Pelikuulokkeet Sennheiser PXC 550-II -Bluetooth-vastamelukuulokkeet

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Voikohan noita käyttää pelikuulokkeina kun niissä on mikki. Olen harkitsemassa kuulokkeita ja monikäyttöisyys olisi aina plussaa, samalla tuo vaimentais läppärillä pelatessa sen tuulettimen puhinan. Äänenlaadun uskon riittävän minulle myös musiikkiin ja tv äänelle, mihin niitä pääsääntöisesti käyttäisin. Vaihtoehtona on
SENNHEISER MOMENTUM WIRELESS (M3) MUSTA mutta noissa ei kai ole puhemikkiä.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 569
Yleisesti ottaen pelikuulokkeissa on aika kovat bassot eivätkä ole parhaat musiikin kuunteluun.

Tavalliset kuulokkeet sopii hyvin musiikin kuunteluun ja pelaamiseen.

Nuo ovat varmasti ihan hyvät kuulokkeet kunhan pidät mielessä että jos et käytä johtoa, äänenlaatu kärsii jonkun verran.

Jos aiot käyttää pelkästään langattomana niin ostaisin ehkä jonkun halvemman mallin.
 

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Meinaan että toimiiko tuo puhemikki pelien kans tai teamspeakissa?
 

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Niin ajattelin jos jollakulla olisi ensi käden tietoa eli itse käyttää. Eikä vaan että pitäis toimia, joskus bittien tiet on ihmeelliset.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
En ota kantaa ko. kuulokkeisiin mutta voin suositella omia valitsemiasi kuulokkeita + modmic comboa. Tällöin saat juuri sellaiset kuulokkeet kuin haluat ja siihen mikin kiinni. Itsehän huomasin ettei pelikuulokeissa äänet ole usein kummoiset musiikin kuunteluun, niin tuli hommattua tuo combo ja en kyllä pois vaihtaisi.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 655
Niin ajattelin jos jollakulla olisi ensi käden tietoa eli itse käyttää. Eikä vaan että pitäis toimia, joskus bittien tiet on ihmeelliset.
BT ei toimi pelikuulokkeissa, piste.

Että mikin saisi kuulokkeissa toimimaan yhtä aikaa äänien kanssa (eli kaksisuuntainen bittivirta) vaaditaan HSP BT-profiilin käyttöä. Tämä profiili sitten pätkii kaikki muut codecit pois käytöstä, pätkäisee äänentoiston kaistan kahtia ja nostaa latenssit kattoon. Äänenlaatukin on siinä ihan yleisesti sieltä ja syvältä.
BT kuulokkeet mikillä toimii ihan hyvin Skype-puheluissa, kaikessa muussa ne ovat kelvottomia.

Ja ilman mikkiä pelatessa Windows tukee vain aptx codeccia. Voi toimia ihan hyvin tai sitten hyvin huonosti (latenssit pahimmillaan +200ms kuulokkeista riippuen). Aptx-HD ja aptx-LL eivät ole tuettuna Winukassa.

Tuossa AP:n kuulokkeiden arvostelu latenssitietoineen: Sennheiser PXC 550-II Wireless Review
 
Viimeksi muokattu:

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Mites jos lyö piuhan kii pelin ajaks? kun ei siitä näppäimistöstä kuitenkaan kovin kauas voi edetä noissa on 3,5mm liitinkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 716
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom