Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
58
Aikamoista keskittymistä vaatii tämä peli,heti jos rennosti koittaa ottaa tai keskittymiskyky herpaantuu turpaan tulee kokoajan. Huomaa hyvin kun aloittaa pelaamaan yleensä taulukon 1-2 sijalla ja tappoja pari kolme kertaa enemmän kuin kuolemia. Noin 1,5h pelaamisen jälkeen tämä kääntyy täysin ja löytää itsensä peli toisen jälkeen taulukon viimeiseltä sijalta kdr ollessa 0.1-0.5 tasolla. Vai voikohan se olla se sbmm mikä potkii noin rajusti. Ehkä pitää pelata vaan pienissä erissä niin toimii paremmin
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Aikamoista keskittymistä vaatii tämä peli,heti jos rennosti koittaa ottaa tai keskittymiskyky herpaantuu turpaan tulee kokoajan. Huomaa hyvin kun aloittaa pelaamaan yleensä taulukon 1-2 sijalla ja tappoja pari kolme kertaa enemmän kuin kuolemia. Noin 1,5h pelaamisen jälkeen tämä kääntyy täysin ja löytää itsensä peli toisen jälkeen taulukon viimeiseltä sijalta kdr ollessa 0.1-0.5 tasolla. Vai voikohan se olla se sbmm mikä potkii noin rajusti. Ehkä pitää pelata vaan pienissä erissä niin toimii paremmin
Sama itellä, että n. 1-1,5h kannattaa pelata kerrallaan. Kiva ois päästä testaamaan tätä ilman sbmm:ia tai ainakin huomattavasti löyhemmällä malilla.

Välillä kyllä ihmettelen pelaako ne kehittäjät näitä pelejään ollenkaan. Stun-kranaatti on ihan järjetön pc:llä :facepalm:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Sama itellä, että n. 1-1,5h kannattaa pelata kerrallaan. Kiva ois päästä testaamaan tätä ilman sbmm:ia tai ainakin huomattavasti löyhemmällä malilla.

Välillä kyllä ihmettelen pelaako ne kehittäjät näitä pelejään ollenkaan.
Pelaa tahallaan yhden matsin paskasti, niin seuraavassa erässä pitäisi olla taas helpompaa. Tällä hetkellä tuo sbmm perustaa balansoinnin ilmeisesti vain edelliseen peliin.

Ja ei, en usko että kehittäjät pelaavat itse peliä lainkaan, tai ainakaan yksin publaservereillä.

Stun-kranaatti on ihan järjetön pc:llä :facepalm:
Eiköhän se ole sama kaikilla alustoilla. Kannattaa käyttää Battle Hardened -perkkiä, niin ei ole stunnista tai flashbangeista enää mainittavaa haittaa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Aika jännä. En ole itse huomannut tuossa stunnissa mitään merkittävää ongelmaa, mutta onhan se väärin, jos tosiaan PC-pelaaja kärsii siitä enemmän, kun kuitenkin on crossplay-pelistä kyse. Olkoonkin, että aika aniharvoin tuntuu olevan eri alustojen pelaajia sekaisin matseissa.

Vähän erikoista silti verrata padiohjainta ja hiirtä toisiinsa. Tuolla sensitivity-arvolla vertailua ei ainakaan kannata tehdä, kun ei niillä ole mitään tekemistä keskenään eri ohjausmenetelmien kanssa.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Oli viisas mies kuka lausui sanat ei niin hyvää peliä etteikö sitä pelaajat pystyisi pilaamaan. 90% omista ja vihollisista istuu kilpaa kyykkypaskalla nurkissa ympäri mappia ja se jäljelle jäävä 10% yrittää pelata objektia niin alkaa olla meno olla melko huimaa. Battlefieldin puska-snipperit on kyllä oppipoikia näiden herrojen rinnalla, samaan nurkkaan se veri veti kyykkimään vaikka kolmesti tapoin saman sankarin samaan nurkkaan. Ehkä ihmiskunta on tosiaan tullut tiensä päähän jos järjen juoksu on tuota luokkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Oli viisas mies kuka lausui sanat ei niin hyvää peliä etteikö sitä pelaajat pystyisi pilaamaan. 90% omista ja vihollisista istuu kilpaa kyykkypaskalla nurkissa ympäri mappia ja se jäljelle jäävä 10% yrittää pelata objektia niin alkaa olla meno olla melko huimaa. Battlefieldin puska-snipperit on kyllä oppipoikia näiden herrojen rinnalla, samaan nurkkaan se veri veti kyykkimään vaikka kolmesti tapoin saman sankarin samaan nurkkaan. Ehkä ihmiskunta on tosiaan tullut tiensä päähän jos järjen juoksu on tuota luokkaa.
Tämä on todella paljon kiinni moodista. Shoot housessa tuohon turkin törmäät. Infect myös hiukan erilainen eikä tarjoa samanlaista ongelmaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Itse pelaan oikeastaan vaan dominationia ja en näe tuota ongelmana siinä. Pelimuodosta kiinni kaiketi.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Nyt jo hieman MP:tä takana. Shoot House on syöpää :happy: ja Free for all lähti pois minun kierrosta. Ei jaksa sitä kyttäämistä.

Muut mapit mitä olen pelannut on aika hyviä, pari mappia aika sekavia, ja sinkohippailu on minimissään. Voipi olla että tätä jaksaa jonkin tovin hakatakin. Hieno juttu! Tuntuu että aseissa on "painoa" ja sopivasti on otettu vauhtia pois. Ne kill streakit saisi heittää romukoppaan....hohhoijaa. No jonkun UAV:n tai supply dropin voisi jättää, mutta ne lentskarit mitkä latoo kaikki pelaajat jauhelihaksi VEKS. Välillä olin teamin ykkönen, sitten taas viimeinen. Noob vastustajat muuttui pro gamereiksi :joy:

Onko jollain sellaista että Chrome on musta kun pelin sammuttaa ja kun säätää volaa rullasta, niin näyttö pimenee hetkeksi. Johtuukohan uusista AMD ajureista. En kerennyt vanhoilla pelaamaan.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472


Mitä vit....[emoji23][emoji23][emoji23]

Edit: jaa oli tästä tietty jo puhetta ollutkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Battle.netin kautta COD MW ja mikäköhän tässä oiken mättää?

Aina samassa kohtaa tulee Fatal Error DEV ERROR 6328 eikä pääse pelaamaan.

Rautana C43J791 näyttö, Strix2080, Aorus x570i ja 3700x.
Clean just asennettu win10, näyttiksen ajurit 441.66

Onko kellään ollu samaa ongelmaa ja saanu ratkottua sen jotenkin? :confused::(

Ratkaisua ei ole, mutta ajattelin vain ilmoittaa, että mulla jäätyi täsmälleen samassa kohdassa ja samalla virheellä koko ajan kun viikonloppuna lapsille uutta konetta kasasin. Rauta hiukan kesympää (R5 3600X, Tomahawk B450, RTX2060 Super) ja samoin puhdas Win10 asennus ja 441.66 ajurit. Laitoin koneen jo pukin konttiin joten joulun jälkeen pääsee ongelmaa taas selvittämään, mutta onneksi ei ole kiire tämän yhden pelin osalta kun pelejä on asennettuna koneeseen riittämiin.. Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan tätä topiccia jos ratkaisu löytyy. Empiiristen kokemusten perusteella ongelmat usein ratkeavat ajan kuluessa itsestään kun seuraavat patchit ja ajurit päivittyvät, mutta tietysti ikävä tilanne jos heti haluaa päästä pelaamaan.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 284
Ite oon vaihtanu ne kill streakit niihi passiivisiin apuihin ite. En kuitenkaa muista näpytellä niitä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Itse vaihdoin ne myös noihin passiivisiin bonareihin.
Silti oon samaa mieltä siitä että killstreakit on heittämällä tämän pelin huonoin puoli.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Jokaisen kandeis tehdä yksi classi misä sinko ja lmg + fmj kombo.

Itellä on tommonen ja vaihdan heti käyttöön kun paskaa ilmestyy taivaalle. Mitä enemmän oma tiimi auttaa sen vähemmän aikaa se lennokki kerkee sielä olemaan.

Ei kannata juosta ees taas ja toivoa että joku tekee asialle jotain koska harvoin tekee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Jokaisen kandeis tehdä yksi classi misä sinko ja lmg + fmj kombo.

Itellä on tommonen ja vaihdan heti käyttöön kun paskaa ilmestyy taivaalle. Mitä enemmän oma tiimi auttaa sen vähemmän aikaa se lennokki kerkee sielä olemaan.

Ei kannata juosta ees taas ja toivoa että joku tekee asialle jotain koska harvoin tekee.
Itellä sama, mutta assault rifle. Aika nopeesti tippuu kama kun strelalla pistelee, eikä edes itse kuole, kun ei ole mitään lukitus aikoja tuolla singolla.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Jokaisen kandeis tehdä yksi classi misä sinko ja lmg + fmj kombo.

Itellä on tommonen ja vaihdan heti käyttöön kun paskaa ilmestyy taivaalle. Mitä enemmän oma tiimi auttaa sen vähemmän aikaa se lennokki kerkee sielä olemaan.

Ei kannata juosta ees taas ja toivoa että joku tekee asialle jotain koska harvoin tekee.
Minulla on muutenkin useimmissa classeissa käytössä ghost + cold blooded + aseessa silencer + selässä sinko. Ei haittaa kama taivaalla ja niistä saa kätevästi poimittua lisäpisteet singolla.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Hermo menee. Juuri pelin ostaneena kerkesin asennuksen jälkeen pelata pari matsia. Nyt Battlenet sanoo, että peli pitäis päivittää, mutta päivittäminen kaatuu aina BLZBNTAGT00000BB8-virheeseen. Oon koittanut Scan & Repair-toimintoa ainakin 5 kertaa sekä asentanut Battlenetin uudestaan. Mitään palomuureja tai virusturvia ei ole Win10 omien sovellusten lisäksi ja noitakin olen koittanut kytkeä testiksi pois päältä. Googletukset ja youtuben useat videot tsekattu läpi vaan ei löydy ratkaisua.

Alkaa palaan käpy ja hankala ymmärtää mikä bitti on mennyt poikittain kun peli toimi jo hetken aikaa aivan OK.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Hermo menee. Juuri pelin ostaneena kerkesin asennuksen jälkeen pelata pari matsia. Nyt Battlenet sanoo, että peli pitäis päivittää, mutta päivittäminen kaatuu aina BLZBNTAGT00000BB8-virheeseen. Oon koittanut Scan & Repair-toimintoa ainakin 5 kertaa sekä asentanut Battlenetin uudestaan. Mitään palomuureja tai virusturvia ei ole Win10 omien sovellusten lisäksi ja noitakin olen koittanut kytkeä testiksi pois päältä. Googletukset ja youtuben useat videot tsekattu läpi vaan ei löydy ratkaisua.

Alkaa palaan käpy ja hankala ymmärtää mikä bitti on mennyt poikittain kun peli toimi jo hetken aikaa aivan OK.
Poista peli ja lataa uudestaan? Kestää toki aikansa, mutta jos se on ainoa mitä et ole kokeillut, niin siitä lähtisin seuraavaksi. Googlen mukaan tuota on tapahtunut Battle.netin kanssa muiden muidenkin pelien kohdalla, eli tämä ei välttämättä liity codiin mitenkään, mutta ilmenee siinä, koska pelin tiedostot voivat olla korruptoituneet. Scan & repairia olit jo koittanut, mutta silti.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Poista peli ja lataa uudestaan? Kestää toki aikansa, mutta jos se on ainoa mitä et ole kokeillut, niin siitä lähtisin seuraavaksi. Googlen mukaan tuota on tapahtunut Battle.netin kanssa muiden muidenkin pelien kohdalla, eli tämä ei välttämättä liity codiin mitenkään, mutta ilmenee siinä, koska pelin tiedostot voivat olla korruptoituneet. Scan & repairia olit jo koittanut, mutta silti.
Joo google kertoi, että tuota on ollut tosi monien battlenetin kautta pyörivien pelien kanssa. Tuo koko pelin uudelleenasennus ois toki seuraava vaihtoehto vaan kiukuttaa tällä 10mb yhteydellä latailla :D Muutenkin uskomatonta jos tuo on lopulta se ainoa ratkaisu...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Näköjään uusin päivitys hajotti pelin itselläni jotenkin, kun FPS tippui tasaisesta +100 jonnekin 60-70 tienoille ja kaatumisetkin palasivat nyt samalla. Kyllähän tätä jo turhan kauan ehtikin pelaamaan ilman ongelmia.. :mad: Redditin perusteella samoja ongelmia myös monilla muilla.
Huoh, olisi näköjään tarvinnut käydä asetukset vaan tarkemmin läpi, niin löytyihän se syyllinen sieltä. Vissiin ajoi jonkun automaattisen grafiikka-asetuksien päivittämisen tuon ison päivityksen jälkeen, kun epähuomiossa painoin johonkin yes, niin siellähän oli mennyt raytracing päälle eikä yllättäen 2060 Super tuota kovin hyvin jaksa pyörittää. Tulihan tässä jo annettuakin tahmaamisen johdosta tasoitusta kavereille tarpeeksi ja heti asetuksien tarkemman syynäämisen ja muutoksien jälkeen alkoi taas sujua lähempänä omaa tasoa.. :D
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Toimii erinomaisen hyvin serriraudalla tämä ja peli sujuu 10x paremmin kuin pleikkarilla :D mutta itse asiaan. Mikä on tuon karmean blurrin tilanne grafiikoissa? Melkoista suttua on. Ja jos AA tiputtaa siihen 1x vaihtoehtoon, tulee sumeuden tilalle hirveät sahareunat. Ei näin.

Mitään korjausta asiaan tullut? Googletella koitin ja en ole yksin, mutta mitään toimivaa ratkaisua en löytänyt.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Oletko vaihtanut sen jonkun resoluutioskaalauksen näytön natiiviksi. Minulle tarjosi 1080p 1440p näytölle, ja oli sen näköistäkin. Itsellä myös silti tekstuurit näyttää välillä aika perseeltå. Näyttis päivityksellä varmaan pääsisi eroon siitä ja 31,5" ei asiaa auta.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Filmic Strength pienemmälle jos käyttää Filmic SmaaT2X niin ei näytä niin blurratulta. Myös voi käyttää nvidia image sharpeningia jos löytyy nvidian näyttis.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Oletko vaihtanut sen jonkun resoluutioskaalauksen näytön natiiviksi. Minulle tarjosi 1080p 1440p näytölle, ja oli sen näköistäkin. Itsellä myös silti tekstuurit näyttää välillä aika perseeltå. Näyttis päivityksellä varmaan pääsisi eroon siitä ja 31,5" ei asiaa auta.
Itse resoluutio minulla on asetettu 3840x2160 joka natiivi tälle paneelille. Skaalaus taasen on 50 että käyttöresona on 1920x1080. Paneeli skaalaa hyvin kaikissa muissa peleissä, joten suttuisuus ei siitä johdu. Filmic Strenght on minimissä. Kyllä tämä siis taitaa olla pelintekijän näkemys tässä tapauksessa. Outoa vaan kun PS4 PRO:lla oli ihan helvetisti terävemmän näköinen ilman tuota karmeaa blurria :dead:
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 045
Häipyykö suttuisuus jos skaalaus on myös 100%?

Itellä ainakin terävä kuva, resot täydet, muutoin voipaperi ruudulla -efekti.

AA poissa kun alkaa syödä 4k:lla FPS:ää jo ilmankin.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Häipyykö suttuisuus jos skaalaus on myös 100%?

Itellä ainakin terävä kuva, resot täydet, muutoin voipaperi ruudulla -efekti.

AA poissa kun alkaa syödä 4k:lla FPS:ää jo ilmankin.
100% kun laittaa, eli täyteen 4k tarkkuuteen, suttuisuus paranee, mutta samalla loppuu totaalisesti vanhasta 1070:sta vääntö :D Eli valitettavasti se ei käy ratkaisuna. nVidia Image sharpening on vielä testaamatta, mutta käsittääkseni sekin syö suorituskykyä aikalailla, jota tällä serrillä ei ole muutenkaan liikaa.

Mutta juu, 100% pelistä johtuva "ongelma" tämä on, koska paneeli kyllä hanskaa skaalauksen 1080p tarkkuuteen loistavasti kaikissa muissa tapauksissa. Eikä tämä sinänsä mitään maailmoja kaada. Peli maistuu kyllä tästä huolimatta erinomaisesti :tup:
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
319
Kaikki ylimääräinen paske pois. Peli näyttää jopa loweilla ihan hyvälle 1440p resolla. Nostin asetuksia mediumille niin ei varsinaisesti mitään eroa suorituskyvyssä. Ihan hyvin jaksaa vanhemmallakin raudalla. GW ainut mihin ei oikein paukut tahdo riittää. Onneksi en itse kyseistä pelimuotoa pelaa. Jos tankki pelleilyä ja isompia karttoja haluaa pelata niin sitä varten on battlefield.
Ehkä uutta näyttistä huutais 1440p 144hz. Alkaa 1070 ikääkin olla jo kolme ja puol vuotta niin siihen nähden hyvin jaksaa vielä.
 
Liittynyt
28.04.2017
Viestejä
88
Ratkaisua ei ole, mutta ajattelin vain ilmoittaa, että mulla jäätyi täsmälleen samassa kohdassa ja samalla virheellä koko ajan kun viikonloppuna lapsille uutta konetta kasasin. Rauta hiukan kesympää (R5 3600X, Tomahawk B450, RTX2060 Super) ja samoin puhdas Win10 asennus ja 441.66 ajurit. Laitoin koneen jo pukin konttiin joten joulun jälkeen pääsee ongelmaa taas selvittämään, mutta onneksi ei ole kiire tämän yhden pelin osalta kun pelejä on asennettuna koneeseen riittämiin.. Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan tätä topiccia jos ratkaisu löytyy. Empiiristen kokemusten perusteella ongelmat usein ratkeavat ajan kuluessa itsestään kun seuraavat patchit ja ajurit päivittyvät, mutta tietysti ikävä tilanne jos heti haluaa päästä pelaamaan.

Ensinnäkin kiitos kaikille ketkä vastasivat avunhuutoni ja antoi vinkkejä, ongelma ratkaistu nyt.

Eli virheilmoitukset ja ongelmat johtuvat siitä, että battle.netin kautta jos peliä lataa ja lataaminen pysähtyy, eli sulla menee netti tai painat lataamisen pauselle niin tiedostot korruptoituu.

Eli se peli pitää ladata sieltä battle.netistä keskeytyksettä, niin se toimii.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Ensinnäkin kiitos kaikille ketkä vastasivat avunhuutoni ja antoi vinkkejä, ongelma ratkaistu nyt.

Eli virheilmoitukset ja ongelmat johtuvat siitä, että battle.netin kautta jos peliä lataa ja lataaminen pysähtyy, eli sulla menee netti tai painat lataamisen pauselle niin tiedostot korruptoituu.

Eli se peli pitää ladata sieltä battle.netistä keskeytyksettä, niin se toimii.
Olisikohan tähän auttanut pelitiedostojen korjaus? Kokeilitko?
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Itse resoluutio minulla on asetettu 3840x2160 joka natiivi tälle paneelille. Skaalaus taasen on 50 että käyttöresona on 1920x1080. Paneeli skaalaa hyvin kaikissa muissa peleissä, joten suttuisuus ei siitä johdu. Filmic Strenght on minimissä. Kyllä tämä siis taitaa olla pelintekijän näkemys tässä tapauksessa. Outoa vaan kun PS4 PRO:lla oli ihan helvetisti terävemmän näköinen ilman tuota karmeaa blurria :dead:
Miltä näyttää jos laitat 1080p resoluutioksi ja skaalaus 100%
 
Liittynyt
28.04.2017
Viestejä
88
Olisikohan tähän auttanut pelitiedostojen korjaus? Kokeilitko?
Joo kokeilin battle.netin scan and repair pari kertaa, mutta ei auttanut.

Scan and repair käy läpi vain ne tiedostot mitkä sulla on ladattuna jo koneelle, mutta kun ne on ladattu korruptoituneena niin se ei korjaa ongelmaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Miltä näyttää jos laitat 1080p resoluutioksi ja skaalaus 100%
Samalta näytti. Ei parannusta. Mutta kokeilin nVidian control panelista laittaa tälle sovelluskohtaisesti Image sharpening:in täysille. Ja johan lähti blurrit pois! Eikä tullut edes suorituskykypenalttia. Suuri kiitos kuka ikinä sitä taas ehdottikaan :tup:
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Hermo menee. Juuri pelin ostaneena kerkesin asennuksen jälkeen pelata pari matsia. Nyt Battlenet sanoo, että peli pitäis päivittää, mutta päivittäminen kaatuu aina BLZBNTAGT00000BB8-virheeseen. Oon koittanut Scan & Repair-toimintoa ainakin 5 kertaa sekä asentanut Battlenetin uudestaan. Mitään palomuureja tai virusturvia ei ole Win10 omien sovellusten lisäksi ja noitakin olen koittanut kytkeä testiksi pois päältä. Googletukset ja youtuben useat videot tsekattu läpi vaan ei löydy ratkaisua.

Alkaa palaan käpy ja hankala ymmärtää mikä bitti on mennyt poikittain kun peli toimi jo hetken aikaa aivan OK.
Päivitystä tilanteeseen jos joku sattuu hakkaamaan päätä seinään samassa tilanteessa: Uninstall koko pelille ja battlenetin clientille myös. Battlenet uudestaan koneelle ja pelin asennus lataaminen kokonaan alusta. Harvinaisen paskaa kuinka täytyy tehdä tällaisia ratkaisuja nykyään, mutta tämä auttoi ja peli toimii taas...
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Mistähän tämän saisi halvimmalla PC:lle? Bäfiä pelannut kolmosesta asti ja vitonen alkanut tympimään urakalla ja kaipaisin vähän vaihtelua. Ei vaan viitsisi 50 euroa maksaa pelistä.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Mistähän tämän saisi halvimmalla PC:lle? Bäfiä pelannut kolmosesta asti ja vitonen alkanut tympimään urakalla ja kaipaisin vähän vaihtelua. Ei vaan viitsisi 50 euroa maksaa pelistä.
Ite ostin RTX-kortin mukana tulleen koodin 30€:lla. Jos ei itellä RTX-korttia niin myyjä voi aktivoida sen sun tunnuksilla sun battle.net tilille.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Mistähän tämän saisi halvimmalla PC:lle? Bäfiä pelannut kolmosesta asti ja vitonen alkanut tympimään urakalla ja kaipaisin vähän vaihtelua. Ei vaan viitsisi 50 euroa maksaa pelistä.
Battlenetistä jos suoraan ostat niin pitäisi olla tarjouksella 39.90€. Se on kohtuu hinta tästä
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Battlenetistä jos suoraan ostat niin pitäisi olla tarjouksella 39.90€. Se on kohtuu hinta tästä
En ainakaan itse löytänyt tuolla hinnalla. 59,90€ tarjoaa Standard-versiota koneelle. Tuolla 39€ hinnalla voisin melkein ostaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Varmaankin tarjous loppunut sitten jo, koska itse ostin sunnuntaina ja oli vielä sillä hinnalla :beye:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Tsiisös! 15 gigan päivitys, jossa tulee pari mappia ja jossa sotketaan taas pelilistoja. Turhauttavaa niin monella tasolla.

Ja tuo ikuisuuksia kestävä saakelin shadereiden asennus vielä joka kerta perään. Millä vuosikymmenellä tässä oikein mennään?

Edit.
Ei helvetti, ei saatana! 24/7 Shoot house on poistettu ja vissiin Vacanttia ei pääse edes pelaamaan ilman että ensin kuolee jonkun 70 kertaa siinä saatanan Shipmentissä!?

Kovin vaikea on löytää kehittäjien punaista lankaa näiden kerrassaan loistavien muutosten takana.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Tuo shipment on kyllä aikamoista kuraa. Jengi respawnaa ihan miten sattuu.. :rolleyes: vacant ja shoot house toimii.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Juu tuli testattua. Tossa ei oo kyllä mitään järkeä
Se on alunperinkin toiminut vain päättömänä grindauksena. Tässä pelissä ja tällaisenaan se ei toimi yhtään. En tiedä miksi ovat sen laittaneet mukaan normaaliin mappikiertoon. Nyt ei sitten tee mieli pelata senkään vertaa.

Vacantia olisi kiva kokeilla, mutta ei ole tullut vielä vastaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 627
Viestejä
4 197 098
Jäsenet
70 756
Uusin jäsen
FuriousJumper

Hinta.fi

Ylös Bottom