• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 461
Lappeenrannan Clasulla käyty kääntymässä kun eilis iltana tuli taas noutoviesti. En saanut mitään mukaan. Selittivät vaan että toimitusjohtajalla tullut viesti että ei saa antaa tuotteita.
Vai että toimitusjohtajalta asti.. :cigar2:

Osalle on tuotteet annettu, joten ne jotka eivät ole tuotteitaan saaneet dokumentoikaa koko prosessi ja lähettäkää valitus KKV:lle. Kun sinne tulee tarpeeksi valituksia, niin eiköhän ne käsittele tuon jonon ohi.

Kannattanee myös muistutella Clas Ohlsonin myyjiä siitä, että osalle on tuotteet luovutettu ja juridisesti yhdenvertaisuusperiaatteen mukaan ne on luovutettava silloin kaikille muillekkin.

En ole perehtynyt tapaukseen riittävästi arvioidakseni onko tuossa osalle toimitetut tuotteet hankittu epärehellisin keinoin, mutta jos näin niin siinä tapauksessa tilanne toki mutkistuu. Käsitin kuitenkin, että osa oli tilannut tuotteensa ihan normaalin kaavan mukaan yhdellä alennuskoodilla ja tuotteita ei siitä huolimatta oltu annettu.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
En tiedä yhdenvertaisuusperiaatteesta osto tilanteissa, mutta kaipa ongelmat tulleet tilauksissa jossa käytetty 2-3 koodia ja kun fyysisissä kupongeissa on jossain lukenut, että ei voisi yhdistää muihin tarjouksiin. Tätä ei nettisivuilla lukenut ja järjestelmä käsitteli tilaukset normaalisti joten mistäpä tuon olisi tietänyt. Ongelmat alkoivat noudon yhteydessä, missä osa sai ostamansa tuotteet, osalle ei luovutettu ja joltain jopa takavarikoitiin koko ostos, kun oli ensiksi annettu väärä tuote ja meni vaihtamaan oikeaan.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
372
Nyt alkaa itseäkin hieman ihmetyttää Clasun toiminta. Reklamoin tilauksen peruneelle henkilölle ja mainitsin muuttuneen linjauksen. Tämä henkilö kertoi, että uusi linjaus tosiaan tuli mutta pyysi ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jonka kautta "on varma", että päästään sopuun.

Noh alla ote aspasta.
Chat_2.png


Sellainen linjaus sieltä. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa saada keissiä läpi KKV:ssa kun kerran ne tilaukset jota ei ennen uutta linjausta peruttu toimitetaan normaalisti.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Nyt alkaa itseäkin hieman ihmetyttää Clasun toiminta. Reklamoin tilauksen peruneelle henkilölle ja mainitsin muuttuneen linjauksen. Tämä henkilö kertoi, että uusi linjaus tosiaan tuli mutta pyysi ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jonka kautta "on varma", että päästään sopuun.

Noh alla ote aspasta.


Sellainen linjaus sieltä. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa saada keissiä läpi KKV:ssa kun kerran ne tilaukset jota ei ennen uutta linjausta peruttu toimitetaan normaalisti.
Ei se kkv maksa kaupalle mitään. Ota asioista selvää. Ja niidenkin mieli muuttuu, kun selviää tämä epärehellinen koodikeplottelu.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
Eli tilaukset joita ei peruttu perjantaina automaagisesti toimitetaan tai voidaan luovuttaa asiakkaille? Vai oliko se nykylinja toimarin mahtikäskyllä, että mikään ei liiku? Onko kukaan käynyt vielä tänään kyselemässä tilaustensa perään?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
647
Ostokset noudettu.
Maksoin samat ostokset myymälässä uudestaan tilaushinnalla.
Palautusprosessi oli jo käynnissä.
Myyjät hoiti homman todella ystävällisesti ja ammattimaisesti.
Minkälaisia uhkauksia jouduit esittämään saadaksesi tuotteet? :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Ei se kkv maksa kaupalle mitään. Ota asioista selvää. Ja niidenkin mieli muuttuu, kun selviää tämä epärehellinen koodikeplottelu.
Kerrotko, Spede-ystäväiseni, että missä vaiheessa noiden koodien käytöstä tuli epärehellistä? Käyttivätkö kaikki niitä "epärehellisesti". Oliko täällä foorumilla esim. tarjouksen postauksen aikoihin tieto, että niitä ei voi käyttää yhtä aikaa?
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
52
Itselle tuli eilen se geneerinen tekstari että tilaus on peruttu. Tänään tuli uusi viesti että tilaus on noudettavissa ja Klarna myös ilmoitti että tilaus on nyt maksettavissa.

Antoi paketin normaalisti asiaa sen enempää kommentoimatta.

Kyseessä oli Apple tv 4k.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 508
Itselle tuli eilen se geneerinen tekstari että tilaus on peruttu. Tänään tuli uusi viesti että tilaus on noudettavissa ja Klarna myös ilmoitti että tilaus on nyt maksettavissa.

Antoi paketin normaalisti asiaa sen enempää kommentoimatta.

Kyseessä oli Apple tv 4k.
Missäpäin?
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Nyt on kyllä Clasu laittanut itsensä sellaiseen soppaan, ettei enää paremmasta väliä. Mulle asiakaspalvelija eilen väitti, että ”olemme peruuttaneet kaikki ne tilaukset, joita ei ole vielä toimitettu”, valehteli siis ja jätti vastailematta suoriin kysymyksiin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
716
Minkälaisia uhkauksia jouduit esittämään saadaksesi tuotteet? :D
Itse asiassa en yhtään mitään.
Vartti siinä meni mutta henkilökunta oli todella ystävällistä ja asiallista.
Myyjä totesi että minä tottakai saan ostokseni tilauksen hinnalla jos haluan.
Ja koko tilanne siis meni puolin ja toisin koko ajan hymyssä suin.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Itse asiassa en yhtään mitään.
Vartti siinä meni mutta henkilökunta oli todella ystävällistä ja asiallista.
Myyjä totesi että minä tottakai saan ostokseni tilauksen hinnalla jos haluan.
Ja koko tilanne siis meni puolin ja toisin koko ajan hymyssä suin.
Eli peruutetusta tilauksesta voi käydä kyselemässä myymälässä ja mahdollisesti sen voi sieltä lunastaa itselleen?
 
Liittynyt
21.03.2018
Viestejä
73
Jahas oma isompi tilaus siirtyi keräyksestä lähetetty statukseen. Harmi että kohteena on silti myymälä, muutenhan tuo olisi jo hyvin varma case. Samalla klarnassa tuli ilmoitus että olisi lasku maksettavissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 508
Jahas oma isompi tilaus siirtyi keräyksestä lähetetty statukseen. Harmi että kohteena on silti myymälä, muutenhan tuo olisi jo hyvin varma case. Samalla klarnassa tuli ilmoitus että olisi lasku maksettavissa.
Mullekkin tuli viesti,että tilaamasi tavarat ovat lähteneet varastolta. Harmi vaan että menevät liikkeeseen noudettavaksi. Varmaan ei ole kukaan täällä saanut perjantain jälkeen Lahden karismasta tavaroitaan?
 
Liittynyt
21.03.2018
Viestejä
73
Mullekkin tuli viesti,että tilaamasi tavarat ovat lähteneet varastolta. Harmi vaan että menevät liikkeeseen noudettavaksi. Varmaan ei ole kukaan täällä saanut perjantain jälkeen Lahden karismasta tavaroitaan?
Mahtaakohan sitä tehdä itselleen hallaa jos tilauksen saatavuutta tiedustelee aspasta.. Vai voiko sieltä saada vastauksen, jolla paketin onnistuisi lunastaa myyjän vastarinnasta huolimatta.
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
203
Jahas oma isompi tilaus siirtyi keräyksestä lähetetty statukseen. Harmi että kohteena on silti myymälä, muutenhan tuo olisi jo hyvin varma case. Samalla klarnassa tuli ilmoitus että olisi lasku maksettavissa.
Ilmoittele miten kävi. Periaatteessa tuote on jo maksettu ja myymälän pitäisi kait toimia vain ”postina”, eli kun hakee paketin, niin ei tapahdu enää muuta varmistusta kuin henkilöllisyyden tunnistaminen ja paketin vastaanotto.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Mahtaakohan sitä tehdä itselleen hallaa jos tilauksen saatavuutta tiedustelee aspasta.. Vai voiko sieltä saada vastauksen, jolla paketin onnistuisi lunastaa myyjän vastarinnasta huolimatta.
Joka ikinen yhteydenotto aspaa tekee hallaa tilauksen saamisesta haaveileville.

Ihmettelin kun kaverit ottavat heti yhteyttä mallilla "Hei, tilasin verkkokaupastanne tuotteita erittäin halvalla, oletteko jo huomanneet sen? Kai saan halvat tuotteeni?"
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 508
Mahtaakohan sitä tehdä itselleen hallaa jos tilauksen saatavuutta tiedustelee aspasta.. Vai voiko sieltä saada vastauksen, jolla paketin onnistuisi lunastaa myyjän vastarinnasta huolimatta.
Kannattaa kokeilla mieluummin myymälästä (paitsi tietysti Lahden Karismasta,jossa tämä ei ainakaan perjantaina onnistunut).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 003
Ensin tuli ilmoitus, että tilus peruttu mutta äsken tuli viesti että toimituksessa :confused: Nouto myymälästä, saa nähdä antavatko vaikka tulisi perille.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
On tämä kyllä harvinaisen herkullinen sotku. Miten voi olla niin vaikea ottaa hommaa haltuun.

Clasu järjesti itsensä paljon pahempaan pinteeseen kuin jos olisivat esim vain peruneet kaikki toimittamattomat kolmea koodia käyttäneet tilaukset kunnollisen selityksen kera perjantaiaamuna (ja sitten vain jälkipyykin hoitoa yksittäisten valittajien kanssa), tai mieluummin yksiselitteisesti hyväksyneet ne kaikki.

Nyt tässä tilanteessa ei ole järjenhiventäkään.
 

onC

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
67
Ööh, kai tän pitäisi nyt olla selvä, kun Postnordin seurantalinkki kolahti mailiin? Ei ole Postnord vielä noutanut tilausta, mutta se on laitettu noutovalmiiksi.

Ihan vaan kiinnostaa, koska voisin tilata yhden noista tuotteista pelkällä 25% koodillakin, joka umpeutuu huomenna.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
Itse kävin kyselemässä avoimen tilauksen perään, niin sanoivat vain, että nyt peruttu ja rahat palautettu. Ainoa ongelma oli, että itselleni ei ole tästä mitään ilmoitusta/tekstaria saapunut, katevaraukset voimassa jne. En jaksanut jäädä vääntämään, KKV:n kautta sitten
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Ööh, kai tän pitäisi nyt olla selvä, kun Postnordin seurantalinkki kolahti mailiin? Ei ole Postnord vielä noutanut tilausta, mutta se on laitettu noutovalmiiksi.

Ihan vaan kiinnostaa, koska voisin tilata yhden noista tuotteista pelkällä 25% koodillakin, joka umpeutuu huomenna.
Eikö se friends25 otettu pois käytöstä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
Ei näytä vieläkään olevan yhtenäistä linjaa näissä. Emäntä kävi tänään hakemassa pari tuotetta,jotka oli maksanut torstaina illalla ja joista oli eilen aamulla tullut peruutusviesti ja myöhemmin eilen illalla viesti, että on noudettavissa.

Myyjä oli antanut halvemman tuotteen ja kertoi että toinen tilaus peruutettu kun ketjutettu koodeja. Myyjälle vastattu, että aspasta sanottu että tuotteet saa silti. Oli lähtenyt hakemaan tuotetta varastosta ja koittanut myydä eri hinnalla mitä oli alehinta. Emäntä ei tähän suostunut vaan sanoi maksavansa sen summan mitä alunperinkin. Pienen mutinan jälkeen oli myynyt tuotteen sillä torstain alehinnalla ja homma sillä selvä. Itsellö vielä pari tilausta tulossa keskusvarastolta mutta ne on luvattu jo toimittaa ja ei ole peruttu mitään.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Oli ilmeisesti henkilökunnan käyttöön jaettu koodi, joka sittemmin otettu pois toiminnasta. Mitä kokeilin niin ketjutus on koodattu pois käytöstä joten taistelkaamme
jo tilatuista tavaroista.
Käsitin, että se oli ystävämyyntikoodi, joka piti olla voimassa 13.-14.12. mutta oli jostain syystä käytössä jo torstaina 12.12.
 
Liittynyt
05.02.2018
Viestejä
254
Hyvinkään clasulla ei antanut tilausta vaikka kerroin että osa asiakkaista saa edelleen tilauksistaan postitus ilmoituksia ja muissa liikkeissä tilaukset on annettu asiakkaille ilman mukinoita. Mitään selitystä ei oikein annettu sanottiin vain etten tule saamaan tilausta heiltä. Tilaukseni ei kuulemma ole "hyväksytty" vaikka status näkyy sivuilla "poimittu" ja nouto tekstarikin tullut.
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
992
Käsitin, että se oli ystävämyyntikoodi, joka piti olla voimassa 13.-14.12. mutta oli jostain syystä käytössä jo torstaina 12.12.
Tästä(kin) liikkui useaa eri versiota, osa väitti henkilökunnan koodiksi ja osa täksi ystävämyynniksi. Mene ja tiedä
 

007

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
73
Moniko näistäkin tilauksen tehneistä asiakkaista olisi ollut tyytyväinen vain asialliseen ja ystävälliseen tilausten peruutukseen aitojen pahoittelujen kera ja olisi edelleen käyttänyt yrityksen palveluja tyytyväisenä? Kyllä viimeaikoina tällaisten nimenomaan verkkokaupoissa tapahtuneiden järjestelmä- tai hintavirheiden selvittämisessä on ollut useammallakin yrityksellä parantamisen varaa. Ei minulla muuta, jatkakaa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
1
Hyvinkään clasulla ei antanut tilausta vaikka kerroin että osa asiakkaista saa edelleen tilauksistaan postitus ilmoituksia ja muissa liikkeissä tilaukset on annettu asiakkaille ilman mukinoita. Mitään selitystä ei oikein annettu sanottiin vain etten tule saamaan tilausta heiltä. Tilaukseni ei kuulemma ole "hyväksytty" vaikka status näkyy sivuilla "poimittu" ja nouto tekstarikin tullut.
Aikamoista sekoilua Clas Ohlsonin osalta. Itse kävin noin tunti sitten hakemassa tilauksen Hyvinkään myymälästä eikä sen enempää kyselty mitään vaan iskettiin paketti käteen.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Turun Hansan myyjille myös iso käsi, nopeaa ja erinomaista toimintaa. Verkkokaupan asiakaspalvelijalla taas sellainen kyrsä otsassa ettei mitään tolkkua. Hengittelikö esimies niskaan vai oliko vain periaate, että piti mennä perumaan tilaus ja tehdä asiat vaikeimman kautta.
Mullakin oli ”Poiminnassa” tilassa ja myyjä kassalla sen kuittasi noudetuksi, kun haki myymälän puolelta tuotteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
906
joo, käsittämätöntä sekoilua. Olisivat evänneet kaikilta vaan tilaukset tai sitten antaneet kaikille, niin tääkin ketju olis jäänyt aika lyhyeksi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
52
Minulle tuli viesti että tilaukseni on palautettu ja maksu oli poistunut klarnasta.

Hain siis tuotteen tänään ja se on tälläkin hetkellä käytössä...

Eli nyt en voi edes maksaa sitä... Kai joku soittelee sitten joskus perään tms ... Tuskin haluavat käytettyä tuotetta takaisinkaan.
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
992
Minulle tuli viesti että tilaukseni on palautettu ja maksu oli poistunut klarnasta.

Hain siis tuotteen tänään ja se on tälläkin hetkellä käytössä...

Eli nyt en voi edes maksaa sitä... Kai joku soittelee sitten joskus perään tms ... Tuskin haluavat käytettyä tuotetta takaisinkaan.
Tää menee liikkeen omaksi tappioksi joten ole hiljaa ja pidä tuote, jos kyselevät niin voivottele takaisin :D
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Minulle tuli viesti että tilaukseni on palautettu ja maksu oli poistunut klarnasta.

Hain siis tuotteen tänään ja se on tälläkin hetkellä käytössä...

Eli nyt en voi edes maksaa sitä... Kai joku soittelee sitten joskus perään tms ... Tuskin haluavat käytettyä tuotetta takaisinkaan.
Tuliko sulle siis "Peruutettu" -> "Noudettavissa" -> "Peruutettu"?
Oma tilaus Ryobin akkuporakoneesta peruutettiin, mutta sen jos saisi vielä Myllystä haettua ja maksettua kassalla :confused2:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 507
Viestejä
4 164 567
Jäsenet
70 417
Uusin jäsen
teboxi

Hinta.fi

Ylös Bottom