Red Dead Redemption 2

Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
419
Kiinnostelis lähtee tota onlinee pelailemaan PC:llä, mut onko se täynnä hakkereita ja tullaaks siel heti päälle ku kentälle spawnaa? Mimmosii kokemuksia jengillä?
Mitä olen itse pelannut kaverin kanssa tuota onlinea niin ainakaan omasta mielestäni ei heti päälle tulla. Hakkereita en ole ainakaan itse oo huomannut. Mutta tuossa onlinessa tuo tehtävien toisto on niin puuduttavaa välillä lisäksi myös tuo leveli homma et saa esim. hienommat vatteeet yms. et ei vaan jaksa. En oo nyt kolmeen viikkoon edes koko onlinee aukassu. Aseet yms. maksaa tosi paljon enenpi kuin yksinpelissä. Onlinen tarinakin on aika tynkä. Tehtävistä saatava rahamääräkin on tosi pieni vaikka vaihteluitakin on niihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Kiinnostelis lähtee tota onlinee pelailemaan PC:llä, mut onko se täynnä hakkereita ja tullaaks siel heti päälle ku kentälle spawnaa? Mimmosii kokemuksia jengillä?
200 tuntia onlinea alla ja nyt on viimesen viikon aikana tullut ekat kolme hakkeria vastaan eli GTA Onlinen tapaista epidemiaa ei vielä ole näkynyt. Vähän tosin mietityttää onks siellä löytynyt joku uus hack kun nyt niitä alkoi yhtäkkiä näkymään kun ennen ei ollut yhtään. Hackit tuntuvat olevan tismalleen samat kuin GTA Onlinessa eli koko session pelaajat on spawnattu samaan paikkaan välillä taivaalle. Kerran hakkeri vaihtoi oman pelaajahahmonsa hevoseksi ja liikkui sillä ja spawnaili random tavaroita itselleen.

Mitä tulee pelaajien päälle tulemiseen niin yllättävän harvassa on ollut minkäänlaiset hyökkäykset free roamissa eli porukka tuntuu pääasiassa pelaavan free roamissa PVE:tä ja jättävän PVP:t showdown tehtäviin.

Onlinessa kannattaa alkuun säästää kullat ja käyttää ne roolien avaamisiin. Collector -roolilla tekee parhaiten ja nopeiten soolona rahaa kun hyödyntää netistä löytyvää collector mappia. Ei tossa raha mikään hirveä ongelma ole kun saa Collectorin auki. Kultaa saa parhaiten tekemällä daily challengeja ja etenkin niiden streakkeja. Toki pientä grindaamista toi online on.
 

SKJ

Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
28
Kyllä siellä onlinessa saa ihan rauhakseltaan ratsastella menemään. Ohi porukka ratsastaa kun kohtaa.
Kerran tuli kaksi pelaajaa heitelemään taloon molotoweja, niistäkin toinen poltti itsensä :)
 
Liittynyt
01.02.2018
Viestejä
62
Aamupäivisin on saanut puuhailla varsin rauhassa omiaan. Nyt hetki sitten näin iltapäivällä ehdin varmaan melkein kymmenen minuuttia haahuilla kunnes joku hermanni rynnisti kimppuun ja ampui haulikolla selkään. Ei kiinnosta noiden kanssa vääntää joten laitoin pelin kiinni. Saapa nähdä, miten tilanne kehittyy. GTA Onlinen pelaaminen jäi omalta osalta juuri näiden takia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Aamupäivisin on saanut puuhailla varsin rauhassa omiaan. Nyt hetki sitten näin iltapäivällä ehdin varmaan melkein kymmenen minuuttia haahuilla kunnes joku hermanni rynnisti kimppuun ja ampui haulikolla selkään. Ei kiinnosta noiden kanssa vääntää joten laitoin pelin kiinni. Saapa nähdä, miten tilanne kehittyy. GTA Onlinen pelaaminen jäi omalta osalta juuri näiden takia.
Ei nyt kannata yhden hermannin takia lopettaa. Mut on tapettu 200h aikana pelaajan toimesta free roamissa ehkä kolme kertaa. Lisäksi voi tietty pistää defensive moodin päälle jos haluaa pelkkää pve:tä jota en itse käytä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Alkaa olla uninstall lähellä, nyt tuli erroria kun yritti joinata samaan sessioon oman crewlaisen kanssa.
 
Liittynyt
01.02.2018
Viestejä
62
Muutaman kerran on minutkin jo aiemmin free roamissa listitty ja olen yleensä vaan laittanut peliin kiinni ja tehty jotain muuta vähän aikaa. Tuskinpa tästä ihan GTA Onlinen kaltaista sinkohippaa tulee, koska on kuitenkin niin verkkaista menoa ja lentävät rakettihepatkin puuttuvat. :) Mutta kyllähän se jotenkin turhauttaa, kun omia puuhaillessaan ykskaks jostain puskasta ammutaan kertalaakilla nirri pois.
 

TLA

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
448
Joo kyllä noita vihamielisempiä suhteellisen usein on kuitenkin vastaan osunut, olen nyt parisen viikkoa pelaillut onlinea ja ehkä 10 kertaa on vastaantulija ampunut, lassonnut tai alkanut painimaan ilman syytä (painiessa käy kuitenkin aika usein niin, että aloittaja saa potkun jälkeen napin otsaansa :)), eli aika varuillaan tarvii olla vastaantulijoiden kanssa. Mitään bountyja ei ole itseä vastaan ollut ja muutenkin maine äärimmäisen hyvä. Sinällään lievempiä skriptilapsosia on aika vaikea erottaa muuten viimeisen päälle hyvin pelaavista korkean levelin tapauksista ja nettilagista, kun aika usein suoraan päähän ampuminenkaan ei saa mitään efektiä aikaan (lisäksi joku kortti taisi estää). Eläinten massaspawnaukset ym. tietenkin eri juttu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
Joo kyllä noita vihamielisempiä suhteellisen usein on kuitenkin vastaan osunut, olen nyt parisen viikkoa pelaillut onlinea ja ehkä 10 kertaa on vastaantulija ampunut, lassonnut tai alkanut painimaan ilman syytä (painiessa käy kuitenkin aika usein niin, että aloittaja saa potkun jälkeen napin otsaansa :)), eli aika varuillaan tarvii olla vastaantulijoiden kanssa. Mitään bountyja ei ole itseä vastaan ollut ja muutenkin maine äärimmäisen hyvä. Sinällään lievempiä skriptilapsosia on aika vaikea erottaa muuten viimeisen päälle hyvin pelaavista korkean levelin tapauksista ja nettilagista, kun aika usein suoraan päähän ampuminenkaan ei saa mitään efektiä aikaan (lisäksi joku kortti taisi estää). Eläinten massaspawnaukset ym. tietenkin eri juttu.
Huomasin että ainakin jos joku ampuu kaupungissa voit respawn ruudussa laittaa press charges jolloin kyseisen pelaajan hostility nousee ja näkyy pidemmälle kartassa kaikille. Itseä harvemmin kiinnostaa jäädä duelaamaan kenenkään kanssa varsinkin jos ampuu carcano riflellä selkään.
 
  • Tykkää
Reactions: TLA
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
69
Tuossa onlinessa saisi olla passive mode tai pitäisi pystyä vaihtamaan sessiota, niin kuin GTA Onlinessa. Nyt kun joku griiffaaja alkaa jossain keskellä ei mitään ammuskelemaan nuubieta, ei ole oikein muita vaihtoehtoja kuin pelin uudelleenkäynnistys, kun karkuun ei luuskalla pääse ja aseet on tehottomia. Vai onko muita ideoita, miten noista pääsee eroon?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Tuossa onlinessa saisi olla passive mode tai pitäisi pystyä vaihtamaan sessiota, niin kuin GTA Onlinessa. Nyt kun joku griiffaaja alkaa jossain keskellä ei mitään ammuskelemaan nuubieta, ei ole oikein muita vaihtoehtoja kuin pelin uudelleenkäynnistys, kun karkuun ei luuskalla pääse ja aseet on tehottomia. Vai onko muita ideoita, miten noista pääsee eroon?
Siinähän on defensive mode, joka on rdr:n versio passive moodista. Ei toki vissiin estä tappamista kokonaan mutta tekee siitä hankalaa. Session voi vaihtaa kun valitsee esc-valikosta uusiksi "online" ainakin PC:llä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
Siinähän on defensive mode, joka on rdr:n versio passive moodista. Ei toki vissiin estä tappamista kokonaan mutta tekee siitä hankalaa. Session voi vaihtaa kun valitsee esc-valikosta uusiksi "online" ainakin PC:llä.
Ei tee, headshot tappaa käytännössä aina kerrasta. Aika turha tuo defensive.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 452
Varmaan jo aiemminkin kysytty täällä, mutta mistäs napista saa PC:llä defaulttina näppäimistöllä sen aseiden huollon tehtyä? Peli kun näyttää ymmärtääkseni tarjoavan jotain hiiren kolmatta nappia automaattisesti, mutta ei mulla edes ole sellaista rullaa lukuunottamatta eikä sen painamisesta ollut apua.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
tab pohjaan+hiiren rulla pohjaan ja painat r

edit: sulla pitää olla toki sitä aseöljyä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 452
tab pohjaan+hiiren rulla pohjaan ja painat r

edit: sulla pitää olla toki sitä aseöljyä
Kuinka ihanan monimutkaista. No mutta täytyy ensi kerralla sitten kokeilla tuota. Kerran nimittäin sain jo mielestäni homman tehtyä, mutta silloinkin se meni lähinnä tuurilla kun kokeilin erilaisia näppäinyhdistelmiä tarpeeksi kauan, joten sen jälkeen onkin tullut sitten käytyä vaan suoraan asesepällä.
 
Liittynyt
01.02.2018
Viestejä
62
Kullan hankkiminen. Jos skipataan Visan vingauttaminen, niin ei taida olla mitään oikotietä onneen? Pitäisi hommata hermannille se Outlaw Pass 2, ja muutama harkko täytyy grindata. Stranger-tehtävistä saa hieman kultaa, kun vaan jaksaa odotella timerin loppuun. Mikä on kyllä melko erikoinen ratkaisu. Yhdessäkin 20min tehtävässä piti istuskella vankkureiden kanssa reilut 10min kellon kulumista odotellessa, koska ei vaan kannata palauttaa liian aikaisin. Tai noh, kyllähän arvaan mikä siinä on ideana. Tehdään mikromaksuista houkuttelevampia, Rokkari kyllä osaa nämä jutut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Kullan hankkiminen. Jos skipataan Visan vingauttaminen, niin ei taida olla mitään oikotietä onneen? Pitäisi hommata hermannille se Outlaw Pass 2, ja muutama harkko täytyy grindata. Stranger-tehtävistä saa hieman kultaa, kun vaan jaksaa odotella timerin loppuun. Mikä on kyllä melko erikoinen ratkaisu. Yhdessäkin 20min tehtävässä piti istuskella vankkureiden kanssa reilut 10min kellon kulumista odotellessa, koska ei vaan kannata palauttaa liian aikaisin. Tai noh, kyllähän arvaan mikä siinä on ideana. Tehdään mikromaksuista houkuttelevampia, Rokkari kyllä osaa nämä jutut.
Dailyt on tosiaan helpoin tapa saada kultaa etenkin jos jaksaa grindata päivittäin vähintään yhden helpon dailyn. Silloin saa sen daily streakin myötä kasvavan kertoimen, joka on kolmen viikon jälkeen 2,5x jolloin on mahdollisuus saada yli 10 kultaa päivässä jos tekee kaikki dailyt (5g normidailyt + 6 kultaa roolidailyt). Story missioneista saa toki kans ensimmäisellä pelikerralla ihan hyvin jos niitä ei ole pelannut. Toinen mikä kannattaa muistaa on awardsien resetointi. Suurimman osan awardseista saa resetoitua kun ne ovat maksimitasolla ja ne voi resetoida maksimissaan 10 kertaa. Jokaisesta resetoinnista tulee jonkun verran kultaa. Noin muuten jäljelle jää sitten strangerit ja bountyt kunhan odottaa maksimiajan sekä tietty aarrekartat joita tosin on vähän vaikeampi varsinaisesti grindata. Jos pää kestää niin pvp showdowneistakin saa ihan ok jos niitä grindaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 494
Noniin! Onko muilla ongelmaa että peli hävinnyt launcherista? Ei pysty siis pelaamaan lukee vain "buy now", ihan kuin en enään omistaisi peliä. RockStarssin nettisivuilla kyllä näkyy että peli löytyy tililtäni...
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Onko muilla ollut muuten sellaista ongelmaa ettnä kun pelin aikana käyt työpöydällä ja tulet takaisin peliin, niin peli alkaa stutteroimaan ja tämä ei korjaannu ilman että peli käynnistetään uudelleen?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
246
Onko muilla ollut muuten sellaista ongelmaa ettnä kun pelin aikana käyt työpöydällä ja tulet takaisin peliin, niin peli alkaa stutteroimaan ja tämä ei korjaannu ilman että peli käynnistetään uudelleen?
Itselläni satunnaisesti teki tuota.
Itselläni riitti, että kävi heittämässä graffa asetuksista fullscreen -> borderles ja takaisin. Ei tarvinnut koko boottia tehdä, kun tuo boottaa grafiikkamoottorin.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Itselläni satunnaisesti teki tuota.
Itselläni riitti, että kävi heittämässä graffa asetuksista fullscreen -> borderles ja takaisin. Ei tarvinnut koko boottia tehdä, kun tuo boottaa grafiikkamoottorin.
Itellä kävi tämä mielessä mutta en kokeillu, joten pitääpä tätä testata. Kiitos etukäteen :)
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
525
Jokaisella käynnistyskerralla saa jännätä mitä uusia bugeja tulee sillä pelisessiolla vastaan. Tänään oli enimmikseen ihan normaaleja grafiikkabugeja, mm. puukko ei lähtenyt kädestä edes välivideoiden ajaksi (animaatiot oli koomisia) ja lassotun sekä paketoidun tyypin köydet sijaitsi metrin irrallaan itse hahmosta. Mutta kerrankin tuli yksi ihan oikeasti miellyttävä bugi vastaan: olin suorittamassa tuota bandit 3 -haastetta, jossa pitää ryöstää neljä kauppaa päivän aikana, nukuin Strawberryssä aamukuuteen ja aloitin ryöstelykierroksen, viimeinen kauppa sijaitsi Van Hornissa ja vähän ennen sinne saapumista katsoin kellosta kuinka paljon aikaa olisi vielä jäljellä, ja se näytti 06:40. Karkeasti 15min pelaamisen jälkeen pelin kello siis eteni vain 40min. Haasteen suorittamisen jälkeenkin sama meno jatkuu, reilun tunnin pelaamisen aikana pelikello eteni alle 4h, siinä missä normaalisti vuorokausi pelissä kestää vain 48min. Päivän lyhyys on jokseenkin ärsyttänyt alusta saakka ja jollei peli olisi jatkuvasti räjähtämispisteessä, käyttäisin jotain modia päivän pidentämiseen. Pitää vaan toivoa, että tuo bugi jatkuu vielä seuraavillakin pelikerroilla, eikä rikkoisi kovin pahasti mitään muuta. :D
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
778
Stadian versio on ilmeisesti suoraan konsoliversio, mihin näppis ja hiirituki on lisätty kun toimii ihan ok. Unettomia öitä vietetty ja vähän yli 100h olen tähän laittanut. 88% kokonaisuus läpi.
Muutaman kerran on ase leijaillut kädessä tai jonkun kärrystä jotain pudonnut tielle.
Mutta muuten ei mitään kummallisempia bugeja ole tullut vastaan.

Alkuruudussa versioksi taitaa sanoa 1232.15 jollen nyt ihan väärin muista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2018
Viestejä
62
Tuli vastaan taas pikkubugia. Hunting wagon aktiivisena otin leirissä Crippsiltä supply-missionin ja ei lainkaan yllättäen peli kompastui. Tehtävä "alkoi", mutta targetteja ei missään. Hepan hakeminen ei auttanut joten reboot. Sitten kun pääsen uudelleen peliin, niin "Cripps has packed up your camp..." Sääh. :tup:
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
Täytyy kyllä sanoa, että hieno peli. Äsken kävin uiskentelemassa ja lintu pasko mun hatulle ja lakki muuttui valkoiseksi. Peli täynnä pieniä yksityiskohtia :tup:
Steamissa nyt 70 tuntia ja 65% pelattu läpi. Tunteihin tosin sisältyy n. 8 h online pelaamista jonka voi tiivistää: vittu mitä paskaa. Suunniteltu niin juuri että halu käyttää rahaa on kova. En aio koskea onlineen enää jatkossa, ei sillä että oli edes odotuksia sitä kohtaan kun GTA V nettiversiokin on ihan äässistä.

Viimeisin pätsi kyllä lisäsi suorituskykyä omalla kokoonpanolla sen verran että nostin asetuksia. Lähes kaikki high kohdalla, muutama ultra ja muutama medium. Ulkoa en muista mitä olin laittanut, mutta nyt on käytössä myöskin Full Screen SSAO.
G-Sync hoitaa homman niin ei alimmillaan 45 fps haittaa mitään. Latausajatkin lyheni yksinpelin puolella oman kokemuksen mukaan huomattavasti. Kuolemasta recoverataan 10 sekunnissa ja loadaaminen ehkä 20-30s verratuna entiseen jopa minuuttiin.

Oliko se niin että tämä peli laittaa oletuksena TAA:n päälle? Pelistä tulee ihan järkyttävän näköinen kun kokeilin huvikseni. Tässä ja The Outer Worldsissa olen huomannut suurimman eron.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Täytyy kyllä sanoa, että hieno peli. Äsken kävin uiskentelemassa ja lintu pasko mun hatulle ja lakki muuttui valkoiseksi. Peli täynnä pieniä yksityiskohtia :tup:
Steamissa nyt 70 tuntia ja 65% pelattu läpi. Tunteihin tosin sisältyy n. 8 h online pelaamista jonka voi tiivistää: vittu mitä paskaa. Suunniteltu niin juuri että halu käyttää rahaa on kova. En aio koskea onlineen enää jatkossa, ei sillä että oli edes odotuksia sitä kohtaan kun GTA V nettiversiokin on ihan äässistä.

Viimeisin pätsi kyllä lisäsi suorituskykyä omalla kokoonpanolla sen verran että nostin asetuksia. Lähes kaikki high kohdalla, muutama ultra ja muutama medium. Ulkoa en muista mitä olin laittanut, mutta nyt on käytössä myöskin Full Screen SSAO.
G-Sync hoitaa homman niin ei alimmillaan 45 fps haittaa mitään. Latausajatkin lyheni yksinpelin puolella oman kokemuksen mukaan huomattavasti. Kuolemasta recoverataan 10 sekunnissa ja loadaaminen ehkä 20-30s verratuna entiseen jopa minuuttiin.

Oliko se niin että tämä peli laittaa oletuksena TAA:n päälle? Pelistä tulee ihan järkyttävän näköinen kun kokeilin huvikseni. Tässä ja The Outer Worldsissa olen huomannut suurimman eron.
Ilman TAA:ta nämä pelit, missä on paljon ruohoa ja pensaita, vasta järkyttävän näkösiä onkin. Pelkää sahalaitaa koko maisema täynnä, jos ottaa TAA:n pois.
 

mxb

Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
194
Täytyy kyllä sanoa, että hieno peli. Äsken kävin uiskentelemassa ja lintu pasko mun hatulle ja lakki muuttui valkoiseksi. Peli täynnä pieniä yksityiskohtia :tup:
Steamissa nyt 70 tuntia ja 65% pelattu läpi. Tunteihin tosin sisältyy n. 8 h online pelaamista jonka voi tiivistää: vittu mitä paskaa. Suunniteltu niin juuri että halu käyttää rahaa on kova. En aio koskea onlineen enää jatkossa, ei sillä että oli edes odotuksia sitä kohtaan kun GTA V nettiversiokin on ihan äässistä.

Viimeisin pätsi kyllä lisäsi suorituskykyä omalla kokoonpanolla sen verran että nostin asetuksia. Lähes kaikki high kohdalla, muutama ultra ja muutama medium. Ulkoa en muista mitä olin laittanut, mutta nyt on käytössä myöskin Full Screen SSAO.
G-Sync hoitaa homman niin ei alimmillaan 45 fps haittaa mitään. Latausajatkin lyheni yksinpelin puolella oman kokemuksen mukaan huomattavasti. Kuolemasta recoverataan 10 sekunnissa ja loadaaminen ehkä 20-30s verratuna entiseen jopa minuuttiin.

Oliko se niin että tämä peli laittaa oletuksena TAA:n päälle? Pelistä tulee ihan järkyttävän näköinen kun kokeilin huvikseni. Tässä ja The Outer Worldsissa olen huomannut suurimman eron.
Itse kans huomasin, että jotain muuttunut. En vain tiennyt oliki syy uusissa Nvidian ajureissa vai RDR2:n patchista, mutta aiemmin fps pyöri 60-70 välillä ja nyt 70-80 välillä. Melkein voisi nostaa vähän asetuksia ja saada pelistä vielä näyttävämmän näköisen, kun itselle riittää 40+ fps yleensä.
 
Liittynyt
10.04.2019
Viestejä
70
Itse kans huomasin, että jotain muuttunut. En vain tiennyt oliki syy uusissa Nvidian ajureissa vai RDR2:n patchista, mutta aiemmin fps pyöri 60-70 välillä ja nyt 70-80 välillä. Melkein voisi nostaa vähän asetuksia ja saada pelistä vielä näyttävämmän näköisen, kun itselle riittää 40+ fps yleensä.
Mulla kävi toisinpäin. Fps laski keskimäärin sen 10-15 kun päivitin ajurit ja pelin.
 
  • Tykkää
Reactions: mxb

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
No mitä ihmettä? :confused: Voisiko ero johtua erilaisista asetuksista? Itsellä käytössä ne Hardware Unboxedin asetukset.
Oon käyttänyt geforce experiencen optimoituja alusta asti.
Taitaa vastaus piillä siinä, että Roipella on Pascal eli 1000 sarjalainen nvitukka. RDR2 ja 2000 sarjaa vanhemmat NVIDIA:n nöäyttikset ei vaan ole hyvä yhdistelmä. Tuo liittyy hyvin todennäköisesti async compute tukeen, mikä on 2000 sarjaa vanhemmilla NVIDIA:n näyttilsillä melko kehno.

Näyttää sille, että pätsien suorituskykyoptimoinneissakaan ei edes yritetä parantaa vanhempien nvitukoiden suorituskykyä.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Oon käyttänyt geforce experiencen optimoituja alusta asti.
Itse kokeilin GFE:n säätöjä kun peli julkaistiin eikä Hardware Unboxedin asetuksia tms. ollut vielä saatavilla. Oli älyttömän raskaat asetukset ja muistaakseni vieläpä hölmöillä tavoilla, esim. full resolution ssao päällä. En suosittele.

RDR2 ja 2000 sarjaa vanhemmat NVIDIA:n nöäyttikset ei vaan ole hyvä yhdistelmä. Tuo liittyy hyvin todennäköisesti async compute tukeen, mikä on 2000 sarjaa vanhemmilla NVIDIA:n näyttilsillä melko kehno.
Vulkania käyttäessä ei ainakaan ole juuri mitään vaikutusta suorituskykyyn 2000-sarjalaisella oli async compute asetuksista päällä tai pois. Max gpu usage vähän putoaa ja frametimet vähän tasaisemmat kun tuon laittaa päälle, mutta avg fps muistaaksein jopa vähän pienempi kuin offilla.

Tiedä sitten käyttääkö peli async computea vaikka se olisi settings filusta pois päältä.
 
Liittynyt
10.04.2019
Viestejä
70
Kyllä. Gtx 1080 ti löytyy. Pitääpä kokeilla noita hardware unboxedin.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
En tiennytkään että noinkin voi käydä, tuleeko Arthurilta jotain kommenttia kun putoaa läjäys päähän?
En ainakaan huomannut. Kävin uimassa kun löysin sen Jack Hall gangin treasuren niin siinä samalla touhutessa huomasin lakin tulleen valkoiseksi linnuspaskasta.

Ilman TAA:ta nämä pelit, missä on paljon ruohoa ja pensaita, vasta järkyttävän näkösiä onkin. Pelkää sahalaitaa koko maisema täynnä, jos ottaa TAA:n pois.
Kaipa nää on vaan mielipideasioita. Oon pelannut koko pelin ajan ilman antialiasingia ja nähnyt noita sahalaitoja. Jos ei tehot riitä MSAA 2x niin sitten olen ilman. FXAA on ihan järkyttävä ja TAA tekee pelistä sellasen että ihan ku joku ois laittanut mun silmiin vaseliinia.
Jotkut pelit, kuten jo mainittu The Outer Worlds käyttää sitä oletuksena ja sen saa vaan pois .ini tiedostoja muokkaamalla. BFV:ssa ei saa sitenkään edes pois.

Async compute on ilmeisesti DX12 ominaisuus? Käytän ite vulkania kun oli oletuksella, DX12 en ole edes kokeillut. Steamiin tuli aikaisemmin tällä viikolla 80 mb päivitys peliin jonka jälkeen huomasin itse suorituskykyparannuksia, eritoten nimenomaan latausajoissa. Mulla kai ajureina 441.66. Kaikki muu voi olla optista illuusiota, vaikka FPS mittari aina päällä. Pelasin peliä pitkään Xbox One X asetuksilla korkeamman fpsn vuoksi. Oikeasti en edes huomaa mitään eroa vaikka nyt on eniten high asetuksia :D
Tää peli jo kyllä näyttää että alkaa näytönohjain vanhaksi käydä. Tähän asti voinut jokaisen pelin vaan laittaa kaikki asetukset täysille ml. MSAA 2x ja FPS riittävän hyvä.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
252
Perkele kun olisi hienoa, jos tässä pelissä pystyisi aina kävelemään nopeasti niin kuin omassa leirissä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Tarinankerrontaa syö aika pahasti kun joka tehtävän lopussa lahdataan 20 miestä. Olisi rockstar saanut vähän monipuolisuutta miettiä.
Rehellisyyden nimissä kyllähän osassa vain metsästetään, otetaan kiinni (ei tapeta) rikollinen tai kovistellaan tyyppejä että saadaan kerättyä rahaa. Mutta totta, suurin osa isoista päätehtävistä päättyy järjettömään verilöylyyn mitä ei voi välttää.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
252
Rehellisyyden nimissä kyllähän osassa vain metsästetään, otetaan kiinni (ei tapeta) rikollinen tai kovistellaan tyyppejä että saadaan kerättyä rahaa. Mutta totta, suurin osa isoista päätehtävistä päättyy järjettömään verilöylyyn mitä ei voi välttää.
Palkkionmetsästystehtävätkin yleensä päättyvät siihen kun joudut pakosta lahtaamaan puolen tusinaa kilpailevaa palkkionmetsästäjää. Ja tehtävät ovat usein luokkaa: puhdistetaan koko kylän miesväestö, että psykopaatti "kaveri" saa vanhat pyssynsä takaisin. Hohhoijaa. Sitten negatiivisia honor-pisteitä ropisee, jos loottaat tieltä löytämäsi ruumiin.

Pelin parasta antia tuntuu olevan itseänäinen roamailu ja randomeihin skriptattuihin eventteihin törmäily.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 268
Jep. Lisäksi ammuskelu on tuttua GTA-kauraa eli aika kamalaa verrattuna oikeisiin ammuskelupeleihin. Ihan hienoja juttuja tässä pelissä on mutta kaukana ollaan mestariteoksesta, paitsi graafisesti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
414
Kaatuileeko kellään muulla peli? Ittellä tuo The Course of True Love -tehtävä kaatanut pelin jo 3 kertaa.. mikähän avuksi?
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Vihdoin jaksoin laittaa noi asetukset vähän enempi kohdilleen. Suraavan patchin jälkeen sitte uusiksi :darra: Ei pelin vika, mutta oli kyllä säätäminen että sai tv:n 1440p ja 60hz. Alaspäin skaalailtu 4k ois kyllä ollu toinen vaihtoehto. Parempi näin. Nyt jäi vielä reilut kymmenisen fps-pinnaa uhrattavaksi :tup:
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Eilen kaatui ensimmäisen kerran ,pelattu n. 70h. Chapter kutosessa mennään. Ilmeisesti ei tykänny siitä että kävin työpöydällä kesken pelin, kun sen jälkeen alkoi pieni nykiminen ja lopulta kippasi koko pelin.

Youtubesta hakusanalla "Red Dead Logic" löytyy hyvin summattuna näitä pelin epäloogisuuksia :p
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
387
Itse tuli pelattua aikanaan PS4 aina Chapter 5 asti, mutta kun konsoli pelaaminen ei ole oikein ominaisinta niin siihen se sit jäi.

Nyt kun tuli hankittua uus pelikone niin aloitin tämän taas alusta ja kyllä tämä PC:llä vaan tuntuu niin paljon luontevammalta itselle. Nyt hiukan Chapter 2 alkua kerinnyt pelaamaan ja toiminut moitteettomasti muuten mutta pieneen grafiikkabugiin törmäsin. Olin määrittänyt nuo täälläkin useaan otteeseen esiintyneet optimlidut grafiikka asetukset mutta kaupungin kadun muta oli muuttanut kauttaaltaan palikkaiseksi. Kun palikoiden päältä käveli niin muuttu takaisin OK.

En jaksanut etsiä mikä asetus tuo nyt oli niin otin sitten manuaalisesti pelin oman 2/3 parhaan grafiikka määrityksen ja palikat hävis. Sillä nyt menty ja graffa itselle ihan riittävän nättiä ja FPS 70-80 omalla kokoonpanolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 321
Viestejä
4 157 211
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
maurichia

Hinta.fi

Ylös Bottom