Myyty AMD Game - Borderlands 3 or The Outer Worlds

Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
36
Myytävä tuote: Otsikon mukainen tuote
Hinta: 15€
Tuote ostettu: Proshopista Ryzenin ohella tullut koodi
Muuta huomioitavaa: Rahan tultua tilille, koodi yksityisviestillä tai sähköpostiin. Koodi syötetään ilmeisesti GAME REDEMPTION PORTAL - AMD Rewards sivustolle josta peli lunastetaan.

Sijainti: LPR
Toimitustapa: Viestillä
Maksutapa: Tilisiirto
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
412
Riittikö tähän Ryzen -prosessori, esim 3700X, että saa lunastettua? Jos näin on, niin voisin koodin ostaa.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
36
Kyllä olettaisin että tuollakin toimii, en itsekkään mitään muuta tilannut kuin prosessorin. Tosin eri mallia. Luulisin että ei ole väliä kuitenkaan tuon osalta. Oma on 3800x. Sovitaanko että rahat takaisin, jos et saa toimimaan ? Kuitenkin olet saanut hyvät palautteet ja tilisikin vanhempaa mallia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Kyllä se toimii, mutta 3800X:llä voi saada molemmat pelit, kuin 3700X:llä vaan toisen.

https://www.amd.com/en/gaming/equipped-to-win

Se siis lunastushetkellä tarkastaa koneen sisällön.

edit: tämä vaan välikommenttina, noita koodeja itse myyneenä. Käytännössä 3800X:llä aktivoidessa voi saada enemmän pelejä, mutta ei sekään ole 100% varmaa. Ja hinnassahan se näkyy - tämä on kohtuuhintainen. Kannattaa pyytää vähän enemmän, jos aktivoinnin tekee itse ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
36
Kuitissani lukee että: Borderlands 3 OR The outerworld. Joten en uskalla luvata että molempia saisi, kun tuollein lukee. Tällä hetkellä muutenkin proshopilla eri pelikamppanja menossa mitä minun kohdallani black friday päivänä, juuri tarkistin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 723
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom