihan hyvä, tunnelit antaa myös tilaisuuksia flänkätä oikein kunnolla ja muutenkin taistelut tuntui hyvältä.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
19
Voi pojat. Karakin edustaa kaikkea sitä, mitä en halua PUBGilta: hektistä toimintaa, runsasta taistelua ja pieniä alueita. PUBG on minulle rentoutumispeli, jossa haluan seikkailla omaan tahtiini isoissa erämaissa, tutkia mielenkiintoisia paikkoja, vältellä taisteluja, hiippailla ja kieroilla. Muut pelaajat olkoot metsästäjiä, minä olen ovela... en ehkä susi, mutta sanotaan nyt mäyrä.

Nyt tarjolla on nopeatempoista, reaktiopainotteista ryminää ja ryskettä ilman tilaa rauhoittua. Vikendi kuoli tämän takia.

Mutta kun menin pelaamaan niin ensivaikutelma olikin yllättävän positiivinen. Uutuudenviehätys on vahva voima, ja pidän kovasti uusista tahmapommeista ja vaarallisemmasta tykkikeskityksestä. Pieni alue vähentää vaihtoehtoja, mutta se toisaalta selkeyttää tilanteita ja tekee pelistä yksinkertaisemman. Kartta on silti aivan liian pieni enkä pidä siitä, että koko ajan joutuu olemaan varpaillaan.

Edit: uusi varjoliidin (liitovarjo? riippuliidin?) vaikuttaa mahtijännältä. Tuskin maltan odottaa että pääsee testaamaan.
Reflon täysin autenttinen kysymys sulle, sattuuko sun ingame nickname olemaan Tyoton? Tää selittäis tän pelaajan statsit mitä olen suu auki ihmetellyt tässä jo yli 4 seasonin ajan. :tdown:
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Onko nyt niin että PUBG-tiiimi on päättänyt viedä peliä Fortnite-yleisön suuntaan? Lisää rahaa pitäisi saada ja tuo on helpoin tie? Minullakaan ei mitään vastaan että tulee yksi kovempi tempoinen kartta, mutta Vikendissä ainakin on jo liikaa hyvää kamaa löydettäväksi todella helposti. Erangel ja Miramar ovat ne kunnolliset, tosin toivoisin kaikkiin karttoihin vähemmän hyvää kamaa, lähinnä hyviä aseita saisi olla vähemmän. Pistoolin pitäisi olla tyyliin jo tarpeellinen löytö, vaikka tiedän että pro-pelaajat ulisisivat tästä, mutta pelin tulisi olla hauska kaikille, eikä tasapainotettu niin että kaikilla on se QBZ 95 % varmuudella heti alussa ettei kellekään tule paha mieli. Olisiko järkeä jos aulassa saisi valita haluaako pelata Doom-versiota kaikilla luikuilla vaiko minimaalista versiota missä pistooleja on eniten ja kivääreitä vähennetty reilusti? Itse tykkäisin tosi paljon.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
3-4 roundin jälkeen tuntuu ihan onnettomalta ja turhalta tuo kartta. Ei tästä pelistä kannata edes yrittää tehdä perinteistä räiskintää. Olisivat tehneet uudet ison kartan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
Hmm... omat kokemukset tuosta uudesta mapista ei oo kyl kauheen positiiviset. Pelasin joku 10-15 peliä ja solo formaatilla se tuntu ainakin aivan hemmetin sekavalta. Paras keino selvitä oli idlailla alueen ulkopuolella ja odottaa et siel on joku ~5 henkee elossa jonka jälkeen ottaa joku sivu haltuun. Paras sijotus tuossa uudessa tais eilen olla sija 5. jonka jälkeen pelailin randomilla muita mappeja ja Sanhokista irtos illan mittaan kaks voittoa. Hyvä kun just vaihtu toi uus season niin win % on nyt huimat 9.5%. :)
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Reflon täysin autenttinen kysymys sulle, sattuuko sun ingame nickname olemaan Tyoton? Tää selittäis tän pelaajan statsit mitä olen suu auki ihmetellyt tässä jo yli 4 seasonin ajan. :tdown:
Ei. Jos jotakuta tiimikaveria ihmettelet, en ole hän. Pelaan pelkkää sooloa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
> ei löydy loottia, yhyy
> "korjattiin Karankiin lootti!"
> joka talosta Vector, SLR, M416

...äh miten ärsyttävää veivaamista. Eilen pelasin Karankia hetken, pidin aika omituisena mappina mutta lootti tavallaan sopi. Tänään testasin uudestaan duossa, totesin että duossa tämähän on aika veikeä mappi kun lähes koko ajan actionia, mutta ei nyt ihan joka sekunti. Mutta lootti oli sitten taas käännetty ylikierroksille, ja kaikki aseet sai jokaisesta pikkumökistä. Huoh. Eihän noihin bunkkereihin ja seinistä läpi ole enää edes mitään hyötyä mennä.

Noin pienessä tasossa käy myös äärettömästi ärsyttämään se, että tuo mappi (kuten viime aikoina muutkin) toimii taas yhtä sulavasti kuin mobiilinetti VR:n junissa. Jatkuvia droppeja 40-60 alueelle ja töksähtelyä heti kun varsinainen matsi käynnistyy. Ja koska ~melkein jokaisessa paikassa johon hyppää ottaa heti yhteen jonkun toisen kanssa, niin PUBG olisi jo kaivannut vuosi sitten päivityksen jossa jokaisella on hypätessä valmiiksi kädessä ladattu pistooli yhdellä lippaalla panoksia. Toi lagiloottiminen ei ole mitään muuta kuin tuuriroskaa, kun joko itse tai vastustaja kauhoo asetta kolmatta kertaa maasta jotta se tulisi inventaarioon asti.

Ei se minusta peliä välttämättä vie mitenkään CODimaiseen suuntaan jos on yksi tällainen pieni kartta - ihan hauskaa vaihtelua ja toimii, toisin kuin kaikenlaiset wargamet. Siis jos toimisi sulavasti. Lootin ei tarvitsisi olla tommosia superaseita joka mörskästä, ja vähän outoa että ensimmäinen rinki on käytännössä koko kartan kokoinen kun etäisyydet muutenkin noin pieniä.

Huomattavasti paremmalta tämä tuntui kuin Sanhok. :btooth:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
ei nyt ihan hirveän hyvin tunnu tämä mappi maistuvan vaikke vielä montaa peliä ole takana. Loottia tuntuu olevan joka kopissa aika reilusti. Kartta on yksi kärpäsen paska kun vettäkin on kentästä likimain puolet. Toivottavasti Vikendi tulee nopeasti takaisin, tätä kenttää ei jaksa kauaa veivata, ennemmin vaikka sanhok tauolle.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Nopean kokeilun perusteella ihan kivoja paikkoja uudessa kentässä. Nyt sitten korjaavat vielä laittamalla kaks molempiin suuntii vierekkäin ja pienet sillat yhdistämään. Niin ja kaikki heal pois niin olen tyytyväinen. :)
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Jaahas, peli onkin rikki. Kahdesti ollessani noin puolivälissä matsia sinisellä alueella tähtäys on alkanut tökkimään. Hiiri liikkuu nykäyksittäin ja hitaasti. Hiirtä pitää liikuttaa ehkä metri vaakasuuntaan, että saa hahmon kääntymään kokonaan ympäri, ja tähtäin hyppii eteenpäin asteen kerrallaan. Koita siinä sitten sihdata tarkasti.

Uusin tökkiminen jäädytti lopulta koko pelin ja hävisin matsin, kun hahmo jäi pällistelemään siniselle alueelle samalla kun taistelin peliä uudestaan käyntiin. Olipa kiva hävitä tuollaisen takia kun olin juuri kerännyt harvinaisen hyvät kamatkin. En osaa sanoa mikä bugin tarkalleen laukaisee, mutta veikkaisin sinistä aluetta.

Edit - ei johdukaan sinisestä alueesta. Nyt tökki Karakin vaikka en pistänyt varvastakaan pelialueen ulkopuolelle. Tökkiminen ei ole myöskään tasaista vaan epäsäännöllistä, joten hiirtä liikuttaessa joutuu arvailemaan paljonko hahmon pää mahtaa kääntyä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Minkä takia lootti piti pilata Karakinissa, medien lisääminen olisi ollut täysin riittävä lisä. Huoh.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Just hyvä et lisäsivät loottia, 2020 ei kukaan jaksa enää ampua pistooleilla ja 2x:llä koko matsia.
Kumma kyllä, mikäli et pistoolia isompaa löytänyt, koska vähintään tunneleista sai duossa täyden ar + dmr/sr setin päälle. Ulkoringin kaupungit myös erittäin ar-rikkaita.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
952
Just hyvä et lisäsivät loottia, 2020 ei kukaan jaksa enää ampua pistooleilla ja 2x:llä koko matsia.
Nyt on aseita niin paljon, että reppuja ei edes spawnaa kun ne ei mahdu minnekään :confused: Sanoisin, että mapin pointti meni nyt vähän pilalle uuden lootin myötä, enemmän healejä olisi riittänyt. Tunneleihin ei enää oikein ole mitään järkeä mennä kun aseita ja scopeja saa muutenkin enemmän kuin tarpeeksi.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
179
Eipä tuo uusi hirveästi vakuuta. Mappi näyttää tosi geneeriseltä ja on niin täynnä taas kaikkea että on vaikea suunnitella mitään taktiikkaa.

Vikendistä saisi ihan kovan mapin kun poistettaisiin ainakin puolet random pikkucompoundeista ja pistettäisiin kunnon luutti hotspotteihin. Erangelissa on edelleen parasta se, että siellä on tyhjää aluetta, josta on joko hyötyä tai haittaa riippuen siitä miten vituilleen peli on menossa. Nykyisellään pubgin ongelma on että joka ikisessä mökissä voi lymyillä tyyppi lvl2 lootin ja kunnon pyssyjen ja healien kanssa. Jos kaikilla on hyvät kamat, kellään ei ole.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
@Grin Vikendissä on monessa paikkaa jo nyt todella hyvä lootti ja viimeisessä kasvojenkohotuksessa siivottiin monia compoundeja pois.

Mielestäni mappi oli todella hyvässa kuosissa maaston, ympyröiden ja lootin osalta.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
179
@Grin Vikendissä on monessa paikkaa jo nyt todella hyvä lootti ja viimeisessä kasvojenkohotuksessa siivottiin monia compoundeja pois.

Mielestäni mappi oli todella hyvässa kuosissa maaston, ympyröiden ja lootin osalta.
Tarkoitin siis sitä, että huononnettaisiin random compoundien loottia.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Siihen huomioiden että toi peli alkaa olla itsellä elinkaaren loppupäässä, tuo karakim tuntuu ihan kivalta mapilta, ei ideaalipubgia, mutta kun tuo peli on osittain pilattu e-sports hengellä jo ajat sitten... niin siihen fiilariin tuo sopii hyvin, pieni selkeä mappi, snipuja liikaa mutta toisaalta 4x scope harvinainen ja sitä isompaa en ole koskaan löytänyt...
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Tarkoitin siis sitä, että huononnettaisiin random compoundien loottia.
Mielestäni tässä on Vikendin vahvuus eli ei tarvitse hypätä tiettyyn paikkaan saadakseen hyvät kamat, pari compoundia käymällä on hyvissä kamoissa ja valmis taistoon.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Onkohan matchmaking parantunut vai mikä on mutta ite oon ollut jo viidessä kana-ateriassa karakinissä osallisena, kun viime seasonilla niitä tuli yhteensä varmaan 1 tai 2.... eisillä, kyllä maistuu.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Karikinissa helpompi saada kanaa mielestäni, voi toki olla että olet vain ownannut.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Karikinissa helpompi saada kanaa mielestäni, voi toki olla että olet vain ownannut.
On toki helpompaa koska vähemmän pelaajia. Mutta yleisestikkin tuntuu että tuolla on tilanteita missä vaisto sanoo että nyt lähti henki mutta saakin tapettua. Ja muutenkin tulee tappoja enemmän kuin aikoihin. Hetken jo kelasin että onko tuolla botteja :X
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Ja muutenkin tulee tappoja enemmän kuin aikoihin.
Uusi kartta, varmaan näkyy taas piikkinä pelaajatilastoissa ja heikommat pelaajat käyvät taas pitkästä aikaa kokeilemassa peliä.

Oon jo aiemmin kärsinyt paljon stutteroinnista, jonka sain ehkä kuriin asentamalla pelin uudestaan. Nyt kuitenkin viimeisissä patcheissa peli meni ihan kokonaan rikki, kartta kun kartta alkaa tippumaan 15, 30, 40fps tienoille heti kun kuljen alueilla jossa lähistöllä on muita pelaajia. Ja yleensä vielä noi framet tippuvat aika kriittisissä tilanteissa, jolloin pelistä tulee ihan pelikelvoton. Ilmeisesti kaikkea muutakin hienoa ovat taas saaneet mukaan, esim. kaverilla tuli mukaan sekä 5+ sekunnin jäätymiset että kokonaan kontrollin katoaminen hahmolta muutamiksi sekunneiksi.

...jos sitä vaan keksis vihdoin muuta pelattavaa kaverien kanssa.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Minulla ei ole ennen ollut myöskään mitään stuttereita, mutta varsinkin tuo uusi mappi heittää melkoista nykimistä päälle.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
179
Mielestäni tässä on Vikendin vahvuus eli ei tarvitse hypätä tiettyyn paikkaan saadakseen hyvät kamat, pari compoundia käymällä on hyvissä kamoissa ja valmis taistoon.
No, makuasioita tietenkin. Mun kokemus vikendistä on että on jokseenkin turhaa hypätä hotspotteihin, koska kunnon kamaa saa muualtakin, ja muualla ei kannata ekan parin compoundin loottaamisen jälkeen juurikaan liikkua, koska joka talossa kökkii tyyppi rynkyn ja kakkoslevelin kamojen kanssa, ja heti kättelyssä saa semmoset kamat ja healit joilla voi hyvinkin voittaa top10:n päästessään.

Käytännössä vikendi kannustaa mun mielestä vain siihen että kökitään perseellään kunnes on pakko liikkua.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 704
No, makuasioita tietenkin. Mun kokemus vikendistä on että on jokseenkin turhaa hypätä hotspotteihin, koska kunnon kamaa saa muualtakin, ja muualla ei kannata ekan parin compoundin loottaamisen jälkeen juurikaan liikkua, koska joka talossa kökkii tyyppi rynkyn ja kakkoslevelin kamojen kanssa, ja heti kättelyssä saa semmoset kamat ja healit joilla voi hyvinkin voittaa top10:n päästessään.

Käytännössä vikendi kannustaa mun mielestä vain siihen että kökitään perseellään kunnes on pakko liikkua.
Todellisuudessa pelaat sinäkin niin jos circlet on sulle mieluisat. Mäkin pelaan ja silti mulla on ollu seasoneita missä on K/D 3-5 välissä.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
No, makuasioita tietenkin. Mun kokemus vikendistä on että on jokseenkin turhaa hypätä hotspotteihin, koska kunnon kamaa saa muualtakin, ja muualla ei kannata ekan parin compoundin loottaamisen jälkeen juurikaan liikkua, koska joka talossa kökkii tyyppi rynkyn ja kakkoslevelin kamojen kanssa, ja heti kättelyssä saa semmoset kamat ja healit joilla voi hyvinkin voittaa top10:n päästessään.

Käytännössä vikendi kannustaa mun mielestä vain siihen että kökitään perseellään kunnes on pakko liikkua.
Vikendi ennen faceliftiä kannusti tähän koska oli enemmän compoundeja ja ympyrät liikkuivat liian hitaasti.
Päivitetyssä Vikendissä tilanne aivan toinen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Nuo "faceliftit" on kyllä tässä pelissä aika kyseenalaisia, kun esim. Vikendissä ja Miramarissa hävitettiin useita rakennuksia ilman, että siihen tulee yhtään mitään tilalle. Jää vaan sellaiset ruskeat läntit ja täydellisen tasainen maa, josta näkee vielä minkämuotoinen rakennus on ollut tilalla.

Kertoo jotain vaivannäöstä, kun pelisuunnittelijan korjaus on mennä mappieditoriin, valita pari rakennusobjektia, painaa delete ja save changes.
 

HFK

Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
160
Juu, mutta näin opiskelija budjetilla toivoisi, että pelkästään näyttiksen päivitys riittäisi.
Itellä oli sama kokoonpano tuossa 1.5vuotta sitten ja tein myös saman ratkaisun että ostin gtx1070 siinä toivossa että pyörii paremmin. Kyllä PUBG paremmin pyöri mutta niitä
fps droppeja tuli jatkuvalla syötöllä ja pelaaminen on semmosta vähän väliä pikku nykimistä. Päätin sitten päivittää loputkin palaset ja eron huomas heti. Suosittelen myös jotain 3600/3700x prossua samaan konkurssiin päivitettäväks jos vähäänkää enemmän tykkäät pelata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Sanoisin, että GPU:n päivitys on tämän pelin kohdalla se viimeinen. Nopeat muistit / kovat kellotaajuudet tuntuu dominoivan tämän pelin suorituskykyä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
179
Todellisuudessa pelaat sinäkin niin jos circlet on sulle mieluisat. Mäkin pelaan ja silti mulla on ollu seasoneita missä on K/D 3-5 välissä.
Joo, en mä siitä pelaajia kritisoikkaan. Vikendissä mulla kävi vaan jatkuvasti niin että loottaa alussa pari compoundia ja toteaa että on ihan tosi jepa kamat. Sitten tulee ekat pari rinkiä silleen ettei tartte liikkua, joten vaan kökitään ja tyyliin plärätään youtubea samalla kun venataan et jotain tapahtuisi. Eli tylsäksi menee. Joten lähdeppä itse liikkeelle, jolloin joko ammutaan jostain compoundin ikkunasta, tai menet compoundiin sisään ja yläkerran nurkassa kykkii joku portaita. Tosi kivaa! Ja itse kun teet saman niin saat sen tapon-kaksi per peli. Mun mielestä tää korostuu tosi paljon nimenomaan vikendissä.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 704
Joo, en mä siitä pelaajia kritisoikkaan. Vikendissä mulla kävi vaan jatkuvasti niin että loottaa alussa pari compoundia ja toteaa että on ihan tosi jepa kamat. Sitten tulee ekat pari rinkiä silleen ettei tartte liikkua, joten vaan kökitään ja tyyliin plärätään youtubea samalla kun venataan et jotain tapahtuisi. Eli tylsäksi menee. Joten lähdeppä itse liikkeelle, jolloin joko ammutaan jostain compoundin ikkunasta, tai menet compoundiin sisään ja yläkerran nurkassa kykkii joku portaita. Tosi kivaa! Ja itse kun teet saman niin saat sen tapon-kaksi per peli. Mun mielestä tää korostuu tosi paljon nimenomaan vikendissä.
Tähän ehkä vaikuttaa minkä takia pelaat. Mä pelaan voitoista ja parhaalla seasonilla olikin 42% winrate. (pelejä 200+)
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Kertokaapas tietäjät: Jos Ps4:llä on esim joku optinen tähtäin kiinni aseessa, millä pirulla sen saa tähtäämään siitä tähtäimestä eikä jostain olan yli:facepalm:

L2 ADS toki lukee ohjeistuksessa, mutta tähtää silti crosshairilla.
Kiitos.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 659
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom