Ratkaistu Win10:ssä kansio pakotettu read-only tilaan

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Elikkäs mulla on yksi emulaattori, millä tahtoisin pelata, mutta otsikossa mainitun ongelman vuoksi pelitallennuksia, tai save stateja on turha tehdä, koska niitä ei kirjoiteta pysyvään muistiin, vaan ne unohtuu heti kun emulaattori sammutetaan.

Kansion ominaisuuksia tutkiessa siellä näkyy selkeästi, että se on lukutilassa ja antaa mun kytkeä sen pois, mutta sulkiessa ikkunan se palautuu välittömästi takaisin
upload_2019-12-15_19-18-4.png


Onko mitään toimivaa keinoa, millä tämän asetuksen saisi pysymään siten että kirjoituskin onnistuisi?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Testattu on, ei paljoa auttanut :confused2: pitäneen yrittää uudestaan, jos ei tuu parempia vinkkejä asian suhteen.
Entäs takeown?

takeown /f <foldername> /r /d y

Uskoisin ongelman olevan siinä et kuka ton paketin teki kopioi zippiin/rarriin omat oikkansa matkaan.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Entäs takeown?

takeown /f <foldername> /r /d y

Uskoisin ongelman olevan siinä et kuka ton paketin teki kopioi zippiin/rarriin omat oikkansa matkaan.
Voiko vika olla siinä, että purin 7-zipillä? Ja toisekseen, kyseinen kansio oli joskus tilassa, jossa kirjoittaminen oli sallittua, vaikka se win10 tuoreeltaan asennettua olikin hetken aikaan read only-tilassa. Kovasti väittävät, että päivitys saattaisi muuttaa oikeuksia, mikä näemmä estää myös emulaattorin uudelleen lataamisessa uuteen kansioon kirjoittamisen...
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Sulla on siis Full Control tohon kansioon? Ootko kokeillu ajaa emuu adminina (jos se on C:llä)?
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Sulla on siis Full Control tohon kansioon? Ootko kokeillu ajaa emuu adminina (jos se on C:llä)?
En vielä, ite emulaattori.exe on kyllä tilassa, missä kirjoittaminen onnistuu, mutta samassa kansiossa olevat alikansiot taas ei.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Olen ollut hakotiella koko tän ajan :grumpy: ongelma ratkaistu mun osalta ja vika taisi olla sittenkin muualla kuin windowsissa
Jahas, emulaattorissahan se näyttäis olleen :facepalm: Muistikortit paskana näemmä olleet.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 610
Viestejä
4 196 347
Jäsenet
70 754
Uusin jäsen
tikkanikke

Hinta.fi

Ylös Bottom