Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?
En rupee asiasta jauhamaan jimms ja muut on sen myös sanonut: Olkaa yhteydessä chatin, sähköpostin, puhelimen, yv muodossa tilausnumeron kera niin selvitellään asiaa. En ymmärrä sitä että miksi täällä kiistellään. Hyvä foorumi joo jos kertoo rakentavasti asian joskus nallekarkit ei mene tasan. Jos mulla on hirvee polte ja kiire haen itse tuotteen muuten venaan ainaki sen 4-6 päivää ennen kuin alan hosumaan ymmärtäkää nyt että BF aikana varmasti parhaansa yrittävät. Enempää en täytä ketjua turhasta itse tilaan jimssiltä nyt ja jatkossa koska valikoima kattava mitä voi vaan olla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
7
Porukka kerjäilee maksamiaan tuotteita chateissä jonojen ohi? Tuo systeemi tuntuu perustuvan siihen, että siitä ei suurinosa tiedä.
Millä perusteella hidas toimitus on se oletus?
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
@Jimm's On tästä monet kerrat tänne selventänyt. nyt en enempää tästä jauha ja kiitän hyvästä palvelusta itse ja nallekarkeista :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
223
Omassa tilauksessa oli tuuletin vailla toimitusaikaa, joten oma black friday tilaus on nyt varmaan työnnetty sinne pahnan pohjimmaiseksi, joka ei kotiudu koskaan. Chatin kautta vaihdoin ropellin kyllä varastossa olevaan, mutta eipä ole siitä huolimatta tilaus liikahtanut vielä. Noh, täytyy kahtoa jos saisi palapelin viikonlopuksi kasaukseen. Ei tässä nyt tavallaan ole kiire, mitä nyt i9 ja 2070 odettelis muita palasia. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 343
Budbeestä - jos yöllä on tullut tekstaria Jimmsiltä ja Budbeeltä "Odottavansa yhä toimitusta", onko paketti jo Budbeen hallussa vai yhä Jimmsillä odottamassa?
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
242
Budbeestä - jos yöllä on tullut tekstaria Jimmsiltä ja Budbeeltä "Odottavansa yhä toimitusta", onko paketti jo Budbeen hallussa vai yhä Jimmsillä odottamassa?
Jos oot nyt näihin aikoihin viestin saanut että lähetetty niin varmaankin siellä on vaan jimmyn logistiikka iltavuorossa, ihan näin mutuiluna. En usko että mikään kuriiripalvelu tähän aikaan enää mitään mistään noutaa kuljetukseen.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Budbeestä - jos yöllä on tullut tekstaria Jimmsiltä ja Budbeeltä "Odottavansa yhä toimitusta", onko paketti jo Budbeen hallussa vai yhä Jimmsillä odottamassa?
Jimm's laitto aiemmin tässä ketjussa vastauksen että haetaan joka aamu jos on haettavaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 343
Jos oot nyt näihin aikoihin viestin saanut että lähetetty niin varmaankin siellä on vaan jimmyn logistiikka iltavuorossa, ihan näin mutuiluna. En usko että mikään kuriiripalvelu tähän aikaan enää mitään mistään noutaa kuljetukseen.
Jimm's laitto aiemmin tässä ketjussa vastauksen että haetaan joka aamu jos on haettavaa.
Viime yönä viiden maissa tuli. Joten oletin tuon Jimmsin aiemman vastauksen perusteella, että olisi tänä aamuna sitten myös haettu. Mutta Budbeen sivuilla on yhä tietona "Odotamme tilaustasi Jimms verkkokaupasta." Joten ei ole tainnut aamulla vielä lähteä matkaan. Mutta enköhän minä päivän lisäodotuksesta selviä.

EDIT: Heti kun aloin kiukuttelemaan, ilmestyi paketti Budbeen tietoihin ja toimitus huomiselle.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Porukka kerjäilee maksamiaan tuotteita chateissä jonojen ohi? Tuo systeemi tuntuu perustuvan siihen, että siitä ei suurinosa tiedä.
Millä perusteella hidas toimitus on se oletus?
Moi ja kiitos palautteesta! Jimm'sin toiminta on alkanut juuri Muron foorumiketjusta ja siksi techiläisillä on aina erityinen paikka sydämissämme! Foorumilaisten spessujuttuna ATK-kriisin yllättäessä voi ottaa yhteyttä yksärillä toimituksen nopeuttamiseksi (tai chatissa, mutta ruuhkavarauksella!). Kyseinen toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, koska aspalaiset keräävät siis kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta).

Jimm's on aina pyrkinyt olemaan helposti lähestyttävä ja ratkaisukeskeinen ja tämä ruuhkaohjeistus on osa sitä ratkaisukeskeisyyyttä. Aspa palvelee tietenkin 24/7 mutta iotechissä mahtava, aktiivinen yhteisö ja fiksut kanssakirjoittelijat tuovat aspahommiin ihan omanlaisensa twistin :cool::D
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 334
Porukka kerjäilee maksamiaan tuotteita chateissä jonojen ohi? Tuo systeemi tuntuu perustuvan siihen, että siitä ei suurinosa tiedä.
Millä perusteella hidas toimitus on se oletus?
Missä on sanottu, että hidas toimitus on oletus? Tällaisia erityisiä BF:n tms. aiheuttamia ruuhkia lukuunottamatta Jimmsin toimitus on yleensä omien kokemusten mukaan erittäin nopea. Toki välillä voi olla jotain hämminkiä, mutta silloinkin aspa auttaa tehokkaasti. Omien kokemusten perusteella sanoisin, että 9/10 tilauksesta lähtee Jimmsiltä hyvin nopeasti liikkeelle, jos vain tavaraa on varastossa.

On vain hyvää palvelua, että kiireellisessä tilanteessa yhteydenotto aspaan voi auttaa varmistamaan, että tilaus lähtee matkaan mahdollisimman nopeasti. Jos ei ole kiire, niin tuskin tulee edes mieleen ottaa yhteyttä aspaan.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
Moi ja kiitos palautteesta! Jimm'sin toiminta on alkanut juuri Muron foorumiketjusta ja siksi techiläisillä on aina erityinen paikka sydämissämme! Foorumilaisten spessujuttuna ATK-kriisin yllättäessä voi ottaa yhteyttä yksärillä toimituksen nopeuttamiseksi (tai chatissa, mutta ruuhkavarauksella!). Kyseinen toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, koska aspalaiset keräävät siis kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta).

Jimm's on aina pyrkinyt olemaan helposti lähestyttävä ja ratkaisukeskeinen ja tämä ruuhkaohjeistus on osa sitä ratkaisukeskeisyyyttä. Aspa palvelee tietenkin 24/7 mutta iotechissä mahtava, aktiivinen yhteisö ja fiksut kanssakirjoittelijat tuovat aspahommiin ihan omanlaisensa twistin :cool::D
Aamen :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 163
Odotan, että aamulla tekemäni tilaus on noudettavissa ennen viikonloppua jotta voin rakentaa uuden koneen. Petyn syvästi ja syön suruuni kaikki lähimarketin sokerittomat Haribot jos toimitus viivästyy. ( /s )

Vakavasti ottaen ainahan ne toimitusajat voisi olla nopampia mutta itse olen ollut pääsääntöisesti ihan tyytyväinen niihin. Ehkä tilauksen yhteydessä voisi olla erillinen "pikakäsittely" vaihtoehto jos on kiirus. Kotiinkuljetus kai prioritisoidaan hieman korkeammalle mutta siinä on sitten omat ongelmat enkä itse käytä niitä kuin jos tavara määrä on isompi tai sisältää esim. kotelon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 163
En muista, että olisin koskaan nähnyt sitä tilauksen yhteydessä, mutta en varmaan kovin tarkkaan ole kaikkia vaihtoehtoja katsonutkaan :) Tilauksen tiedoissa se on kai ollut tilauksen teon jälkeen.
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
31
Täällä on Black fridayna eli perjantaina 29.11. tehty tilaus. Keräilyyn se oli päässyt eilen iltapäivällä ja siellä se näyttää vieläkin olevan, mihinkään ei ole liikkunut..
Tuotettahan kuitenkin on kokoajan ollut varastossa ja toimitusaika arviona 1-6 arkipäivää.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Miten toi nyt menee. Tilasin Seasonic 750W PRIME Ultra 750 Platinum, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Platinum - 174,90€ kun vielä varastosaldoa oli +2. Nyt mun tilaus sanoo että odotetaan tuotteita ja saldo on miinuksella ja toimitusarvio 12-15 päivää. Eikai se noin voi mennä että tilaan kun varastosaldoa on mutta kuitenkaan sitä ei enää olekkaan?
En ole @Jimm's , mutta tilauksen toimitusaika-arvio lukee aina tilausvahvistuksessa. Tuotteen sivulla näkyvä toimitusaika-arvio tarkoittaa uusia tilauksia.
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
Itelle tuli BF-näyttis tänään smartpostiin. :)

Piti heittää uuden rigin vikatki osat tilaten. Eikös yks vitaali kaapeli unohtunu, niin pakko sanoo että perkele etton kyllä hienoo, että saa chatista ihmispalvelua vaikka yöaikaan.
Pikasesti lisäys tilaukseen ja lasku sähköpostiin. En tiedä miten voi olla kannattavaa pitää jengiä yötä myöten tuolla, mutta on kyllä melkosta hemmottelua tarvitsevalle.
Varmaan ihan lepposta yöväijyä valikoiduillekin.

Nyt kuumeisa odotus, että koska pääsee kasailemaan :happy:
 

RageDaddy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
766
Mahtaako rikkoa RX 5500 XT:n NDA:ta jos kysyn ja vastaatte kysymykseen notta mihinkähän kellonaikaan tuo NDA päättyy ja läpyskät ilmestyy sivuille osteltavaksi?

Sellainen kutina että tuolla joulukalenterin luukussa on asuksen näytönohjain! Joko RX 5500 XT tai 1650S/1660 GTX..

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2019
Viestejä
105
Mahtaako rikkoa RX 5500 XT:n NDA:ta jos kysyn ja vastaatte kysymykseen notta mihinkähän kellonaikaan tuo NDA päättyy ja läpyskät ilmestyy sivuille osteltavaksi?

Sellainen kutina että tuolla joulukalenterin luukussa on asuksen näytönohjain! Joko RX 5500 XT tai 1650S/1660 GTX..
Villi veikkaus. Siellä on Asus Radeon RX 5700 XT TUF X3 OC GAMING . Syynä se että se on aivan rikollisen paska VRM jäähdytykseltään eikä kukaan asiasta tietoinen sitä normaaliin hintaan osta joten liikkeen puolesta olisi järkevää päästä niistä eroon vaikka persnetolla :D
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Arvio tilausvahvistuksessa lukee kyllä 1-6 päivää mutta kun katson oman profiilin tilauksia niin sanoo että "odottaa tuotetta".
Tässä tosiaan keräilyvirhe saldoheiton syynä - homma ratkaistu tuotevaihdolla. Hyvä että älähdit, ja nöyrimmät pahoittelut tapahtuneesta!
 

TSN

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
492
Mitäs tilausnumeroita on nyt käsittelyssä? Itsellä ei ole yksi 4.12. tehty tilaus vieläkään lähtenyt matkaan. Aspa pyytää vaan odottamaan :(
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
31
Mitäs tilausnumeroita on nyt käsittelyssä? Itsellä ei ole yksi 4.12. tehty tilaus vieläkään lähtenyt matkaan. Aspa pyytää vaan odottamaan :(
Mulla tehty tilaus 29.11. ja eivät ole vieläkään saaneet sitä matkaan, vaikka ilmeisesti kaikki tuon perjantain tilaukset piti olla jo toimitettu..
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 334
Mulla tehty tilaus 29.11. ja eivät ole vieläkään saaneet sitä matkaan, vaikka ilmeisesti kaikki tuon perjantain tilaukset piti olla jo toimitettu..
Kannattaa ehdottomasti kysellä aspasta mikä tilanne, jos kyseistä tuotetta piti olla suoraan varastosta saatavilla.

Jimmsin sivuilta löytyvä chat-aspa on ainakin tehokas tapa ottaa yhteyttä. Se vaatii muistaakseni sisään kirjautumisen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mitäs tilausnumeroita on nyt käsittelyssä? Itsellä ei ole yksi 4.12. tehty tilaus vieläkään lähtenyt matkaan. Aspa pyytää vaan odottamaan :(
Mulla tehty tilaus 29.11. ja eivät ole vieläkään saaneet sitä matkaan, vaikka ilmeisesti kaikki tuon perjantain tilaukset piti olla jo toimitettu..
Laittakaa hei yksärinä ne tilausnumeronne, niin tsekkaillaan tilanne!
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
32
Oisko mahdollisesti Gigabyten X570-sarjan emoilla ja ryzen 5:n prossuilla tulossa jotain bundletarjousta lähiaikoina?
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Kai se pitää ajella lauantaina hakemaan paketti paikan päältä, että pääsee kasaamaan konetta... :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Oisko mahdollisesti Gigabyten X570-sarjan emoilla ja ryzen 5:n prossuilla tulossa jotain bundletarjousta lähiaikoina?
Laitoin tuotevastaavalle toiveen tiedoksi. Mitään ei voi luvata, mutta toiveita välipäiväbundlesta voi toki aina esittää :)
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Jimm's hoiti eilen illalla paketin liukkaasti liikkeelle pyynnön jälkeen, kohta on kiukaassa taas poweria! :tup:
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 811
Kaveri tilasi tänään Ryzen-bundlen ja chatin kautta sai vielä tälle päivälle postiin, toiveissa olisi että viikonloppuna päästään kasaushommiin kun nyt joulun alla lauantaisinkin tulee paketteja. Suurkiitokset Jimms! :) Jatkossakin tuttavapiirini luottokauppa :D
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
46
Hienoa että jollain homma toimii. Itse kyselin tuossa 4.12 tehdyn tilauksen perään chatissa ja vastaus on, että vähän ruuhkaa on ja odottele rauhassa...
 

zod

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
35
Voikos tiedustella, että mikä tilanne on noiden Ryzen 3950x prosessoreiden kohdalla? Tuleeko lisää ennen 31.12? Onkos hirmuiset jonot?
Ja myös tuon NH D-15 Chromax tilanne kiinnostaa, eikös niitä ole vieläkään tullut?

Hyvin pelittää toimitukset ja kiitoksia myös siitä, että on aina ollut nallet mukana!
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
36
Turussa -2 kpl ja tulossa 1 kpl.. Onko näissä 4-6 työpäivän toimitusaika-arvio paikkaansapitävä: BLS2K16G4D32AESB ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
@Jimm's
Olisko mahdollista tehdä tuonne teidän etusivulle joku pikalinkki B-stockiin. En tiedä oonko se vaan minä mutta mulla on aina tosi paljon vaikeuksia löytää sinne tuolta sivujen kautta.. ja googleenkun laittaa "jimms bstock" niin se vie vaan yhteen tuotteeseen mutta ei pääse bstockin etusivulle.. tai sitten oon vaan sokee tai en vaan osaa
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
@Jimm's
Olisko mahdollista tehdä tuonne teidän etusivulle joku pikalinkki B-stockiin. En tiedä oonko se vaan minä mutta mulla on aina tosi paljon vaikeuksia löytää sinne tuolta sivujen kautta.. ja googleenkun laittaa "jimms bstock" niin se vie vaan yhteen tuotteeseen mutta ei pääse bstockin etusivulle.. tai sitten oon vaan sokee tai en vaan osaa
upload_2019-12-13_8-15-10.png
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Turussa -2 kpl ja tulossa 1 kpl.. Onko näissä 4-6 työpäivän toimitusaika-arvio paikkaansapitävä: BLS2K16G4D32AESB ?
Moikka! Oman tilauksesi toimitusaika-arvion näet saamastasi vahvistuksesta. Uusiin tilauksiin tällä hetkellä vahvistamaton toimitusaika :/

Edit: nyt on tukkureiden saldot päivittyneet eli runsaassa viikossa saadaan myös uusiin tilauksiin!
 
Viimeksi muokattu:

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Jaa se on tolla nimellä.. sais siinä kyllä lukee vielä selvyyden vuoksi b-stock. Ilmankos mä en koskaan muista mistä toi löytyy.
Ei. Se on outlet.

Se on yleinen tapa merkitä tavarat jotka ovat poistomyynnissä olevia yksittäiskappaleita. Jos siinä lukisi B-Stock niin asiantuntemattomammat ajattelisivat että ne on kaikki vähän rikkinäisiä tai puutteellisia tuotteita. Tuolla nyt näyttäis olevan pääasiassa avattuja paketteja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 512
Laittakaapa A-Data 1TB XPG SX8200 PRO levystä nyt jotain tarjousta kehiin että saa uuteen myllyyn käyttislevyn hommattua :)
Se on teillä vähän ylihintainen tällähetkellä kilpailijoihin verrattuna ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 418
Viestejä
4 160 576
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom