- Liittynyt
- 25.10.2018
- Viestejä
- 664
Sama homma. Stutteroi. Ikäviä Fps droppeja. Nykimistä. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? DX12 pelaan.Kylläpä nakeltaa, stutteroi tämä paske.
Sama homma. Stutteroi. Ikäviä Fps droppeja. Nykimistä. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? DX12 pelaan.Kylläpä nakeltaa, stutteroi tämä paske.
Todennäköisemmin siinä tulee uusia bugeja...Wake island, eiköhän siinä bugeja myös korjata.
Ihan hyvä mappi, yhden testailun perusteella. Tosin ehkä vähän liian avoin nykyisille hernepyssyille. Ja edelleen samaa bugia erän jälkeen että "Could Not Fetch Report" :/Wake island, eiköhän siinä bugeja myös korjata.
DX12 pelaan ja ei mitään droppeja. Kun erä alkaa siinä yleensä muutaman kerran nyksähtää, mutta tämä taitaa olla melkein kaikilla ongelma? 9900k@Ghz ja RTX2080 3440x1440 resolla.Sama homma. Stutteroi. Ikäviä Fps droppeja. Nykimistä. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? DX12 pelaan.
on se kumma homma miten tämä peli on ollu yhtä murhenäytelmää lähes koko elinkaarensa ajan. Vielä kirsikkana kakunpäälle sorkkivat tota TTK. Oon ollu lojaali/nöyrä tämän pelin epäonnea kohtaan mut tuo TTK muutos oli jo aivan liian kuraa.Onneksi Hotfixiä tulossa lähiaikoina jos sitä alkais taas pelaa: Community Broadcast: Improving Update 5.2 : BattlefieldV
On kyllä ihan älytöntä säätöä edes takas. 25/60% lisäys rekyyliin muutamalla SMG:llä, Mg42 20% vähennys.Onneksi Hotfixiä tulossa lähiaikoina jos sitä alkais taas pelaa: Community Broadcast: Improving Update 5.2 : BattlefieldV
Uskon vahvasti että tämä TTK pidentäminen on vaan Dicen omaa visiota luuloa. Kukaan guru joka perillä fps peleistä tekisi tämmöstä pidennystä ttk:n. Tälläki palstalla äijät sitä mieltä että se vaan vaikeuttaa uusien pelaajien mahdollisuuksiaJa tähän päälle ihmettelen, kun ei otettu opikseen ekasta kerrasta kun lähettiin ttk muokkaan, mikä hulapaloo siittä synty, ja taas koitetaan kepillä jäätä, en tajua mitä vikaa devit siinä alkuperäsessä ttk näkee, ärsyttää kun kokoajan tän pelin kanssa lähetään keksiin pyörää uudestaan.
Niimpä tätä kans miettiny, omasta mielestä säätöjä muuttamalla, ei hyvä pelaaja muutu huonommaks, vaan saa jopa toisen mahollisuuden jos ei heti ole täysin osunu. Vanhalla ttk:lla huono pelaaja olis tuurilla onnistunu paremmin kun uudella ttk:lla.Miten tuo palvelee huonompaa pelaa ja kun aseet on tehottomia?
Vaatii enemmän kuteja tappaakseen -> huono pelaaja ei osu kunnolla -> parempi pelaaja, joka osuu paremmin, ehtii tappaa ja ehkä osaa luoteja väistellä?Miten tuo palvelee huonompaa pelaajaa kun aseet on tehottomia?
Nimenomaan, eli miten se palvelee huonoja pelaajia, kuten Dice väitti?Vaatii enemmän kuteja tappaakseen -> huono pelaaja ei osu kunnolla -> parempi pelaaja, joka osuu paremmin, ehtii tappaa ja ehkä osaa luoteja väistellä?
Lisäksi olisivat ennemmin muuttaneet tuon aseen rekyylin bf4 kaltaiseksi jos olisivat peliä halunneet helpottaa. Tässä v:a on jokaisella aseella oma rekyyli ja tuskin kukaan alottelija osaa sitä hallita. Bf4 kaikissa aseissa on sama rekyyli ja tämä ominaisuus palvelee nimenomaan sitä kasuaalisuutta. Toki bf1 mentiin vielä idioottimaisempaan suuntaan ku oli se random bullet systeemi missä oli arpakauppaa mihin luodit menee. Varsinki pitkällä matkalla ammuttaessa.Nimenomaan, eli miten se palvelee huonoja pelaajia, kuten Dice väitti?
Itse oon oikeasti todella huono osumaan, mutta vanhalla systeemillä sain ihan pisteitä keräten Kd:ksi 2-4. Nyt tällä uudella systeemillä tapot on laskenut selvästi ja kuolemat lisääntyneet. Mun sihdillä on yks lipas ja tappo. Kd pyörinyt muutoksen jälkeen 0,7-1 välillä.
Vaikka edelleen oon roundin lopussa käytännössä aina sijoilla 1-3, koska pelaan objektia, niin kyllä tuo turhauttaa kokoajan enemmän. Peli ei yksinkertaisesti ole enää hauskaa mun taidoille, kun kahta äijää ei enää saa lippaallisella, siinä missä ennen sai 2-4.
Pelasin aikanaan BF4 kavereiden kanssa, jotka lopettivat pelaamisen, kun kuolivat koko ajan ja eivätkä kerenneet näkemään vihollisia. Siinä mielessä tämä uusi TTK voi palvella uusia pelaajia.Miten tuo palvelee huonompaa pelaajaa kun aseet on tehottomia?
Tässä vain on se, että kun alat ottaa osumaa, et kauheasti enää tee mitään. Äijä ei liiku eikä tee muutakaan.Pelasin aikanaan BF4 kavereiden kanssa, jotka lopettivat pelaamisen, kun kuolivat koko ajan ja eivätkä kerenneet näkemään vihollisia. Siinä mielessä tämä uusi TTK voi palvella uusia pelaajia.
Aukematta jääneet pyssyt kanssa aukesi yhen roundin jälkeen. Ihan mukava että tuo 3d spottaus poistettiin mutta olisipa vielä HC tila niinkuin bf4ssaEilisen päivityksen jälkeen erän jälkeiset raportit toimivat, eikä liittymisessä ollut ongelmia. Ja mikä tärkeintä, pelaaminen oli hauskaa
Mitä nyt aseiden välinen balance järkyttävästi huonompi mitä ennen 5.2 päivitystä. Aseista on myös poistettu rekyyli. Tankkeja saa ampua myös takaa järkyttävän monesti että tippuu. Autospottaus taitaa olla vielä osittain mukana. Konsoleilla on joku autosnap aimi, jota ei ennen ollut.Eilisen päivityksen jälkeen erän jälkeiset raportit toimivat, eikä liittymisessä ollut ongelmia. Ja mikä tärkeintä, pelaaminen oli hauskaa
Sinänsä mielestäni tankit kaipasivat pientä buffia mutta tuokin meni överiksi. Olisivat voineet ehkä kestää jonkun yhden Panzerfaustin/muun räjähteen osuman verran enemmän ja olla vähän tehokkaampia päätykin splashin osalta (+tietty nykyään myös KK:n osalta, joku on nyt hernepyssy siinä missä muutkin ja vaatii varmaan 10 osumaa tappamiseen). En tiedä onko se vain mussa mutta välillä tuntuu edelleen, että jalkaväki voi edelleen mennä tuolta päätykin splashilta suojaan tyyliin kivenmurikankin taakse tai bunkkeriin ampuessakin saa jonkun 60 damagea tehtyä kun aiemmissa bäfissä olisi tappanut suorilta.Tankkeja saa ampua myös takaa järkyttävän monesti että tippuu.
Huvittavinta, että DICEn mielestä tämä vanha TTK on ollut ilmeisesti suurimpia ongelmia pelaajien pitämisessä pelissä ja uusien pelaajien saamisessa. Tänään ei tarvinnut kuin pelata taas kaksi kierrosta Wake Islandia niin hyvin nousi esiin muitakin ongelmia, ekassa kierroksessa ilmiselvä aimbotti mille ei voi tehdä mitään ja tokassa kierroksessa toinen tiimi dominoi peliä totaalisesti, ajoneuvot niittää toisen tiimin yksinään ja puolet rundista pelataan tyyliin tiimijaolla 32v20. Keskittyisivät jonkunlaisen balancerin tekemiseen ja hieman parempaan anti-cheattiin (lisäsisällön ohella), sillä pääsisi jo pitkälle. Vaan eipä ole hirveämmin tainnut DICE näistä ongelmista puhua, mikä ei toki sinänsä yllätä kun kukaan kyseisen studion työntekijöistä ei taida pelata peliä kuin korkeintaan firman sisäisessä testiympäristössä.Lyhyesti sanottuna asiat olivat paljon paremmin ennen 5.2 päivitystä. 5.2.2 korjasi vain hiukan kaikkea paskaa jonka onnistuivat rikkomaan.
Täällä sama vika.(Ja samalla tuota käytellessä tuli huomattua kuinka usein lopetti vihun ampumisen refleksinä johonkin 80-90 damageen, kun on tottunut siihen että siinä vaiheessa sen vihun pitäisi olla jo vainaa.)
Mentiin taas kerralla toiseen ääripäähän. Joku reilu viikko sitten päästiin yllättämään firestormissa panzer IV 4 hengen porukalla. Yllätys oli aika kova kun 4 täydellistä osumaa perseeseen teki jonku 50 damagea Olisin lähtenyt parantamaan tankkeja tekemällä niistä nopeampia ja parantamalla tykin splash damagea. Samalla KK voisi tehdä enemmän damagea lähelle, ja huomattavasti vähemmän kauas. Nämä muutokset varmaan vähentäisivät tuota että tankit istuvat kenttien reunoilla sniputtelemassa.Sinänsä mielestäni tankit kaipasivat pientä buffia mutta tuokin meni överiksi. Olisivat voineet ehkä kestää jonkun yhden Panzerfaustin/muun räjähteen osuman verran enemmän ja olla vähän tehokkaampia päätykin splashin osalta (+tietty nykyään myös KK:n osalta, joku on nyt hernepyssy siinä missä muutkin ja vaatii varmaan 10 osumaa tappamiseen). En tiedä onko se vain mussa mutta välillä tuntuu edelleen, että jalkaväki voi edelleen mennä tuolta päätykin splashilta suojaan tyyliin kivenmurikankin taakse tai bunkkeriin ampuessakin saa jonkun 60 damagea tehtyä kun aiemmissa bäfissä olisi tappanut suorilta.
Ei DICE:n tarvitse pelata tätä peliä, sillä ne näkee kaiken tarpeellisen statistiikoista. Pelin bugisuuden tuntien nuo statistiikat kertoo Dicelle että nyt on kaikki asiat hyvin. Uusia pelaajia alkaa tulvia pelin pariinHuvittavinta, että DICEn mielestä tämä vanha TTK on ollut ilmeisesti suurimpia ongelmia pelaajien pitämisessä pelissä ja uusien pelaajien saamisessa. Tänään ei tarvinnut kuin pelata taas kaksi kierrosta Wake Islandia niin hyvin nousi esiin muitakin ongelmia, ekassa kierroksessa ilmiselvä aimbotti mille ei voi tehdä mitään ja tokassa kierroksessa toinen tiimi dominoi peliä totaalisesti, ajoneuvot niittää toisen tiimin yksinään ja puolet rundista pelataan tyyliin tiimijaolla 32v20. Keskittyisivät jonkunlaisen balancerin tekemiseen ja hieman parempaan anti-cheattiin (lisäsisällön ohella), sillä pääsisi jo pitkälle. Vaan eipä ole hirveämmin tainnut DICE näistä ongelmista puhua, mikä ei toki sinänsä yllätä kun kukaan kyseisen studion työntekijöistä ei taida pelata peliä kuin korkeintaan firman sisäisessä testiympäristössä.
Et kai ampunu omia?Ootteko törmänny sellaiseen bugiin että ette tee damagea ollenkaan vastustajiin? Tankilla yritin paria eri tankkia tuhota niin ei mitään tapahtunu niille ja sama jalkaväkeä vastaan, tuli ekana mieleen huijarit. Mutta tuntuu oudolta että ainakin suurinosa vihuista serverillä olisi niitä
Ennen eilistä pätsiä pleikalla kyllä.Ootteko törmänny sellaiseen bugiin että ette tee damagea ollenkaan vastustajiin? Tankilla yritin paria eri tankkia tuhota niin ei mitään tapahtunu niille ja sama jalkaväkeä vastaan, tuli ekana mieleen huijarit. Mutta tuntuu oudolta että ainakin suurinosa vihuista serverillä olisi niitä
On sekin mahdollista, mutta kovaa ne ainakin ampui takaisin vaikka tässä ei tietääkseni ole friendly fireä Aikas nopeesti kyl lähti ALT-F4 ton jälkeen ja takas RDR2 pariin.Et kai ampunu omia?
Nooo... STG sieltä aukesi mutta M1907 SF jäi saamatta. Mitähän vit...?Aukematta jääneet pyssyt kanssa aukesi yhen roundin jälkeen. Ihan mukava että tuo 3d spottaus poistettiin mutta olisipa vielä HC tila niinkuin bf4ssa
Niin frontlines oli viikon ajan tides of warissa. Kuten se on keväästä asti aika ajoin siellä pyörinyt viikon kerrallaan, kuten esimerkiksi Rush muotokin.Olen nyt ollu pelaamaatta ollenkaan tätä peliä sen jälkeen kun sain tietää frontlinesin tulleen takasin. Mutta näitä sepostuksia lukiessani luotan siihen että kaikki on päin persettä ja odotan suosiolla niin pitkään, kunnes te kerrotte täällä kaikki olevan hyvin.
Mie en tuollaista vaihtoehtoa edes nähnyt koko pelissä kun sen viimeksi käynnistin. Löytyykö tälläinen Community Games-osio mistäpäin itse pelistä, jos laittaisi lataukseen tuon bf v:n
Ja 90% pelaajista ei varmaan edes tiedä server browserin olemassa olosta, mikä taitaa olla ainut keino löytää nuo serverit. Pikavalikossa ei edes frontlines vaihtoehtoa ole.Eli mie ihan turhaan pidän tuota peliä auki näköjään.
On toki, mutta ne pässit pistää minimi pelaajamäräksi 8 per puoli. Minimi ois yhteensä neljä pelaajaa. Sillä 2vs2:lla alkais jo servu pyörimään ja mapit vaihtumaan. Sinne voi joku tullakin.Eikös Frontlines ja kaikki muutkin pelimuodot ole nyt saatavilla Community Gamesin kautta?
Vaikuttaa vahvasti että nuo serverit on vaan tarkotettu kilpailullisiin klaanimatseihin.On toki, mutta ne pässit pistää minimi pelaajamäräksi 8 per puoli. Minimi ois yhteensä neljä pelaajaa. Sillä 2vs2:lla alkais jo servu pyörimään ja mapit vaihtumaan. Sinne voi joku tullakin.
Viikonloppuna kaverin kanssa koitettiin, niin parhaimmillaan yhdellä servulla oli 4vs4, mutta ei ne kauaa siellä odotellut.
Näillä servuilla ei myöskään edisty esim Tides of War.[/
Menee vähän saivarteluksi, mutta kilpailullinen ja battlefield ei oikein istu samaan lauseeseen ja on peli peliltä kauempana totuudesta.Vaikuttaa vahvasti että nuo serverit on vaan tarkotettu kilpailullisiin klaanimatseihin.
Kerhotoiminta on paljon osuvampi sana. Kiitoksia ku viilailit vähä pilkkuaMenee vähän saivarteluksi, mutta kilpailullinen ja battlefield ei oikein istu samaan lauseeseen ja on peli peliltä kauempana totuudesta.
Kerhotoiminta olisi ehkä lähempänä oikeaa ilmaisua. Battlefield-kerho.