Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Ai kahdessa vuodessa viidet treffit? Tuo ei ole enää mallia tiukat kriteerit, vaan enemmän saivartelua ja absoluuttisen täydellisyyden tavoittelua, kun haetaan jotain utopistista päiväunta.
Ei, vaan yleinen osumatarkkuus 1/5 siihen että löytyy helmi - ilman että siihen tarvii edes paria vuotta tuhlata kaiken maailman kuvamanipuloijien kanssa kahvittelemassa. :)

Eli suomeksi viidet treffit joista yksi osuu huolella ja kaikki ylipäätään kriteereiden puitteissa.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
Ei, vaan yleinen osumatarkkuus 1/5 siihen että löytyy helmi - ilman että siihen tarvii edes paria vuotta tuhlata kaiken maailman kuvamanipuloijien kanssa kahvittelemassa. :)

Eli suomeksi viidet treffit joista yksi osuu huolella ja kaikki ylipäätään kriteereiden puitteissa.
Tuo on kaikkea muuta kuin realismia. Tuollaisella osumatarkkuudella kannattaa todellakin laittaa lotto vetämään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
Tuo on kaikkea muuta kuin realismia. Tuollaisella osumatarkkuudella kannattaa todellakin laittaa lotto vetämään.
Tämä. Itsellä osumatarkkuus on 1:20 - 1:25 välillä ja mitä nyt kavereiden kanssa aiheesta ollaan keskusteltu, niin tuokin on jo hyvin. Kertaakaan en ole awkwardeilla tai muutenkaan epäonnistuneilla tinder-treffeillä ole käynyt. Alkupuitteet ovat joka kerta olleet siis kunnossa, mutta aika harvan kanssa sitä oikeasti natsaa kasvotustenkin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itelläni taisi olla tavatuista 1/3 "jatkoille" ja ehkä 1/4 jonkinlaiseen suhteeseen, viimeinen pitkään ja yhä jatkuvaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Itelläni taisi olla tavatuista 1/3 "jatkoille" ja ehkä 1/4 jonkinlaiseen suhteeseen, viimeinen pitkään ja yhä jatkuvaan.
Tackar! Ajattelinkin jo että eikö oikeasti muilla mene about samankaltaisella jakaumalla kuin itselläni nuo hommat. En nimittäin yksinkertaisesti jaksaisi juosta treffeillä jos osumaprosentti olisi edes tuo aiemmin mainittu 1/25. Tai vaikka jaksaisinkin niin oikeasti aikataululliset ongelmat tulisi jo vastaan kun muutakin pitäisi tehdä kuin "kahvitella" vapaa-aikana.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tackar! Ajattelinkin jo että eikö oikeasti muilla mene about samankaltaisella jakaumalla kuin itselläni nuo hommat. En nimittäin yksinkertaisesti jaksaisi juosta treffeillä jos osumaprosentti olisi edes tuo aiemmin mainittu 1/25. Tai vaikka jaksaisinkin niin oikeasti aikataululliset ongelmat tulisi jo vastaan kun muutakin pitäisi tehdä kuin "kahvitella" vapaa-aikana.
Olen aika ekstrovertti ja tykkään tavata uusia ihmisiä mutta onhan se totta, että turhat treffit turhauttaa ja vie aikaa ja voimia. Yksi syy matalaan treffihutien määrään oli varmaan, etten tehnyt itse ensimmäisen tapaamani jälkeen yhtään aloitetta siellä deittisivuston puolella. Treffeille kyllä saatoin pyytää mutta kaikki olivat jo lähtökohtaisesti aktiivisia löytämään jonkun. Kävin myös sen verran keskustelua ennakkoon, että kaikki heti lapsia haluavat, työttömät, epämääräisen oloiset muuten jne. karsiutui jo etukäteen.

Mitään kovin ikäviä naamaylläreitä ei ollut. Auttaa kun tietää, että profiilikuva on yleensä paras naama, jonka pystyy esittämään ja että naiset on selkeästi miehiä paremmin myös kartalla siitä, mikä kuva itsestä on hyvä ja mikä ei.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Ehkä pitäisi tuota maksullista Tinderiä vielä kokeilla, tai joitain maksullisia deittisaitteja.

Nyt olen ollut vielä sen verran nuuka että vain ilmaisia jaksanut jauhaa, todella huonolla menestyksellä.

Yhteydenottoja on tullut vain satakiloisilta siiderivalailta joilla jokaisessa sumeassa selfie-kuvassa joko tupakki tai viinapullo kädessä jossain hämärässä kapakassa tai yökerhossa. Ei kiitos.

Muutamilla treffeillä käynyt ja ei ole kyllä mitään kipinää löytynyt. Yksi ihan järkevän oloinen ja kokoinen nainen löytyi kerran, mutta hän ihan rehellisesti kertoi ettei voi saada ikinä lapsia.

Happy Pancakesin jne. etu on että voi filtteröidä sieltä pahimmat rumilukset pois hauista, mutta näissä on hyvin vähän tarjontaa esim Tinderiin verrattuna, ja aivan 100% varmuudella ne muutama järkevänoloinen Pancake nainen ei minulle vastaa mitään takaisin. Tinderi ei valitettavasti edes ehdota minulla normaalin näköisiä naisia, vai noita rajusti ylipainoisia ryyppääviä baaribimuja.

Pariutuminen on sitten aivan helvetin vaikeaa. Onneksi olen mies niin ainakin periaatteessa lisääntyminen on mahdollista vielä pitkään, mutta vaikka spermaa riittäisikin, niin mitä enemmän tästä vanhenee niin sitä pienempi on todennäköisyys löytää jokin lisääntymisikäinen nainen rinnalle.

Ja te komistukset, pliis, älkää tulko ilkkumaan kuinka löydätte baareista ja tindereistä naisia vaikka joka illalle. Se menee oikeasti tuollainen tunteisiin. En ole itse läskäri. Yritän pitää kropan kiinteenä urheilemalla, mutta naamavärkki ei jotenkaan ole naisten mieleen.
Kropasta harvemmin niinkään väliä, mutta jos naamavärkki ei ole naisten mieleen niin kannattaa ottaa selvää mistä naiset tykkää yleisesti. Toki eri naiset tykkää eri asioista, mutta yleismallisesti. Esim. en tiedä sinun tapauksessa, mutta naiset on tarkkoja onko millaiset silmälasit/tukka/parta/iho jne. Että yleisesti siisti habitus auttaa pitkälle kun lähdetään tekemään treffi profiili kuvaa.

Itse treffit on sitten toinen asia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 349
Ei taida olla sinulla kovinkaan paljon kokemusta deittailusta? Se nyt vaan on niin, että toisen kanssa voi viestitellä ummet ja lammet, mutta todellisuus valkenee vasta tavatessa. Jos nyt vaikka lopettaisit kummastelusi ja uskoisit, kun sanon, että olen tiukoilla kriteereillä valinnut, kenet tapaan ja kenet en. Ihme vänkkääjä.
Ei kyllä kovinkaan tiukat kriteerit ole jos 200 treffeillä käy ilman tulosta.

Tuo on kaikkea muuta kuin realismia. Tuollaisella osumatarkkuudella kannattaa todellakin laittaa lotto vetämään.
Täysin mahdollista tuo 1/5.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mites muuten jos on naisesta kiinnostunut (joko peti -tai perisuhdeseurana), niin alkuun viestittelyvaiheessa:

1. Ulkonäön kehuminen, jos nainen laittaa vaikka kuvia itsestään? Itse olen saattanut vaa kommentoida "hyvältä näyttää", tms, mutta en sen enempää oikeastaan. Mun mielestä pitäisi vasta kehua livenä, silloinkin maltillisesti ja tottakai huomioiden.
2. Viestittely. Niin kauan kun se on vuorovaikutteista niin ok. Yksipuolisuus kertoo jo ettei toinen ole kiinnostunut. Ja itse ainakin pidän välillä vähän taukoa viestien laittelusta. Eli jos tulee viestiä, niin ei ole heti siinä luuri kourassa vastaamassa takaisin. Eli on se oma elämä kuitenkin.
3. Itsevarmoja viestejä. Tavallaan jokaisella ihmisellä on oma tyyli viestitellä, joten tähän en osaa sen paremmin puuttua.
4. ... Keksikää jotain :D

Livenä sitten ei oikein oo mitään muuta kuin on laittautunut ja itsevarma omana itsenään, joko natsaa tai ei.

Itseasiassa olen täysin uusi nettideittailussa, jos ei lasketa vuoden 2013 suomi24 profiilia, joka ehti olemaan vajaan kuukauden.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Olen aika ekstrovertti ja tykkään tavata uusia ihmisiä...
Mä olen aina miettinyt, että kuinka paljon meikäläisessä on introverttiä ja ekstroverttiä.

Minussa on introverttiä: Viihdyn itsekseni. Analysoin asioita aika helposti. Olen myös aika varautunut ja hiljainen. Teen harkittuja päätöksiä.

Minussa on ekstroverttiä: Tykkään tavata uusia ihmisiä ja tarvitsen myös sosialisoitumista. Ystävyys -ja kaverisuhteet ovat minulle tärkeitä. Vaikka olen hiljainen niin tarpeen tullen hyvinkin sosiaalinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Eikö ne nimenomaan ole sitä, kun ei ole pähkinöinä joka viidennestä deitistä?
Se että ravaa neljä vuotta huteja ei todellakaan ole osoitus tiukoista kriteereistä - päinvastoin.

Se että olisit skipannut vaikka puolet noista deiteistä olisi osoittanut edes pientä karsintaa jo alkuvaiheessa. Tinderin kutta olen jutellut todella monen mimmin kanssa ja nähnyt vajaa 10, se on karsintaa.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
Se että ravaa neljä vuotta huteja ei todellakaan ole osoitus tiukoista kriteereistä - päinvastoin.

Se että olisit skipannut vaikka puolet noista deiteistä olisi osoittanut edes pientä karsintaa jo alkuvaiheessa. Tinderin kutta olen jutellut todella monen mimmin kanssa ja nähnyt vajaa 10, se on karsintaa.
Minä en usko, että kemioita selvitetään kirjoittamalla, vaan oikeasti tapaamalla reaalimaailmassa. Onko sitä niin vaikea käsittää? Suurinpiirtein viidesosan kanssa osumista olen käynyt nopeilla kahveilla, lounaalla ja vastaavaa. Lyhyelläkin matikalla tuosta on karsittu aika lailla reilusti kandidaatteja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Minä en usko, että kemioita selvitetään kirjoittamalla, vaan oikeasti tapaamalla reaalimaailmassa. Onko sitä niin vaikea käsittää? Suurinpiirtein viidesosan kanssa osumista olen käynyt nopeilla kahveilla, lounaalla ja vastaavaa. Lyhyelläkin matikalla tuosta on karsittu aika lailla reilusti kandidaatteja.
Edelleen, karsiminen on jäänyt todella vähälle - sitä vaan nyt ei mikään muuta. :) Mutta jos sulla on aikaa, kiinnostusta ja viitseliäisyyttä ravata toteamassa että "ei se sittenkään ollut tuo" niin aivan kaikin mokomin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 349
Eikö ne nimenomaan ole sitä, kun ei ole pähkinöinä joka viidennestä deitistä?
No ei ole jos 200 kertaa pitää treffata että jotain löytää.

Minä en usko, että kemioita selvitetään kirjoittamalla, vaan oikeasti tapaamalla reaalimaailmassa. Onko sitä niin vaikea käsittää? Suurinpiirtein viidesosan kanssa osumista olen käynyt nopeilla kahveilla, lounaalla ja vastaavaa. Lyhyelläkin matikalla tuosta on karsittu aika lailla reilusti kandidaatteja.
Ainakaan itsellä suurin osa ei kirjoittamisen perusteella herättänyt halua tavata.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ai kahdessa vuodessa viidet treffit? Tuo ei ole enää mallia tiukat kriteerit, vaan enemmän saivartelua ja absoluuttisen täydellisyyden tavoittelua, kun haetaan jotain utopistista päiväunta.
Viidet treffit kahdessa vuodessa on silti enemmän kun minulla, laskeskelin että neljillä on tullut käytyä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Ei tuo Tinderin data voi pitää paikkansa, esim. muka pelkästään yhtenä päivänä olisin vedelly vasempaan n.1200 ja oikealle vaan 8 :lol:. Varmaan ollut tylsä päivä (osahan noista on luultavasti tullut moneen kertaa). Muuten suhde taitaa olla (nopeasti vilkastuna) isompi kuin 10/1. No, eipä noita mätsejäkään olee montaa tullut.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 159
Aina yhtä ihmeellistä, kun tulet todella hyvin juttuun ja löytyy yhteisiä harrasteita, joista puhutaan ja buum, vastapeluria ei yhtäkkiä enää löydykään. Weird shit. Naiset venuksesta ja miehet marsista. Ai niin tulee tinderiin ilmoitus viestistä, mitä ei tietenkään näe, koska vastapuoli on sut poistanut.
Aika sama. Onhan noita. Omituista silti.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 159
On se helppoa jos on hyvännäköinen käydä 200 tapaamisella.
Riippuu niiiiiin paljon missä asut. Itsekin olis tavoiteltavaa tavaraa jossain tampereella, hesasta puhumattakaan. Jossain helvetin hämeenperässä tulee pari-kolme mätsiä viikkoon. Sillä mennään. Kaikki jotka mun tapaa pitää ihan helvetin hyvänä tyyppinä, mutta tää perämettä karkottaa selkeesti.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
No ei ole jos 200 kertaa pitää treffata että jotain löytää.
Ei pelkästään jotain, vaan sen parisuhteen, jolla on merkitystä. Jos olisin hakenut vain jotain, olisin selvinnyt paljon helpommalla. Tulihan sitä toki jotain tehtyä aika monenkin kanssa. Mutta lopetan omalta osaltani aiheen tähän. Ei jaksa vänkätä parin ninimerkin kanssa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
En ole vielä Tinderiä ladannut, mutta voiko tuossa laajentaa aluetta missä sitä käyttää? Ei mua haittaa lähteä Kanta-Hämeestä vaikka Stadiin treffeille. Mun exä kokeili Tinderiä tuossa ensimmäistä kertaa ja omin sanoin oli pari päivää puhelimessa kunnes poisti (en tiedä onko asenanut nyt uudelleen). Kuulemma alkoi hyvin paljon ahdistamaan se meininki siellä ja olo oli kun halvalla lehmällä. Miehet siis tosiaan ovat epätoivoisia, laittavat huonoja aloitusviestejä ja ehdottavat suoraan seksiä.. Mennyt järki tuosta touhusta.

Niin ei se ole ihme jos hyvät miehet ei saa niitä mätsejä, sinne tulvaan vaan eksyy.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En ole vielä Tinderiä ladannut, mutta voiko tuossa laajentaa aluetta missä sitä käyttää? Ei mua haittaa lähteä Kanta-Hämeestä vaikka Stadiin treffeille. Mun exä kokeili Tinderiä tuossa ensimmäistä kertaa ja omin sanoin oli pari päivää puhelimessa kunnes poisti (en tiedä onko asenanut nyt uudelleen). Kuulemma alkoi hyvin paljon ahdistamaan se meininki siellä ja olo oli kun halvalla lehmällä. Miehet siis tosiaan ovat epätoivoisia, laittavat huonoja aloitusviestejä ja ehdottavat suoraan seksiä.. Mennyt järki tuosta touhusta.

Niin ei se ole ihme jos hyvät miehet ei saa niitä mätsejä, sinne tulvaan vaan eksyy.
Laajentamisesta en tiedä mutta kuulemma ainakin Androidin GPS:n voi huijata toiselle alueelle. Olisin aika avoin aiheesta sitten profiilissa kuitenkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
En ole vielä Tinderiä ladannut, mutta voiko tuossa laajentaa aluetta missä sitä käyttää? Ei mua haittaa lähteä Kanta-Hämeestä vaikka Stadiin treffeille. Mun exä kokeili Tinderiä tuossa ensimmäistä kertaa ja omin sanoin oli pari päivää puhelimessa kunnes poisti (en tiedä onko asenanut nyt uudelleen). Kuulemma alkoi hyvin paljon ahdistamaan se meininki siellä ja olo oli kun halvalla lehmällä. Miehet siis tosiaan ovat epätoivoisia, laittavat huonoja aloitusviestejä ja ehdottavat suoraan seksiä.. Mennyt järki tuosta touhusta.

Niin ei se ole ihme jos hyvät miehet ei saa niitä mätsejä, sinne tulvaan vaan eksyy.
Goldilla voi valita paikan missä swaippailee.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Laajentamisesta en tiedä mutta kuulemma ainakin Androidin GPS:n voi huijata toiselle alueelle. Olisin aika avoin aiheesta sitten profiilissa kuitenkin.
Toi sijainnin feikkaaminen ei käsittääkseni toimi enää Tinderin kanssa niin hyvin kuin joskus aiemmin. Maksullisella Plus-jäsenyydellä toki onnistuu sijainnin vaihtaminen.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Pitihän sitten tuo laskea, olen tykännyt vain 3,8% ehdokkaista. Siinä sitä kranttuilua :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
167
Goldilla voi valita paikan missä swaippailee.
Plus riittää, ei tarvitse Goldia. Tietty tässä on se huono puoli, että oma etäisyys näkyy muille todellisena, eli vaikka toinen olisikin kiinnostunut profiilista, niin etäisyys luokkaa 500 km voi saada vetämään vasemmalle kuitenkin.

Niin ja siis hakuetäisyyden voi säätää 0-160 km ihan perusversiolla.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Tapasin kuvissa hyvältä näyttävän nuoren naisen, joka oli livenä vieläkin nätimpi ja meinasi jo oma itsevarmuus järkkyä. Kerrankin noin päin, kun usein saanut pettyä :D

Eipä siinä, todella mukava, fiksu ja jotenkin herttaisen ja kiltin oloinen ja paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Opiskeleekin vielä arvostettua ja hyvää alaa. Pyysi saattamaan kotiin ja sovittiin, että nähdään uudestaan ja kertoi vielä jännittäneensä hieman, eli tuskin mikään sarjadeittailija. Jospa tästä nyt tulisi jotain, kun oma naismaku on hieman nirso ja tämmöisiä helmiä tulee Tinderissä todella harvoin vastaan :think:
Mitähän helvettiä.

Tämän kanssa meni tosiaan todella hyvin tähän saakka ja oikeasti oli fiilikset, että nyt löytyi upea helmi Tinderistä. Julkaisin kuvan yliopiston rikollisteemaisilta sitseiltä, joissa porukalla oli leikkiaseita ja osa veti leikkirahalla tomusokeria nenään pöydästä ja kuvatekstissä vielä mainitsin, että kyseessä on sokeria. Nainen veti hirveät kilarit ja tuli pitkät vihaiset viestit, joissa kyseli, miten kehtaan julkaista noin mauttomia ja järkyttäviä kuvia ja miten pahasti harkintakyky voi pettää.

Yritin selitellä, että kyseessä oli tapahtuman teema ja kaikki oli lavastettua, mutta ei ilmeisesti auttanut, kun toinen esti ja poisti ihan kaikkialta. Enkä todellakaan ollut ainoa, joka tuolta julkaisi kuvia, kun oli oikein kuvaaja hankittu tuonne. Edelleen mietin, miten toinen voi suuttua noin helposti ja nopeasti. Nainenkin on opiskelija ja käy bileissä, joten sitsikulttuurin luulisi olevan tuttua ja huumorintajuakin tuntui löytyvän tähän saakka. Vähän paska fiilis etenkin, kun tuli näin äkkiä tämä :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Mitähän helvettiä.

Tämän kanssa meni tosiaan todella hyvin tähän saakka ja oikeasti oli fiilikset, että nyt löytyi upea helmi Tinderistä. Julkaisin kuvan yliopiston rikollisteemaisilta sitseiltä, joissa porukalla oli leikkiaseita ja osa veti leikkirahalla tomusokeria nenään pöydästä ja kuvatekstissä vielä mainitsin, että kyseessä on sokeria. Nainen veti hirveät kilarit ja tuli pitkät vihaiset viestit, joissa kyseli, miten kehtaan julkaista noin mauttomia ja järkyttäviä kuvia ja miten pahasti harkintakyky voi pettää.

Yritin selitellä, että kyseessä oli tapahtuman teema ja kaikki oli lavastettua, mutta ei ilmeisesti auttanut, kun toinen esti ja poisti ihan kaikkialta. Enkä todellakaan ollut ainoa, joka tuolta julkaisi kuvia, kun oli oikein kuvaaja hankittu tuonne. Edelleen mietin, miten toinen voi suuttua noin helposti ja nopeasti. Nainenkin on opiskelija ja käy bileissä, joten sitsikulttuurin luulisi olevan tuttua ja huumorintajuakin tuntui löytyvän tähän saakka. Vähän paska fiilis etenkin, kun tuli näin äkkiä tämä :confused:
Voi ehkä vituttaa missattu pilpero, mutta isossa kuvassa väistit aika ison miinan ja ihmisraunion niin onnittelut siitä :tup:
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Voi ehkä vituttaa missattu pilpero, mutta isossa kuvassa väistit aika ison miinan ja ihmisraunion niin onnittelut siitä :tup:
Jep, tuota luodin väistämistä mietin itsekin. Myöhemmässä vaiheessa olisi ikävää huomata, että toinen on äkkipikainen ja hermostuu pienestä. Harmi kyllä, kun tuollaisia parisuhdemielessä oikeasti kiinnostavia naisia on vaikea löytää etenkin Tinderistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Jep, tuota luodin väistämistä mietin itsekin. Myöhemmässä vaiheessa olisi ikävää huomata, että toinen on äkkipikainen ja hermostuu pienestä. Harmi kyllä, kun tuollaisia parisuhdemielessä oikeasti kiinnostavia naisia on vaikea löytää etenkin Tinderistä.
No joo, Tinder taitaa olla hyvin riippuvainen ihmistyypistä että miten hyvin se toimii. Jos on sellainen fiilis että ei sovi omalla kohdalla niin vaihtoehtoisia tapoja ja vaihtoehtoisia sivustoja on. Niissä on vähemmän massaa, mutta niissä se "oma perstuntuma" pystyy seulomaan porukkaa paremmin kuin Tinderissä, jossa voi tosiaan kuvitella löytäneensä helmen joka sitten olikin joku ihan evvk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
On tää kans. Tuli viikonlopun pituiset ensitreffit, mutta nyt pohdin pääni puhki miten tästä peruutetaan kunnialla pois ennenkuin ehtii tekemään pahempaa damagea. Ihan jees oli ei siinä mitään, mutta damagecontrol lähti päässä pyörimään su ilalla kotosalla. Toinen lähti aivan liian kympillä hommaan mukaan ja hitto vie tuo pelästyttää kun itse ei ole vielä ihan samalla tasolla. Aamuyöstä laitoin viestiä, että ei taida omalta kohdalta tulla mitään. En halua antaa toiselle yhtään enempää toiveita ja kun molemmilla lapsia niin siinä on äkkiä sellanen sotku kasassa että vaikuttaa useampaan. Samantien profiili pois ja jatketaan yksin chillailua tyytyväisenä.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
On tää kans. Tuli viikonlopun pituiset ensitreffit, mutta nyt pohdin pääni puhki miten tästä peruutetaan kunnialla pois ennenkuin ehtii tekemään pahempaa damagea. Ihan jees oli ei siinä mitään, mutta damagecontrol lähti päässä pyörimään su ilalla kotosalla. Toinen lähti aivan liian kympillä hommaan mukaan ja hitto vie tuo pelästyttää kun itse ei ole vielä ihan samalla tasolla. Aamuyöstä laitoin viestiä, että ei taida omalta kohdalta tulla mitään. En halua antaa toiselle yhtään enempää toiveita ja kun molemmilla lapsia niin siinä on äkkiä sellanen sotku kasassa että vaikuttaa useampaan. Samantien profiili pois ja jatketaan yksin chillailua tyytyväisenä.
Taidat tarvita vielä aikaa itelles, ennen kun olet valmis. Tuo panikointi vähän viittaa siihen suuntaan, jos muuten oli mukavaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
No ei nyt sentään taistelunorsuihin tule sorruttua (paino ja varsinkin ylipaino on omalla kohdalla ehdottomia no go juttuja). Ihan mukava ihminen ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita oli, mutta kyllä siinä vklp aikana ehti yhtä ja toista selvitä. Eli ts. ei ollut tarpeeksi nörtti XD. Se mitä juteltiin aiemmin niistä tiimoista kävikin ilmi, että tieto oli tullut lapsien kautta. Eikä tosiaan kolahtanut, joten ei viitsi ottaa riskiä ja mennä pidemmälle kun peruutus on huomattavasti vaikeampaa.

e: Erikoista tuossa nyt vaan on lähinnä se kun eipä sitä itseään oikein tälläisiin tilanteisiin ole kuvitellut. Ns. aatellut, että akkojen hommaa yrittää sanoa kiitos, mutta ei kiitos. Aika vaikeeta se on vaan kun en mä pysty ainakaan ihan kaikkea latomaan päin naamaa miksi ei. Sitten taas ei voi antaa oikein ymmärtää, että jotain toivoa olisi. Jännästi tulee mieleen kun näistä tilanteista lukee niin moni vetää alueelle missä katkaisee kylmästi yhteydenpidon. Onhan se helppoa, mutta imho kertoo persoonasta aika paljon (negatiivisesti).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
8 918
No ei nyt sentään taistelunorsuihin tule sorruttua (paino ja varsinkin ylipaino on omalla kohdalla ehdottomia no go juttuja). Ihan mukava ihminen ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita oli, mutta kyllä siinä vklp aikana ehti yhtä ja toista selvitä. Eli ts. ei ollut tarpeeksi nörtti XD. Se mitä juteltiin aiemmin niistä tiimoista kävikin ilmi, että tieto oli tullut lapsien kautta. Eikä tosiaan kolahtanut, joten ei viitsi ottaa riskiä ja mennä pidemmälle kun peruutus on huomattavasti vaikeampaa.

e: Erikoista tuossa nyt vaan on lähinnä se kun eipä sitä itseään oikein tälläisiin tilanteisiin ole kuvitellut. Ns. aatellut, että akkojen hommaa yrittää sanoa kiitos, mutta ei kiitos. Aika vaikeeta se on vaan kun en mä pysty ainakaan ihan kaikkea latomaan päin naamaa miksi ei. Sitten taas ei voi antaa oikein ymmärtää, että jotain toivoa olisi. Jännästi tulee mieleen kun näistä tilanteista lukee niin moni vetää alueelle missä katkaisee kylmästi yhteydenpidon. Onhan se helppoa, mutta imho kertoo persoonasta aika paljon (negatiivisesti).
Eipä tuossa muuta tarvitse sanoa kuin mitä tuossa meille kerroit. Ei vaan kemiat osuneet yhteen ja lasten takia olet varovainen. Silti sieltä voi tulla tunteellinen purkaus jos toinen pahasti ihastunut, mutta sille ei voi mitään. Jos siihen menee niin sitten voi katkaista yhteydenpidon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Eipä tuossa muuta tarvitse sanoa kuin mitä tuossa meille kerroit. Ei vaan kemiat osuneet yhteen ja lasten takia olet varovainen. Silti sieltä voi tulla tunteellinen purkaus jos toinen pahasti ihastunut, mutta sille ei voi mitään. Jos siihen menee niin sitten voi katkaista yhteydenpidon.
Joo kyllähän mä heti silloin yöllä pistin viestiä kun tajusin, että toinen on huomattavasti enempi mukana ja ehti kelaamaan asioita itsekseen läpi. Seuraavan päivän aikana ehti tulla kolme aika pitkää sähköpostia mihin vastasin eilen illalla. Tuli sieltä aika pian joku vastaus mitä en ole viitsinyt vielä lukea :|. Eiköhän tämä ole tässä taputeltu aika hyvin jo. Onpahan taas yhtä kokemusta rikkaampi... En kyllä uskalla profiilia väsätä hyvään hetkeen tuonne uudestaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
e: Erikoista tuossa nyt vaan on lähinnä se kun eipä sitä itseään oikein tälläisiin tilanteisiin ole kuvitellut. Ns. aatellut, että akkojen hommaa yrittää sanoa kiitos, mutta ei kiitos. Aika vaikeeta se on vaan kun en mä pysty ainakaan ihan kaikkea latomaan päin naamaa miksi ei. Sitten taas ei voi antaa oikein ymmärtää, että jotain toivoa olisi. Jännästi tulee mieleen kun näistä tilanteista lukee niin moni vetää alueelle missä katkaisee kylmästi yhteydenpidon. Onhan se helppoa, mutta imho kertoo persoonasta aika paljon (negatiivisesti).
Se on kyllä yllättävän ikävä tilanne. Itse ajattelin suoraselkäisesti, että meikähän ei ghostaa kunnes yksi treffattu räjähti näppäimistön kautta silmille kohteliaan ei kiitos jälkeen tyyliin eritteli kaikki sanomiseni treffien aikana ja miksi en olisi sen vuoksi kelvannutkaan diiba daaba. Meinasin sen jälkeen, että voisihan sitä ghostatakin mutta ei tullut onneksi enää eteen toista tilannetta, jossa olisi pitänyt yksipuolisesti pistää stoppi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 669
Lankaa läpilukematta ainakin yhtenä vinkkinä voin antaa että uuden profiilin luotua ei kannata tehdä yhtään mitään. Tinder ja muut lihatiskipalvelut antavat yleensä siimaa näkyvyydellä ja sitä kautta mätseillä jos olet "hylkäämässä" tiliäsi ja annat sen istua ainakin 4-7 päivää.
Oman havainnon mukaan näin todellakin on. Itse tuossa asentelin Tinderin pitkästä aikaa, mutta olen käyttänyt sitä melko laiskasti. Siltä vaikuttaa että laiskalla käytöllä Tinder lykkää näytettäväksi profiileja, jotka on itsestä tykänneet ja jos tuollaisen profiilin pyyhkii vasemmalle, niin hetken päästä sama profiili tulee pakassa uudestaan. Itselle pyöräytti puolen tunnin sisään (kahdella käyttökerralla, molemmilla kerroilla katselin läpi ehkä ~20 profiilia ja pyyhkäisin suurimman osan vasemmalle). Puolen tunnin päästä tuli pakasta uudestaan monta emäntää, jotka muistin hetki sitten pyyhkineeni vasemmalle. Yhden noista pyyhkäisin nyt oikealle ja match. Ja tuon lisäksi näköjään pakan päällä oli joku muukin, joka olisi matchannut, kun Tinder ilmoitti saman tien että "oops, you missed a match".

EDIT: Toinen match heti perään ja samalla periaatteella, eli henkilö jonka pyyhkäisin vasemmalle aiemmalla tinderöintikerralla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Itse olen periaatteessa varattu, mutta huvikseni vähän olen pelaillut Tinderiä ja täytyy sanoa, että ei enää tule juuri mätsin mätsiä, vaikka vanhoina hyvinä aikoina niitä tuli ovista ja ikkunoista.

Sanoisin, että mulla oli jossain vaiheessa tosi laadukkaat kuvat suhteessa tyypilliseen mieheen, ja nyt ne tyypilliset miehet ovat tainneet vähän parantaa peliään sen koommin, plus sitten naiset ovat astetta turhautuneempia koko sovellukseen.

Kaiken lisäksi takavuosina pääsin jossain vaiheessa joillekin julkkiksille tarkoitettuun erikoismoodiin, koska ilmeisesti joku Tinderin työntekijä on sekoittanut mun kuvani erääseen julkkikseen! En silloin edes tajunnut, että mistä tuossa moodissa on oikein kysymys, kuulin asiasta vasta jälkeenpäin kun olin siirtynyt jo takaisin perinteiseen näkymään...

Mutta siis Tinderissä on ainakin ennen ollut silmäätekeville oma tila, jossa voivat kai pariutua keskenään tai jotain.

Aikansa kutakin, ja vanhat ajat tuskin koskaan enää palaa. Tinder-buumi oli ja meni.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Parhaat tsäännsit saa kun laittaa useampaan paikkaan profiilia. Toki moni on maksullisia, niin tulee aika kova kuukausihinta jos alkaa useampaan paikkaan profiileja luomaan. Pari paikkaa kerrallaan enintään niin pysyy hommassa järki.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ylihuomenna 10 päiväksi nollautumaan Floridan rannoille. Sen jälkeen ajattelin kokeilla Tinderiä (ja mahdollisesti jotain muutakin). Alkaa olemaan valmis tähän touhuun jälleen.

Enivei. Nyt olisi hyvä kerrata ne turnoffit ja pahimmat mokat omassa profiilissa. Mulla ei käytännössä ole mitään nettideitti kokemusta, jos ei 6 vuotta takaista suomi24 profiilia lasketa - joka oli lähinnä huvikseen kokeilua - josta syntyikin parisuhde.

1. Kuva(t) - Pari siistiä naamakuvaa, jossa taustalla jotain mukaansavetävää (kitara, meri?). Onko hyötyä laittaa koko kropan kuvaa?
2. Introverttiys - Tätä ei varmaan kannata liikaa mainostaa profiilissa? :D Toki olen ihmisläheinen, mutta viihdyn omissa oloissa.
3. Harrastukset - Näistä on hyvä mainita sopivasti. Itselläni kuntosali ja kehonmuokkaus elämäntapa, jota ei varmaan kannata lähteä korostamaan vielä profiilissa? Frisbeegolf ja kitara tulee siinä ohella.
4. Musiikki - itselleni on äärettömän tärkeä ajanviete tai ylipäätään rentoutumiskeino kuunnella metallimusiikkia (+ keikat/festarit). Tämä sopivasti karsii pois sitten niitä, jotka ei siedä metallipäitä.
5. Lyhyt ja ytimekäs itsevarma profiiliteksti.

Lisätääs vielä jos tulee, mutta näillä alkuun. Muokkauksia ja ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Itselläni on purrut hyvin sellainen läpihauska profiiliteksti tyyliin ylilyöty asunnon myynti-ilmoitus. Adjektiivit ja lauseet muutoinkin kuitenkin kannattaa valita silleen, että pitävät yhtä oman itsensä kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
1. Kuva(t) - Pari siistiä naamakuvaa, jossa taustalla jotain mukaansavetävää (kitara, meri?). Onko hyötyä laittaa koko kropan kuvaa?
2. Introverttiys - Tätä ei varmaan kannata liikaa mainostaa profiilissa? :D Toki olen ihmisläheinen, mutta viihdyn omissa oloissa.
3. Harrastukset - Näistä on hyvä mainita sopivasti. Itselläni kuntosali ja kehonmuokkaus elämäntapa, jota ei varmaan kannata lähteä korostamaan vielä profiilissa? Frisbeegolf ja kitara tulee siinä ohella.
4. Musiikki - itselleni on äärettömän tärkeä ajanviete tai ylipäätään rentoutumiskeino kuunnella metallimusiikkia (+ keikat/festarit). Tämä sopivasti karsii pois sitten niitä, jotka ei siedä metallipäitä.
5. Lyhyt ja ytimekäs itsevarma profiiliteksti.

Lisätääs vielä jos tulee, mutta näillä alkuun. Muokkauksia ja ehdotuksia otetaan vastaan.
1. joo no, tuntuu jotkut olevan sen verran vainoharhaisia että jos ei ole mitään kokovartalokuvaa niin "peittelee jotain" :think:
2. uskoisin että miehen kannattaa ilmaista se asia jotenkin eri sanoilla kuin "introvertti". Itse siinä asiassa ei niin vikaa koska onhan monet naisetkin.
3. ei mitään paidattomia kuvia, mutta varmasti sillei mukamas vahingossa voi kroppaansa korostaa :D Jossain hyvin istuvissa vaatteissa vaikka.
4. joo ei mitään haittaa tuoda oma persoonansa esiin
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Muuten. Onko olemassa mitään oikeasti järkevää maksullista seuranhakusivustoa/deittisivustoa?

Ilmaisia Tinder lisäksi ainakin Suomi24, happypancake ja deittinet, joihin voikin luoda profiilin aika vaivattomasti, jos jotain löytyy.

Noita löytyy aivan järjettömästi niin parempi melkein karsia niitä kysymällä.

E-kontakti tulee aika monessa esiin ja pariin muuhun seuranhakusivustolle tein ihan testimielessä profiilin. Puolessa tunnissa olisi muka ollut jo useampi laittamassa viestiä, niin meni jo usko niihin täysin :D:D Suoraa poistin profiilin. Nuo vaati tosiaan sitä maksullista jäsenyyttä, että olisin nähnyt viestit.. Todennäköisesti ainakin suurin osa botteja. Pikaflirtti ja Victoriamilan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
81
Oma kokemus on, että pari hyvää kuvaa esim. hyvässä valossa selfie, jostain juhlista pukukuva, yksi salikuva, muista harrastuksista kuvia ja sitten voi olla jostain reissusta yksi kuva, jos tykkää matkustamisesta. Jos pituutta yli 180cm niin suosittelen mainitsemaan. Lisäksi jokin hauska lause bio-tekstissä. Ole myös rehellinen mitä etsit. Turha puhua, että kumppani olisi kiva löytää, jos fitnessmimmin haarat vain kiinnostavat :) Näillä eväillä jatkoon. @Markqq
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Oma kokemus on, että pari hyvää kuvaa esim. hyvässä valossa selfie, jostain juhlista pukukuva, yksi salikuva, muista harrastuksista kuvia ja sitten voi olla jostain reissusta yksi kuva, jos tykkää matkustamisesta. Jos pituutta yli 180cm niin suosittelen mainitsemaan. Lisäksi jokin hauska lause bio-tekstissä. Ole myös rehellinen mitä etsit. Turha puhua, että kumppani olisi kiva löytää, jos fitnessmimmin haarat vain kiinnostavat :) Näillä eväillä jatkoon. @Markqq
Hyviä ohjeita. Kiitos. Noita kuvia ei hirveästi ole tilanteista. En ole yleensä sellainen joka napsii kuvia itsestäni. Mutta nythän niitä on hyvä ottaa ja katsoa albumeita läpi.

Sen verran introvertti ja "tosikko", ettei luontaisesti kovin hauskaa tekstiä saa ulos :D toki huumorintajua löytyy.

Pituutta 171cm, joten se ei eduksi. Mutta parempi mun mielestä mainita siitä kuitenkin.

Noh, laitan ohjeet ylös ja näillä eteenpäin! Voi sitten pikkuhiljaa hioo profiilia aina paremmaksi ;)

Jos ei natsaa niin profiili pois ja tekee sitten uuden vähän eri tavalla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Täytyisi ottaa enemmän kuvia noista harrastuksista ja vielä hioo profiilitekstiä.

Pari mätsiä tuossa tulikin jo, mutta aika pitkästyttävää swaippailla kun reilusti suurin osa mimmeistä ei laita tekstikenttään mitään tai sitten on liuta epämääräisiä emojeita. Lisäksi joillakin hyvin epämääräistä tekstiä.

Täytyisi tuossa sovelluksessa olla kriteereitä, joista heti pääsisi karsimaan.

Pannukakussa tähän mennessä mennyt paljon paremmin :D

E: Vaikea saada profiilitekstiin mitään järkevää ja hauskaa, kun ei oo sellainen hupiukko muutenkaan:tup::tdown: Parit eri versiot väsänny ja tulee fiilis että sais muoksii uudestaan. Voisin tänne kopsata tekstit niin jos sais kolmannen osapuolen analyysin :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 424
Viestejä
4 161 110
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom