Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Helvetti kun odottaa jotakin pitemmän aikaa ja sitten joutuu olemaan töissä eikä kännykän paskalla tilaaminen tuntunu toimivan niin menee hommat ihan reisilleen, onneksi nyt kuitenkin sai tilattua vaikka tuleekin backorderina.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
Läppärin näyttö halkesi aivan itsestään ilman mitään ulkopuolista avustusta -> Ei muuta kun uutta näyttöä tilaukseen -> Näyttö vaihtoon ja kovaa ajoa -> 2 viikon päästä täsmälleen sama homma :mad:

Onkohan tää nyt sitä suunniteltua hajoamista..
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Duunissa:"ei tänne saa mitään omia laittaa kun täällä on sitä varten palkatut omat henkilöt" kusipäät, ne ei huolehdi kuitenkaan mistään mitään :(
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Matkahuolto hidastelee, normaalisti kun paketti on otettu kuljetettavaksi niin ei kestä vuorokautta että löytää sen noutopisteestä. Nyt ollut paketti sivujen mukaan bussin kyydissä melkein vuorokauden, enkä edes asu missään takahikiällä. Aina menee jonkun asian takia suunnitelmat vituilleen, vittu.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Mummo jättänyt puolet tavaroista pakkaamatta ja sen sijaan purkanut minun tavaroita kaappiin. Muutama tunti vierähti kun pakkasin tavaroita uudelleen. (pakkaamatta/varastoon menemässä)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Bongasin eilen CDON:sta kirjan halvemmalla kuin mitä sitä Adlibriksellä myydään. Syytä en tiedä miksi näin oli. Ei mikää mahdoton ale, 25% varsinaisesta hinnasta. Päätin tilata, ja pistin kaveriks halvan kirjan jota säästelly just tämmöstä varten, et menee just postikulujen yli. Tänää sit tuli vaan ilmoitus, että tilauksen se kirja on mitätöity jota just havittelin. Adlibriksen ja CDON:n kanssa ku toimii nii kaikki on odotettavissa, mutta pakko oli kyl pistää tulikivenkatkuista palautetta välittömästi. Ja tämähän alennus tuli vielä kohdennetun mainnonnan kautta puhelimen appin mainoksissa (Tuttu kansi, tavallista halvempi hinta, heti klikkasin).
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Ei nyt jaksa sen pahemmin vittuuntua kun tulee usein pohdittua samaa, mutta kyllä mä ihmettelen että mikä helvetti ihmisiä oikein vaivaa. Itsellä kaikki liikkuminen tapahtuu pyörällä, niin aika hyvin näkee tämän kaupungin ns. "normi" liikenteen kun siellä seassa päivittäin liikkuu. No kyllä tänä viikonloppuna on oikein huomannut tuosta kaaoksesta, että miten helvetin sekaisin ihmiset menevät jostain paskoista black friday alennuksista. Mikä siinä oikein porukkaa kiehtoo ja vetää vai onko se vain niin, että joka vitun vuosi on saatava uusi malli niistä saatanan laitteista. Itse panostin esim. 7v sitten lippulaiva telkkariin ~1300€ ja toimii niin hyvin tänä päivänäkin, etten ikinä lähtisi hakemaan mitään uutta paskakasa telkkaria sillä tekosyyllä että on vähän parempia ominaisuuksia tarjolla. Vai onko siinä se, että oikeasti ihmiset hakevat niitä hinnat alkaen (300-600€) paskamalleja mihin tulee sitä vikaa vuoden-kahden välein ja sitten voi taas "hyvällä" mielellä hakea uutta?

On se jännä, että tämä vuoden viimeinen 1½kk oikeasti ajaa miettimään ja toivomaan, että meille koko ihmiskunnalle tulisi oikein paskainen loppu. Helvetin hyvää joulumieltä kun saa ostaa ja lahjoittaa jotain saatanan romua toisille. Joku psykologi voisi selittää, että mikä ajaa ihmiset ripustamaan joulukoristeita niihin pihamaan risupusikkoihin heti kun alkaa illat pimenemään? Onko se vain niin, että ihmiset voivat yleisesti niin saatanan huonosti ja jotenkin hakevat helpotusta tyyliin lapsuuden muistojen kautta (kun joululla oli joku merkitys ja tunnelma oli hyvä, jouluvalot loivat osakseen tunnelmaa). Oksettavaa touhua, että jo puolessa välissä marraskuuta ne joulukoristeet ilmestyvät niihin pusikkoihin ja parvekkeille.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Toiset ostaa paskalakkimalleja tarjouksesta, tarjouksien tullessa vastaan. Duunari välttämättä saa sitä 2k€ edes bruttuona.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Mua ärsyttää tämä black friday/cyber monday, koska nykyään saa metsästää niitä hyviä tarjouksia, katsoa monesta paikkaa, että on oikeasti hyvä tarjous. Mielestäni ~3-5v takaperin ne BF-tarjoukset oli oikeasti hyviä, eikä tarvinnut epäillä hintojen olevan luokkaa perus huonekaluliike, jossa aina -70%.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Bongasin eilen CDON:sta kirjan halvemmalla kuin mitä sitä Adlibriksellä myydään. Syytä en tiedä miksi näin oli. Ei mikää mahdoton ale, 25% varsinaisesta hinnasta. Päätin tilata, ja pistin kaveriks halvan kirjan jota säästelly just tämmöstä varten, et menee just postikulujen yli. Tänää sit tuli vaan ilmoitus, että tilauksen se kirja on mitätöity jota just havittelin. Adlibriksen ja CDON:n kanssa ku toimii nii kaikki on odotettavissa, mutta pakko oli kyl pistää tulikivenkatkuista palautetta välittömästi. Ja tämähän alennus tuli vielä kohdennetun mainnonnan kautta puhelimen appin mainoksissa (Tuttu kansi, tavallista halvempi hinta, heti klikkasin).
CDON automaattinen aspa -> "Ota yhteyttä Adlibrikseen joka toimittaa tavaran"
Adlibris aspa -> "no sun tilaushan on CDON:sta, miks tänne kirjotat"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
CDON automaattinen aspa -> "Ota yhteyttä Adlibrikseen joka toimittaa tavaran"
Adlibris aspa -> "no sun tilaushan on CDON:sta, miks tänne kirjotat"
Adlibriksen aspa on ihan luokattoman huono. Viimeksi asioin aspan kanssa kun kirjelähetyksenä lähetetty kirja oli pahasti myöhässä. Pyysin hyvitystä tai uudelleenlähetystä mutta aspan mukaan minun pitäisi palauttaa kirja saadakseni rahat takaisin ja linkitti palautusohjeita. Yritin selittää asian mutta aspa ei yksinkertaisesti ymmärtänyt (tai ei halunnut ymmärtää) ennen kuin uhkasin ottaa yhteyttä luottokorttiyhtiöön. Kirja kuitenkin sitten loppujen lopuksi saapui perille, joten en päässyt viemään asiaa loppuun saakka.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Adlibriksen aspa on ihan luokattoman huono. Viimeksi asioin aspan kanssa kun kirjelähetyksenä lähetetty kirja oli pahasti myöhässä. Pyysin hyvitystä tai uudelleenlähetystä mutta aspan mukaan minun pitäisi palauttaa kirja saadakseni rahat takaisin ja linkitti palautusohjeita. Yritin selittää asian mutta aspa ei yksinkertaisesti ymmärtänyt (tai ei halunnut ymmärtää) ennen kuin uhkasin ottaa yhteyttä luottokorttiyhtiöön. Kirja kuitenkin sitten loppujen lopuksi saapui perille, joten en päässyt viemään asiaa loppuun saakka.
Mihinkään ei voi olla tosiaan kiire Adlibrisksen kanssa eikä ole koskaan ollutkaan, toimitukset tulee kun tulee vaikka mitä lukis toimitusajasta. Mutta onhan tää koko juttu jo ihan selkeä puljaus, kun kohdennetussa mainonnassa on kirja joka on wishlistillä tavallista alemmalla hinnalla ja se yks kaks sit mitätöidään tilauksesta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Razerin Synapse vituttaa. Kaatunut 2 kertaa 2 päivän aikana, kunhan saan (ja osaan) tallentaa profiilit hiireen, niin poistan koko kikkareen. Harmi vaan kun paras hiiri mitä omistanut, ja softa on tuommoinen kikkare.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Razerin Synapse vituttaa. Kaatunut 2 kertaa 2 päivän aikana, kunhan saan (ja osaan) tallentaa profiilit hiireen, niin poistan koko kikkareen. Harmi vaan kun paras hiiri mitä omistanut, ja softa on tuommoinen kikkare.
Seiska käytössä? Mulla kaatuili ja kadotteli hiirtä jatkuvalla syötöllä, varsinkin lepotilan jälkeen. Kymppiin kun siirryin ni loppu ongelmat.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
Vuosi sitten ostettu imuri päätti hajota ja muistaakseni liike josta tuon ostin ei ole mikään paras takuu asioissa. Pari viikkoa on tullu mentyä myös 2-5h yö unilla jotka nekin pätkissä joten vituttaa muutenkin jo vaikka viime yö tuli nukuttua kohtuu hyvin..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Vuosi sitten ostettu imuri päätti hajota ja muistaakseni liike josta tuon ostin ei ole mikään paras takuu asioissa. Pari viikkoa on tullu mentyä myös 2-5h yö unilla jotka nekin pätkissä joten vituttaa muutenkin jo vaikka viime yö tuli nukuttua kohtuu hyvin..
Virhevastuu voimassa. Takaisin vaan myyjälle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
Virhevastuu voimassa. Takaisin vaan myyjälle.
Joo tiesin kyllä että takuu tai virhevastuu voimassa. Vituttaa vaan alkaa tämän kyseisen liikkeen kans sumpliin asiaa kun kaikkien mielestä niillä ei mee kerralla kaikki jakeluun ja homma on muutenkin hidasta jne.. Tietenkin toivon, että kaikki menee ok. Toivossa on hyvä elää sano lapamato.

Tietenkin pitää muistaa, että eihän ne valita ja kirjottele nettiin joilla homma toimii ja jotka yleensä on enemmistöä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Boulderoinnissa oikea etusormi tökkäsi ikävästi otteeseen ja tuli repeytymä kynnen alle. Aika vittumaista käyttää hiirtä tai kirjoittaa.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Vaarallista ja vaarallista, miten sen nyt ottaa. Olin tuossa semmoisessa 20cm korkeudessa patjoista :D. Olen tuolla tippunut monasti enkä ole viellä kuollut, varmaan johtuu että tuolla sisällä seinien alla on paksut patjat (ja ulkonakin käytetään pädejä)
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
Pieni asia, kun toisilta löytyy syöpiä ja vaikka mitä oikeasti ikävää... ei niin kehtaisi aina kaikesta kitistä....

Matkahuolto rikkoi netistä ostamani uuden 4-osaisen ja oikeasti hyvin lujassa valmistajan suojakuoressa toimitetun perhovavan aivan päreiksi. Liekö jäänyt trukin alle vaiko mitä, mutta vapa oli murtunut poikki jopa oman korkkikahvansa alta. Kovan suojakuoren lävitse kohdistuneet voimat eivät ole olleet mitään pieniä, eivätkä myöskään pelkästä kovakouraisesta reteästä käsittelystä syntyneitä vahinkoja. Vapa oli siis suoraan sanoen tuhottu aivan täysin. Vähän silleen kuin että jos oravan päälta ajettaisiin katujyrällä. Joka jumalan pätkä oli täysin murtunut hyvin monesta kohdasta, ja vapa oli täysin muusina siinä omassa kotelossaan. Ja kova kotelokin oli litissä kuin olisi jäänyt jonkin paperikoneen telan väliin ja mennyt siitä lävitse. Sanon nyt rehellisen vainoharhaisena ihan suoraan, että en oikein usko, että millekään paketille voi "vahingossa" tapahtua ihan noin kauheita. Joku on nyt purkanut siihen pakettiin omaa pahaa mieltään ja oman elämänsä vitutustaan oikein kunnolla. Vapa oli kuitenkin minun, ja minä myös maksoin siitä sen kuljettamisesta paikasta toiseen. Maksoin siis ne särkijöiden palkatkin. En ole ollenkaan huvittunut tuosta pikku käytännön "pilasta", mitä tuolle minun uudelle vavalleni nyt tehtiin.

No, minä niistä jäänteistä otin kuvia ja lähetin niitä eteenpäin pitkin ja poikin matkahuollon organisaatiota, ja täytin netissä kaavaketta ja kyselin vielä liki kuukauden hiljaisuuden jälkeen myös peräänkin tätä asiaa. Tulihan sieltä sitten se korvaus päätös... johonkin kuljetuslakiin perustuen korvauksia tuli kokonaista 20 euroa / kilo jonkin oudon ja omituisen tariffin mukaan. Perhovavasta. Sain siis tuosta koko isosta aikaa vievästä selvittely rumbasta yhden kaksikymppisen, ja ne maksetut rahtikustannukset, jotka nekin olivat vielä sitten väärin ja muutaman euron alakanttiin laskettuja. Oli sen vavan hinta nyt vähän suurempi kuitenkin. Aika paljonkin.

Lopettaisivat tuollaisen "korvaus" -ohjelman... on kuin olisi saanut kaupan päälle vielä ilmaisen vittuilunkin. Siltä se nyt tuntui.

T -.-
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 359
Pieni asia, kun toisilta löytyy syöpiä ja vaikka mitä oikeasti ikävää... ei niin kehtaisi aina kaikesta kitistä....

Matkahuolto rikkoi netistä ostamani uuden 4-osaisen ja oikeasti hyvin lujassa valmistajan suojakuoressa toimitetun perhovavan aivan päreiksi. Liekö jäänyt trukin alle vaiko mitä, mutta vapa oli murtunut poikki jopa oman korkkikahvansa alta. Kovan suojakuoren lävitse kohdistuneet voimat eivät ole olleet mitään pieniä, eivätkä myöskään pelkästä kovakouraisesta reteästä käsittelystä syntyneitä vahinkoja. Vapa oli siis suoraan sanoen tuhottu aivan täysin. Vähän silleen kuin että jos oravan päälta ajettaisiin katujyrällä. Joka jumalan pätkä oli täysin murtunut hyvin monesta kohdasta, ja vapa oli täysin muusina siinä omassa kotelossaan. Ja kova kotelokin oli litissä kuin olisi jäänyt jonkin paperikoneen telan väliin ja mennyt siitä lävitse. Sanon nyt rehellisen vainoharhaisena ihan suoraan, että en oikein usko, että millekään paketille voi "vahingossa" tapahtua ihan noin kauheita. Joku on nyt purkanut siihen pakettiin omaa pahaa mieltään ja oman elämänsä vitutustaan oikein kunnolla. Vapa oli kuitenkin minun, ja minä myös maksoin siitä sen kuljettamisesta paikasta toiseen. Maksoin siis ne särkijöiden palkatkin. En ole ollenkaan huvittunut tuosta pikku käytännön "pilasta", mitä tuolle minun uudelle vavalleni nyt tehtiin.

No, minä niistä jäänteistä otin kuvia ja lähetin niitä eteenpäin pitkin ja poikin matkahuollon organisaatiota, ja täytin netissä kaavaketta ja kyselin vielä liki kuukauden hiljaisuuden jälkeen myös peräänkin tätä asiaa. Tulihan sieltä sitten se korvaus päätös... johonkin kuljetuslakiin perustuen korvauksia tuli kokonaista 20 euroa / kilo jonkin oudon ja omituisen tariffin mukaan. Perhovavasta. Sain siis tuosta koko isosta aikaa vievästä selvittely rumbasta yhden kaksikymppisen, ja ne maksetut rahtikustannukset, jotka nekin olivat vielä sitten väärin ja muutaman euron alakanttiin laskettuja. Oli sen vavan hinta nyt vähän suurempi kuitenkin. Aika paljonkin.

Lopettaisivat tuollaisen "korvaus" -ohjelman... on kuin olisi saanut kaupan päälle vielä ilmaisen vittuilunkin. Siltä se nyt tuntui.

T -.-


Jos olit sen ostanut netistä, niin lähetys on aina lähettäjän vastuulla. Olisit ilmoittanut lähettäjälle ja hän matkahuollolle. Ei noita itse kannata alkaa setvimään.
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
Myyjä on vanha mies, joka noita välittää aika pienellä katteella, vähän noin niin kuin harrastusmielessä. Tiedän kyllä, että lähetys on lähettäjän vastuulla loppuun saakka, mutta ei vain tee mieli viedä asiaa tuohon suuntaan. Se meni niin kuin se meni. Jatkossa sitten näitä muita kuriiri palveluja ja ehkä postin palveluja. Tilaan jatkossa isommista liikkeistä suoraan ulkomailta, ja he saavat käyttää dhl:ää, fedexiä, postnordia ja mitä niitä nyt onkaan. Saavat kuriirit tuoda suoraan kotiovelle ja käteen nuo paketit jatkossa.

Myyjä myi hyvässä uskossa ehjän ja asiallisesti pakatun vavan, ja yritti toimittaa sen järkevillä toimituskuluilla. En voi mitenkään pitää häntä vastuullisena matkahuollon käyttämän henkilökunnan ja alihankkijoiden suoranaisista perseilyistä omissa töissään.

T -.-
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 157
Tulihan sieltä sitten se korvaus päätös... johonkin kuljetuslakiin perustuen korvauksia tuli kokonaista 20 euroa / kilo jonkin oudon ja omituisen tariffin mukaan. Perhovavasta.
Eli kannattaa tilata 40 kilon ja 200 euron halpispesykone ja toivoa, että rikkovat - > Profit?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
CDON automaattinen aspa -> "Ota yhteyttä Adlibrikseen joka toimittaa tavaran"
Adlibris aspa -> "no sun tilaushan on CDON:sta, miks tänne kirjotat"
Lopputulema oli, että tilaus peruttu ja rahat takas. Jäi nyt kyl kaivelemaan kuitenki tää, et mainostetaan halvalla ja sit perutaan. "sori siitä" oli molempien kommentti. On muuten tuote siellä edelleen samalla hinnalla vaikka ei voida toimittaa.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Ei jumalauta mitä pelleilyä... Näytönohjaimen mukana tullut Call of Duty: Modern Warfare. Ei oo ikinä codit kiinnostanu, mutta tästä oon nähny positiivisia juttuja niin aattelin nyt testata kun kaupantekijäisinä sai.

-Ensin pitää asentaa Geforce Experience. Ei liity kyllä mitenkään pelin toimintaan, mut ok, asennellaan.
-Geforce Experienceen pitää tottakai tehdä tunnukset, noh, tympeetä paskaa mutta tehdään nyt.
-Aktivoin pelin Geforce Experiencessä. Saan onnittelun pelin aktivoimisesta.
-Seuraavaksi peli pitääkin aktivoida uudestaan Battle.netissä :facepalm:
-Battle.nettiin pitää tehdä tunnukset. Alkaa vituttaan koska turhaa paskaa yhden pelin testaamisen takia.
-Seuraavaksi ladataan Battle.net clientti.
-Pelin lataaminen kestää kaksi päivää koska heillä ei vissiin serverit oikein toimi.
-Saan pelin vihdoin asennettua. Käynnistän pelin.
-Peli vaatii sisäänkirjautumisen, vaikka mua kiinnostaa vain yksinpelin. Tähänkin tarvi eri tunnukset.
-Pelaan peliä muutaman tunnin, ihan kivalta vaikuttaa :)
-Seuraavana päivänä en voi pelata peliä ollenkaan, siis yksinpeliä, koska netti ei ollut toiminnassa.
-Tätä seuraavana päivänä olisi ollut hetki aikaa pelata, mutta peli halusikin ladata 20 gigaisen päivityksen joten meni sen odotteluksi.
-Nyt peli on päivitetty mutta kaatuu ~heti.
-Ironisesti yksi useimmin mainituista korjauksista on "poista Geforce Experience". Ei auttanut, eikä mikään muukaan mitä kokeilin.
-Ajattelen kokeilla jos Activisionilla olisi edes hyvä support. Supporttiin kirjautuminen vaatii tunnukset, onneksi tähän käy samat kuin itse peliin kirjautuessa.
-Kirjautumisen jälkeen pakko täyttää henkilötietoja.. Haistakaa nyt p****!

JA MITÄ TÄÄLLÄ SUPPORTISSA ON? "onhan jäähdytys kunnossa" "Päivitä näytänohjaimen ja äänikortin ajurit"???????? Tuota varten tarvivat sisäänkirjautumisen ja henkilötiedot?? Ei edes minkäänlaista "jos ei ollut apua niin tästä pääset chattiin" tai mitään vastaavaa vaan nuo on tasan ainoat ohjeet kaikkiin pelin kaatumisiin :facepalm:

Joo, on ehkä aika first world problem vitutukset, vaan eipä tämä ole ainoa asia mistä nykyään pitää tehdä niin saakelin vaikeeta ihan turhaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Ei jumalauta mitä pelleilyä... Näytönohjaimen mukana tullut Call of Duty: Modern Warfare. Ei oo ikinä codit kiinnostanu, mutta tästä oon nähny positiivisia juttuja niin aattelin nyt testata kun kaupantekijäisinä sai.

-Ensin pitää asentaa Geforce Experience. Ei liity kyllä mitenkään pelin toimintaan, mut ok, asennellaan.
-Geforce Experienceen pitää tottakai tehdä tunnukset, noh, tympeetä paskaa mutta tehdään nyt.
-Aktivoin pelin Geforce Experiencessä. Saan onnittelun pelin aktivoimisesta.
-Seuraavaksi peli pitääkin aktivoida uudestaan Battle.netissä :facepalm:
-Battle.nettiin pitää tehdä tunnukset. Alkaa vituttaan koska turhaa paskaa yhden pelin testaamisen takia.
-Seuraavaksi ladataan Battle.net clientti.
-Pelin lataaminen kestää kaksi päivää koska heillä ei vissiin serverit oikein toimi.
-Saan pelin vihdoin asennettua. Käynnistän pelin.
-Peli vaatii sisäänkirjautumisen, vaikka mua kiinnostaa vain yksinpelin. Tähänkin tarvi eri tunnukset.
-Pelaan peliä muutaman tunnin, ihan kivalta vaikuttaa :)
-Seuraavana päivänä en voi pelata peliä ollenkaan, siis yksinpeliä, koska netti ei ollut toiminnassa.
-Tätä seuraavana päivänä olisi ollut hetki aikaa pelata, mutta peli halusikin ladata 20 gigaisen päivityksen joten meni sen odotteluksi.
-Nyt peli on päivitetty mutta kaatuu ~heti.
-Ironisesti yksi useimmin mainituista korjauksista on "poista Geforce Experience". Ei auttanut, eikä mikään muukaan mitä kokeilin.
-Ajattelen kokeilla jos Activisionilla olisi edes hyvä support. Supporttiin kirjautuminen vaatii tunnukset, onneksi tähän käy samat kuin itse peliin kirjautuessa.
-Kirjautumisen jälkeen pakko täyttää henkilötietoja.. Haistakaa nyt p****!

JA MITÄ TÄÄLLÄ SUPPORTISSA ON? "onhan jäähdytys kunnossa" "Päivitä näytänohjaimen ja äänikortin ajurit"???????? Tuota varten tarvivat sisäänkirjautumisen ja henkilötiedot?? Ei edes minkäänlaista "jos ei ollut apua niin tästä pääset chattiin" tai mitään vastaavaa vaan nuo on tasan ainoat ohjeet kaikkiin pelin kaatumisiin :facepalm:

Joo, on ehkä aika first world problem vitutukset, vaan eipä tämä ole ainoa asia mistä nykyään pitää tehdä niin saakelin vaikeeta ihan turhaan.
Mä hoidin tän niin että myin heti kärkeen koko kikkareen pois :D
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Ei jumalauta mitä pelleilyä... Näytönohjaimen mukana tullut Call of Duty: Modern Warfare. Ei oo ikinä codit kiinnostanu, mutta tästä oon nähny positiivisia juttuja niin aattelin nyt testata kun kaupantekijäisinä sai.

-Ensin pitää asentaa Geforce Experience. Ei liity kyllä mitenkään pelin toimintaan, mut ok, asennellaan.
-Geforce Experienceen pitää tottakai tehdä tunnukset, noh, tympeetä paskaa mutta tehdään nyt.
-Aktivoin pelin Geforce Experiencessä. Saan onnittelun pelin aktivoimisesta.
-Seuraavaksi peli pitääkin aktivoida uudestaan Battle.netissä :facepalm:
-Battle.nettiin pitää tehdä tunnukset. Alkaa vituttaan koska turhaa paskaa yhden pelin testaamisen takia.
-Seuraavaksi ladataan Battle.net clientti.
-Pelin lataaminen kestää kaksi päivää koska heillä ei vissiin serverit oikein toimi.
-Saan pelin vihdoin asennettua. Käynnistän pelin.
-Peli vaatii sisäänkirjautumisen, vaikka mua kiinnostaa vain yksinpelin. Tähänkin tarvi eri tunnukset.
-Pelaan peliä muutaman tunnin, ihan kivalta vaikuttaa :)
-Seuraavana päivänä en voi pelata peliä ollenkaan, siis yksinpeliä, koska netti ei ollut toiminnassa.
-Tätä seuraavana päivänä olisi ollut hetki aikaa pelata, mutta peli halusikin ladata 20 gigaisen päivityksen joten meni sen odotteluksi.
-Nyt peli on päivitetty mutta kaatuu ~heti.
-Ironisesti yksi useimmin mainituista korjauksista on "poista Geforce Experience". Ei auttanut, eikä mikään muukaan mitä kokeilin.
-Ajattelen kokeilla jos Activisionilla olisi edes hyvä support. Supporttiin kirjautuminen vaatii tunnukset, onneksi tähän käy samat kuin itse peliin kirjautuessa.
-Kirjautumisen jälkeen pakko täyttää henkilötietoja.. Haistakaa nyt p****!

JA MITÄ TÄÄLLÄ SUPPORTISSA ON? "onhan jäähdytys kunnossa" "Päivitä näytänohjaimen ja äänikortin ajurit"???????? Tuota varten tarvivat sisäänkirjautumisen ja henkilötiedot?? Ei edes minkäänlaista "jos ei ollut apua niin tästä pääset chattiin" tai mitään vastaavaa vaan nuo on tasan ainoat ohjeet kaikkiin pelin kaatumisiin :facepalm:

Joo, on ehkä aika first world problem vitutukset, vaan eipä tämä ole ainoa asia mistä nykyään pitää tehdä niin saakelin vaikeeta ihan turhaan.
Ite jo tämmönen about paappa-osaston kaveri (+40v) ja tän takia tykkään konsoleista pelikäytössä. Koska pelaan harvoin, niin se on helpointa ostaa vaan joku peli Pleikkarille ja pelata sitä muutaman kerran ja unohtaa. Mitään ei tarvi tehdä, korkeintaan asennat jonkun update paketin.

Ton asennusrumban lisäksi on kyllä suhteellisen ärsyttävää kun joka paikkaan pitää tehdä noita tunnuksia.. Kyllähän tunnukset jossain tallessa pysyy mutta joku kertakäyttöpalvelu/-appi niin ei vaan haluaisi.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
415
Pieni asia, kun toisilta löytyy syöpiä ja vaikka mitä oikeasti ikävää... ei niin kehtaisi aina kaikesta kitistä....

Matkahuolto rikkoi netistä ostamani uuden 4-osaisen ja oikeasti hyvin lujassa valmistajan suojakuoressa toimitetun perhovavan aivan päreiksi. Liekö jäänyt trukin alle vaiko mitä, mutta vapa oli murtunut poikki jopa oman korkkikahvansa alta. Kovan suojakuoren lävitse kohdistuneet voimat eivät ole olleet mitään pieniä, eivätkä myöskään pelkästä kovakouraisesta reteästä käsittelystä syntyneitä vahinkoja. Vapa oli siis suoraan sanoen tuhottu aivan täysin. Vähän silleen kuin että jos oravan päälta ajettaisiin katujyrällä. Joka jumalan pätkä oli täysin murtunut hyvin monesta kohdasta, ja vapa oli täysin muusina siinä omassa kotelossaan. Ja kova kotelokin oli litissä kuin olisi jäänyt jonkin paperikoneen telan väliin ja mennyt siitä lävitse. Sanon nyt rehellisen vainoharhaisena ihan suoraan, että en oikein usko, että millekään paketille voi "vahingossa" tapahtua ihan noin kauheita. Joku on nyt purkanut siihen pakettiin omaa pahaa mieltään ja oman elämänsä vitutustaan oikein kunnolla. Vapa oli kuitenkin minun, ja minä myös maksoin siitä sen kuljettamisesta paikasta toiseen. Maksoin siis ne särkijöiden palkatkin. En ole ollenkaan huvittunut tuosta pikku käytännön "pilasta", mitä tuolle minun uudelle vavalleni nyt tehtiin.

No, minä niistä jäänteistä otin kuvia ja lähetin niitä eteenpäin pitkin ja poikin matkahuollon organisaatiota, ja täytin netissä kaavaketta ja kyselin vielä liki kuukauden hiljaisuuden jälkeen myös peräänkin tätä asiaa. Tulihan sieltä sitten se korvaus päätös... johonkin kuljetuslakiin perustuen korvauksia tuli kokonaista 20 euroa / kilo jonkin oudon ja omituisen tariffin mukaan. Perhovavasta. Sain siis tuosta koko isosta aikaa vievästä selvittely rumbasta yhden kaksikymppisen, ja ne maksetut rahtikustannukset, jotka nekin olivat vielä sitten väärin ja muutaman euron alakanttiin laskettuja. Oli sen vavan hinta nyt vähän suurempi kuitenkin. Aika paljonkin.

Lopettaisivat tuollaisen "korvaus" -ohjelman... on kuin olisi saanut kaupan päälle vielä ilmaisen vittuilunkin. Siltä se nyt tuntui.

T -.-
Tää on vittumaista, isäukolla meni muutama vuosi takaperin Loopin 700 euron vapa myös aivan päreiksi. En muista millä firmalla kuljetus hoitui, mutta heidän vakuutukseen se kuitenkin meni.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
93
Tämän päivän YLE:n kannatusmittauksen tulos vituttaa ja samalla ilahduttaa. Politiikka on ristiriitainen asia!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 794
Rupeaa loppumaan helpoin kitsastelun paikka, eli se vyö. Yllätti juuri vaaka, jonka mukaan painoa oli lähtenyt kaksi kiloa jostain kuukauden takaisesta, vaikka arvelin sen olevan vähän noususuhtainen. Olisin iloinen (ja osin olen, lähti tässä 8kiloa vuodessa tarkoituksella "säästöissä" ja 4+nyt 2kg ylimääräisenä (siis 14kg yhteensä!)) jos ei tarvitsisi investoida uuden koon vaatekerrastoon.
Kalliiksi alkaa tulemaan halvin kitsastelu, jos sen todeksi alkaa ottamaan. Naisille tiedoksi, että kilo, pari tai viisi ei riitä, mutta sitten kun jälkeen itse havahtuu siihen että takin hihat roikkuvatkin tai farkun lahkeet ovat uuteen pituuteen tullut huomaamatta käännettyä tai vaihdettua kokonaan, huomaa ulkopuolinen ehkä jopa ennen sinua. Itse tuijotat ehkä vaan sitä vaakaa, mutta huomio lähteekin aikas yksinkertaisista ilmiöistä.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
Ite ei niin laihtumista huomaa, maha näyttää samalta. vaikka 17kg lähteny painoa pois vajaassa vuodessa. Sukulainen kyllä mainitsit että on rajusti lähteny ihraa pois. Ja yritti innoissaan kysellä laihdutusvinkkejä.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Kassajonossa ollaan tehokkaan tiiviisti, mutta kassan kohdalla jätetään pahimmillaan yli 1,5 metrin turha hajurako. :rage:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Kassajonossa ollaan tehokkaan tiiviisti, mutta kassan kohdalla jätetään pahimmillaan yli 1,5 metrin turha hajurako. :rage:
Aina voi sanoa, että liikuta luitasi jotta muutkin pääsevät etenemään.

Eilen viereisen kassan asiakas päätti siirtää ostoskärryt minun kassan eteen, etten minä ja seuraava asiakas päässyt pakkaamaan tavaroita (ruuhka-aika kaupassa).

Tönäsin ostoskärryt käytävälle poistuvien asiakkaiden tielle ja sanoin, että sori mutta et voi viedä kahden kassan pakkaustilaa. Näytti suuttuvan, mutta itseäni lähinnä huvitti.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 432
Tunnustan että jätän itse sen metrin hajuraon siihen edelläolevaan joka maksaa ostoksiaan. Ostosjonoissa vituttaa idiootit, pääosin jotkut mummelit tai perheenäidit jotka tökkivät vauvanruokaa ja maitoa täynnä olevine kärryineen ilman että edes tietävät koko asiasta.

Pakkaaminen-etiketti kaupan kassoilla joskus vituttaa. Hitaat ihmisperkeleet jotka seistä tuijottavat kassalla niin pitkään kun kassaneiti latoo kaikki ostokset skannerin läpi, kun tuon ajan voisi käyttää tehokkaasti pakkaamalla omia tavaroita. Tämä sitten aiheuttaa ruuhkautumista.

Itse kun sanon "päivää" kassaneidille niin samantien marssin sinne liukuhihnan toisen päähän ja pakkaan tavaroitani niin paljon kuin pystyn.

Sitten vähän ennakoimalla kun vilkuilee milloin alkaa olemaan viimeinen tavara kassaneidin näpeissä, niin nopea siirtyminen siihen kassalle kortti kädessä että voi maksaa nopeasti välittömästi ilman viiveitä. Toki tässähän joskus aiheuttaa ongelmia se, että ohjataanko ne ostoksesi sinne vasemmanpuoleiselle väylälle, mistä on helppo napsia, vaiko sinne oikeanpuoleiselle väylälle mistä saattaa olla hankalaa hamuta tavaroita varsinkin jos joku edellinen törppö seisoo siinä vasemmanpuoleisella väylällä tukkona kärreineen ja lapsineen.

Toki tämäkin onnistuu parhaiten jos on double team-ostoksilla, eli yhdessä puolison kanssa. Puoliso pakkaa ja itse liipaisinsormi luottokortilla.

Ja ongelma on joskus myös se, että joku idiootti tulee siihen ihan kassan kohdalle kun pakkaan omia tavaroitani, kuvittelee kai että jotenkin maagisesti maksoin jo omat ostokseni vaikka kassaneiti vielä vetelee niitä skannerin läpi siitä.

Ainoastaan Lidlissä on vaikeuksia pysyä kassaneitien tahdissa, muissa kaupoissa on kuin hidastetusta filmistä ja reilusti aikaa pakkailla tavaroita ostoskasseihin. Hyvä esimerkki tänään kun joku pariskunta selvittelee asioitaan siinä kassalla jostain pullopanteista ja palautetusta tavarasta.
Sitten kun homma oli selvitetty niin kassaneiti alkoi latomaan minun tavaroitani vieläkin nopeammalla boostilla, noin nopeaa toimintaa en ole koskaan nähnyt. :D

Ei tuossa mitään, kiitettävää toimintaa henkilöstöltä.

1st world problems.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
323
Aina voi sanoa, että liikuta luitasi jotta muutkin pääsevät etenemään.

Eilen viereisen kassan asiakas päätti siirtää ostoskärryt minun kassan eteen, etten minä ja seuraava asiakas päässyt pakkaamaan tavaroita (ruuhka-aika kaupassa).

Tönäsin ostoskärryt käytävälle poistuvien asiakkaiden tielle ja sanoin, että sori mutta et voi viedä kahden kassan pakkaustilaa. Näytti suuttuvan, mutta itseäni lähinnä huvitti.
Kai ennen kärryjen tönäisyä toteutit oman neuvosi eli liikuttamaan luitaan? Tämän tosin voisi tehdä myöskin ystävällisemmin sanoin. Normaalisti asia tämän jälkeen etenee suunnilleen niin että kärryt siirtyvät edestäsi pahoittelujen kera ja ketään ei olisi vituttanut.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Kai ennen kärryjen tönäisyä toteutit oman neuvosi eli liikuttamaan luitaan? Tämän tosin voisi tehdä myöskin ystävällisemmin sanoin. Normaalisti asia tämän jälkeen etenee suunnilleen niin että kärryt siirtyvät edestäsi pahoittelujen kera ja ketään ei olisi vituttanut.
En vaan huomasin kun kassa alkoi tunkemaan seuraavan asiakkaan ostoksia samalle puolelle kun omat ostokset ja vielä itse yritin pakata nopeasti.

Ostoksissa oli 20 tölkkiä olutta ja ruokaa ja niitä ei saa sekunnissa ladottua reppuun, vaikka kuinka nopeasti yritin.

Odotin siis hetken omaa pakkaamista, että kärry siirtyisi, mutta ei.

Kyseessä oli Tikkurilan Prisma ja kauppa oli täynnä ihmisiä, varmaan kaikki hankkimassa itsenäisyyspäivän ruoat yms.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 056
Kassa-etiketistä: Vituttaa ihmiset, jotka tulee jonossa niin lähelle selkään, että melkein hengityksen tuntee. Vituttaa ihmiset, jotka melkeinpä tönii sua, jotta "ehtii" latoa ostoksensa linjalle, ennenkuin oot saanu välimerkin näppeihisi ja haluat pitää hajurakoa edelläolevaan. Vituttaa ihmiset, jotka kassan toisessa päässä jättää kärrryt miten sattuu jne. ettei siihen seuraava pääse. Joo ja kyl hieman ärsyttää, jos itse joutuu välimerkin pistään :)

Tossa tiukasti jonostuksessaki vituttaa se, että jostain syystä se oon mie, jonka edestä ihmiset pääsee jonon läpi. sit ku otat askeleenki taaksepäin, nii siellä on joku perseessä kiinni... no kait sitä nopeammin pääsee, ku minimoi jokaisen sentin?
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 432
Sen välimerkin pistäminenhän kuuluu sille edessä olevalle henkilölle. Mistä sitä muuten tietää milloin edelläoleva on latonut kaikki ostoksensa hihnalle tai satunnaiset tupakit, muuten kuin siitä välimerkistä.

Se mikä kivastuttaa, on se että nykyään noin 90% ihmisistä minun edellä aina laittaa sen välimerkin asiallisesti niin kuin kuuluukin.
Tosin tämä toteutuu yleensä vain Lidlissä asoidessa, mutta muuallakin ihmiset ovat alkaneet soveltaa tätä kohteliasta ja kaikinpuolin fiksua ja rationaalista käytäntöä.
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
344
Kassalla asioinnissa vituttaa myös se, että takana tulevan äidin/isin kupeiden hedelmät norkoilee siellä hihnan pakkauspäädyssä tukkien sen pakkausalueen ja mahdollisesti sitten lääppivät myös niitä minun sinne lipuvia ostoksia räkäisillä käpälöillään.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Se vasta vituttaa kun olet kassalla maksamassa ja seuraava on aivan iholla kiinni. Muutamaan otteeseen olenkin seuraavalta kysynyt, että haluaako hän maksaa vai miksi pitää seistä 10cm päässä. Yleensä hölmistyneenä ottavat askeleen taaksepäin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 498
Viestejä
4 164 372
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom