Tänne tuli myös toimitusilmoitus.
Tää on vähän sellaista peliä, että voittajia on vähän ja häviäjiä paljon.
Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt
Tänne tuli myös toimitusilmoitus.
Tää on vähän sellaista peliä, että voittajia on vähän ja häviäjiä paljon.
JyväskyläMinkä paikkakunnan liike kyseessä?
Systeri haki sieltä, oli kyselleet et mistä sai koodin mut sai kamat mukaanOnko Oulun Valkean liikkeestä kukaan tänään saanut tilaustaan? Tekstari saapui jokunen tunti sitten että olisi noudettavissa, mutta saakohan mukaan.
Ilmeisesti se on kuluttajariitalautakunnan keissejä tuossa vaiheessa.Onko Elisan Asus M509 läppäriepisodista kellään mitään uutta tietoa? Itselleni tarjottiin tilalle Vivobook 14 läppäriä, en suostunut koska spekseiltään (ainakin cpu & gpu) selkeästi huonompi. Ja taitaapa olla listahinnaltaan myös selkeästi halvempikin.
Veli kävi hakemassa minulle Apple Tv 4k 64gt. Antoivat mukaan 32Gt mallin 64gt sijaan. Kun meni vaihtaa tuotetta oikeaan niin päättivät ottaa takasi tuotteen eikä tehdä asialle enempää. 1.5t hukkaan kulunutta aikaa ja parkkimaksut etc.Onko Oulun Valkean liikkeestä kukaan tänään saanut tilaustaan? Tekstari saapui jokunen tunti sitten että olisi noudettavissa, mutta saakohan mukaan.
Pystytkö vastaamaan onko teille annettu joku ohjeistus tästä millä perustein tuotteita luovutetaan/ei luovuteta asiakkaille?"Vähän" offtopic mut täytyy kyllä vain ihmetellä tällaista mentaliteettia. t: Clasun Henkilökunta
- Eli kertaalleen maksettu ja luovutettu tuote.Veli kävi hakemassa minulle Apple Tv 4k 64gt. Antoivat mukaan 32Gt mallin 64gt sijaan. Kun meni vaihtaa tuotetta oikeaan niin päättivät ottaa takasi tuotteen eikä tehdä asialle enempää. 1.5t hukkaan kulunutta aikaa ja parkkimaksut etc.
On hieno kauppa, suosittelen.
ainiin unohdin mainita että verkkokaupassa Oulun varastossa heillä ei ollut edes 32Gt mallia vain 64Gt. Hmmmmmm- Eli kertaalleen maksettu ja luovutettu tuote.
- Asiakas tulee vaihtamaan oikeaan tuotteeseen, mistä siis maksanut, niin liike ottaa tuotteen vastaan ja lupaa korjata asian
- Liike huomaa, että hei, tämä myytiin liian halvalla tai väärälle jannulle joten takavarikoi / varastaa (?) asiakkaan maksaman tuotteen
- Asiakas lähetetään kotiin parkkimaksujen kera
Tässä varmaan tehtiin pohjat, en tiedä miten olisin ylläolevan ottanut vastaan, toivottavasti sait edes rahat takaisin
Olisikohan juuri näin kun chatin vastaus viittaisi siihen myös...eli on käsitelty ennen vian huomaamista.Onkohan ne peruttu mitkä pitäisi olla ”heti saatavilla” kaupasta ja ne mitkä tulee keskusvarastolta, lähetetään kuten pitääkin?
Itse tilattu keskusvarastolta kauppaan ja tilassa ”Poiminta aloitettu”. Saapi nähdä miten helposti luovuttaa jos kauppaan asti menee (rupeaako pykimään enää sitten)
Clas chat vastaus:
”Valitettavasti emme ole pystyneet perumaan kaikkia useamman alekoodin tilauksia sillä osa tilauksista on käsitelty ennen kun vika on huomattu. Olemme toki peruneet kaikki mahdolliset tilaukset vian selvittyä. Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta.”
Haluavat syyllistää sua uudelleen tarjousten ketjuttamisesta...Eli jumalauta tätä Claus sekoilua. Nyt tuli puhelimeen tekstiviesti "tilaukseni on noudettavissa" joka tuli jo eilen illalla ja jota eivät luovuttaneet tänään aamupäivällä...
Tilasin illalla kahdeksan aikaan illalla Google Home-kaiuttimen 64,50 eurolla. Tekstaria ei kuulunut päivällä ja aloin epäilemään et lieköhän sit peruvat hommat. Koska oli muutakin asiaa kaupungilla kävin Clasun liikkeessä kyselemässä klo 13 aikoihin. Löytyi tilaus, myyjät olivat hieman happamahkoja, mutta ystävällisiä ja joku työntekijä "keräsi" tilaukseni ohi ilmeisesti valtavan tilausruuhkan, kerta paikan päällä olin.Onko Oulun Valkean liikkeestä kukaan tänään saanut tilaustaan? Tekstari saapui jokunen tunti sitten että olisi noudettavissa, mutta saakohan mukaan.
Jenkkien hinnat ilmoitetaan ilman sales tax eli niihin hintoihin tulee aina kyseisen osavaltion verot päälle. Eli ruokakaupankin hinnat ei ole sitä mitä lapussa lukee vaan niihin tuleen verot päälle aina.Tilasin illalla kahdeksan aikaan illalla Google Home-kaiuttimen 64,50 eurolla. Tekstaria ei kuulunut päivällä ja aloin epäilemään et lieköhän sit peruvat hommat. Koska oli muutakin asiaa kaupungilla kävin Clasun liikkeessä kyselemässä klo 13 aikoihin. Löytyi tilaus, myyjät olivat hieman happamahkoja, mutta ystävällisiä ja joku työntekijä "keräsi" tilaukseni ohi ilmeisesti valtavan tilausruuhkan, kerta paikan päällä olin.
Ensimmäinen näkemäni myyjä kertoi koodien kiertäneen Jodelissa, toinen myyjä kyseli, mistä alekoodikoodibugihommasta kuulin (ei Jodelista, ei tältä foorumilta, kaverilta). Sähköpostissa näkyi tilaus maksettuna hakureissun jälkeen pienellä viiveellä. All in all, simppeli case omalta osaltani.
Nyt kun vähän surffailin, kävi ilmi, että nuo kajarit ovat ainakin Walmartissa joka tapauksessa 70 dollarin hintaisia, eli ehkä en aiheuttanut Clas Ohlsonin konkurssia.
Nyt tuli minullekin noutotekstari aiemmin peruutetusta tuotteesta. Olisikohan pääkonttorilta tullut viesti, että kaikki saavat tuotteensa.tiedoksi, kävin just liikkeestä noutaa pari peruutettua tuotetta. Hyvin ystävällinen palvelu. Peukku Jumboon. Kun selitin tilanteen , että kun osa saa näitä ja osa ei niin asiallisesti tän hoiti. Eiköhän muullekkin vastaavasti hoidu kun vauhkoomatta selittää asia myymäläpäällikölle.
Voi veljet mikä vitsi, jos tarvii selitellä myymäläpäälikölle miksi heidän kannattaa antaa asiakkaalle tämän ostama tuote. Ei siinä mitään...Jatkakaatiedoksi, kävin just liikkeestä noutaa pari peruutettua tuotetta. Hyvin ystävällinen palvelu. Peukku Jumboon. Kun selitin tilanteen , että kun osa saa näitä ja osa ei niin asiallisesti tän hoiti. Eiköhän muullekkin vastaavasti hoidu kun vauhkoomatta selittää asia myymäläpäällikölle.
Mulla tuli hyväksytty -> poiminnassa (tai poiminta aloitettu) -> poimittu ja nyt odotan vahvistusta lähetyksestä. Toinen tilaus peruttiin ja aspasta se perus sähköposti.Meinataankohan noita "Hyväksytty" tai "Poiminta aloitettu"-tilassa olevia tuotteita toimittaa?
Vältä näitä yrityksiäKkv päätöksellä ei vaan ole mitään virkaa eikä sitä tarvitse noudattaa se on vain suositus.
Eipä tuolla listalla tunnu valitettavasti olevan vaikutusta. Löytyyhän tuolta esimerkiksi Finnair top-6 sijalta.Mustalla listalla oleminen luo varmaan sopivaa pärinää myynnin edistämiseen? Musta lista - Kuluttaja.fi
Siinä mielessä puheet siitä "ettei ole mitään virkaa" on vähän liioiteltuja.
Monopoliasemassa oleva yhtiö on hiukan eri tapaus.Eipä tuolla listalla tunnu valitettavasti olevan vaikutusta. Löytyyhän tuolta esimerkiksi Finnair top-6 sijalta.
Kyllä sillä on vaikutusta. Montako isoa firmaa, tunnettua firmaa tuolta muuten löytyy? Finnair on varmaan punninnut, että mieluummin ottavat mainetappiota kuin järkyttävän taloudellisen tappion.Eipä tuolla listalla tunnu valitettavasti olevan vaikutusta. Löytyyhän tuolta esimerkiksi Finnair top-6 sijalta.
Mistään en mitään tiedä mutta jokin tässä nyt kuitenkin sanoo, että tästä myyjäliike saisi sormilleen, jos vain äläkän nostaisi.Veli kävi hakemassa minulle Apple Tv 4k 64gt. Antoivat mukaan 32Gt mallin 64gt sijaan. Kun meni vaihtaa tuotetta oikeaan niin päättivät ottaa takasi tuotteen eikä tehdä asialle enempää. 1.5t hukkaan kulunutta aikaa ja parkkimaksut etc.
On hieno kauppa, suosittelen.
Kiusa se on pieninkin kiusa! Jojotetaan asiakasta edestakaisin ihan vain sen takia, että hatuttaa ja organisaatio on sekaisin! Näinköhän sinua palveli se sama hyypiö, jonka asiakaspalveluasennetta sain kokea omaa pakettia noudettaessa? Onneksi Klara palautti/palauttaa mun rahat, niin ei tarvitse arpoa, lähteekö jälleen nöyryyttämään itseään uuden tekstiviestin jekuttamana.Lappeenrannan Clasulla käyty kääntymässä kun eilis iltana tuli taas noutoviesti. En saanut mitään mukaan. Selittivät vaan että toimitusjohtajalla tullut viesti että ei saa antaa tuotteita.