• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 615
Ite kyl jätän maksajaan aina metrin hajuraon, ei mulla oo kiire siihen maksajan perseeseen kiinni ku ei se edistä mun etenemistä mitenkään, korkeintaan hidastaa sitä maksajaa ku joutuu peittelemään enemmän tunnuslukua tai ja kyyläämään et oonko tullu viemään rahat.

Mut vissii mul on asiat huonosti ku en saa kassajonosta tämmösiä vitutuksia aikaseks kun täällä näyttää jatkuvasti toistuvan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Itsepalvelukassojen tulon jälkeen on ruvennut vituttamaan. Siinä kun itse piippaa ostokset ja laittaa ne siihen toisen puolen tasolle ja suorittaa maksun -> seuraava tulee jo piippaamaan omiaan ennen kuin on kerennyt kassia napauttamaan auki. :rage:

Itse aluksi pakkasin ostokset suoraan kassiin, mutta ensimmäisen natsin satunnaistarkastuksen jälkeen (piti levittä kaikki takaisin tasolle) en ole niin tehnyt.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
519
Ilmeisesti valtakunnassa on kaikki hyvin, kun taas kerran muutaman päivän ajan media on täynnä rättejä ja egoistisia naama lehteen -mulkeroita.
Eipähän tarvitse nettilehtiä tai televisiota katsoa kuin ehkä ensi viikolla seuraavan kerran.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Ilmeisesti valtakunnassa on kaikki hyvin, kun taas kerran muutaman päivän ajan media on täynnä rättejä ja egoistisia naama lehteen -mulkeroita.
Eipähän tarvitse nettilehtiä tai televisiota katsoa kuin ehkä ensi viikolla seuraavan kerran.
Etenkin eilen oli High sivuston suosituimmissa juuri näitä rättirätin rättiä toimittajien julkaisuja. Rättisodallahan se itsenäisyys tuli:facepalm:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 209
Sen välimerkin pistäminenhän kuuluu sille edessä olevalle henkilölle. Mistä sitä muuten tietää milloin edelläoleva on latonut kaikki ostoksensa hihnalle tai satunnaiset tupakit, muuten kuin siitä välimerkistä.
Tottakai, mutta ku oot latonu ostokset tiskille, nii se välimerkki on joskus kaukana edessä. Ei mulla niin kiire sitä ole laittaan, että hypin ihmisten yli noukkiin sitä :D
 

Tuuhea kasetti

Tuuhea Jäsen
BANNED
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
210
Itsepalvelukassojen tulon jälkeen on ruvennut vituttamaan. Siinä kun itse piippaa ostokset ja laittaa ne siihen toisen puolen tasolle ja suorittaa maksun -> seuraava tulee jo piippaamaan omiaan ennen kuin on kerennyt kassia napauttamaan auki. :rage:

Itse aluksi pakkasin ostokset suoraan kassiin, mutta ensimmäisen natsin satunnaistarkastuksen jälkeen (piti levittä kaikki takaisin tasolle) en ole niin tehnyt.
Olisit sanonut sille "natsille" että levitäppä kuule itse romut, ja kasaa takaisin kassiin.
Jos ei kelpaa, niin vaihtaisin kauppaa.

Itse ainakin kasaan kaikki sinne kassiin, eikä ole kertaakaan noita satunnaistarkastuksia osunut kohdalle.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Kyllä LIDL on selkeästi listan kärjessä jos kassan työskentelyä nopeuden suhteen vertaillaan. Viimeksi kun kävin niin osui jonoton kassa mutta siitä huolimatta kassa viuhtoi tavarat koodinlukijan läpi kuin paska olisi tulossa housuun. Ei siinä mitään - erittäin hyvä että edes jossakin näin koska itse käyn kaupassa AINA vain hakemassa sen mitä silloin tarvitsee eikä se ole minulle minkään juttelupaikka (paitsi jos pakosti johonkin tuttavaan joskus törmää).

Tuosta jonottamisesta: kyllä hajurakoa täytyy seuraavaan olla, kuvottavaa kun joku toope hengityksellä joka on luokkaa "kuolema" hönkii niskaan. Ja se kori on tosi vaikea laittaa paikalleen vaan jätetään niin että se on kasassa kallellaan.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Lidlissä taitavat ottaa aikaa siinä kassan läpi menossa. Sen verran kovasti niitä viskoovat. Joskus tehnyt mieli sanoa että en sitte maksa noita viskeltyjä ruokia. Mikkään koira oo.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Olisit sanonut sille "natsille" että levitäppä kuule itse romut, ja kasaa takaisin kassiin.
Jos ei kelpaa, niin vaihtaisin kauppaa.

Itse ainakin kasaan kaikki sinne kassiin, eikä ole kertaakaan noita satunnaistarkastuksia osunut kohdalle.
Miksi? Työtään hän vain teki. Joku aika sitten oli juttua noista itsepalvelukassoista ja niiden näpistyksiä lisäävästä vaikutuksesta. Kyllä mulle on ainakin aika usein osunut tuo tarkastus kohdalle.

Tuohon omaan ensimmäiseen viestiin lisäten: joskus on jopa käynyt sama niin, että on myös vapaita itsepalvelukassoja 5m päässä.
 

Tuuhea kasetti

Tuuhea Jäsen
BANNED
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
210
Miksi? Työtään hän vain teki. Joku aika sitten oli juttua noista itsepalvelukassoista ja niiden näpistyksiä lisäävästä vaikutuksesta. Kyllä mulle on ainakin aika usein osunut tuo tarkastus kohdalle.

Tuohon omaan ensimmäiseen viestiin lisäten: joskus on jopa käynyt sama niin, että on myös vapaita itsepalvelukassoja 5m päässä.
Vaikka siksi, että itseäsi vitutti, etkä enään viitsi tämän takia pakata tavaroitasi etukäteen :confused:
Yhtähyvin saa työkseen myös purkaa ja kasata sen kassin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Lidlissä taitavat ottaa aikaa siinä kassan läpi menossa. Sen verran kovasti niitä viskoovat. Joskus tehnyt mieli sanoa että en sitte maksa noita viskeltyjä ruokia. Mikkään koira oo.
Ei se Lidl:n kassan nopeus ole niinkään kiinni siitä miten nopeasti sitä tavaraa liikutetaan vaan siitä että Lidl:ssä on hiton hyvin suunitellut viivakoodit ja niiden lukijat jolloin sen kassan ei tarvitse pyöritellä joka tuotetta vaan se kone lukee sen viivakoodin ihan sama miten päin sen tuotteen vetää siitä lukijasta läpi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 514
Ei se Lidl:n kassan nopeus ole niinkään kiinni siitä miten nopeasti sitä tavaraa liikutetaan vaan siitä että Lidl:ssä on hiton hyvin suunitellut viivakoodit ja niiden lukijat jolloin sen kassan ei tarvitse pyöritellä joka tuotetta vaan se kone lukee sen viivakoodin ihan sama miten päin sen tuotteen vetää siitä lukijasta läpi.
Mitä! Onko Lidlillä jo digimarkki käytössä?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
303
Aikaisemmin cdon tilaukset tulleet postin kautta ja nyt paukahti postnord "lähellä" paketti 28km päähän.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Mitä! Onko Lidlillä jo digimarkki käytössä?
En tiedä mistään digimarkista, mutta tarkotin sitä että niiden tuotteiden viikoodit on printattu niihin paketteihin niin että ne menee ainakin yhdellä sivulla koko matkan. Lisäksi ainakin tuossa paikallisessa Lidl:ssä siinä kassalla on pöydässä yksi lukija ja sitten samalla kohtaa pystyssä toinen jolloin siitä tuotteesta voidaan lukea sitä viivakoodia monelta sivulta yhtä aikaa. Tämä mahdollistaa sen että myyjä voi vain "heittää" sen tuotteen siitä lukijoiden ohi ja se viivakoodi saadaan yleensä luettua kun taas muissa kaupoissa sitä tuotetta pitää pyöritellä niin että se viivakoodi osuu siihen lukijan kohdalle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Vituttaa kun näin loppuvuotta kohti motivaatio aivan hakusessa. Työpaikan "virkistyspäivätkin" vaatii matkustamista Helsinkiin ja yöpymistä siellä sekä ylisosiaalista kissanristiäisissä hölynpölyn kuuntelemista, joka taas ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa. Tällaiselta epäsosiaaliselta juntilta tuollaiset virkistyspäivät toimivat lähinnä päinvastoin, vie sen viimeisenkin motivaation ja kiinnostuksen hommiin. Onneksi kohta on sentään joululomat.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 224
Vituttaa kun näin loppuvuotta kohti motivaatio aivan hakusessa. Työpaikan "virkistyspäivätkin" vaatii matkustamista Helsinkiin ja yöpymistä siellä sekä ylisosiaalista kissanristiäisissä hölynpölyn kuuntelemista, joka taas ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa. Tällaiselta epäsosiaaliselta juntilta tuollaiset virkistyspäivät toimivat lähinnä päinvastoin, vie sen viimeisenkin motivaation ja kiinnostuksen hommiin. Onneksi kohta on sentään joululomat.
Itse en koe moraalista tuskaa jos valehtelee sairastuneensa vastaavassa tilanteessa, jos siinä reissulla ei ole samalla jotain koulutuksia tai muuta tärkeetä. Turhaa vaivaa koittaa selittää miksi oikeasti ei kiinnosta, koittavat vaan hehkuttaa jollain "no mikset muka, firma tarjoaa juotavat!!" niinkuin se olisi muka joku hyvä asia kun se tarkoittaa vaan isompaa meteliä ja turhia keskustelunaloituksia :shifty:
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Vituttaa kun näin loppuvuotta kohti motivaatio aivan hakusessa. Työpaikan "virkistyspäivätkin" vaatii matkustamista Helsinkiin ja yöpymistä siellä sekä ylisosiaalista kissanristiäisissä hölynpölyn kuuntelemista, joka taas ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa. Tällaiselta epäsosiaaliselta juntilta tuollaiset virkistyspäivät toimivat lähinnä päinvastoin, vie sen viimeisenkin motivaation ja kiinnostuksen hommiin. Onneksi kohta on sentään joululomat.
"Ei pysty, on muuta menoa." :bored: Aika perse firma, jos edellyttää jotain yli yön reissuja, ellei sellaiset kiinnosta.
 
Liittynyt
13.02.2019
Viestejä
322
Tippu kännykkä laattalattialle ja lasi halki. Uus enkka kuitenkin, pysy puolitoista vuotta ehjänä, kun edellinen luuri meni kuukaudessa remonttiin.
 

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Lidlissä taitavat ottaa aikaa siinä kassan läpi menossa. Sen verran kovasti niitä viskoovat. Joskus tehnyt mieli sanoa että en sitte maksa noita viskeltyjä ruokia. Mikkään koira oo.
Mainitse ensi kerralla etukäteen että haluat ostoksiasi ja itseäsi kohdeltavan ihmisarvon mukaisesti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Itse en koe moraalista tuskaa jos valehtelee sairastuneensa vastaavassa tilanteessa, jos siinä reissulla ei ole samalla jotain koulutuksia tai muuta tärkeetä. Turhaa vaivaa koittaa selittää miksi oikeasti ei kiinnosta, koittavat vaan hehkuttaa jollain "no mikset muka, firma tarjoaa juotavat!!" niinkuin se olisi muka joku hyvä asia kun se tarkoittaa vaan isompaa meteliä ja turhia keskustelunaloituksia :shifty:
Voi kun firma tarjoaiskin juotavat, mutta itse on maksettava itsensä kipeäksi jos meinaa suojakännit vetää. :D
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
Vituttaa kun näin loppuvuotta kohti motivaatio aivan hakusessa. Työpaikan "virkistyspäivätkin" vaatii matkustamista Helsinkiin ja yöpymistä siellä sekä ylisosiaalista kissanristiäisissä hölynpölyn kuuntelemista, joka taas ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa. Tällaiselta epäsosiaaliselta juntilta tuollaiset virkistyspäivät toimivat lähinnä päinvastoin, vie sen viimeisenkin motivaation ja kiinnostuksen hommiin. Onneksi kohta on sentään joululomat.
Eikö olekin mukavaa kun pidetään väkisin hauskaa? Elämme ekstroverttien tyranniassa. :grumpy:
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 067
Koita siinä vietellä vapaapäivää kun työt tulee kotiin ja melkeinpähän tuo duuniluuri on pidettävä jossain määrin ainakin lähistöllä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Eikö olekin mukavaa kun pidetään väkisin hauskaa? Elämme ekstroverttien tyranniassa. :grumpy:
Tästä introverttien kokemasta ekstroverttityranniasta voisi näin introverttina ja diagnosoidun ahdistuneisuushäiriön omaavana ja siihen lääkkeitä syövänä ihmisenä avautua enemmänkin jos jaksaisi, mutta menisi enemmän jo bloggaamisen puolelle. Harmi vaan, että monissa firmoissa nykyään ei riitä se, että työnjälki on priimaa vaan sen lisäksi pitäisi olla kiinnostunut viettämään vapaa-aikaakin työkavereiden kanssa. Itsellä ainakin ne (todella harvat) kaverit on ihan erikseen, työkavereita en halua nähdä mieluusti työajan ulkopuolella lainkaan. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Koita siinä vietellä vapaapäivää kun työt tulee kotiin ja melkeinpähän tuo duuniluuri on pidettävä jossain määrin ainakin lähistöllä.
Jos ei ole ns. puhelinvastuuta ja se ei näy palkassa, niin puhelin kiinni vaan. Työaika on työaikaa, vapaa-ajalla ei tehdä töitä.

EDIT: Ehditkin ylle jo vastata, tietysti jos pitää olla tavoitettavissa niin sitten vähän hankalampaa :)
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Ihan kiva että naapurilla on harrastus. Ja ihan hyvin soittaa kitaraa. Laulusta en ole samaa mieltä.
Mutta vois nyt vittu vaihtaa biisiä välillä. Onneks ei soita/laula kun pari tuntia päivässä ja senkin tekee päivällä ettei nyt sentään yöllä möykkää ja pidä naapureita hereillä kun tässä talossa on varmaan käytetty kananpaskaa ja pahvia seinämateriaalina.
Ostaskohan haitarin tai säkkipillin. Joku kolmas naapuri vois vaikka rummut ostaa niin on vittu bändi pystyssä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 765
En nyt tiedä vituttaako niinkään mutta ärsytys on kova, 1.12 tilasin cdon:lta hiirimaton hyvästä alesta, tänään näytti aina vaan että käsittelyssä, selvi siinä sitten omilta sivuilta että toimittaja ei olekkaan cdon, vaan maxgaming nimimen pulju, sinne yhteyttä että missä mun matto, juuri tuli vastaus että teknisen ongelman vuoksi yhteys cdonin ja heidän välillä ollut poikki eikä heillä ole enää mattoja ollenkaan joten tilaus peruuntuu, perkele! Hieno ensimmäinen kokemus puljusta, jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Ihan kiva että naapurilla on harrastus. Ja ihan hyvin soittaa kitaraa. Laulusta en ole samaa mieltä.
Mutta vois nyt vittu vaihtaa biisiä välillä. Onneks ei soita/laula kun pari tuntia päivässä ja senkin tekee päivällä ettei nyt sentään yöllä möykkää ja pidä naapureita hereillä kun tässä talossa on varmaan käytetty kananpaskaa ja pahvia seinämateriaalina.
Ostaskohan haitarin tai säkkipillin. Joku kolmas naapuri vois vaikka rummut ostaa niin on vittu bändi pystyssä.
Mulla oli jokin aikaa sitten laulava tyttö seinänaapurissa. Tajusi vaihtaa yhteydenoton jälkeen lauluharjoitukset kauempaan huoneeseen. Ei ainakaan enää kuulunut.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 311
Ei helvetti sentään (anteeksi kirosanat). Tuli lähete reilu kolme kuukautta sitten keskussairaalaan ja keskelle päivää. No meinasin että ollaan sitten koko päivä pois ja teen sisään myöhemmin. Meikä ukko sitten ajalee ensin 40min että pääsee sinnne sairaalaan, venaan 40min että pääsee sisään. Lekuri vilkaisee kättä noin 3min ja toteaa jotain tyyliin että se oli siinä. Olin kyllä vähän että "Häh?????????????, tässäkö tämä oli?" "Joo". Ei siis Perkele, ihan samat teki jo se terkkari-lekuri, olisi lukenut sen ja kirjoittanut jatkolähetteen sen pohjalta. Sitten takaisin ajalua kotiin 40min vittuuntuneena. Tietenkin siihen seuraavaan tukimukseen ehkä pääsee joskus 2030, prkl

Vähän kun tuo lekuri soittaisi että paskapytty tukossa, tuletko katsomaan. Menen paikalle, vilkaisen että "Juu-u, tukossa on" ja sitten totean "Ilmoitan myöhemmin rassaamisajan"
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Ne tekee noita esh-puolella ihan sen takia, kun sillon tällön se terkkari-lekurin lähete on kasa paskaa ja ollaankin että hups, eihän tällä mitään tällästä vikaa/tarvetta olekkaan ja sitten on vielä vihasempi potilas kun on kusetettu.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Poskiontelotulehdus kera, onneksi kivuttoman, korvatulehduksen. Ihan hyvin, viimeeksi sain vain flunssan tuliaiseksi kotinurkilla käydessä.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
93
Haaviston epäoikeudenmukainen kohtelu keltaisessa lehdistössä (ja vähän muissakin) vituttaa tänään. Ei ole oikeutta selkärankaan tai omaantuntoon tässä maassa! :grumpy:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Vituttaa kun selasin eilisen illan ja tämän aamun Ford Focuksen ohjekirjaa, ja löysin mielestäni ratkaisun käynnistysongelmaan, niin eipä sitten koko kipossa ole varusteena virtalukkoa. No onneksi ei ole oma auto, vituttaisi vielä enemmän kaikki turha työ. Mitenkä edes voidaan myydä autoja joissa ei ole mitään varajärjestelmää kaynnistämiseen?, kiva jos jättää jonnekin korpitaipaleelle sen takia että käynnistysnappi ei reagoi auton järjestelmien kanssa.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
iPhonen oletussoittoääni. Ärsyttävä xylofonikilkatus. Vaihtakaa se pois, hyvä ihmiset. En tiedä kumpi on pahempi, tämä vai Nokia Tune. :wtf:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 817
Naapurin koirat. Jumalauta saatana että muutan tänne pöndelle omakotitaloon omaan rauhaan ni eiköhän vittu naapurissa ole kaks jotain vitun pulloharjaa jotka viskataan joka päivä pihalle ja ne alkaa sen vitun tauottoman räksytyksen jota kestää niin kauan kun ne siinä pihalla on. Vittu soikoon. Onneks ne on muuttamassa ku joku vaan ostais ton tönön pois. Mutta miten helvetissä ne jaksaa ite kuunnella sitä ku mä asun sentää naapurissa ja mulla on jo hermot ihan riekaleina.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Naapurin koirat. Jumalauta saatana että muutan tänne pöndelle omakotitaloon omaan rauhaan ni eiköhän vittu naapurissa ole kaks jotain vitun pulloharjaa jotka viskataan joka päivä pihalle ja ne alkaa sen vitun tauottoman räksytyksen jota kestää niin kauan kun ne siinä pihalla on. Vittu soikoon. Onneks ne on muuttamassa ku joku vaan ostais ton tönön pois. Mutta miten helvetissä ne jaksaa ite kuunnella sitä ku mä asun sentää naapurissa ja mulla on jo hermot ihan riekaleina.
Tuossa vastapäätä olevassa asunnossa on myös koira. Aina kun ne lähtee sitä ulkoiluttamaan, koira haukkuu ja vinkuu niin, että rappukäytävä soi. Pihalta myös kuuluu sama. Ja takasin tullessa. Ihanaa kerrostaloelämää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 817
Tuossa vastapäätä olevassa asunnossa on myös koira. Aina kun ne lähtee sitä ulkoiluttamaan, koira haukkuu ja vinkuu niin, että rappukäytävä soi. Pihalta myös kuuluu sama. Ja takasin tullessa. Ihanaa kerrostaloelämää.
Ottasin ton koska vaan sen sijaan että tossa aidan takana räksyttää kaks pulloharjaa kolmatta tuntia putkeen.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Naapurin koirat. Jumalauta saatana että muutan tänne pöndelle omakotitaloon omaan rauhaan ni eiköhän vittu naapurissa ole kaks jotain vitun pulloharjaa jotka viskataan joka päivä pihalle ja ne alkaa sen vitun tauottoman räksytyksen jota kestää niin kauan kun ne siinä pihalla on. Vittu soikoon. Onneks ne on muuttamassa ku joku vaan ostais ton tönön pois. Mutta miten helvetissä ne jaksaa ite kuunnella sitä ku mä asun sentää naapurissa ja mulla on jo hermot ihan riekaleina.
Porukoiden naapurissa on ollut tuollaiset samanlaiset paskakasakoirat niin kauan kuin muistan. Pari vuotta sitten yksi koirista ja nimenomaan se pahin räksyttäjä kuoli, mutta sitä iloa ei kauan kestänyt kun naapurin nuijat menivät ja hommasivat uuden samanlaisen tilalle. Tässä kun jo +5v tullut asusteltua yksin ihan toisella paikkakunnalla niin aina kun palaa kotiseudulle käymään niin sitä jotenkin havahtuu siihen, että miten helvetissä porukat kestävät ja itse on aikoinaan jaksanut kuunnella sitä tauotonta haukuntaa :confused:.

Suurin vikahan noissa tapauksissa on yleensä omistajissa. Saatana kun tuollaiset nuijat saisi vastuuseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 183
Porukoiden naapurissa on ollut tuollaiset samanlaiset paskakasakoirat niin kauan kuin muistan. Pari vuotta sitten yksi koirista ja nimenomaan se pahin räksyttäjä kuoli, mutta sitä iloa ei kauan kestänyt kun naapurin nuijat menivät ja hommasivat uuden samanlaisen tilalle. Tässä kun jo +5v tullut asusteltua yksin ihan toisella paikkakunnalla niin aina kun palaa kotiseudulle käymään niin sitä jotenkin havahtuu siihen, että miten helvetissä porukat kestävät ja itse on aikoinaan jaksanut kuunnella sitä tauotonta haukuntaa :confused:.

Suurin vikahan noissa tapauksissa on yleensä omistajissa. Saatana kun tuollaiset nuijat saisi vastuuseen.
Tuo on niin tyypillistä omakotitaloelämää. Koirat viskataan päiväksi pihalle kun ei viitsitä ulkoiluttaa ja sitten ne haukkuvat tylsyyttään kun ei ole mitään muuta tekemistä.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 026
Huomasin eilen, että mun asunnon yhteydessä olevassa varastossa on joku käynyt omine lupineen. Tuon varaston oven lukko on rikki, ja useista mun tekemistä korjauspyynnöistä huolimatta sille ei oo tehty mitään..
Olen siis jättänyt säilyttämättä siellä mitään arvokasta. Mutta vituttaa se silti, että joku kokee oikeudekseen mennä penkomaan sitä. Oon säilyttänyt siellä syksyllä tehdyn remontin takia erinäisiä myyntipakkauksia atk-kamalle ja viihde-elektroniikalle, kun tykkään pitää ne jossain kuitenkin säilössä. Niin joku idiootti on käynyt repimässä näytönohjaimen laatikon auki, vienyt mennessään emolevyn sekä kolmen ssd-levyn laatikot. Toivottavasti on hyvä mieli, kun sai saaliikseen yhen sata-kaapelin ja yhden kotelotuulettimien haaroittimen sekä kasan pahvia.. Vittu näitä liimanhaistelijoita..
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 091
iPhonen oletussoittoääni. Ärsyttävä xylofonikilkatus. Vaihtakaa se pois, hyvä ihmiset. En tiedä kumpi on pahempi, tämä vai Nokia Tune. :wtf:
Ylipäätään koko soittoäänen päällä pitäminen muualla kuin kotona. Puhelimissa on värinähälytys ihan syystä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 091
En tiedä mistään digimarkista, mutta tarkotin sitä että niiden tuotteiden viikoodit on printattu niihin paketteihin niin että ne menee ainakin yhdellä sivulla koko matkan. Lisäksi ainakin tuossa paikallisessa Lidl:ssä siinä kassalla on pöydässä yksi lukija ja sitten samalla kohtaa pystyssä toinen jolloin siitä tuotteesta voidaan lukea sitä viivakoodia monelta sivulta yhtä aikaa. Tämä mahdollistaa sen että myyjä voi vain "heittää" sen tuotteen siitä lukijoiden ohi ja se viivakoodi saadaan yleensä luettua kun taas muissa kaupoissa sitä tuotetta pitää pyöritellä niin että se viivakoodi osuu siihen lukijan kohdalle.
Ainakaan meillä ei lidlin viivakoodeja paineta mitenkään erikoisesti. Eron täytyy olla lukijassa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Yläkerrassa tehdään jotain remppaa ja nyt kuullostaa, kuin sirkkelillä vedettäisiin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 453
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom