VR-pelit

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
508
En tiedä poistettiinko tästä viestejä, muttei kukaan ole dissannut PSVR ainakaan pariin sivuun, ennemminkin päinvastoin. Jos taas halusit aloittaa jotain keskustelua, niin PSVR tukee kyllä 120hz, mutta se ei ole sama asia kuin fps :p
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
En tiedä poistettiinko tästä viestejä, muttei kukaan ole dissannut PSVR ainakaan pariin sivuun, ennemminkin päinvastoin. Jos taas halusit aloittaa jotain keskustelua, niin PSVR tukee kyllä 120hz, mutta se ei ole sama asia kuin fps :p
Pari peliä löytyy mitkä pyörii natiivisti 120fps, ei niitä paljoa ole johtuen PS4 Pron tehoista, mutta kun PS5 tulee markkinoille niin eiköhän tuokin asia muutu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Nämä lasit voisi olla varmaan myös ihan vertailukelpoiset

HP Reverb MR-lasien avulla löydät täysin uuden maailman. MR-Laseissa on molemmille silmille oma 2160 x 2160 LCD-paneeli täydellä värientoistolla ja 114 asteen kuvakulmalla. Kevyen rakenteen ansiosta et huomaa käyttäväsi laseja.
  • 669€
HP Reverb MR-lasit - VR-pelaaminen

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
151
Oculus app ilmoitti että siellä on jotain pelejä alennuksessa questille.
 
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
622
Oculus app ilmoitti että siellä on jotain pelejä alennuksessa questille.
9-22 prosentin alennukset jos ostaa ison bundlen jossa ainakin itselleni pelejä jotka ei kiinnosta. Muutama yksittäinen peli pienellä alennuksella, niin ja virtual desktop jota itse suosittelen.

Aika heikko ale :D
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
PSVR on hieno laite vaikka PCVR porukka haluaa dissata sitä.
Tuo on melkein ainut missä on 120fps natiivisti.


Mutta se kannattaa muistaa että ei porukka kaipaa niitä frameja jos niitä ei oikeasti tuoda.
PSVR:ssä on 120 Hz:n paneeli, mutta sen pelit pyörivät 60 fps, mikä tuplataan keinotekoisesti 120 fps:ään. Poikkeuksena muutamat yksinkertaista grafiikkaa sisältävät pelit, kuten Korix, pyörivät natiivisti 120 fps.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
PSVR:ssä on 120 Hz:n paneeli, mutta sen pelit pyörivät 60 fps, mikä tuplataan keinotekoisesti 120 fps:ään. Poikkeuksena muutamat yksinkertaista grafiikkaa sisältävät pelit, kuten Korix, pyörivät natiivisti 120 fps.
TrackMania Turbo on 120fps PS4 Pro:lla ja ei ole mitään yksinkertaista grafiikkaa, on siellä muitakin 120fps pelejä ja 90fps.
Se on kyllä totta että enemmistö on 60fps.

Täältä löytyy lista PSVR peleistä ja niiden resoluutiosta ja fps.
All games with PS4 Pro enhancements
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
186
Onko sama mistä tuon Virtual Desktopin ostaa? PC:n Oculus sovelluksessa hinta on halvempi kuin Oculus Questin sovelluksessa. *edit* Vaatii ymmärtääkseni sidequestin kautta asennuksen toimiakseen vr-peleissä langattomasti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
508
Onko sama mistä tuon Virtual Desktopin ostaa? PC:n Oculus sovelluksessa hinta on halvempi kuin Oculus Questin sovelluksessa. *edit* Vaatii ymmärtääkseni sidequestin kautta asennuksen toimiakseen vr-peleissä langattomasti.
Molemmilla oma versio eli osta Questille
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
451
Kukaan ei ollutkaan vielä kirjoittanut Psvr:n astrobotista mitään koko ketjun aikana, niin minä voin sitä kehua. Omalla kohdallani kyseessä on pleikkarin paras vr-peli ja yleisesti ottaen lasken sen mukaan klassikkotasohyppelyiden joukkoon.

Peli toimii todella mahtavasti pädillä ja kolmiulotteinen maailma tempaisee sisäänsä ihan uskomattomalla tavalla. Pienet yksityiskohdat lisäävät tätä immersiota ja nostavat hymyn huulille, kun pelin hahmot reagoivat sinun oikean maailman liikkeisiin. Peli ei ole erityisen vaikea, mutta kaikkien hahmojen pelastaminen ja salaisuuksien avaaminen lisää kestoa sekä haastetta. Kannattaa kokeilla demoa, jos sitä ei heti halua ostaa.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Kukaan ei ollutkaan vielä kirjoittanut Psvr:n astrobotista mitään koko ketjun aikana, niin minä voin sitä kehua. Omalla kohdallani kyseessä on pleikkarin paras vr-peli ja yleisesti ottaen lasken sen mukaan klassikkotasohyppelyiden joukkoon.

Peli toimii todella mahtavasti pädillä ja kolmiulotteinen maailma tempaisee sisäänsä ihan uskomattomalla tavalla. Pienet yksityiskohdat lisäävät tätä immersiota ja nostavat hymyn huulille, kun pelin hahmot reagoivat sinun oikean maailman liikkeisiin. Peli ei ole erityisen vaikea, mutta kaikkien hahmojen pelastaminen ja salaisuuksien avaaminen lisää kestoa sekä haastetta. Kannattaa kokeilla demoa, jos sitä ei heti halua ostaa.
Jostain syystä nämä padipelit on jäänyt kyllä täysin välistä VR:llä. Jotenkin ei vain näe sen tuomia etuja lopulta; kivampi vain flätin edessä lepposasti padilla pelailla (pääasiassa vaimon kanssa cooppeja ja puzzleja vuorotellen).

Tämä on sellainen mikä pitänyt kyllä hommata ja pelailla, pitäisi olla hienot tunnelmat kepeällä puzzlella:
Hellblade: Senua's Sacrifice VR Edition on Steam

Edit. Korjattu linkki, ei ollut VR versio. Hinta kuitenkin sama.
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
186
Olen täysin samaa mieltä Astrobotista. Aivan huikea peli ja todella hienon näköinen PSVR:llä, suosittelen lämpimästi!
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Jostain syystä nämä padipelit on jäänyt kyllä täysin välistä VR:llä. Jotenkin ei vain näe sen tuomia etuja lopulta; kivampi vain flätin edessä lepposasti padilla pelailla (pääasiassa vaimon kanssa cooppeja ja puzzleja vuorotellen).

Tämä on sellainen mikä pitänyt kyllä hommata ja pelailla, pitäisi olla hienot tunnelmat kepeällä puzzlella:
Hellblade: Senua's Sacrifice VR Edition on Steam

Edit. Korjattu linkki, ei ollut VR versio. Hinta kuitenkin sama.
Onneksi ehdit tuon Senuasin itsekin kaivaa esille. Sitten ihan ilmainen Aircar, jota pelasin padilla. Toimi varsin hyvin eikä peli menetä mitään padiohjauksen takia. Jos ette ole muuten Aircaria vielä kokeillut, niin ansaitsette raipan iskuja. On se niin hyvä.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Tän takia tuli hankittua koko CV1 käytettynä kun aikanaan entisellä omistajalla tätä kokeilin. Helvetin hikihän tuossa heiluessa tulee vaikka ikkunat pitäisi auki, ja toistaiseksi vasta kerran lentänyt kaljatölkki helvettiin pöydältä kun epähuomiossa liikkunut turhan lähelle. :D

Pitänee vaan PC sijoitella jotenkin fiksummin, kun tuntuu tuo johdot välillä olevan tiellä lyhyyden takia. Menee vielä omilla kuulokkeilla kun Oculuksen omat kuulokkeet paskana, vaikutti hintaan tuokin kun kaverilta halvalla sain.
Onko sulla jatkojohdot on Riftiin? Mulla on 2 metrin jatkot ja se auttaa jo kovasti. Ostin halpis Fuj:tech kaapelit Verkkokaupasta ja yllättäen ne toimivat hyvin.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Toimii ihan normaalisti jatkojohtojen kanssa? Olen siinä luulossa ollut että ei toimisi. :eek:
Jep :tup: Riftissä on kahden metrin jatkot ja toisessa sensorissa olikohan peräti viiden metrin USB 2 jatko.
Yli kahden metrin USB 3 johtoa en kokeilisi, se tarvitsee olla jo aktiivikaapeli.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Kiitokset vinkistä, eiköhän saada parempi pelialue piakkoin, viittitkö vielä linkata hyväksi toteamasi kaapelit? :tup:
No tuota, itse asiassa tuo mun sensorin kaapeli on aikalailla halvin mahdollinen USB 2 jatkokaapeli minkä löysin eBaystä :D Maksoi 2,19 puntaa.
Riftin jatkot ovat Verkkokauppa.comin Fuj:techit, eli
Fuj:tech 2.0 m USB 3.0 A - A jatkokaapeli 8,99
Fuj:tech HDMI-jatkokaapeli, 19-pin uros-naaras, 2m 9,99
Tuo Fuj:tech ei näytä olevan edes oikea merkki, taisivat tulla Deltacon pusseissa.
Pientä huojuntaa on Riftissä kun paikallaan seisoo, mutta en tiedä johtuuko se kaapeleista vai onko emossa huonot USB ohjaimet. Mitään pätkimistä tms ei ole ollut.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Olen täysin samaa mieltä Astrobotista. Aivan huikea peli ja todella hienon näköinen PSVR:llä, suosittelen lämpimästi!
Onhan se laadukas ja kovasti kehuttu peli, mutta minä en ole sen autuutta siltikään koskaan ymmärtänyt. Muksut sitä tykkäävät pelata ja heidän seurana olen sitä itsekin vähän naksutellut, mutta yksin en sitä jaksaisi pelata hetkeäkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
30
Jep :tup: Riftissä on kahden metrin jatkot ja toisessa sensorissa olikohan peräti viiden metrin USB 2 jatko.
Yli kahden metrin USB 3 johtoa en kokeilisi, se tarvitsee olla jo aktiivikaapeli.
Mulla on 3m USB 3 jatkot sensoreilla, tais olla delock kaapelit jimmssiltä, välillä pitää irrottaa ja laittaa takasin että tunnistuu USB 3, mutta muuten toimii hienosti.
 
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
622
Half life alyx varmistunut mutta saattaa olla myös Left 4 dead 3 vr peli!!!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
En tiedä kuka L4D pelien oikeudet nykyään omistaa, mutta aiemmat L4D pelit tehnyt Turtle Rock Games työstää L4D:n henkistä seuraajaa, Back 4 Bloodia.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Oletteko kokeilleet Skyrim PSVR versiota?

PC versioon saa modeja mutta niiden asentaminen ja säätäminen on aika työlästä kuulemma ja olisikohan PSVR versiossa vähemmän teknisiä ongelmia?

 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Eipä Skyrimin modien asennus niin kovin työlästä ole ellei käy huono säkä (kuten mulla) ja jotkut modit kaatavat pelin jossain myöhemmässä vaiheessa peliä. Riverwoodista jos pääsee eteenpäin, niin homma vaikuttaisi olevan kuosissa. Joka tapauksessa modien etsimiseen, lataamiseen ja asentamiseen saa käytettyä aikaa tunnista jokuseen tuntiin, jos oikein innostuu.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Kohta olis indexi noudettavissa. Suositelkaas nyt vr-pelejä, mitkä kannattaa ehdottomasti hankkia. :geek:
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Kohta olis indexi noudettavissa. Suositelkaas nyt vr-pelejä, mitkä kannattaa ehdottomasti hankkia. :geek:
Sairento VR, Skyrim VR (jos ei pelkää modien asentelua) ja Lone Echo (vaatii tosin ilmaisen Revive-ohjelman, sillä pelin voi ostaa vain Oculuksen kaupasta). Nuo kolme ovat parhaita VR-pelejä mitä olen pelannut.

Sairento oli ekalla kerralla sellainen mind blown -kokemus, jotta oksat pois. Kävin kokeilemassa sitä eilen pidemmän tauon jälkeen ja ai että se on huikea edelleen; slow motion juoksua seiniä pitkin samalla ampuen vihollisia revolvereilla naamaan, pahisten puolittamista miekalla kesken ilmalennon jne. Cyberpunk-ninjailua tulevaisuuden Tokiossa parhaimmillaan :love:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Kohta olis indexi noudettavissa. Suositelkaas nyt vr-pelejä, mitkä kannattaa ehdottomasti hankkia. :geek:
Riippuu ihan mistä tykkää. Imo VR on parhaimmillaan ajo- (Dirt Rally, iRacing, Assetto Corsa, yms) ja lentosimuissa. (esim DCS World, Elite Dangerous).
Sitten on erikseen nuo room scale-pelit josta en itse ole jaksanu innostua tippaakaan.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Riippuu ihan mistä tykkää. Imo VR on parhaimmillaan ajo- (Dirt Rally, iRacing, Assetto Corsa, yms) ja lentosimuissa. (esim DCS World, Elite Dangerous).
Sitten on erikseen nuo room scale-pelit josta en itse ole jaksanu innostua tippaakaan.
Joo ihan HC simuilu ei kiinnosta, mutta ajopelit kyllä noin muutrn. Dirt Rally löytyy kirjastosta. Pitääkin se ainakin asennella. Onkos Priject Cars 2:ssa vr tukea?
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Sairento VR, Skyrim VR (jos ei pelkää modien asentelua) ja Lone Echo (vaatii tosin ilmaisen Revive-ohjelman, sillä pelin voi ostaa vain Oculuksen kaupasta). Nuo kolme ovat parhaita VR-pelejä mitä olen pelannut.

Sairento oli ekalla kerralla sellainen mind blown -kokemus, jotta oksat pois. Kävin kokeilemassa sitä eilen pidemmän tauon jälkeen ja ai että se on huikea edelleen; slow motion juoksua seiniä pitkin samalla ampuen vihollisia revolvereilla naamaan, pahisten puolittamista miekalla kesken ilmalennon jne. Cyberpunk-ninjailua tulevaisuuden Tokiossa parhaimmillaan :love:

Skyrim löytyy kirjastosta. Pitää varmaan toi Sairento ainakin hommailla kanssa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Riippuu ihan mistä tykkää. Imo VR on parhaimmillaan ajo- (Dirt Rally, iRacing, Assetto Corsa, yms) ja lentosimuissa. (esim DCS World, Elite Dangerous).
Sitten on erikseen nuo room scale-pelit josta en itse ole jaksanu innostua tippaakaan.
Mitenkäs tuo Elite Dangerous VR, joystick ja VR-lasit toimivat hyvin yhteen? Vai millä kokoonpanolla pelailet?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
295
Joo ihan HC simuilu ei kiinnosta, mutta ajopelit kyllä noin muutrn. Dirt Rally löytyy kirjastosta. Pitääkin se ainakin asennella. Onkos Priject Cars 2:ssa vr tukea?
PC2 löytyy VR tuki ja on muuten hyvin tehty tuki menuja myöten, sitä on itsellä tullu eniten tahkottua VR hommissa (nykyään Dirt Rally 2). Itse tykkään kovasti Arizona Sunshinesta, lähinnä kun se headshottien saaminen on aina yhtä tyydyttävää ja kaippa siitä pikkaisen kauhukiksejäkin saa (kaivoskenttä on ehdoton inhokki)...
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Nyt on Boneworks julkaistu Steamiin, 25€. :hungry:

Boneworks

En vielä ole ehtinyt testaamaan, mutta vaikuttaa kyllä hyvältä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
49
Mitä olen seuraillut niin 6h on ihan hyvin tuohon hintaan... oculus quest tilattu tänään, toiv. Kerkee jouluksi. :)
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Urgh.. jätetään väliin. Vitosen voin maksaa noin lyhyestä kestosta. :shifty:
Mitä ymmärtänyt, niin enemmän tämä on sellaiseen omaan kikkailuun kuin itse tarina. Sinänsä hyvä, että on edes tarina ettei vain "techdemo".
Action trailer:
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Uploadvr:n arvostelun mukaan Boneworksissa kannattaa eläytyä pelin fyysisyyteen; eli jos vaikka aiot nasauttaa vihollista päähän lekalla, niin et huido sillä niin kuin kevyellä karttakepillä, vaan "kuvittelet" lekalle sen massan, mikä sillä oikeassa elämässä - ja pelissäkin - on. Ostin pelin eilen ja tänään illalla otan ensituntumat Indexillä :geek:
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
100
Onko kukaan keksinyt jotain kotikonstia, millä saisi rillit sopimaan paremmin Oculuksen (CV1) sisään? Jotain koroketta tms?

kypärässä rillit päässä on yhtä helvettiä.
Kakkulat silmämunissa kiinni ja pokien reunat uppoaa poskiläskeihin ja otsaan :bored:

Ei jaksas joka kerta piilareita vaihtaa hetken testailun takia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 440
Viestejä
4 161 809
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom