Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 456
Sinänsä ei nyt suoraan treffailuun liity, mutta OkCupid sivustoon kylläkin. Heittääkö siis muilla kyseisen sivuston kävijöillä välillä tämmöistä eteen:

Elmo.jpg

Melko ärsyttävä kyseinen mainos/haitake nimittäin, mutta ainakaan omalta koneelta ei virustorjunta löytänyt mitään. Lisäksi VirusTotalinkaan URL haku ei tuolle mitään tuloksia antanut.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 140
Tässähän ne tuli. Tähän päälle samat arvot ja se, että synkkaa, niin se on menoa sitten.

Sitten pidän myös sitä viehättävämpänä, jos nainen on lyhyempi. Kai se liittyy siihen tyttömäisyyteen nyt sitten jollain tavalla. Harmikseni en ole itse kovin pitkä, joten karsiutuu aikalailla :vihellys:
Naisethan itse arvostavat miehessä pituutta vähintään yhtä paljon kuin miehet arvostaa naisessa lyhyyttä (suhteessa itseensä), ja tämä liittyy hyvin perimmäisiin asioihin ihmisyydessä ja siihen liittyy sekin, että naiset hyvin usein ottaa deittiprofiilikuvia yläviistosta (näyttääkseen pieniltä). Hyvänä vertauksena se, että esimerkiksi Pohjois-Korean diktaattorista on kiellettyä ottaa kuvia yläviistosta. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Eipä tuosta naisen sielun elämästä ota selvää. Tuossa oli nuo toiset treffit yhden kanssa ja aivan selvästi huomasi molemminpuolista kiinnostusta ellei ihastumistakin. Molemminpuolin aika varovaista kylläkin. Alustavasti sovittiin jo tälle viikolle uutta tapaamista ja vaihdettiin numerot. No tuossa jonkun verran viestitellyt ja vaihdellut päivien kuulumisia. Kun palloa heitin uuden tapaamisajankohdan suhteen niin hiljaiselo alkaa. Mutta ennen noita toisia treffejä oli vähän sama meininki. Sitten yllätyinkin.

Kaippa tässä nyt ihan rauhassa odottelee muutaman päivän tai viikon ennenkuin kyselee perään fiiliksistä ja missä mennään. Jos se viesti sieltä pullahtaakin.

Itse kyllä yleensä ilmaisen kiinnostukseni selkeästi, mutta en yli-innokkaasti. Sitten taas jos ei kiinnosta, niin tämänkin nopeasti kerron.

Jäitä hattuun edelleen, mutta tällänen pompottelu vaan rasittaa mieltä. Vaikea sanoa onko kiinnostus lopahtanut, kiireinen vai vaikeasti tavoitettavissa, tai sitten vaan kestää miettiä ajankohtaa.
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Eipä tuosta naisen sielun elämästä ota selvää. Tuossa oli nuo toiset treffit yhden kanssa ja aivan selvästi huomasi molemminpuolista kiinnostusta ellei ihastumistakin. Molemminpuolin aika varovaista kylläkin. Alustavasti sovittiin jo tälle viikolle uutta tapaamista ja vaihdettiin numerot. No tuossa jonkun verran viestitellyt ja vaihdellut päivien kuulumisia. Kun palloa heitin uuden tapaamisajankohdan suhteen niin hiljaiselo alkaa. Mutta ennen noita toisia treffejä oli vähän sama meininki. Sitten yllätyinkin.

Kaippa tässä nyt ihan rauhassa odottelee muutaman päivän tai viikon ennenkuin kyselee perään fiiliksistä ja missä mennään. Jos se viesti sieltä pullahtaakin.

Itse kyllä yleensä ilmaisen kiinnostukseni selkeästi, mutta en yli-innokkaasti. Sitten taas jos ei kiinnosta, niin tämänkin nopeasti kerron.

Jäitä hattuun edelleen, mutta tällänen pompottelu vaan rasittaa mieltä. Vaikea sanoa onko kiinnostus lopahtanut, kiireinen vai vaikeasti tavoitettavissa, tai sitten vaan kestää miettiä ajankohtaa.
Kysy siltä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Niin. Tapahtuukin jos ei muuten hommat luista.. Mutta ei viitsi heti kysellä perään. Hankalia asioita. Mielummin otan rakoa nyt jonkun verran. :rofl:

Näitä kenen kanssa synkkaa ym ei tule ihan liukuhihnalta. Siksi jotenkin niin varautunut, mutta samalla intoa täynnä.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Niin. Tapahtuukin jos ei muuten hommat luista.. Mutta ei viitsi heti kysellä perään. Hankalia asioita. Mielummin otan rakoa nyt jonkun verran. :rofl:
Jos hän olisi kiinnostunut sinusta, miksi hän ei haluaisi olla yhteydessä? Tietenkään ei voi varmuudella sanoa millainen tyyppi siellä on mutta näin yleisesti. Kysy ihmeessä mikä mättää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Jos hän olisi kiinnostunut sinusta, miksi hän ei haluaisi olla yhteydessä? Tietenkään ei voi varmuudella sanoa millainen tyyppi siellä on mutta näin yleisesti. Kysy ihmeessä mikä mättää.
Yksi syy voi olla hitaammanpuoleinen tutustuminen hänen kohdallaan, mutta tästä olisi hyvä mainita. No mä otan selvää. Syteen tai saveen. Itse ehkä haluan ottaa selvää asioista häntä nopeammin.
 

row

Liittynyt
25.02.2017
Viestejä
19
Yksi syy voi olla hitaammanpuoleinen tutustuminen hänen kohdallaan, mutta tästä olisi hyvä mainita. No mä otan selvää. Syteen tai saveen. Itse ehkä haluan ottaa selvää asioista häntä nopeammin.
Voi olla siitäkin kyse, että nainen tapailee useampaa miestä yhtäaikaa eikä esim. pysty varmaksi sanomaan milloin voi tavata sua seuraavan kerran, niin on helpompi olla hiljaa kuin alkaa selittelemään asiaa. Ainakin oma kokemus on se, että Tinder-naiset tyypillisesti tapailee useita yhtäaikaisesti, ja se saattaa miehen suuntaan näyttää siltä, että hän ei olisi susta kiinnostunut, vaikka kysymys on vain siitä, että kaikki aika ei ole käytettävissä siihen teidän juttuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
Toivottavasti tästä ei nyt tule avautumista. Huomasin juuri että olen ajanut itseni positiivisen ongelman äärelle - tai osin positiivisen sillä en jotenkin halunnut tähän tilanteeseen. Eli nyt alkaa olla joko karsintojen paikka tai sitten pitää hyväksyä se että aikaa ei vaan aina riitä.

Tajusin eilen että tällä hetkellä on vähän haaremin poikasta päässyt kasautumaan, käytännössä 4 mimmiä ihan lähistöltä on tullut bongattua ja jokainen on kiinnostunut jatkamaan kepeää ajanviettoa. Tässä tosiaan tulee huomata se että ei viekkaudella ja vääryydellä vaan juurikin friends with benefits -tyylistä ajanviettoa ja jokainen on siitä tietoinen. Sitä ei oma pää kestäisi että lupailisi kuuta taivaalta että saisi seuraa. Lisäksi tää saattaa nyt oikeasti edistää sitä että pystyn pysyttelemään sinkkuna pidempään sillä muu elo vie nyt sen verran aikaa etten ehkä ehtisi panostaa siihen syvällisempään puoleen juurikaan.

Vielä olisi yksi mimmi jota en ole ehtinyt nähdä ja veikkaan että siitä muodostuisi vain kaverityyppinen juttu sillä on kulttuurillisesti varsin eri pohjalta mitä itse olen. Tai mistä näistä toki ikinä tietää.

Jakauma sen suhteen miten heidät on tavannut on yksi tinderistä, yksi "oikeassa elämässä" ja kolme FB:n kautta. En nyt tiedä miksi tästä avauduin, varmaan siksi koska eilen havahduin tähän koska tälle viikolle on kaksi tapaamista jo sovittu ja kolmas oli kanssa mutta se oli pakko jäävätä just aikataulujen takia.

Pitäisiköhän mun alkaa pitämään jotain mentorointia miten noita mimmejä oikein saa, tosin ensin pitäisi hahmottaa kunnolla se miten niitä oikein siunaantuukin - ja se jonkun aiemmin arpoma metroseksuaali Dressmann-homostelu-kinda-lookki ei pidä paikkaansa. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Pitäisiköhän mun alkaa pitämään jotain mentorointia miten noita mimmejä oikein saa, tosin ensin pitäisi hahmottaa kunnolla se miten niitä oikein siunaantuukin - ja se jonkun aiemmin arpoma metroseksuaali Dressmann-homostelu-kinda-lookki ei pidä paikkaansa. :D
Laitaha ihmeessä jotain vinkkiä. Minkä ikäinen muuten olit ja mistä päin Suomea? Tindervinkit aina tervetulleita, mutta mua edelleen ihmetyttää tuo, miten olet päässyt 3 eri muijan haaraväliin Facebookin kautta :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
@Markqq Kun vaan keksisin mikä se vinkki / ne vinkit voisi olla! Ainakin olen kuullut että facessa huomio on kiinnittynyt fiksuilla ja sellaisilla terävillä kommenteilla - ehkä vähän Frendien Chandler-tyylisellä sarkasmilla tosin ei yhtä boldatulla sentään. Ja sen tiedän että sellaisen tarkkuuden lisäksi pitää pystyä olemaan välillä myös hieman dorka ja osata nauraa itselleen. Se tosin tulee ihan luonnostaan itsellä kun olen vähän sellainen huoleton välillä.

Jos nyt joku asia tulisi nosta esille tärkeimpänä niin aktiivisuus valitsemassaan/valitsemissaan ryhmissä, nimittäin siinä kohtaa kun alkuhuomio on saatu niin kyllä ne mimmit jatkossakin lukee ne kommentit kun on nimi mielessä vaikkei niitä niin usein tulisikaan. Sen sanoisin olevan "Rule #1".

Ikää siis se nelisenkymmentä mittarissa ja pk-seutu lokaationa. Kiinnostusta tuntuisi olevan valtaosa siinä 25-50v vuotiaiden keskuudessa, osa vieläkin nuoremmpia ja osa vanhempia mutta ne osuvat jo oman skaalan ulkopuolelle.

Facen kautta siis varmaan kymmenkunta osumaa tullut, en ole laskenut mutta sanotaan että +/-2 on aika tonteilla. Jos muistelen niin noista itse laittanut ensin yksityisviestiä ehkä kahdelle tai kolmelle. Eli siltä osin veikkaan että jos itse olisi aloitteellisempi niin olisi enemmän osumiakin - tosin se ei edes ole missään kohden tavoitteena.

Eikö täällä tosiaan ole ketään muuta kenellä facen kautta tuo ns. "deittailuhomma" toimii tosi näppärästi? Veikkaan että osa siinä johtuu siitä että Tinder jne on niin leimaantunut jonkin panoseuran etsimiseen tai joidenkin hörhöjen sekoilupaikaksi jotta FB tuntuu luontevammalta? Tiedä häntä. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
I love you and I want you to be an influential man with this sum everything can change my love and there are still other goods from my father you can take control of everything because you are my love and I entrust my life❤

Tuossa viimeisin viesti ihanalta ranskan naiselta. Perintöä pukkaa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
I love you and I want you to be an influential man with this sum everything can change my love and there are still other goods from my father you can take control of everything because you are my love and I entrust my life❤

Tuossa viimeisin viesti ihanalta ranskan naiselta. Perintöä pukkaa.
Kohta sulla on viinitila ja linna ranskassa:greedy::p:lol:

edit.
Eihän kukaan huijaisi moisessa ja tarvittavat rahat onkin luontevinta siirtää nigerialaisen tilin kautta:tup::vihellys:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
metroseksuaali Dressmann-homostelu-kinda-lookki ei pidä paikkaansa.
Tuo Dressman oli sun oma lisäsi. Sellanen lipevä dressman-pikkupomo-lookki on eri. Vaikea tuota on sanoin kuvailla, laitan jos löydän kuvan että mitä tarkoitin.

Ainakin olen kuullut että facessa huomio on kiinnittynyt
Tarkastele huvikseen että mitä profiilistasi näkyy "ulos" tuntemattomille, eli mitä susta on stalkattavissa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
142
Tinder ei ole toiminut oikein viimepäivinä iPhonessa. Mikäli sovelluksen päältä painaa poista appi, tulee lukemaan tämän apin poistaminen poistaa myös sen datan.

Meinaako tuo, että mikäli poistan ja asennan uudelleen niin häviää nykyiset matchit tietoineen keskusteluineen?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Eipä oo jaksanut panostaa nyt tuohon Tinderiin. Toki kun mielenkiinto on tällä hetkellä yhdessä henkilössä, ja tykkään keskittyä siihen mikä kiinnostaa.

Mutta on tuo Tinder ihan läppää. Mitä noita mätsejä tuossa tullut. Joidenkin kanssa alkuun turinoinut kiivaasti, ja sitten täysi ghostaus. Muutaman kanssa tosiaa ehdottanut sitä tapaamista, ja täysi ghostaus. Mitä tuolla noita mätsejä varmaan lähemmäs 30, joista yhden kanssa päässyt treffeille asti.

Kyllä tuohon Tinderiin täytyy äärrettömän hyvin panostaa miehenä, jos aikoo treffeille päästä. Tuossa parin naispuolisen kaverin kanssa turinoin, niin hukkuivat mätsi- tai viestitulvaan. Kaikki miehet kun swaippaa oikealle.

Tinder ideana on hyvä, mutta aivan naisten vietävissä.

E: Ja ikää siis alle 30v. Toki en ota nyt sitten kantaa miesten kohdalla, jotka ovat jo lähemmäs 40v. Mitä yhtään lukenut faktoja, niin kun nainen alkaa kääntymään kolmenkympin puolelle, markkinat kääntyy pikkuhiljaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 140
Tinder ideana on hyvä, mutta aivan naisten vietävissä.
Parisuhdemarkkinat ylipäätään on Suomessa "naisten vietävissä", yhä kiihtyvään tahtiin.

E: Ja ikää siis alle 30v. Toki en ota nyt sitten kantaa miesten kohdalla, jotka ovat jo lähemmäs 40v. Mitä yhtään lukenut faktoja, niin kun nainen alkaa kääntymään kolmenkympin puolelle, markkinat kääntyy pikkuhiljaa.
Tinder taitaa kyllä olla erityisesti nuorten aikuisten palvelu, joten iäkkäämpien naisten tarjonta lienee aika rajallista.

Ja sanoisin, että riippuu ihan täysin naisen ulkonäöstä, että riittääkö Tinderissä vientiä myöhemmälläkin iällä vai eikö riitä. Jos on hyvännäköinen 35v nainen, niin ihan varmasti riittää miehiä enemmän kuin tarpeeksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Tinder taitaa kyllä olla erityisesti nuorten aikuisten palvelu, joten iäkkäämpien naisten tarjonta lienee aika rajallista.

Ja sanoisin, että riippuu ihan täysin naisen ulkonäöstä, että riittääkö Tinderissä vientiä myöhemmälläkin iällä vai eikö riitä. Jos on hyvännäköinen 35v nainen, niin ihan varmasti riittää miehiä enemmän kuin tarpeeksi.
Varmasti riittänee. Itselle kuitenkin riittää se keskinkertainen ulkonäöltään. Loppupeleissä (niinkuin ylempänä yritinkin mainita) se kokonaisuus ratkaisee. Tinderissä kaikki ylimeikatut fitnessmimmit menevät automaattisest vasemmalle. Ne eivät anna mitään. Se on valitettava vähemmistö keitä swaippailee oikealle. Kultajäsenenä mätsejä tuli jonkun verran paremmin kuin nyt ilmaiskäytössä. Mitä tässä vuosien aikana oppinut itsestäni, niin tutustun tunnetasolla vastakkaiseen sukupuoleen. Yhden illan jutut ovat no go. Varmasti olisi jo saanut yhdenillan juttuja väsättyä, mutta mielenkiinto ja persoonallisuus ei taivu siihen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
Tuo Dressman oli sun oma lisäsi. Sellanen lipevä dressman-pikkupomo-lookki on eri. Vaikea tuota on sanoin kuvailla, laitan jos löydän kuvan että mitä tarkoitin.

Tarkastele huvikseen että mitä profiilistasi näkyy "ulos" tuntemattomille, eli mitä susta on stalkattavissa?
Laita ihmeessä kuva jos löytyy jotain mitä tuolla tarkoitit. Veikkaan että vihkoon menee mutta olisi mukava nähdä miten olet profiloinut mut oletetun ulkonäön osalta. :D

Stalkattavissa on hyvin vähän. Jokunen tyhjänpäiväinen kuva ja julkinen päivitys höpöhöpöä. Mitään työjuttuja, seurustelustatusta tai muitakaan spesifimpiä tietoja ei edes ole näkyvissä - eli stalkkaus jättää vähän tyhjän päälle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Jotkut halusi päivityksiä, niin laitetaan nyt tänne. Kolmet reffit ollut nyt tuon yhden kanssa. Murrettiin jää aika tehokkaasti kun keskusteltiin fiiliksistä ja paljon muutakin, eli nyt oli jo reilusti rennompaa. Yllättävän helposti ja paljon sai asioita käännettyä. Keskustelut luisti hyvin. Luotiin hyvinkin turvallista pohjaa tälle alulle. Sen kummemmin yksityiskohtiin menemättä, hänellä on 2 potentiaalista kumppaniehdokasta. Minä ja joku toinen. Jäitä siis hattuun ja katson kortit rauhakseen. Omana itsenäni ja rehellisesti loppuun asti.

Sen verran parempi fiilis touhusta, että kaikki epävarmuus tilanteesta poistui hartioilta. Eli se luotto miten asiat viedään eteenpäi - joko hyvin tai huonosti - tulee pelittämään. Tai ainakin toivon niin.

Niin ja tinderöinti ynnä muuta tulee jatkunee normaalisti. Pidän siis ovea auki.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
675
Omaan korvaan kuulostaa jotenkin erikoiselta, että on otettu esille tuo "tapailen erästä toistakin potentiaalista kumppania", eikä yhtään hyvällä tavalla. Voisin väittää, että omalla kohdalla tuo olisi jopa jonkinlainen turnoff, joka saisi meikäläisen ottamaan hieman takapakkia.

Siinä ei toki mitään ihmeellistä nykymaailmassa, että on useampi treffailukumppani samaan aikaan, mutta en ole kyllä kuullut että asia ns. myönnetään suoraan. Myönnetään, ja samalla luodaan kirjaimellisesti kilpailuasetelma, jonka tuloksia sä voit vaan arvailla. Toisin sanoen aina kun naisesta ei mitään kuulu iltaisin, niin eipähän tarvitse arvuutella sen kummemmin. Siellä ollaan mittaamassa potentiaalia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Siis eihän noin suoraa sanonut. Itse nyt mutuilen omassa päässä, että kaksi potentiaalista ehdokasta. Ihan asiallisen keskustelun yhteydessä tuli ilmi kun kyseltiin molempien deittihistoriaa. Mutta joo, joka tapauksessa kahta tapaillut tässä pidempään.

Siinä ei toki mitään ihmeellistä nykymaailmassa, että on useampi treffailukumppani samaan aikaan, mutta en ole kyllä kuullut että asia ns. myönnetään suoraan. Myönnetään, ja samalla luodaan kirjaimellisesti kilpailuasetelma, jonka tuloksia sä voit vaan arvailla. Toisin sanoen aina kun naisesta ei mitään kuulu iltaisin, niin eipähän tarvitse arvuutella sen kummemmin. Siellä ollaan mittaamassa potentiaalia.
Mutta olet täysin oikeassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
On kerran tullut nettitreffeistä vastaan nainen joka treffien jälkeen suoraan sanoi valitsevansa vielä useamman välillä. Muuttui lopulta suhteeksi ja noista muista sankareista en enää koskaan kuullut mitään. Mutta vitutti sen ensimmäisen kerran ja ei se suhdekaan ollut maailman tervein.

Mutta tämä Markqqn tapaushan ei ilmeisesti sanonut asiaa suoraan.
Jep. Ja todella hyvä että sain asioita kaivettua sekä keskustelua. Jälkikäteen nyt tuntuu hyvältä sekä pahalta. Mutta jos tuo olisi tullut ilmi vasta paljon myohemmässä vaiheessa tai vaihtoehtoisesti jos olisi läiskätty päin naamaa pakit siinä vaiheessa kun sitä vähiten odottaisi.

Mutta eihän tuossa mitään väärää ole tutustua useampaan yhtaikaa. Se, että hommat alkaa menemään fyysiselle tasolle ja sitten "leikitään" useamman tunteilla. Voi miettiä mikä on oikein ja väärin.

Menee jopa avautumisesksi nyt :rofl: Otan kyllä hieman takapakkia, vaikka kortit katson loppuun asti.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
406
Luotiin hyvinkin turvallista pohjaa tälle alulle. Sen kummemmin yksityiskohtiin menemättä, hänellä on 2 potentiaalista kumppaniehdokasta. Minä ja joku toinen.
...
Niin ja tinderöinti ynnä muuta tulee jatkunee normaalisti. Pidän siis ovea auki.
Heh, varsin turvallinen pohja kun kumppaniehdokas treffailee toisenkin kanssa. Itse en edes harkitsisi vakavaa parisuhdetta sellaisen kanssa, joka tutustumisvaiheessa kun on jo useamman kerran käyty treffeillä, ei pysty rajoittumaan yhteen kumppaniehdokkaaseen vaan on useampia rautoja tulessa. Helposti siinä tulee sitä fyysistäkin puolta soviteltua eri ehdokkaiden kanssa ennen kuin kisan voittaja selviää. Mutta toisaalta jos sinullakin tinderöinti jatkuu tavanomaiseen tapaan niin onhan siinä tietysti puntit tasan.

Saatan kyllä olla vaan vanhanaikainen kun omat deittailut ajoittui viime vuosituhennen puolelle...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Heh, varsin turvallinen pohja kun kumppaniehdokas treffailee toisenkin kanssa. Itse en edes harkitsisi vakavaa parisuhdetta sellaisen kanssa, joka tutustumisvaiheessa kun on jo useamman kerran käyty treffeillä, ei pysty rajoittumaan yhteen kumppaniehdokkaaseen vaan on useampia rautoja tulessa. Helposti siinä tulee sitä fyysistäkin puolta soviteltua eri ehdokkaiden kanssa ennen kuin kisan voittaja selviää. Mutta toisaalta jos sinullakin tinderöinti jatkuu tavanomaiseen tapaan niin onhan siinä tietysti puntit tasan.

Saatan kyllä olla vaan vanhanaikainen kun omat deittailut ajoittui viime vuosituhennen puolelle...
Sekavia ajatuksia. Turvallisella pohjalla tarkoitin sitä, että saatiin asiat puhuttua ja tiedetään missä mennään.

Vaikka ilmaisin mielenkiintoni juuri häneen, niin en suoraan sanonut jatkavani deittailua, mutta olisi se varsin oletettavaa tässä vaiheessa ja kyllä siinä tuli vihjailtua. Profiilien ylläpito säilyy normaalisti ja ovi on auki ainakin siihen asti kun nykyisen kanssa selviää kuvioita enemmän. Toki tämän kohdalla ei kovin kauaa jaksa arpoa, että mitä päätöksiä hän tekee.

Nykyään tuntuu olevan tuo multideittailu aika yleistä. Kai siihen on sopeuduttava.

E: Mulla ei ollut tarkoitus treffailla ketään muita kuin vain keskittyä tähän yhteen, mutta teki ainakin selväksi asian, että itsekin jatkan touhuja.
 
Viimeksi muokattu:

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Itse pysyisin kyllä erosta tuollaisista naisista, jotka vuorovedoin soutaa ja huopaa. Sehän ihan selvä merkki siitä, että olet sellainen varavaihtoehto ja samalla katsellaan, jos löytyisi parempi. Vaikka lopulta alkaisittekin deittailemaan vakavasti niin on se todella paska lähtökohta suhteelle kun toinen tyytyy suhun, kun ei sattunut parempaakaan löytymään.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Kyllä mä tapailin useampaa naista samaan aikaan ja jos nainen asiaa kyseli että onko muita niin sanoin että on. Nykyisellä naisellakin oli muita mutta toisien treffien jälkeen sovittiin että katsotaanko tämä kortti loppuun kahdestaan ja nyt 2v oltu kahdestaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
En mä näkisi että tuossa olisi "varavaihtoehtona", ja jos tulee valituksi on mahdollista myös olla paras potentiaalisten joukosta. :)
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Kyllä mä tapailin useampaa naista samaan aikaan ja jos nainen asiaa kyseli että onko muita niin sanoin että on. Nykyisellä naisellakin oli muita mutta toisien treffien jälkeen sovittiin että katsotaanko tämä kortti loppuun kahdestaan ja nyt 2v oltu kahdestaan.
Toisille treffeille asti ehkä ei vielä ole niin paha. Mutta ilmeisesti tuossa yllä olevassa tapauksessa tämä on jatkunut jo pitempään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Kolmannet treffit oli tuossa ja yli kuukauden "tunnettu". Oli useampikin kuulemma ollut, joista osa pudonnut ensitreffien jälkeen ja yksi friendzonettu. Nyt siis kaksi jäljellä.

Itselläni sanoin olevani yksi toinen jota olen samaan aikaan treffannut. Muikelolla kyllä suureni silmät siinä sen näköisenä, että ihan kuin pieni kauhu olisi iskenyt, kun vielä piti varmistaa kysymällä, että siis hän ja yksi toinen. Rehellisesti sitten kuitenkin ilmaisin mielenkiintoni häntä kohtaan.

Mutta joo. Ei oikein tiedä mitenpäin jatkaisi. Toisaalta vaan antaisi mennä mikä tuntuu hyvältä, ja jos tulee takkiin niin sitten tulee ja kovaa.

Ajattelen sen näinpäin, että panostaisin. Nainen näkisi sen työn mitä olen valmis tekemään, mutta itsevarmasti ja määrätietoisesti. Jos ei riitä, niin voinpaha ylpeästi itselleni hokea, että yritin parhaani. Seuraavaa kohti.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Mutta joo. Ei oikein tiedä mitenpäin jatkaisi. Toisaalta vaan antaisi mennä mikä tuntuu hyvältä, ja jos tulee takkiin niin sitten tulee ja kovaa.
Se olis tärkeetä, että edes itse tekisit päätöksen vaikka nainen epäröisi. Sitten rohkeasti kerrot naiselle miten olet päättänyt, jos hänelle ei kelpaa niin sitten ei kelpaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Se olis tärkeetä, että edes itse tekisit päätöksen vaikka nainen epäröisi. Sitten rohkeasti kerrot naiselle miten olet päättänyt, jos hänelle ei kelpaa niin sitten ei kelpaa.
Vielä treffit tai parit niin olen varmasti itsekin entistä viisaampi päätöksen suhteen. Takuuvarmasti tulen oman päätökseni osoittamaan hänelle ennemmin kuin myöhemmin.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Vanha profiili kuoli aivan totaalisesti edellisen kuukauden kestäneen tapailun aikana, kun en pahemmin Tinderiä availlut silloin. Aiemmin aktiiviselle profiilille ei tullut käytännössä enää yhtään matcheja, vaikka mitä yritti.

Nyt parin kuukauden tauon jälkeen Goldilla uusi profiili uusilla kuvilla tulille ja kuuden tunnin aikana joku 130 tykkäystä, eli alkuboosti toimii taas ja uudet kuvat näköjään myös. 10 matchia noista valkkasin, joista kahden kanssa juttu luistaa ainakin jossain määrin, mutta ei mitään mullistavaa. Mietin, että pitäisikö vaihtaa kokonaan taktiikkaa, eli pyrkii mahdollisimman nopeasti näkemään ja deittailee vaikka useampia samaan aikaan. Aiemmin ollut tapana viestitellä kaksikin viikkoa syvällisiä ennen tapaamista, enkä ole jaksanut nähdä useampia samaan aikaan. Vaikka lupaavia tapauksia on tullut vastaan, niin lopputulos aina lopulta ollut sama, eli ei ole löytynyt sitä oikeaa :D

Piru, kun tutustuisi livenä naisiin jossain oikein kunnolla ja rauhassa, kun omalla alalla on melko miespainotteista ja opiskelijabileissä soi musa aina niin kovalla, että keskustelusta ei tule mitään. Hiljattain toisen tiedekunnan luennolla uskalsin ihme kyllä jutella ihan tuntemattomalle vieressä istuvalle söpölle tytölle, mutta tuokin aiheutti jo kunnon paineet ja ei mitään toivoa uskaltaa kysyä ulos noin nopeasti. Hymyili ja nauroi paljon kyllä, eli ei ainakaan heti torpannut :think:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Vanha profiili kuoli aivan totaalisesti edellisen kuukauden kestäneen tapailun aikana, kun en pahemmin Tinderiä availlut silloin. Aiemmin aktiiviselle profiilille ei tullut käytännössä enää yhtään matcheja, vaikka mitä yritti.

Nyt parin kuukauden tauon jälkeen Goldilla uusi profiili uusilla kuvilla tulille ja kuuden tunnin aikana joku 130 tykkäystä, eli alkuboosti toimii taas ja uudet kuvat näköjään myös. 10 matchia noista valkkasin, joista kahden kanssa juttu luistaa ainakin jossain määrin, mutta ei mitään mullistavaa. Mietin, että pitäisikö vaihtaa kokonaan taktiikkaa, eli pyrkii mahdollisimman nopeasti näkemään ja deittailee vaikka useampia samaan aikaan. Aiemmin ollut tapana viestitellä kaksikin viikkoa syvällisiä ennen tapaamista, enkä ole jaksanut nähdä useampia samaan aikaan. Vaikka lupaavia tapauksia on tullut vastaan, niin lopputulos aina lopulta ollut sama, eli ei ole löytynyt sitä oikeaa :D

Piru, kun tutustuisi livenä naisiin jossain oikein kunnolla ja rauhassa, kun omalla alalla on melko miespainotteista ja opiskelijabileissä soi musa aina niin kovalla, että keskustelusta ei tule mitään. Hiljattain toisen tiedekunnan luennolla uskalsin ihme kyllä jutella ihan tuntemattomalle vieressä istuvalle söpölle tytölle, mutta tuokin aiheutti jo kunnon paineet ja ei mitään toivoa uskaltaa kysyä ulos noin nopeasti. Hymyili ja nauroi paljon kyllä, eli ei ainakaan heti torpannut :think:
Mitä tässä yhtään oppinut ja keskustellut tuttavien kanssa, niin melkein jopa ensimmäinen viesti mätsille pitäisi olla tyyliin "lähdetkö kahville?" Ghostauksen todennäköisyys kasvaa mitä enemmän jaarittelee. Itse otin tuon taktiikan käyttöön ja sain jo sovittua yhdet kaffittelut vanhan mätsin kanssa. Muut edelleen ghostaavat. Tinder täytyisi poistaa ja laittaa uusineen kuvineen ja gold tilineen. Itselläkin kuollut ton vanhan profiilin touhu. Otettiin tuossa kaverin koirien kanssa kivoja kuvia tyylillä "eläinrakas ihminen". Ihan vartavasten jos tämä nykyinen keissi kaatuu. :rofl:

E: Tuli tässä mieleen kun tuo kitara nyt pysyy jotenkuten kädessä, niin keksiä naikkoselle vähän soitettavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 140
Lähtee miehenä opiskelemaan naistieteitä, niin eiköhän pimpsan saanti ole aika varmaa, mutta laatu on toki eri asia... =)

Väitöskirja voisi sitten lopussa olla vaikkapa aiheesta: "Vaginan käyttö vallan ja alistuksen välineenä."
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Piru, kun tutustuisi livenä naisiin jossain oikein kunnolla ja rauhassa, kun omalla alalla on melko miespainotteista ja opiskelijabileissä soi musa aina niin kovalla, että keskustelusta ei tule mitään. Hiljattain toisen tiedekunnan luennolla uskalsin ihme kyllä jutella ihan tuntemattomalle vieressä istuvalle söpölle tytölle, mutta tuokin aiheutti jo kunnon paineet ja ei mitään toivoa uskaltaa kysyä ulos noin nopeasti. Hymyili ja nauroi paljon kyllä, eli ei ainakaan heti torpannut :think:
Harjoittelemalla tuokin helpottuu. Tuohan on ihan hyvä alku jo. Ei tarvitse turhaan ottaa paineita, vaikka et heti saanut kysyttyä ulos. Jatkat vaan tytöille juttelua ja vähitellen menet pidemmälle.
 

Abe

Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
192
Erosin vähän aikaa sitten ja olen pikkuhiljaa alkanut testailemaan eri nettitreffipalveluja/appeja. Happypancake, Bumble ja OkCupid tuntuvat toimivan ihan ok pääkaupunkiseudulta. Tinder ja Suomi24 vaikuttavat aika heikolta, ainakin jos etsii keskustelutaitoista seuraa.

Sitten vinkkejä jotka olen todennut itse tai kuullut muilta toimivaksi. Kuviin ja tekstiin kannattaa panostaa. Ei siis mitään paidattomia kuvia, pelkkiä rakeisia selfieitä pimeässä kämpässä tai pelkkiä cooleja aurinkolasikuvia :D Ruumiinrakenne saisi näkyä jossain kuvassa, hymyily ei haittaa ja omat harrastukset tai kiinnostuksen kohteet voisivat olla siellä näkyvillä. Kuvien pitäisi myös tukea sitä profiilitekstin sanomaa mielellään. Profiilitekstissä auttaa jos osaa olla hauska tai erilainen kuin muut miehet. Itse olen pitäytynyt aika asialinjalla siinä kun en ole kovin kekseliäs, olen vain listannut lyhyesti olennaisia luonteenpiirteitä, harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita ja sen avulla on kyllä löytynyt aika samanhenkisiä naisia. Ei ehkä kannata listata vaan että käyn töissä, vapaa-ajalla tykkään nähdä kavereita ja matkailla koska kaikilla muillakin on ne profiilitekstissä.

Matchien/kiinnostuksen kohteiden kanssa ei oman kokemuksen mukaan kannata jäädä pitkäksi aikaa keskustelemaan. Heittää parit kysymykset jonka jälkeen pyytää kahville. Hyvä aloitus voi olla vaikka kommentoida/kysyä jostain kuvasta ja harrastuksista tms, ei pelkkiä "Moi! Mitä kuuluu?" -aloituksia. Monet naiset voivat olla myös huonoja kysymään mieheltä mitään siellä mikä on aika rasittavaa (toisaalta niille tulee varmaan miljoona yhteydenottoa päivässä). He voivat kuitenkin osoittautua livenä ihan hyväksi keskusteluseuraksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Tässähän nyt tapahtuu enemmän kuin olisi tarpeen, mitä vähiten edes osaisi odottaa. Ei liity nettitreffailuun, mutta kuitenkin. Tuossa oli laivareissu ja siellä oli humanistista tiedettä olevia naisopiskelijoita. Heillä oli jotai ihme tehtäviä. No minä tällein kuntosalilla käyneenä kiinnitin ilmeisesti huomiota johonkin kun väännettiin kaverin kanssa kättä ja yksi tuli esittää jotain ihme punnerrushaastetta mulle. No aamusta pyörähdettiin meikäläisen hytin kautta ja vaihdettiin numerot :rofl: En usko että tästä mitään syntyy, mutta ainakin saa jonkinlaisen kaverin. Fiksu ja aito tapaus. Hyvinkin syvällisiä keskusteluja saatiin aikaiseksi ja meikäläinen diggaa niistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 140
Tässähän nyt tapahtuu enemmän kuin olisi tarpeen, mitä vähiten edes osaisi odottaa. Ei liity nettitreffailuun, mutta kuitenkin. Tuossa oli laivareissu ja siellä oli humanistista tiedettä olevia naisopiskelijoita. Heillä oli jotai ihme tehtäviä. No minä tällein kuntosalilla käyneenä kiinnitin ilmeisesti huomiota johonkin kun väännettiin kaverin kanssa kättä ja yksi tuli esittää jotain ihme punnerrushaastetta mulle. No aamusta pyörähdettiin meikäläisen hytin kautta ja vaihdettiin numerot :rofl: En usko että tästä mitään syntyy, mutta ainakin saa jonkinlaisen kaverin. Fiksu ja aito tapaus. Hyvinkin syvällisiä keskusteluja saatiin aikaiseksi ja meikäläinen diggaa niistä.
Eikös toi kuuluisi enemmänkin johonkin "sain pildeä" -ketjuun? :D

Onneksi olkoon, onhan se kiva joskus aina piparia saada.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Eikös toi kuuluisi enemmänkin johonkin "sain pildeä" -ketjuun? :D

Onneksi olkoon, onhan se kiva joskus aina piparia saada.
Tekstistä voi päätellä, että tuli, mutta itseasiassa ei tällä kertaa tullut. Yritystä oli kyllä. Mutta siis oli kyllä muuten todella aito ja mukava ihminen. Ei edes haittaa ettei piparia tullut. Toisaalta, sitä varmasti tulisi jos tässä rupeaa paremmin tutustumaan. Eihän tässä nyt muutenkaa tiedä näiden deittien kohdalla, että eteneekö asiat mihinkään, joten pidän ovia ja mahdollisuuksia auki.

E: Lähinnä tämä on jännää, koska nyt sinkkuna tuntuu tulevan noita naisia aika helpostikin. Silloin kun oli suhteessa niin ei ollut mitään tälläistä. En sitten tiedä onko oma itsevarmuus vaan lujettunu ja se pilke silmäkulmassa, jotka edesauttaa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 684
Nyt kun vaan jaksaisi "kuiskutella" tyhjää, niin voisi vedättää jotain treffihuijaria. Itsellä on profiili deitti.netissä laiskalla käytöllä. Joku naapurintytön näköinen nainen, jolla oli profiilin anti hyvin köyhä mallia "etsin kilttiä, kohteliasta, romanttista jne miestä" laittoi flirtin. Asuinpaikkakin merkitty 500km päähän täältä Pohjanmaan pikkukuntaan. Noh, heitin sille säähän liittyvän kysymyksen, kun välimatkaa on. Vastauksessa kiiteltiin viestistä ja pyydettiin jatkamaan sähköpostilla. Heitin taas lyhyen sähköpostin ja tuli vastaus, jossa ihan eri naisen kuva (tiedostonimikin mallia fdskdkkdssj.jpg) ja kertoo että ei ollu omalla kuvallaan kun useimmat miehet kuulemma hakee vaan seksiä ja itse hakee vakavaa parisuhdetta. Ja kuulemma ekaa kertaa nettideittailee. Kertoo toivovansa "etten vastusta viestintää". Noilla sanoin siis. Lupaa kertovansa itsestään lisää seuraavassa viestissä. Kait sitä muutaman viestin verran vois ton aikaa tuhlata.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Nyt kun vaan jaksaisi "kuiskutella" tyhjää, niin voisi vedättää jotain treffihuijaria. Itsellä on profiili deitti.netissä laiskalla käytöllä. Joku naapurintytön näköinen nainen, jolla oli profiilin anti hyvin köyhä mallia "etsin kilttiä, kohteliasta, romanttista jne miestä" laittoi flirtin. Asuinpaikkakin merkitty 500km päähän täältä Pohjanmaan pikkukuntaan. Noh, heitin sille säähän liittyvän kysymyksen, kun välimatkaa on. Vastauksessa kiiteltiin viestistä ja pyydettiin jatkamaan sähköpostilla. Heitin taas lyhyen sähköpostin ja tuli vastaus, jossa ihan eri naisen kuva (tiedostonimikin mallia fdskdkkdssj.jpg) ja kertoo että ei ollu omalla kuvallaan kun useimmat miehet kuulemma hakee vaan seksiä ja itse hakee vakavaa parisuhdetta. Ja kuulemma ekaa kertaa nettideittailee. Kertoo toivovansa "etten vastusta viestintää". Noilla sanoin siis. Lupaa kertovansa itsestään lisää seuraavassa viestissä. Kait sitä muutaman viestin verran vois ton aikaa tuhlata.
Jonkun 30v venäläisen kanssa turinoin muutaman viestin, siis deittinetin kautta. Asuu Venäjällä. Sähköpostitse keskusteltiin. Vaikutti ihan oikeasti sellaiselta, joka ei huijaa ja etsii Suomalaista miestä. Homma tyssäsi omalta osalta siihen kun toinen laittoi viestiä, että miksi minusta ei kuulu mitään / miksi en laita kuvaa itsestäni. Ja tosiaan oli joulun pyhät enkä kahteen päivään ollut vastannut viestiin. Sellainen epätoivo puhkui tämän naisen läpi ja se oli turnoff heti. Niin ja sitten suomi24treffit kautta tämä Svetlana, joka kirjoitti joka viestiin "tyttöystäväsi, xxx". Ei jaksanut enempää. Samase olivatko huijausta vai ei, niin eivät vaikuttaneet kiinnostavilta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 684
Jonkun 30v venäläisen kanssa turinoin muutaman viestin, siis deittinetin kautta. Asuu Venäjällä. Sähköpostitse keskusteltiin. Vaikutti ihan oikeasti sellaiselta, joka ei huijaa ja etsii Suomalaista miestä. Homma tyssäsi omalta osalta siihen kun toinen laittoi viestiä, että miksi minusta ei kuulu mitään / miksi en laita kuvaa itsestäni. Ja tosiaan oli joulun pyhät enkä kahteen päivään ollut vastannut viestiin. Sellainen epätoivo puhkui tämän naisen läpi ja se oli turnoff heti. Niin ja sitten suomi24treffit kautta tämä Svetlana, joka kirjoitti joka viestiin "tyttöystäväsi, xxx". Ei jaksanut enempää. Samase olivatko huijausta vai ei, niin eivät vaikuttaneet kiinnostavilta.
No näköjään tämäkin vastasi olevansa Venäjältä kun mainitsin että nimi on Suomessa suht harvinainen (Veronika) ja kysyin että oletko jostain muualta lähtöisin. Jostain Neftegorskista ilmoittaa olevansa mikä kartan mukaan on jossain Ladan synnyinseudulla. Noh, en ajatellut postimyyntimorsianta itselleni hommata mutta katsotaan nyt että mitä se keksii. Hiukan on epäjohdonmukaisuutta vaan viestissä, kun pahoittelee että vastaus viivästyi kun oma tietokone kuulemma hajosi. Oikeasti se vastaus ei viivästynyt vaan typy on aina vastannut seuraavana päivänä oman viestini laittamisesta. On kuulemma kova halua tutustua minuun paremmin.

En ole itse asiaa seurannut, mutta saako translatorilla nykyään kuinka kelvollista käännöstä aikaan? Tämä kirjoittaa siis suomeksi ja käytännössä täydellistä kirjakieltä. Jäsentely ja lausejaottelu tosin sellainen, että vaikuttaa yksinkertainen lause kerrallaan käännetyltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Reilu pari vuotta sitten tein profiilin eräälle sivustolle, lähinnä siinä mielessä että näkee minkälaista taapertajaa on liikkeellä. Itsestä ei edes kuvaa, ikä ja kaupunki tai lääni ainoat mitä siinä oli. Sitten tuli viestiä joltain venäläiseltä. En tajua miksi kun oma ilmoitus ei kertonut itsestä yhtään mitään.
Ihmeen pitkään jaksoin kirjoitella sen kanssa englanniksi, kun halusin nähdä minkälainen vedätys mahtaa olla kyseessä. Lähetteli jotain kuvia itsestään, enempi tai vähemmän pukeissa... tai tiedä sitten kenen kuvia oli.
Kovasti oli ihastunut, kaverinsakin oli huomanneet että on ihan toisissa maailmoissa kun kaipailee. Välimatkaa kotikaupunkiinsa oli kuitenkin 1800km, eikä sekään haitannut tahtia. Missään kohtaa ei pyytänyt mun kuvaa tai kysellyt mistään edes sen ihmeemmin.

Siinä jotain parin viikon kirjoittelun jälkeen kun ei tullut raha-anomusta tai mitään muutakaan toivomuksia, niin jätin vastaamatta sen viimeiseen viestiin - eikä siitä sen jälkeen kuulunut mitään.
Omituinen tapaus.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
No näköjään tämäkin vastasi olevansa Venäjältä kun mainitsin että nimi on Suomessa suht harvinainen (Veronika) ja kysyin että oletko jostain muualta lähtöisin. Jostain Neftegorskista ilmoittaa olevansa mikä kartan mukaan on jossain Ladan synnyinseudulla. Noh, en ajatellut postimyyntimorsianta itselleni hommata mutta katsotaan nyt että mitä se keksii. Hiukan on epäjohdonmukaisuutta vaan viestissä, kun pahoittelee että vastaus viivästyi kun oma tietokone kuulemma hajosi. Oikeasti se vastaus ei viivästynyt vaan typy on aina vastannut seuraavana päivänä oman viestini laittamisesta. On kuulemma kova halua tutustua minuun paremmin.

En ole itse asiaa seurannut, mutta saako translatorilla nykyään kuinka kelvollista käännöstä aikaan? Tämä kirjoittaa siis suomeksi ja käytännössä täydellistä kirjakieltä. Jäsentely ja lausejaottelu tosin sellainen, että vaikuttaa yksinkertainen lause kerrallaan käännetyltä.
Ettei olisi juuri sama. Meinaa mulle tuli ihan sama viesti, että tietokone hajonnut. Tuosta on tosin jo kuukausi. No tavallaan joo, jos ei ole vielä uutta hankkinut. Mutta katso nyt ihmeessä loppuun asti jos jaksat :D

Sen verran muistan turinoista, että opiskellut Suomea. Toki kysyi johonkin väliin, että osaako englantia ja siirtyi sitten siihen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 616
Viestejä
4 196 575
Jäsenet
70 754
Uusin jäsen
tikkanikke

Hinta.fi

Ylös Bottom