Myyty ModMic Wireless (Espoo)

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
193
Myytävä tuote: ModMic Wireless
Hinta: 70€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Dustin.fi syksyllä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Palautussäädön seurauksena minulle jäi käteen kaksi kappaletta kyseisiä mikrofoneja. Molemmista mikrofoneista (itse laitteesta, ei nauhoitettavasta äänestä) kuuluu hiljainen surina kun laitetta painaa korvaa vasten tai se on kiinnitetty kuulokkeeseen. Arvelin tätä viaksi, mutta valmistaja lähetti minulle toimivaksi testatun kappaleen jossa tuon saman surinan pystyi kuulemaan. Pelikäytössä ei haittaa ollenkaan mutta muuten olen itse liian herkkäkorvainen ja siirryin langalliseen malliin. Takuuta näissä ei ole koska kaupat peruttu.

1. Koko setti eli alkuperäiset tarvikkeet (myös kaikki kiinnikkeet), piuhat ja kotelo. Mikrofonia käytetty noin kaksi tuntia. 75€

2. Niin ikään koko setti, mikrofoni (suoraan valmistajalta) toimivaksi todettu ja sivuun siirretty. 80€ 75€ 70€

3. Bonuksena kolmas viallinen kappale, rätisee. Jos jotakuta näpertelijää kiinnostaa niin tästä lähtee. Pelkkä mikrofoni, selvittelen tällä hetkellä mitä erillinen vastaanotin maksaisi. 10€


Sijainti: Espoo
Toimitustapa: Posti (+5,90€) tai nouto välillä Iso Omena - Kamppi
Maksutapa: Siirto/Mobilepay/tili/käteinen


Kuva:
mikit.png


mikit.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
24
Moro, voisin maksaa 60€ tuosta ilmeisesti vielä löytyvästä setti 2:sta noudettuna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 549
Viestejä
4 190 335
Jäsenet
70 765
Uusin jäsen
Railsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom