Tehorauta.fi kokemuksia?

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
914
Laitoin ensimmäisen tilauksen sisään, kun tuote löytyi jopa varastosta. Pitää raportoida tänne tunnelmia, kunhan paketti tulee perille.

Hinnathan tuolla on hyvin kilpailukykyisiä. Tuoteselosteet voisivat olla kyllä paremmat, nythän tuotteen tiedot ovat pääasiassa nimessä. Joku Jimms.fi kaltainen 'suodata tuotteista' toiminto voisi olla kätevä. Esimerkiksi muisteja on Jimmsistä helppo etsiä, kun näkyviä tuotteita voi suodattaa vaikka 'cl14' hakusanalla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
104
Tarkoitus olisi tilata uutta rautaa kuun lopulla (Black friday) ja nopealla vilaisulla Tehoraudassa näyttäisi olevan edullisimmat/agressivisimmat hinnat ja kaiken lisäksi vielä kotimainenkin. Toivotaan, että toiminta vakiintuu ja hinnat pysyvät houkuttelevina. Peukkuja uudelle tulokkaalle!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
914
Tilasin tosiaankin varastossa olevaa tavaraa edellisellä viikolla ja tuotteet lähtivät postiin jo seuraavana päivänä ja saapuivat hyvin pakattuna automaattiin. Eli vaikuttaisi ihan rehelliseltä paikalta, josta varmaan tulee jatkossakin tilailtua. Hinta ratkaisee tietysti.

Hinta.fi vertailun halvimmat tuotteet ja postikulut kohtuulliset. Suosittelen tämän perusteella.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Jos asuu PK-seudulla, niin maksaa tilaausen luottokortilla ja käy noutamassa varastolta. Aika pienet riskit.
Lauttasaari on kyllä vähän huono paikka pitää noutovarastoa.Tosin nyt kun sinne menee metro niin voi kauppa käydä vähän paremmin.Itse asunut koko ikäni helsingissä ja kerrat milloin olen käynyt lauttasaaressa on laskettavissa suunnilleen yhdellä kädellä.:rofl::kahvi:
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onkohan noilla Black Friday -tarjouksia ja kuinka kauan kestää toimitus tuotteilla, jotka eivät ole tilaushetkellä varastossa?
 
Liittynyt
23.10.2019
Viestejä
34
Tilasin lokakuun viimeisellä viikolla Tehoraudasta ison satsin komponentteja ja nyt kun tilaus on käsitelty, niin voisin kertoa omia kommenttejani.

Yrityksen sivusto on selkeä ja sinänsä helppo käyttää, vaikka alussa oli pieniä alkukankeuksia, ehkä johtuen tiettyjen painikkeiden yms. sijoittelussa sivustolla. Pelkistetty ulkoasu ja heidän logo on minun silmääni tyylikkäitä. Itse tosin jättäisin yhteystiedot sivun alalaidasta pois tai ainakin pienemmällä, sillä ne näkyvät jokaisella kategoria- ja tuotesivulla. Myöskin teknisiä ominaisuuksia tai vaikka tuotelinkkiä kaippaisi jokaiselle tuotteelle.

Tilauspäivänä oli yrityksen serverillä ilmeisesti joitain ongelmia, sillä kun lisäsin ostoskoriin tuotteita, niin välillä tuotteet olivat hävinneet ja kun menin ostoskoriin, niin sinne ilmestyi aivan joitain muita tuotteita. Aivan kuin olisin jonkun muun asiakkaan kanssa yhtä aikaa samaan koriin lisänneet tuotteita, tosin en tiedä onko se teknisesti edes mahdollista, mutta siltä se vaikutti. Myöhemmin yritin uudelleen, jolloin ongelmaa ei enää ollut, joten sain tilauksen ja maksun helposti suoritettua.

Kaksi viikkoa tilauksesta kiltisti odottelin tietoa siitä missä vaiheessa tuotteet mahdollisesti olisivat tulossa minulle, mutta päätin sitten itse laittaa heille sähköpostia, johon vastattiinkin pikaisesti. Kävimme samassa yhteydessä muuta keskustelua ja päädyin ottamaan heiltä samaan tilaukseen 3900X lisäksi, jonka lisääminen ja maksaminen oli suhteellisen helppoa. Mielestäni muutenkin asiointi ja keskustelu sähköpostin välityksellä oli heidän kanssaan mieluisaa ja jopa ihan "niitä näitä" myös juteltiin, mistä itselleni ainakin jäi asiakkaana hyvä mieli.

Viime perjantaina sitten sainkin sähköpostiini ilmoituksen, että tuotteet ovat laitettu minulle toimitukseen (kolme viikkoa tilauksesta), josta olin positiivisesti yllättynyt, sillä lisäsin tuon 3900X jälkikäteen, minkä uskoin viivästyttävän tilaustani. Nyt sitten mielenkiinnolla odotellaan miten Postin lakko tulee tähän toimitukseen vaikuttamaan. Tehoraudan tiimi ehti ehdottaa, että voidaan vaihtaa Postin toimitus Matkahuollon toimitukseen, mutta lopulta siihen ei päädytty, kun tilaus tuli valmiiksi ja olin itse ehkä liian optimistinen lakon vaikutuksille.

Ainakin tämän tilauksen perusteella uskallan Tehorautaa suositella ja uskonkin, että mikäli hoitavat hommansa jatkossakin hyvin ja kauppa käy, niin asiakaskunta kyllä tulee lisääntymään ja aion itsekin jatkossa heitä käyttää.
 
Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
167
Joo tosiaan näyttäsi asiakaspalvelu ainakin toimivan, Tilasin viimeviikolla kone pakettia jossa 3900x ja tänään tuli ilmoitusta, että prosessorin toimitus todennäköisesti viivästyy.

"Hei,

Tilaamassasi AMD 9 3900X prosessorissa on toimitusvaikeuksia, emmekä ole saaneet vieläkään tukkurilta tarkkaa toimitusaikaa.
Tällä hetkellä AMD:llä näyttäisi olevan toimitusvaikeuksia koko Euroopassa, emmekä halua pitää asiakkaitamme pimennossa asian suhteen.
Olethan meihin yhteydessä, jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, autamme ilomielin asian suhteen.

Ystävällisin terveisin

Tehorauta"
 
Liittynyt
23.10.2019
Viestejä
34
Minulla kyllä taisi käydä melkoinen munkki tämän oman tilaukseni kanssa, sikäli mikäli se 3900X tosiaan on paketin mukana, kun tosiaan lisäsin sen jälkikäteen ja silti se ei viivästyttänyt tilaustani.

Eilen illalla tuli jopa tuli sähköpostia ja välitietoa, että se pakettini on Helsingissä Postin käsittelyssä ja tänään aamulla tuli jo sähköpostia, että se paketti on lähtenyt Helsingistä liikkeelle.

Nyt jos kaikki menee hyvin, niin viikonloppuna pääsee jo uutta konetta kasailemaan. 8)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
102
Tänne tuli Ryzeniä luvatussa parissa viikossa, tuotteet oli pakattu hyvin, karkkiakin oli laitettu mukaan ja näin lakkoilun keskellä jopa Postikin yllätti ja toimitti paketin 1,5 päivässä :)
 
Liittynyt
23.10.2019
Viestejä
34
Kaikki tuli ehjänä perille hyvin pakattuna, sekä oli Jerzyn mainitsemaa karkkiakin mukana, joilla pystyi hyvin avopuolison lahjomaan, kun itse alkoi konetta kasaamaan.

Ostokset_Tehorauta.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Tein myös tänään tilauksen SSD:stä. Jos saa samaan hintaan kuin Amazonista, niin ei paljon kannata miettiä kummasta ottaa. Tuleepa edes muutama penni Suomeen tästä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
246
Itselle tuli hyvin pakattuna Seasonicin Focus + 550w- virtalähde (vanhempi malli) hyvin pakatussa laatikossa. Tilasin 10.11, kun sivut näyttivät yhden olevan suoraan hyllyssä. Pari päivää tämän jälkeen, tuote oli poistunut sitten kokonaan heidän sivuiltaan. 14.11 kyselin sähköpostilla perään, koska vieläkään en ollut saanut vahvistusta paketin lähetyksestä. Vastaus tuli melko nopeasti ja heillä oli inventaariossa hieman häikkää ollut ja kyseinen tilaus oli jäänyt keräämättä. Tilaus saapui sitten maanantaina 18.11 minulle. Ihan ok ensimmäinen ostokokemus kyseisestä paikasta, hieman alkukankeutta varmasti järjestelmien kanssa, mutta asiakaspalvelu tuntuisi toimivan. Toivotetaan hyviä jatkoja, ettei nähdä uutta Silent Rigiä (tilannut aikanaan sieltäkin).
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Hyvä kauppa. Edulliset hinnat ja toimiva asiakaspalvelu, toisinkuin Jimmsillä.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
242
Hyvä kauppa. Edulliset hinnat ja toimiva asiakaspalvelu, toisinkuin Jimmsillä.
Menee nyt vähän offtopic mutta mitä vikaa on Jimmsin aspassa? Itse koen että se jos mikä on edelleen siellä se, joka toimii ja on aina toiminut vaikka toimitusajat ovatkin kuluneen vuoden aikana olleet välillä mitä on.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Menee nyt vähän offtopic mutta mitä vikaa on Jimmsin aspassa? Itse koen että se jos mikä on edelleen siellä se, joka toimii ja on aina toiminut vaikka toimitusajat ovatkin kuluneen vuoden aikana olleet välillä mitä on.
Kalliit hinnat ja hitaat toimitukset.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Eikö tuo noiden tonnin pelikonepaketti ole aika hyvä hintaisekseen? Mitä nyt vähän paremmat muistit, virtalähteen ja prosessorituulettimen kaipaisi.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
673
Kyllähän suomalaista uutta yritystä kannattaa tukea mikäli vain mahdollista ja tuotetta jaksaa odottaa jos ei ole varastossa. Hinnatkin vaikuttaa olevan hyvät.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 254
Edellisen koneen ostin hardwariumista, seuraavan täältä. Toivotaan heille parempaa onnea!
Itse tuli Hardwariumilta tilattua vain kaksi kiintolevyä kun oli sopivasti saatavilla kun tarvitsi ja paketointi oli ainakin 11+ arvosanan tasoinen.

Samaan aikaan porukka sitten ei näe mitään ongelmaa tilata tuolta Tanskanmaalta asti ProShopista, jolla on paketointi selvästi sitä sun tätä.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
948
Tänään tuli emo ja muistia, hyvin oli pakattu ja karkkia oli mukana. Pistin jo uuden tilauksen 3950X, jota sitten varmaan odotellaan pitempään. Hyvät on hinnat ja varmaan tarkastavat usein, oli jo tilaamani muistin hinta vähän laskenut siitä milloin pistin oman tilaukseni.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
852
Tuli kanssa tilattua päivityspaketti täältä juuri äsken. Katotaan ehtiikö Jouluksi. Asiakaspalvelu asiallista ja nopeesti vastailivat. Omassa listassa ei juuri varastotuotteita tai edes listattuja tuotteita ollut mutta äkkiä ne kaupan sivuille ilmestyi pyynnöstäni. Hinnat varsin kilpailukykyiset vaikka vertaa Mindfactory/Amazon/Jimms mistä alkuun olin setin hankkimassa. Jäädään odottamaan...
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
30
Oma kokemukseni Tehorauta kaupasta on pelkästään positiivinen. Tilasin heiltä täysin uuden pelitietokoneen kasattuna ja Windows asennettuna. Alkuun kyselin heiltä koneen osista ja toimitusajoista useamman kerran sähköpostilla ja Fb Messengerin kautta. Vastasivat aina viimeistään saman päivän aikana ja vastaukset olivat selkeitä, niin että vähemmänkin tietokoneista ymmärtävä tajusi asiat. Tilatessani koneen osat ja kasauspalvelun heiltä, vain paria tuotetta oli heillä nettisaldojen perusteella hyllyssä, muttta alle kahdessa viikossa kaikki osat olivat jo heillä. Toimitus ajaksi arvioivat tilaus hetkellä noin 3 viikkoa, siihen että kone on kasassa ja lähetetty. Todellisudessa kone saapui minulle muutaman päivän ennen kuin 3 viikkoa ehti kulua, mikä olikin mukava yllätys. Yhteenvetona minulle jäi kaupoista erittäin hyvä maku, varsinkin asiakaspalvelusta jota heiltä sai. Hinnatkin hyvin kilpailukykyiset, jopa ulkomaankauppojen kanssa, joten minä ainakin uskallan suositella. Jos jotain miinusta pitäisi antaa, niin se tulisi ainoastaan siitä ettei tavaraa ole vielä tuossa vaiheessa kaikkea hyllyssä. Mikä on tietysti ymmärrettävää, koska yritys on aika tuore. Meille kuluttajille nämä uudet hyvin asiansa hoitavat firmat on myös aina pelkästään eduksi, koska se myös lisää kilpailua ja pitää hinnat siedettävinä. Tämä ei ole maksettu mainos, enkä tunne myyjiä.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 254
Jos jotain miinusta pitäisi antaa, niin se tulisi ainoastaan siitä ettei tavaraa ole vielä tuossa vaiheessa kaikkea hyllyssä. Mikä on tietysti ymmärrettävää, koska yritys on aika tuore.
Vähäisten omien varastojen pitäminen on ainoa keino pitää hinnat kilpailukykyisinä pienille liikkeille.
Se hyllyyn hankittu tavarahan sitoo pääomaa ja harvassa ovat tuotteet joilla ei ole vaaraa arvonsa menettämisestä.
Eli jos tuote ei myykään riittävän nopeasti, siitä hyllyyn hankitusta tavarasta voi käytännössä tulla persnettoa, joka pitää kattaa muiden tuotteiden hinnoissa.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
454
Täältä myös plussaa palvelusta. Nopsaan meni hyllystä matkahuoltoon tavara.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
570
Alle tunnissa lisäsivät valikoimaan pari tuotetta kun sähköpostilla pyydettiin. Näin perjantaina päivällä.
 
Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
2
Tuli pistettyä pari komponenttia tilaukseen Black Fridaynä, 1-2 viikkoa oli lähetysaika joten ilmoittelenpa lisää kun komponentit ovat saapuneet.
 
Liittynyt
01.02.2018
Viestejä
2
Itellä lähti prossu, emo, virtalähde, jäähy ja koppa perjantaina ostoskoriin. Prossua ja jäähyä ei löytyny varastosta joten nyt katellaan että kuinka kauan niillä kestää. Lupaili että ennen joulua ainakin prossu ois perillä.
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
6
Ei tuo noin halvilla hinnoilla voi kauaa pysyä pystyssä jos ei sitten ole ylimääräistä rahaa laittaa omasta pussista. Kate on ihan pakosti miinuksella suurimmassa osassa tuotteita
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Ei tuo noin halvilla hinnoilla voi kauaa pysyä pystyssä jos ei sitten ole ylimääräistä rahaa laittaa omasta pussista. Kate on ihan pakosti miinuksella suurimmassa osassa tuotteita
Ei ne nyt puoli-ilmaisia ole.. Voi olla, että kate on 0% ja he haluavat vain nimeä. Jos vaikka tekee 3kk töitä starttirahalla ja ilman kunnon korvausta, niin saahan siitä sen ilmaisen mainoksen firmalle.

Siitä olen samaa mieltä, että ei voi jatkua ikuisesti halvat hinnat. Kyllä sille työllekin on laitettava hintaa. Myöskin liiketilat Lauttasaaressa ei ole ilmaisia.

Voi käydä niin, että jossain vaiheessa menee ALV:t ja/tai työeläkemaksut maksuun ja sitten ei riitäkään rahat kassassa ja koko pulju kaatuu. Hardwarium, SilentRig, muistaako niitä kukaan?
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Ei tuo noin halvilla hinnoilla voi kauaa pysyä pystyssä jos ei sitten ole ylimääräistä rahaa laittaa omasta pussista. Kate on ihan pakosti miinuksella suurimmassa osassa tuotteita
Kyllä ja ei.

Jos toimii niinkuin melkein kaikki muut eli webshop on käytännössä kotimaisen tukkurin näkymä pienellä katteella niin ahdasta on. Toisaalta, jos toimii innovatiivisesti tilausten/varaston/hankintaketjun suhteen sekä pienellä overheadilla niin mahdollisuuksia on. Pieni, älykäs ja ketterä voittaa kyllä nää kankeat isot orkesterit.

Vanha perussääntö kilpailuilla markkinoilla on että voitto ei tehdä myymällä vaan ostamalla. Ja jos heillä on hankintakanavat kunnossa jopa valmistajille asti (ei näitä moniportaisia kotimaisia tukkurirosvoja), pienet kulut joka suhteessa ja keskimääräinen sitoutunut korollinen pääoma erittäin pieni niin en näe mitään syytä ettei pysyisi pystyssä ja kasvaisi.

Ja silloin kun/jos heistä tulee oikeasti isompi peluri niin silloin kilpailijoiden vaihtoehdot on joko laskea hintatasoa tai ostaa häirikkö pois (=palkkapäivä). Kumpaa itse veikkaisit? Kyllä kontrolleeri osaa tällaisen triviaalicasen laskea mitä kannattaa tehdä erityisesti silloin kun keskeisten firmojen avainpelurit tuntee toisensa ja voi sopia asioita keskenään kenen pussilla käydään missäkin tilanteessa. Tää on normaalia piirileikkiä isojen poikien kesken.

Toivotan oikeasti onnea ja menestystä kavereille. Yksi koetilaus on ollut hetken aikaa sisällä. Katsotaan miten äijien käy.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
51
Kuuluukohan tämän hetkinen erä Ryzen 3700x AMD Rewards kampanjaan? Tarjoukset päättynevät tänään ja erotus toiseen kauppaan on n. 15e.
 
Liittynyt
21.11.2019
Viestejä
65
Kuuluukohan tämän hetkinen erä Ryzen 3700x AMD Rewards kampanjaan? Tarjoukset päättynevät tänään ja erotus toiseen kauppaan on n. 15e.
Mun mielestä vain tietyt jälleenmyyjät saavat noita koodeja niiden tuotteiden mukana. Tehoraudassa ei ainakaan lue mitään siihen liittyen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
736
Kuuluukohan tämän hetkinen erä Ryzen 3700x AMD Rewards kampanjaan? Tarjoukset päättynevät tänään ja erotus toiseen kauppaan on n. 15e.
Ei kuulu. Kyselin itse samaa heiltä ja sain vastauksen tunnissa parissa. Anyways laitoin itse kans komponentteja tuolta tilaukseen viikon parin toimitusajalla. Katsellaan nyt sitten saapuuko tänä vuonna, ensi vuonna vai ei ollenkaan. Ei ole mikään älytön kiire niin voi koittaa pikkusummia säästää tuolta tilaamalla

Voi käydä niin, että jossain vaiheessa menee ALV:t ja/tai työeläkemaksut maksuun ja sitten ei riitäkään rahat kassassa ja koko pulju kaatuu. Hardwarium, SilentRig, muistaako niitä kukaan?
Muistaa muistaa :)
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
20.11 tein oman tilauksen muutamasta NAS-levystä. Ei ollut varastosaldoilla ja toimitusaika oli 2-3 viikkoa. Tänään on tilaus valmistunut ja levyt postitettu eli erittäin hyvin aikataulussa (jopa etuajassa) lähti tulemaan.

Mitään seurantakoodia tosin en saanut. Toivottavasti nää ei nyt tule jonain kirjeenä :/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 832
20.11 tein oman tilauksen muutamasta NAS-levystä. Ei ollut varastosaldoilla ja toimitusaika oli 2-3 viikkoa. Tänään on tilaus valmistunut ja levyt postitettu eli erittäin hyvin aikataulussa (jopa etuajassa) lähti tulemaan.

Mitään seurantakoodia tosin en saanut. Toivottavasti nää ei nyt tule jonain kirjeenä :/
Jos tilasit postilla, niin kaikki paketit ja kirjatut kirjeet taitaa näkyä omaposti sovelluksella, jonka voi puhelimeen ladata ilmaiseksi.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Menee nyt vähän offtopic mutta mitä vikaa on Jimmsin aspassa? Itse koen että se jos mikä on edelleen siellä se, joka toimii ja on aina toiminut vaikka toimitusajat ovatkin kuluneen vuoden aikana olleet välillä mitä on.
Ai mikä vika Jimssin aspassa? Omien kokemuksien mukaan tuossa aspassa ei mitään muuta olekaan kuin vikaa, kun heillä on aivan selkeä alimiehitys. Sähköpostiin saa vastauksen 1-2 päivän kuluessa jos hyvin käy. Sen ainoan kerran kun itse olen mitään heille palauttanut, oli tässä marraskuun aikana. Kesti useamman viikkoa käsitellä palautus, palauttivat viiden päivän kuluessa kolmessa erässä rahat ja joka kerta piti soittaa ja mainita että teillä ei nyt ihan hommat suju. Itse en osta ko. lafkasta enää ikinä mitään, ellei ole kyseessä joku supertarjous ja kymmenien pinnojen säästö kilpailijoihin nähden..

Ettei ihan offtopiciksi mene, niin tilasin Tehoraudalta nestejäähyn. Arcticia ei monestakaan paikkaa saa, mutta heillä näytti olevan toimitus niille. 1-2 viikon toimitusaika, mutta mulla ei ole akuutti hätä ja haluan tukea pienempiä yrittäjiä jatkossa.
 
Liittynyt
21.11.2019
Viestejä
65
Itellä lähti SSD ja Prossu tilaukseen viime viikolla. Pyysin prossun tilauksen peruuttamista ja ASPA hoiti sen lähes heti.

Kyselin myös jos he saisivat LG 27GL850:n valikoimaan ja laittoivat parin päivän päästä linkin kyseiseen tuotteeseen.

Vielä ei ole lähtenyt mitään matkaan, mutta toisaalta mulla ei ole hirveän kiire saada niitä.

Todella asiallista palvelua on saatu ja toivottavasti jatkossakin on jotain tilattavaa heiltä. Lisä kilpailu on vain hyväksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Hinnat on nousseet viikon aikana, mutta edelliset hinnat taisi olla Black Friday/Cyber Monday -hintoja..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
736
Hinnat on nousseet viikon aikana, mutta edelliset hinnat taisi olla Black Friday/Cyber Monday -hintoja..

:D

Huomasin kyllä saman että hintsusti nousseet hinnat, mutta normi kilpailun piikkiinhän tuo menee. Muuallakin tasoittuneet hinnat "normaaliin"
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
948
25.11 tilattu ryzen 3950x ja pny 2teranen m2 ssd. Tänään tuli ilmoitus, että valmistunut. Jee ma taitaa päästä kasaan
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
Itekin tilasin alkuviikosta pari komponenttia vaikka oli hinnat nousseet melkein kaikissa tuotteissa viikon sisään. Kelasin, että jaksais helposti venata kun rautaa on tulossa muualtakin pitkillä toimitusarvioilla, mutta tässä sitä ny ollaa vikana venaamassa tehoraudan pukettia ja vasta pari päivää menny (1-3 viikkoa geneerinen toimitusarvio tuotteille).

Yllättävän paljon korpeaa ku ite maksanu 3600:sesta 205e euroa parin viikon toimituksella luulleensa saaneen hyvän diilin ja Veikon Kone myis sitä nytte 199e suoraan varastosta. :tdown:
En tiedä pitäisikö harrastella jotain peliliikkeitä perumisten osalta, josko sais vielä joulupyhiksi myllyä näprättäväksi.. Kumma tuo raudanhimo.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Itekin tilasin alkuviikosta pari komponenttia vaikka oli hinnat nousseet melkein kaikissa tuotteissa viikon sisään. Kelasin, että jaksais helposti venata kun rautaa on tulossa muualtakin pitkillä toimitusarvioilla, mutta tässä sitä ny ollaa vikana venaamassa tehoraudan pukettia ja vasta pari päivää menny (1-3 viikkoa geneerinen toimitusarvio tuotteille).

Yllättävän paljon korpeaa ku ite maksanu 3600:sesta 205e euroa parin viikon toimituksella luulleensa saaneen hyvän diilin ja Veikon Kone myis sitä nytte 199e suoraan varastosta. :tdown:
En tiedä pitäisikö harrastella jotain peliliikkeitä perumisten osalta, josko sais vielä joulupyhiksi myllyä näprättäväksi.. Kumma tuo raudanhimo.
Ai se on geneerinen toimitusaika-arvio. Lähetin eilen illalla niille sähköpostia, jossa kysyin, että mahtaako emolevyni ehtiä jouluksi, mutta eivät ole vastanneet. :tdown: Ei hyvältä näytä nyt. :beye:
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
1-3 viikkoa on itestä sen verta iso haarukka, että moneen tuotteeseen heiteltynä vaikuttaa vähä placeholderilta. Tosin taitaa myös pitää aika kutinsa tämän lafkan kohdalla.

Lähetin ite kanssa sähköpostia äsken, jossa kyselin vähä meininkiä. Mietin, et oisko joulun alla joihinkin tuotteisiin tilattu vähän bufferia, vaikka vissiin koittavatkin moista toimintaa karttaa pienellä varastollaan.
Kummaa muuten jos eivät oo eiliseen sähköpostiin vastanneet - sivuilla kuitenkin mainostetaan sähköpostiaspan olevan "auki" joka päivä klo 08-02. Puhelimestakin tavottaa joka päivä klo 10-23 sivun mukaan. Toivottavasti eivät ny oo jo tukehtumassa liian isoon palaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
736
Ai se on geneerinen toimitusaika-arvio. Lähetin eilen illalla niille sähköpostia, jossa kysyin, että mahtaako emolevyni ehtiä jouluksi, mutta eivät ole vastanneet. :tdown: Ei hyvältä näytä nyt. :beye:
Taisin keskiviikkona laittaa mailia ja kysellä onko romut saapumassa jossain kohdin ja ehdotin että jos saapuvat tällä viikolla niin voin tulla noukkimaan. Vastaus tuli torstai aamuna että puolilta päivin saapuu black-fridayn iso tilaussatsi ja että päivittelevät sitten kun ovat saaneet lajiteltua. No päivitystä ei ole kuulunut ja laitoinkin toisen mailin tänään että onko jotain päivitystä antaa, mutta hiljaista on

Taitaa olla siis lajittelu ja postihommia varastolla ja kädet täynnä hommia niin ei sähköpostiin ole mitään kuulunut torstain puolenpäivän jälkeen :D

Tässä muuten sivuhuomiona oman r-kioskin postisumaa. Olin ihan muita paketteja hakemassa, mutta eipä niitä oltu edes lajiteltu ja kaikki käytävät oli täynnä postin sekä matkahuollon rullakoita
rrr.jpeg

En olisi siis kovin huolissani kun jimssikin taitaa vielä tapella black fridayn tilausten kanssa vaikka he myivät varastossa olevaa tavaraa. Tehoraudassa ei taida olla about mitään omassa varastossa ja jos nyt saapuneet black fridayn tilaukset tukkurilta niin hetken voi joutua odottamaan
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
Itellä on tullu Jimmsiltä tilaus alle 40h:ssa postiin BF:n jälkeen sisältäen palvelutuotteen.

Tämän takia just mietin, että onko syytä harkita suunnata ostohousuja toisaalle. BF-tilausten purkaminen (ilman varsinaisia BF-tarjouksia) tässä vaiheessa semmosella kiireellä, ettei spostiin keretä vastata, ei varsinaisesti nyt ainakaan herätä luottamusta pikaisesta toimituksesta (ja yleisesti ny ehk muutenkaan) :/
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
796
Itse tilasin 27.11 muutaman komponentin, silloin oli muuten vielä 1-2 viikkoa toimitusaika. Se on nyt muuttunut kaikille tuotteille 1-3 viikoksi... Eilen piti joo kuorman tulla mutta ei ole enää kuulunut mitään :bored:

Esim. prossunkin saisi nyt jimmsiltä halvemmalla ja suoraan hyllystä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
48
Mä tilasin Black Fridayna emon ja prossun tuolta. Sit muuttelin jo tilausta seuraavana päivänä ja vaihdoin emon parempaan ja maksoin tietty erotuksen. Tässä tapauksessa ainakin kyllä vastattiin nopeasti viesteihin. Sit tilasin myöhemmin vielä muistit. Tulisipa kamat nopeasti niin sais laittaa 6700k emoineen ja muisteineen eläkkeelle. Ts. Myyntiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 193
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom