Phoenix Point - rahoituskampanja käynnissä (julkaisupäivä 3.12)

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Mitä noita ChristopherOdd:n pelivideoita olen katsonut, niin omat soltut tuntuvat tehokkaammilta tässä, kuin XCOMissa (Firaxis, 2012). Tuo pelaa Legendillä ja ei ole ollut lähelläkään menettää yhtään sotilasta. Jotenkin vaikuttaa, että tuo AP:n vapaa käyttö ja siihen päälle WP:n käyttö, mahdollistavat todella vapaan liikkumisen ja XCOMiin verrattuna sotilas saa paljon enemmän aikaa vuoronsa aikana. Mm. hit and run onnistuu, siinä missä XCOMissa se ei ollut mahdollista. Ammuit ja jäit siihen. Mielestäni tässä omat joukot ovat enempi niskan päällä heti alussa, kuin XCOMissa, jopa tuolla Legendillä.

En tosin ole itse tätä pelannu ja vaikutelma perustuu vain videoihin.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
7 tuntia pelattu. Kyllähän tämä pahimpiin XCOM-vieroitusoireisiin on ihan hyvä peli, vaikka hiomattoman oloinen. Pelaan toisiksi vaikeimmalla vaikeustasolla ja vielä ei ole yksikään sotilas kuollut, että sikäli todella paljon helpompi kuin XCOM, ainakin alkupuoli. Huvittava tilanne oli kun hyökkäsin vihollisten pesään ja odotin että on kova taistelu edessä, mutta siellä oli vain yksi sellainen sieniotus joka ei tee muuta kuin seisoo paikallaan ja pölläyttää jotain myrkkyä ympärilleen. Ammuin sen ensimmäisellä vuorolla ja tehtävä oli siinä.

Hahmojen taidotkin on vähän latkuja verrattuna XCOMiin, jossa oli kaikenlaista suppression fire ynnä muuta erikoishyökkäyksiä joka toi monipuolisuutta taisteluun. Tässä on suurin osa taidoista jotain helpotuksia action pointseihin ja osumatarkkuuden parannusta jne. Ihan hyvä pienen budjetin XCOM-variaatio, mutta ei tästä minun mielestä Firaxiksen pelien kukistajaksi ole. Vapaa tähtäys ruumiinosiin on kyllä ihan hyvän tuntuinen systeemi ja se että aseisiin pitää hankkia ammuksia ja muuta tuollaista pientä. Maailma ja lorekin ihan mielenkiintoista vaihtelua niihin tyypillisimpiin ufo-skenaarioihin.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Kertokaas vähän siitä tukikohtanysväyksestä. Onko sitä paljon ja pitääkö siinä olla selvännäkijä, että saa tukikohdan ja varusteiden kehityksen optimoitua edes jotenkin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Mä en näe tätä "Firaxiksen pelien kukistajana", vaan sen alkuperäisen UFO: Enemy Unknownin uutena tulemisena, koska Julian Gollop.
Toki, helppo verrata Firaxiksen peleihin koska nykyaikainen grafiikka, yms, mutta imo mekaniikoiltaan tämä on lähempänä sitä vuoden 1993 maailman parasta peliä. :cigar2:
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Mä en näe tätä "Firaxiksen pelien kukistajana", vaan sen alkuperäisen UFO: Enemy Unknownin uutena tulemisena, koska Julian Gollop.
Toki, helppo verrata Firaxiksen peleihin koska nykyaikainen grafiikka, yms, mutta imo mekaniikoiltaan tämä on lähempänä sitä vuoden 1993 maailman parasta peliä. :cigar2:
Näin mäkin sen näen.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Mä en näe tätä "Firaxiksen pelien kukistajana", vaan sen alkuperäisen UFO: Enemy Unknownin uutena tulemisena, koska Julian Gollop.
Toki, helppo verrata Firaxiksen peleihin koska nykyaikainen grafiikka, yms, mutta imo mekaniikoiltaan tämä on lähempänä sitä vuoden 1993 maailman parasta peliä. :cigar2:
Ei voi olla vertaamatta kun visuaalinen ilme on suoraan kopioitu Firaxiksen peleistä. Armorit (sniperit näyttää WOTCin reapereilta), animaatiot, jopa ympäristö osittain lähes identtinen. Ei sinänsä haittaa minua, muuten kuin että automaattisesti tulee verrattua siihen. Kyllähän tässä on ihan hyvän pelin ainekset, mutta kaipaa vielä päivityksiä. Line of sight tuntuu bugeilevan ja näyttää väärin, myös suojat on vähän outo systeemi, kun välillä korkean suojan takaa voi ampua ja välillä ei.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Kertokaas vähän siitä tukikohtanysväyksestä. Onko sitä paljon ja pitääkö siinä olla selvännäkijä, että saa tukikohdan ja varusteiden kehityksen optimoitua edes jotenkin?
Oman lyhyen pelikokemuksen mukaan tässä voi rakennella tukikohtaa paljon löysemmin rantein. Toisin kuin XCOMissa jossa pitää olla ihan optimaalinen rakennusjärjestys ja koko ajan uutta lukaalia tulossa. Tässä on monesti minulla ollut etten ole mitään uutta rakennusta edes rakentamassa kun ei ole mitään polttavaa tarvetta ollut. En tiedä sitten kostautuuko tämä loppupelissä.

Muuten tässä joutuu kyllä vähän enemmän kokeilemaan ja kaikkea ei selitetä niin kuin XCOMissa jossa on ne npc-hahmot jotka kommentoi jatkuvasti että mitä kannattaa tehdä ja rakentaa. Tästä puuttuu sellainen kokonaan lyhyttä tutoriaalia lukuunottamatta, joka keskittyy lähinnä taistelun opettamiseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Mua ainakin ärsytti XCOM2:ssa se basen kanssa nysvääminen, joskin tässä se on sitten menny aika pitkälti sinne toiseen äärilaitaan eli melko pelkistetyksi. :D
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
459
Ihan OK / kyllä tätä pelaa, mutta siitä "kun asiassa X tulee 100% täyteen = game over!" en henk. koht. diggaa.

Jo X-Com Apocalypse:sta tutun "etsitään vuorokaupalla sitä viimeistä vihulaista, joka piilottelee passivisena jossain halvatun syrjäisessä nurkassa" Gollop olisi kyllä voinut jättää pois. Se nostatti v-käyrää aikoinaan ja tekee niin vieläkin. Varsinkin, jos kyseessä (oli Brainsucker /) on Mindfragger.

Vuorot on sentään täysin randomeja. Kuudennella uudelleenlatauksella, Siren & 2 Arthon:ia astelivat lopulta kiltisi teloituskomppanian eteen, tekemättä sillä kertaa y-h-t-ä-ä-n niin mitään, omalla vuorollaan. Kuten suunnittelin.

Valitettavasti kraanaatinheitin ja mihin se "osuu", on myös suht random. Joten sillä varustettu Heavy, joka laitettiin 1. vuorolla Jetpack:illa niin korkealle kuin voi tähystämään, johti tässä kohtaa "save - ammu - load - ammu - load - ammu..." rumbaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 083
Ihan OK / kyllä tätä pelaa, mutta siitä "kun asiassa X tulee 100% täyteen = game over!" en henk. koht. diggaa.

Jo X-Com Apocalypse:sta tutun "etsitään vuorokaupalla sitä viimeistä vihulaista, joka piilottelee passivisena jossain halvatun syrjäisessä nurkassa" Gollop olisi kyllä voinut jättää pois. Se nostatti v-käyrää aikoinaan ja tekee niin vieläkin. Varsinkin, jos kyseessä (oli Brainsucker /) on Mindfragger.

Vuorot on sentään täysin randomeja. Kuudennella uudelleenlatauksella, Siren & 2 Arthon:ia astelivat lopulta kiltisi teloituskomppanian eteen, tekemättä sillä kertaa y-h-t-ä-ä-n niin mitään, omalla vuorollaan. Kuten suunnittelin.

Valitettavasti kraanaatinheitin ja mihin se "osuu", on myös suht random. Joten sillä varustettu Heavy, joka laitettiin 1. vuorolla Jetpack:illa niin korkealle kuin voi tähystämään, johti tässä kohtaa "save - ammu - load - ammu - load - ammu..." rumbaan.
Kai tässä joku ironman mode on joka estää edes vahingossa tehdyn save scummauksen?
 

Jny

Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
246
Herolla pelaan. Liian helppo. Yks solttu kuollu. En save scummaa. Tosiaan liikkuvuus ja osuminen on helpompaa. Kyllähän tuo on kiinnostava mut voi innostus lopahtaa jos ei tästä vaikeemmaksi muutu. Xcomissa ja varsinkin long war modeissa saatoin pelata yhtä mappii vissiin tunnin ku puntaroin tekemisiäni. Tässä vaan mennään :/ mut onhan tuo kyllä ihan menoakin!
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Vaikeutuu huomattavasti kun alkaa tulla niitä Sireneitä kuvioihin. Alku on aika helppo ja ihan hyväkin, koska uusien sotilaiden hankkiminen on vaikeampaa kuin XCOMissa jossa rookieita voi ostaa rahalla jatkuvasti lisää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Sen verran nyt kyllä vilisee bugeja tässä että jätetääs odottelemaan parit pätsit ja aloitetaan sitten alusta. :(
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
459
How random is too random?: Niin random, että löysin jo 9. tukikohdan. Vaikka siis "maksimi" on 8...
 

Jny

Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
246
Onko kukaan jaksanu tätä pelata edes läpi? Miulta loppu mielenkiinto. Jotenkin liian helppo tai sitten toisestapäästä, tosin yhtään taistelua en ole hävinnyt. Aseet ja armorit melko tyhjänpäiväsiä. Raven sniput ja armor piercing assault rifleillä kaikki monsut kumoon. Yhtään armoria en oo kellekään vaihdellut. Tai no joo jonku osan. Mutta ei noissa oo mitään jännää niinku xcomeissa oli! Kentät ja monsut on niin tasapaksuja ja ennalta-arvattavia ja helppoja. Ei vaan nappaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Kuten tuossa aiemmin mainitsin niin ite jätin tämän odottelemaan muutamat pätsit ja toivottavasti pientä balansointia.
Nyt tosiaan tuntuu hivenen liian helpolta eikä kertaakaan ole iskeny sitä samaa epätoivon fiilistä mitä esim alkuperäisessä UFO:ssa kun ukot on huonossa hapessa ja tiedät että vihuja vielä lymyää jossain.
 

Axu

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
81
En tiedä oliko jo mainittu, mutta ilmeisesti tämä olisi nyt myös Xbox gamepassissa ainakin PC:llä? Eurolla pääsisi testaamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
206
Löysin ketjun kun katottiin jouluna x-filesiä viaplaylta ja tuli armoton kaipuu vanhan UFO:enemy unknowin äärelle ja samalla sitten aloin graffoja kirottuani katselemaan olisko alkuperäiselle uskollisempia nykyvirityksiä ja yllätyin iloisesti että alkuperäinen tekijä on vielä aiheen parissa.

Orkkis Ufossa se nimenomaan oli hyvin miellyttävää että alkuun se oli helpohko ja sai itsensä pelitunnelmaan ja sitten jossain kohtaa alkoi vaikeusaste nousta.

XCOMia kokeilin silloin 2012 ja siitä puuttui kyllä kaikki se tunnelma mitä Ufossa oli, joten jäi aika äkkiä levylle pölyyntymään.

Mutta nyt tämän löydettyäni taidan odotella hetken että parit pätsit ilmaantuu ja järjestän itselleni vapaan viikonlopun ja palaan menneisiin aikoihin.

Olikos täällä paikalla alkuperäisen UFO:n pelanneita, onko tämä se mitä olette odottaneet?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Löysin ketjun kun katottiin jouluna x-filesiä viaplaylta ja tuli armoton kaipuu vanhan UFO:enemy unknowin äärelle ja samalla sitten aloin graffoja kirottuani katselemaan olisko alkuperäiselle uskollisempia nykyvirityksiä ja yllätyin iloisesti että alkuperäinen tekijä on vielä aiheen parissa.

Orkkis Ufossa se nimenomaan oli hyvin miellyttävää että alkuun se oli helpohko ja sai itsensä pelitunnelmaan ja sitten jossain kohtaa alkoi vaikeusaste nousta.

XCOMia kokeilin silloin 2012 ja siitä puuttui kyllä kaikki se tunnelma mitä Ufossa oli, joten jäi aika äkkiä levylle pölyyntymään.

Mutta nyt tämän löydettyäni taidan odotella hetken että parit pätsit ilmaantuu ja järjestän itselleni vapaan viikonlopun ja palaan menneisiin aikoihin.

Olikos täällä paikalla alkuperäisen UFO:n pelanneita, onko tämä se mitä olette odottaneet?
Itse alkuperäisen UFO:n apout sata kertaa läpipelanneena diggasin kyllä kovasti Firaxisinkin XCOMeista, kyllä niissä se sama koukuttavuus ja tunnelma oli tallella, ainakin ykkösessä Enemy Within-lisärin kanssa. Kakkonen ei sitten iskenykään ihan niin paljon.
Siksipä tätä kohtaan oli kovat odotukset koska Julian Gollop. Oli sitten vähän pettymys huomata että aika raakileena tämä sitten kuitenkin pistettiin ulos joten itsekin nyt odottelen muutamat korjauspätsit läpi ennenkun alan tosissani pelaamaan.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Löysin ketjun kun katottiin jouluna x-filesiä viaplaylta ja tuli armoton kaipuu vanhan UFO:enemy unknowin äärelle ja samalla sitten aloin graffoja kirottuani katselemaan olisko alkuperäiselle uskollisempia nykyvirityksiä ja yllätyin iloisesti että alkuperäinen tekijä on vielä aiheen parissa.

Orkkis Ufossa se nimenomaan oli hyvin miellyttävää että alkuun se oli helpohko ja sai itsensä pelitunnelmaan ja sitten jossain kohtaa alkoi vaikeusaste nousta.

XCOMia kokeilin silloin 2012 ja siitä puuttui kyllä kaikki se tunnelma mitä Ufossa oli, joten jäi aika äkkiä levylle pölyyntymään.

Mutta nyt tämän löydettyäni taidan odotella hetken että parit pätsit ilmaantuu ja järjestän itselleni vapaan viikonlopun ja palaan menneisiin aikoihin.

Olikos täällä paikalla alkuperäisen UFO:n pelanneita, onko tämä se mitä olette odottaneet?
XComilla ja Phoenix Pointilla on hyvin vähän tekemistä alkuperäisen X-Comin/UFO:n kanssa. Turn based combattia joo, alieneita joo, ja ... Niin. Eipä juurikaan muuta. XComissa ei edes tarjota kuin yksi base joka yksinään riittää tekemään siitä jotain ihan muuta kuin X-Comia.

Oikeaa UFO-meininkiä selvästi parempana versiona tarjoaa Xenonauts + X-Division.

Xenonauts by Goldhawk Interactive | A spiritual successor to the classic X-Com strategy games!
[1.65/X.CE V0.35.0] X-Division 1.00 Beta (1.00.10)

X-Divisionissa on käytännössä kaikki mitä UFO:ssa on, paranneltuna ja ennen kaikkea tasapainotettuna versiona. Karkeasti sanottuna 1994 UFO vedetty hieman eri alieneilla nykyaikaan. Hyvässä ja pahassa.

UFO:ssa oli noin 20 asetta joista noin neljällä (Laser rifle, Heavy Plasma, Blaster, Small launcher) teki jotain ja noin 2 tankkia joista 1 oli hyödyllinen (Hovertank Plasma):

new and improved aggressive AI which will make you cry a lot, did i mention it is aggressive ?

186 xenonaut weapon
102 Alien weapon
22 xenonaut grenades
10 melee weapons (2 katanas)
18 rockets
10 explosives
many different alien grenades, rockets, shields
New sounds
new projectiles
5 shields

9 Vehicles
3 Mechs
29 vehicle weapons
9 mech weapons

13 armors

Lentokoneita oli 5 joista kolmella teki jotain. Lentokoneisiin oli tasan 2 käyttökelpoista asetta (Avalanche ja Plasma beam)

New revised Aircraft game which will make you cry, a lot

22 new Aircraft, 5 alien interceptor to recruit
Featureing disassembling of UFOs to get the aircraft parts
24 aircaft weapons
16 missiles
8 torpedos

Appropriate Alien UFOs and crew for all phases of the game

39 UFOs for all over 4 Phases of the game
A mothership
88 different UFO weapons, most of them are unique

Tarpeellisia tutkimuskohteita UFO:ssa oli ehkä 20:

around 680 manufactures

a weapon disassemble system
a UFO disassemble system

990 researches
chance based researches throughout the game
the research tree is pretty complex

716 new xenopdia images
1094 Xpedia entries

;)

Phoenix Pointissa odottelisin tosiaan päivityksiä. Turn based combattien tärkein puoli, taistelun tasapaino, on siinä toistaiseksi surkealla tasolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
206
XComilla ja Phoenix Pointilla on hyvin vähän tekemistä alkuperäisen X-Comin/UFO:n kanssa. Turn based combattia joo, alieneita joo, ja ... Niin. Eipä juurikaan muuta. XComissa ei edes tarjota kuin yksi base joka yksinään riittää tekemään siitä jotain ihan muuta kuin X-Comia.

Oikeaa UFO-meininkiä selvästi parempana versiona tarjoaa Xenonauts + X-Division.

Xenonauts by Goldhawk Interactive | A spiritual successor to the classic X-Com strategy games!
[1.65/X.CE V0.35.0] X-Division 1.00 Beta (1.00.10)

X-Divisionissa on käytännössä kaikki mitä UFO:ssa on, paranneltuna ja ennen kaikkea tasapainotettuna versiona. Karkeasti sanottuna 1994 UFO vedetty hieman eri alieneilla nykyaikaan. Hyvässä ja pahassa.

UFO:ssa oli noin 20 asetta joista noin neljällä (Laser rifle, Heavy Plasma, Blaster, Small launcher) teki jotain ja noin 2 tankkia joista 1 oli hyödyllinen (Hovertank Plasma):

new and improved aggressive AI which will make you cry a lot, did i mention it is aggressive ?

186 xenonaut weapon
102 Alien weapon
22 xenonaut grenades
10 melee weapons (2 katanas)
18 rockets
10 explosives
many different alien grenades, rockets, shields
New sounds
new projectiles
5 shields

9 Vehicles
3 Mechs
29 vehicle weapons
9 mech weapons

13 armors

Lentokoneita oli 5 joista kolmella teki jotain. Lentokoneisiin oli tasan 2 käyttökelpoista asetta (Avalanche ja Plasma beam)

New revised Aircraft game which will make you cry, a lot

22 new Aircraft, 5 alien interceptor to recruit
Featureing disassembling of UFOs to get the aircraft parts
24 aircaft weapons
16 missiles
8 torpedos

Appropriate Alien UFOs and crew for all phases of the game

39 UFOs for all over 4 Phases of the game
A mothership
88 different UFO weapons, most of them are unique

Tarpeellisia tutkimuskohteita UFO:ssa oli ehkä 20:

around 680 manufactures

a weapon disassemble system
a UFO disassemble system

990 researches
chance based researches throughout the game
the research tree is pretty complex

716 new xenopdia images
1094 Xpedia entries

;)

Phoenix Pointissa odottelisin tosiaan päivityksiä. Turn based combattien tärkein puoli, taistelun tasapaino, on siinä toistaiseksi surkealla tasolla.
Te, hyvä mies, olette loistava.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Epic Storen suurimpia ongelmia vs Steam imo on se ettei pätseistä tule mitään ilmoitusta mihinkään ja jos auto updatet on pois päältä, et saa mistään tietoa pätsin tulosta vasta kun yrität käynnistää pelin.

Tällanen pätsi tullu liki kuukausi sitten.. :D

Phoenix Point Patch 1.0.54730 - December 16th, 2019

Our first major patch deploys today. It should be going live at about 2 PM Eastern European Time, or about 4 AM Pacific Time.

Patch Notes:

GAMEPLAY CHANGES

Return Fire

  • Dazed targets no longer return fire

  • Only enemies who are targeted by an attack can return fire

  • Return fire is no longer a half burst for some weapons - all weapons now return fire with a full burst
Ambush Missions

  • Ambush missions should occur less frequently
Pandorans

  • Some Pandorans have their perception slightly increased. Affected Pandorans may now detect the player’s units more easily
Scavenging Missions

  • Scavenging missions should now have slightly more variety in the type of enemies encountered
Spotting

  • Soldiers now stop every time they detect an enemy regardless of range (previously, they only stopped if the spotted enemy was close)
Mind Control

  • The “Recover Will” ability can no longer be used while simultaneously mind controlling another unit. The effect of this is that Sirens will no longer permanently be able to keep soldiers under mind control.
Story Missions

  • Adjusted difficulty on some story missions to better match up with when the player encounters them in a usual campaign flow
General UI improvements

  • Restart Game, Exit to the Main Menu and Quit to Desktop now trigger a confirmation pop-up, instead of merely restarting, quitting to the main menu, and quitting the game, respectively
Cover detection

  • Generally, more tall objects are detected as high cover, and more low objects detected as low cover on the tactical maps
MAJOR FIXES

  • Fixed a bug where soldiers were sometimes dying when finishing a Jet Jump

  • Fixed a bug where sabotage missions sometimes did not end if soldiers were evacuated

  • Fixed a bug where the game could freeze if a soldier died during an overwatch shot

  • Fixed a bug where sometimes Raid Resources mission did not grant any resources

  • Fixed a bug where the game could crash on launch in some locations

  • Fixed some extremely rare problems with game saves

  • Fixed a bug where sometimes the Citadel mission was finishing instantly

  • Fixed a bug that in some cases was preventing the player from finishing the last mission of the game when allied with Disciples of Anu

  • Fixed a bug where you could recruit or trade from havens, even though the leader was hostile. Now, if the leader is hostile to the Phoenix Project, trade and recruitment are not possible.
OTHER FIXES

  • Fixed a localization bug for the Chinese Language

  • Fixed a rare bug where the game can get stuck after a barrel explosion

  • Fixed a problem where sometimes interaction with consoles was not available

  • Fixed a problem where sometimes the game gets stuck when a Chiron is in Stability Stance

  • Fixed a bug where using Remove Mindfragger ability on a soldier controlled by a Siren was causing the game to get stuck

  • Fixed a rare bug that was causing the game to get stuck when a Quick Save is made while a soldier is panicked

  • Fixed a bug where sometimes the OK button on the replenish screen after a mission was not working

  • Fixed a bug where occasionally the game got stuck when a siren tries to mind control a vehicle

  • Fixed some collision detection bugs on some maps

  • Fixed a bug causing Sirens to appear in Nest missions

  • Fixed a bug on one of the story missions that was causing the objective to be destroyed

  • Fixed a bug where the Mind Control ability was not showing when the head of the Siren was targeted in Free Aim mode

  • Fixed a bug where sometimes leaving a haven defense on the first turn was causing the haven to be destroyed

  • Fixed an issue where enemy turn music keeps playing during the player's turn

  • Fixed a bug where failing to finish the mission in the Geoscape tutorial was causing the game to get stuck

  • Fixed a bug where recruiting a Mutog on Legendary difficulty caused it to have no 3D model

  • Fixed a bug where recruited vehicles on Legendary difficulty had no weapons

  • Fixed a bug with the Bombardier ability not providing the correct bonuses

  • Fixed an issue that was causing the Mutog to not be able to evacuate

  • Fixed an extremely rare bug causing all sites on the globe to be revealed

  • Fixed a bug that caused Bash ability to be available for the Technician Robotic Arms

  • Fixed a bug causing Boom Blast ability to not interact correctly with some other abilities

  • Fixed a bug causing some players to not be able to activate the Living Weapons DLC

  • Fixed sound issues with voices, dialogs, and effects

  • Fixed problems with some weapons not reloading fully and/or starting without a full magazine

  • Fixed a bug where loading an autosave before an ambush mission was not triggering the ambush again

  • Fixed an issue with the description of the Adrenaline Rush ability, not reflecting that it also reduces accuracy

  • Fixed some problems with missing text

  • Fixed small issues with missing UI sounds
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Tämäkin tulee Steamiin joulun alla:

 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Xbox Game Pass for PC:llä tätäkin peliä pääsee pelaamaan pikkurahalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 316
Viestejä
4 157 139
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom