Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
998
Ja valitettavasti nuo ostoskorissa olevat kamat ovat aloittelijalle "soittoinnon tappaja"-starter kit. Jos kerta bassoksi kelpaa (miksei kelpaisi) käytetty, niin mielummin sitten käytetty laadukas vahvistin. Muusikoiden.netistä kannattaa käytettyjä katsella.

Jos kaapeli maksaa 2.5 euroa niin voi sitten miettiä, että kauanko se kestää käyttöä, kun pelkästään laadukkaat (=kestävät) liittimet maksaa ~5 euroa/kpl. Eli katso sellainen kaapeli missä on Neutrik tai Switchcraft plugit päissä.

Suomalaiset musiikkiliikkeet ovat tänä päivänä hyvin kilpailukykyisiä Thomannin kanssa. Ja heiltä saat ammattitaitoista palvelua.
Komppaanpa tätä etenkin tuon soittoinnon tappajan suhteen. Iso plussa suomalaisissa musaliikkeissä varsinkin halpakamojen suhteen on se, että takuupuoli onnistuu ilman Saksaan asti kamojen lähettämistä.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Suomalaiset musiikkiliikkeet ovat tänä päivänä hyvin kilpailukykyisiä Thomannin kanssa. Ja heiltä saat ammattitaitoista palvelua.
Ja tähän vinkkinä, että nappaa talteen Thomannin hinnat ja kertoo suoraan siellä liikkeessä, että T-marketista saa näin paljon halvemmalla tämän tuotteen, niin yleensä hinta tippuu. Musiikkiliikkeet tuntuu olevan siitä outoja, että niistä jopa saa hyvää palvelua suomessakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 210
Ja valitettavasti nuo ostoskorissa olevat kamat ovat aloittelijalle "soittoinnon tappaja"-starter kit. Jos kerta bassoksi kelpaa (miksei kelpaisi) käytetty, niin mielummin sitten käytetty laadukas vahvistin. Muusikoiden.netistä kannattaa käytettyjä katsella.

Jos kaapeli maksaa 2.5 euroa niin voi sitten miettiä, että kauanko se kestää käyttöä, kun pelkästään laadukkaat (=kestävät) liittimet maksaa ~5 euroa/kpl. Eli katso sellainen kaapeli missä on Neutrik tai Switchcraft plugit päissä.

Suomalaiset musiikkiliikkeet ovat tänä päivänä hyvin kilpailukykyisiä Thomannin kanssa. Ja heiltä saat ammattitaitoista palvelua.
Tässä on taustalla se, että tuolle on vähän niinkuin budjetti tuolle lahjalle ja en halunnut itse soittimen kanssa tehdä suurta kompromissiä, joten ostin paikallisesta liikkeestä käytetyn fenderin (Fender Squier modern player) johon sitten menikin rahaa kohtalaisesti. Nyt sitten pitää muiden kilkkeiden osalta tehdä kompromissejä ja hankkia sitten laadukkaampaa sitä mukaa kun pojan soittotaito kehittyy.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Kuinka paljon olisit valmis maksamaan noista? Eli miten paljon hintaa pitäisi olla, jotta olisi hyvä tarjous?
Tämä tuote ilmeisesti kyseessä?
Sievi Spike Casual musta koot 39-47 Nastakengät - Sievi Shop verkkokauppa
Juurikin tuollaiset. Tein taustatutkimukset vähän huonosti, tätä on vähän vaikea googlettaa. Ilmeisesti tuollaisia kenkiä ei ole kuin Sieviltä? Ja niiden hinnat näyttäisi olevan aina >200€. Alkaa oleen vähän kipurajoilla, 150€ olis semmonen jonka vois ehkä maksaa ekstraa noista avaruusnastoista. Sais noita kenkämalliakin olla erilaisia kuin noita perinteisen näkösiä nahkaisia.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Tässä on taustalla se, että tuolle on vähän niinkuin budjetti tuolle lahjalle ja en halunnut itse soittimen kanssa tehdä suurta kompromissiä, joten ostin paikallisesta liikkeestä käytetyn fenderin (Fender Squier modern player) johon sitten menikin rahaa kohtalaisesti. Nyt sitten pitää muiden kilkkeiden osalta tehdä kompromissejä ja hankkia sitten laadukkaampaa sitä mukaa kun pojan soittotaito kehittyy.
Sellainen korjaus, että Squier bassot ei ole varsinaisesti Fendereitä vaan Fenderin halpismerkin tuotteita. Ihan hyviä soittimia kyllä, mutta halvemmista osista ja jossain aasiassa tehtyjä.

Vahvistimesta edelleen sanon samaa, kuin muutkin, että älä osta halpaa ja huonoa vaan mieluummin edes vähän parempi käytettynä. Ja jos raha on niin tiukalla, että pitää ostaa huonoin mahdollinen piuha, niin jätä mieluummin teline ostamatta ja käytä ne rahat kunnolliseen piuhaan, joka kestääkin. Säilyttää sitten soittimen siellä kuljetuspussissa. Minunkin kitarat asuu laukuissa ja pusseissa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Ja jos raha on niin tiukalla, että pitää ostaa huonoin mahdollinen piuha, niin jätä mieluummin teline ostamatta ja käytä ne rahat kunnolliseen piuhaan, joka kestääkin. Säilyttää sitten soittimen siellä kuljetuspussissa. Minunkin kitarat asuu laukuissa ja pusseissa.
Vanhana kitaristina komppaan kyllä tätä piuhajuttua. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin rätisevä piuha.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
152
Juurikin tuollaiset. Tein taustatutkimukset vähän huonosti, tätä on vähän vaikea googlettaa. Ilmeisesti tuollaisia kenkiä ei ole kuin Sieviltä? Ja niiden hinnat näyttäisi olevan aina >200€. Alkaa oleen vähän kipurajoilla, 150€ olis semmonen jonka vois ehkä maksaa ekstraa noista avaruusnastoista. Sais noita kenkämalliakin olla erilaisia kuin noita perinteisen näkösiä nahkaisia.
nuista sievin spikeistä sen verran että kaks kertaa mennyt vasen kenkä takuuseen, yhden talven aikana, se vivun mekanismi jäykistyy ajan myötä kunnes kohta rapsahtaa se neliskanttinen akseli tms poikki, ja on voideltu.
muuten pitävät ja hyvät kengät vaikka vaan 2 nastaa työntyy kantapäästä.
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
46
Onko kukaan Tokmannin marrasyö-tarjousesta Philips Hue valoja tilannut saanut tuotteita?

Alkaa risomaan nämä suomalaiset kaupat kun eivät saa tuotteita toimitettua. Mielelläni käyttäisin suomalaisia kuin esim. Amazonia (sieltä tuli BF tarjouksesta sama tuote 3pvssä)...
Ei ole, siellä on ilmeisesti kolmas osapuoli joka ei niitä toimita kun joskus ja jouluna... onneksi pian on joulu ; )
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 512
amazon.de kautta näyttää saavan ryzen 3600: sta 189,9€ sisältäen postituksen.
myyjänä kohtuu arvostelut saanut Xstra Digital Storage.

Laitoin pe tilaukseen, tänään tuli viesti että lähetetty. saa nähä milloin perillä..
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
998
Gigantista sai RTX-tuotteen mukana CoD Modern Warfare-koodin. Ostin tutulta tuon koodin, mutten ole ehtinyt vielä aktivoida. Eikai tässä ole jotain tsekkausta, että koneesta on löydyttävä tuo RTX-kortti tai muuten pelin lataus ei onnistu ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
985
Gigantista sai RTX-tuotteen mukana CoD Modern Warfare-koodin. Ostin tutulta tuon koodin, mutten ole ehtinyt vielä aktivoida. Eikai tässä ole jotain tsekkausta, että koneesta on löydyttävä tuo RTX-kortti tai muuten pelin lataus ei onnistu ?
Riippuu vähän kampanjasta. Joskus on pitänyt sinne rekisteröitymissivulle lähettää kuva kuitista tai syöttää tuotteen sarjanumero jne. Et kannattaa kattoa se läpi ja kysyy tutulta ne tiedot.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Gigantista sai RTX-tuotteen mukana CoD Modern Warfare-koodin. Ostin tutulta tuon koodin, mutten ole ehtinyt vielä aktivoida. Eikai tässä ole jotain tsekkausta, että koneesta on löydyttävä tuo RTX-kortti tai muuten pelin lataus ei onnistu ?
Pitää olla RTX kortti koneessa jotta voi aktivoida tuon. Kahta RTX samaa peli koodia et voi myöskään aktivoida yhdellä kortilla.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
998
Puuh ok, kiitti vastauksista. Toi ottavaati tuo kortin sarjanumero riittäis.
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
42
Tuliko muilla Baiksin BF tilaukset perille asti asianmukaisesti? Minulle oli toimitustavaksi vaihtunut Express ja olivat käyneet oven takana, ja vieneet lähimpään noutopisteeseen, kun en ollut kotona. Postin jättämässä noutolapussa lukee "maksaja muu kuin lähettäjä". Mitä helvettiä? Voiko tuossa olla virhe? Käytin tarjousketjussa mainittua koodia ilmaiseen postitukseen, ja se rekisteröityi normaalisti. Voiko oikeasti olla niin, että minä joutuisin maksamaan postikulut? Tänään olen menossa noutamaan pakettia.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
388
Tuliko muilla Baiksin BF tilaukset perille asti asianmukaisesti? Minulle oli toimitustavaksi vaihtunut Express ja olivat käyneet oven takana, ja vieneet lähimpään noutopisteeseen, kun en ollut kotona. Postin jättämässä noutolapussa lukee "maksaja muu kuin lähettäjä". Mitä helvettiä? Voiko tuossa olla virhe? Käytin tarjousketjussa mainittua koodia ilmaiseen postitukseen, ja se rekisteröityi normaalisti. Voiko oikeasti olla niin, että minä joutuisin maksamaan postikulut? Tänään olen menossa noutamaan pakettia.
Et joudu mitään maksamaan. Postista noudin omankin paketin kun olivat yrittäneet ensin kotiovelle tuoda
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
313
Ei tuossa paljoa menettänyt, että jäi kupit saamatta, mutta Gigantti saisi kyllä parantaa sivujensa kuorman kestävyyttä. :rolleyes:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
120
Ai tänne puolelle olikin tuo jo postattu. Juu kyllä ilmaisuus aiheuttaa liikehdintää meissä suomalaisissa. :D
Vaikka tuossakin tapauksessa tarjous oli käytännössä 50% eikä suinkaan 100%, koska noutomahdollisuutta ei ollut ja toimituskulut tuli pakolla mukaan.. :bored:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Gigantista sai RTX-tuotteen mukana CoD Modern Warfare-koodin. Ostin tutulta tuon koodin, mutten ole ehtinyt vielä aktivoida. Eikai tässä ole jotain tsekkausta, että koneesta on löydyttävä tuo RTX-kortti tai muuten pelin lataus ei onnistu ?
eikös nvidian oheisjutut lunasteta geforce experiencen kautta?
Kyllä ainakin nämä uudemmat pelit mitä olen lunastanut niin on tapahtunut tuon experiencen kautta.
Myin oman koodin tarpeettomana ja homma meni niin, että aktivoin koodin oman geforce experiencen kautta ja kirjauduin ostajan antamilla tunnuksilla aktivointivaiheessa hänen battle.net-tililleen. Minulla näkyy nyt geforce experiencessä, että koodi on aktivoitu ja hän oli saanut pelin ladattua battle.net-tilin kautta.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
856
Viiden euron alennus krääsäkupeista ja kansa aivan innoissaan :think:
Yritin täysiä itekkin tilata, en tosin juo edes kahvia, saati espressoja. Seuraavaksi jäädään odottamaan "ilmasta" ämpäriä mitä ei tarvii jonottaa ulkona vaan mukavasti toimistolta käsin.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Tämä, muutenki turhaa romua kaapit täynnä mitkä pitäisi heittää menemään. Jotenkin ihmisillä tarve haalia kaikkea mitä saa ilmaiseksi vaikka ei tekisi mitään.
Samaa ongelmaa. Olen jättänyt useita "pommitarjouksia" nyt välistä kun ei vaan halua kaappeihin enempää roinaa. Alkanut suosimaan lahjoinakin esim. lahjakortteja palveluihin ja ravintoloihin, koska niistä ei jää kuin (toivottavasti) mukava kokemus hetkeks mieleen.
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
678
Olisi mennyt itsellä käytöön. Noi kupit on tosi käteviä sähköhammasharjatelineitä :D
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
998
Samaa ongelmaa. Olen jättänyt useita "pommitarjouksia" nyt välistä kun ei vaan halua kaappeihin enempää roinaa. Alkanut suosimaan lahjoinakin esim. lahjakortteja palveluihin ja ravintoloihin, koska niistä ei jää kuin (toivottavasti) mukava kokemus hetkeks mieleen.
Huhuh juuri näin! Itsekin useaan suuntaan sanonut, että mikäli on pakko joululahjaa minulle ostaa niin lahjakorttia palveluihin X/Y/Z, kiitos. Vaan tiedän, että sieltä tulee taas jouluna turhaa krääsää, joka päätyy ärsyttävästi täyttämään kaappeja ennen kuin heitän ne roskiin tai annan eteenpäin...
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 984
Huhuh juuri näin! Itsekin useaan suuntaan sanonut, että mikäli on pakko joululahjaa minulle ostaa niin lahjakorttia palveluihin X/Y/Z, kiitos. Vaan tiedän, että sieltä tulee taas jouluna turhaa krääsää, joka päätyy ärsyttävästi täyttämään kaappeja ennen kuin heitän ne roskiin tai annan eteenpäin...
Pistät toriin myyntiin että voit saada niistä vitosen ja ostajista hermoromahduksen ja vatsahaavan.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Olisin ehtinyt ostaa kahvikipot kun niitä vielä oli ja ennen kuin sivut oli pahasti jumissa, mutta en kyllä maksaisi 4,90 € moisista.

Olisin harkinnut vakavammin vain jos olisi tärkeää ostettavaa joka pitäisi saada kuljetuksella, niin olisi mennyt samassa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 481
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
120
Kuinka ison tilan tuollaisen täysillä soittamiseen tarvitsee :D Mulla nykysellään Elacin S10 EQ, ja tästäkin lähtee jo puolivälillä sen verran ääntä, ettei ole koskaan tarvinnut täysillä soittaa. Ja tämän jatkuva teho on 200W, vs tuon 800W (vai 600W?).
Silloinhan subbari on alimitoitettu tai vaan surkea jos sitä täytyy "täysillä" soittaa :) Aina pitää olla vähän tehoreserviä ylöspäin, ettei tule hetkellisiäkään särkemisiä tai pohjaamisia. Ja onhan se toki mukava joskus käydä siellä rajojen lähellä kokeilemassa miten sitä painetta oikein irtoaakaan.

Itseltä löytyy Elac S12EQ ja täytyy myöntää, että ostohousujen puntti alkoi hetkellisesti vipattaa tuon Jamon nähdessäni. Vaikuttaa erittäin pätevältä tarjoukselta.

Vaan eipä minulla ole kyllä mitään järjellistä perustetta päivittää tätä Elaccia. Ellet sitten @mesag haluaisi päivittää omaa Elacciasi tähän kaksi tuumaa isompaan ja itse laittaisin Jamon tilaukseen.. :vihellys::rofl:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 481
Silloinhan subbari on alimitoitettu tai vaan surkea jos sitä täytyy "täysillä" soittaa :) Aina pitää olla vähän tehoreserviä ylöspäin, ettei tule hetkellisiäkään särkemisiä tai pohjaamisia. Ja onhan se toki mukava joskus käydä siellä rajojen lähellä kokeilemassa miten sitä painetta oikein irtoaakaan.

Itseltä löytyy Elac S12EQ ja täytyy myöntää, että ostohousujen puntti alkoi hetkellisesti vipattaa tuon Jamon nähdessäni. Vaikuttaa erittäin pätevältä tarjoukselta.

Vaan eipä minulla ole kyllä mitään järjellistä perustetta päivittää tätä Elaccia. Ellet sitten @mesag haluaisi päivittää omaa Elacciasi tähän kaksi tuumaa isompaan ja itse laittaisin Jamon tilaukseen.. :vihellys::rofl:
Mulla on Elac tällä hetkellä äpistä 40% teholla, ja joissain biiseissä sekin on pikkasen liikaa, eli lähelläkään täysiä ei tarvitse soittaa. :D
 
Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
19
Tuote: Jamo D600 SUB subwoofer
Hinta: 534 € postikuluineen
Kauppa: Supersonido.es
Linkki: Jamo D600 SUB

Jamo D 600 SUB, 1299€ | Hinta.fi
Jamo D 600 SUB -subwoofer, musta 1 299,00
Tilasin tällaisen klo 18, puolitoista tuntia myöhemmin tuli sähköposti, jossa lyhyesti todettiin, että tilaus piti perua ja rahat palautetaan. Tietty tuli enemmän tilauksia kuin pystyvät toimittamaan.

Mahtaakohan Elisan Black Friday -tuotevaraston loppumisepisodia sivuten jälleenmyyjän "pakko toimittaa myös tuote, jos tilausvahvistus on toimitettu eikä ilmoitettu rajattua kappalemäärää" -ukaasi olla EU-tason vai suomalaista kansallista lainsäädäntöä?

Tilausvahvistus tuosta ehti tulla sähköpostiin.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Itsellä oli kasattuna toivelistalle 70e kasa. Huima tarjous antaa tästä satsista alennusta 4.24e. Taitaapi jäädä tokmannin tarjoukset käyttämättä jatkossa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Siinä ehdotuksia tokmannista ostettavaksi jotta saa 20€ täyteen.
Paradis 500 g konvehtirasia
WC-paperi 24 rl valkoinen
Hienosokeri 1 kg
Täysjyväriisi 1 kg
Talouspaperi 3 rl puoliarkki kuvioitu

ehkä tuo, itse en ole koskaan kokeillu
Pyykinpesujauhe 10 kg kaikelle pyykille

Juhamokkaa näkyy olevan vain tummana.
Tuo vähintään -25% tarkoittaa varmaan tasan -25%
Tokmanni saattaa poistaa suosituimpia tuotteita illan aikana.
Kannattaa testata kuuluuko tuote tarjoukseen lisäämällä 1kpl ja muuttamalla -> 2kpl niin jos alesumma ei kasva ei tuotteesta tule alennusta vaan saa poistaa kokonaan ostoskorista.
upload_2019-12-10_22-5-2.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Minimi ei oo 20 tällä kertaa. Tilasin just kympin tilauksen, nouto kauppaan 0 toimituskulut.
Niinpä on, varmaan joku virhe kaupassa. :)
Tai kampanja joka tarkoitettu eri viikolle.
upload_2019-12-10_22-35-56.png



Ei siellä näytä kaikki muukaa ihan olevan kohdallaan, vahvistuksessa kaikissa tuotteissa vastaava virhe.
upload_2019-12-10_22-39-29.png
 

jmp

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
85
Pöh tuota kärcherin tekstiilipesuria ei saa tuolla alennuksella, missasin sen viimeksi kun loppuivat. Täytyy tilata sillä henkilökohtaisella -20% koodilla sitten..
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
992
Onko kukaan saanut joulusuklaatiboxeihin tuota alennusta? Herjaa että ei ole kelvollinen koodi

EDIT: Ovat näköjään tarjoustuotteita, ei koske alennus niitä :mad:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 412
Viestejä
4 160 198
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom