Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 158
Piti lähteä reissuun pakoon harmautta. Erinäisistä äkkinäisistä syistä johtuen totesin eilen, että en pystykään lähtemään. Ok, shit happens. Mutta tämä este sitten poistui yhtä nopeasti kuin ilmaantuikin, mutta vajaan tunnin liian myöhään, jotta olisi ollut mahdollista ehtiä kentälle edes helvetillisellä pakkaamisella ja stressillä.

Rahallisesti ei juuri tullut takkiin, mutta loma marraskuisessa Etelä-Suomessa ilman mitään suunnitelmia ei oikein ole se mitä tässä puolen vuoden työrupeaman jälkeen kaipasin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 688
Mulla oli sama pesukoneen kanssa, sitten takuun ummettua soittoa tehtaalle ja sieltä käskettiin huoltoliikkeen tulla vaihtaa tivarin tietysti valmistajan laskuun.

mullakin oli ja on whirpool, poweri eli myyjä kusee sukkaansa.
whirpool.fi:n reklamaatiota suullisesti phonella taikka sitten epostilla ja muistaa manata että just kun takuu meni umpee niin kone pimahtaa.
Whirpoolissa on kiva self-test, siinä laitettiin luukku kiinni, vedet auki ja joku linkous asentoon sitten käynnistys nappia 3 kertaa nopsaa painellen.
Jos Powerista kyse, niin se on rakennettu edesmenneen Expertin raunioille. Tai expert kauppiaat suomessa siis sanoi sopparinsa irti, ja kaivoivat Veikon koneen naftaliinista, koska nimi ja brandi oli jo valmiina. Expert ketju taas jotakuinkin euroopan suurimpana on samalla suuri maahantuoja, aka nyt Power. Voihan se olla että ketjun asema voi määrätä jotain niiden sisäisessä systeemissä takuidenkin osalta, silti Whirpool on takuutalkoissa mukana tavalla tai toisella.

Ja että joku itseä vituttais, niin tänään kun olis saanut nukkua pidempään, niin paskan vitut, seiskalta ensin hereille ja sitten jotain koomailua sängyssä muutama tunti. Silti mitään järkevää en ole saanut aikaiseksi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Havahuin aamulla johonkin enkä saanu enään unta ja nyt väsyttää mutten jaksa nukkua.
On tämä ihmiskeho yks saatanan keksintö.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Vituttaa kun työpaikalla yksi henkilö pitkällä sairaslomalla eikä Suuri Johtaja ymmärrä ottaa siihen kunnon sairaslomasijaista eikä mitään varamiespalvelun kurkunleikkaajaa joka ei tee yhtään ylimääräistä liikettä. Saikun ja tuuraajien asenteen ymmärrän, pomo vituttaa. Kun ei ole täyttä omaa henkilöstöä paikalla niin jokainen joutuu painamaan vähän extraa ja neuvomaan jatkuvasti tuuraajia, se rasittaa. Tämän viikon ollut ite pikkuflunssassa töissä missä ei pitäisi kipeänä olla, taidan olla kyllä loppuviikon omalla ilmoituksella pois.

Ärsyttää helvetisti kun duunissa on kuitenkin asioiden hyvin mennessä mukavaa enkä ole näitä "omia vapaita" ottanut, mutta johdon asenteesta johtuen saa tämä Työn Sankarin leikkiminen nyt riittää.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Jääkaappi lasahti, onneks ei vuokralaisena tuu itelle maksettavaksi, mutta menee sisältö uusiks. Onneksi ei tosin säilytetä hirveenä ruokaa kerralla kaapissa, mut ärsyttäähän tuo, varsinki näin aamulla ku pitäs tehä eväitä ja aamupalaa ja pöydäl on lähinnä banaania ja vihanneksia.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
93
Samsungin luureja ollut iät ja ajat, simpukoita ja muita aikaa ennen älypuhelimia, niitten kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Sitten palataan parin vuoden päähän, mulla on siis kaks puhelinta. No ensimmäinen alkoi sekoamaan vähän ennen takuun loppumista, lähti maahantuojalle pidemmän kaavan kautta. Ajoivat siihen uuden softan, ja lapussa luki että sim kortti tai akku varmaan köpönä.

Eipä ollut kun se kesti vielä siihen asti kunnes poistui käytöstä kun tuli hankittua uusi luuri, eri merkkiä. Sitten se toinen alkoi samanlaisen sekoilun, sekä akun kesto romahti muutamaan tuntiin. Ja tämä pari kuukautta takuun loppumisen jälkeen. En kyllä jaksanut nähdä vaivaa lähteä halvasta luurista valittamaan ja taas odottamaan, kun oli jo valmiiksi suunnitteilla merkin vaihto toiseen.

Sampunkin muistakin, kuten telkkareista ja pesukoneista olen kuullut kyllä juttua, että hajoaa takuun rauetessa.

Philips osti muuten Whirpoolin joskus ysärillä tai jotain.
Philips ei ostanut, vaan Whirlpool osti Philipsin kodinkonelinjan.
 
Liittynyt
15.09.2019
Viestejä
91
Ilmoitin pomolle, että en pysty tulemaan töihin, koska hengitystiet turvoksissa. Pomo alkoi valittamaan, että olisi pakko tulla siivoamaan paskainen hallin piha ja ihmetteli, että kuinka olen joka toinen viikko saikulla. Kuulemma kertyy ainakin 2kk vuodesta saikkua.

Sairastelun takia olen tosin ollut vuoden sisällä viiden päivän edestä poissa.

Vittu mikä idiootti. Ei ole ainakaan sosiaalisen vuorovaikutuksen taidoilla häntä siunattu.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Ilmoitin pomolle, että en pysty tulemaan töihin, koska hengitystiet turvoksissa. Pomo alkoi valittamaan, että olisi pakko tulla siivoamaan paskainen hallin piha ja ihmetteli, että kuinka olen joka toinen viikko saikulla. Kuulemma kertyy ainakin 2kk vuodesta saikkua.

Sairastelun takia olen tosin ollut vuoden sisällä viiden päivän edestä poissa.

Vittu mikä idiootti. Ei ole ainakaan sosiaalisen vuorovaikutuksen taidoilla häntä siunattu.
Hipoo työpaikkakiusaamista tuollainen :mad:
 
Liittynyt
15.09.2019
Viestejä
91
Hipoo työpaikkakiusaamista tuollainen :mad:
Niin tekee. Toinen pomo uhkaili potkuilla, kun nostin erään TES:issä mainitun asian esille. Aiemmin yritti kusettaa lomarahoista puolet itselleen.
Kyseinen firma on täydellinen "ei näin" -esimerkki, mitä tulee työhyvinvointiin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Muuttopäivä lähestyy, asunto täyttyy laatikoista ja koitat puhdistaa keraamistaliettä. Kaupasta ostettu "lasta" on perjaatteessa partahöylänterä muovikotelossa.

Pitänee ottaa ensviikko joululomana.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Muuttopäivä lähestyy, asunto täyttyy laatikoista ja koitat puhdistaa keraamistaliettä. Kaupasta ostettu "lasta" on perjaatteessa partahöylänterä muovikotelossa.

Pitänee ottaa ensviikko joululomana.
Ite saanu parhaiten keraamisen lieden puhtaaks uunipesuvaahdolla liotetuksen jälkeen erittäin karkealla sienellä hinkkaamalla.
Tolla partahöylällä saa ne viimesimmät siistittyä jotka on ohuena kerroksena ja jo tosta uuninpesuaineesta pehmenny.
Jos tosiaan kertyny paskaa siihen pintaan niin tolla höylällä/lastalla ei tee hevon vittua.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
616
Eilen huomasin, että uudesta takista lähti painenappi irti. 300 € ja puhdasta laatua. Takuuseen menee ja onneksi keli ei ole vielä niin kylmä.

IMG_20191121_181313.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Pidin viime vuoden joulunpyhät palkattomina vapaina (4pv) ja sen takia tämän vuoden vapaat leikattiin kuudesta päivästä neljään. Onneksi on tässä vielä nämä kaksi muuttoa edessä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 308
Miksi nykyään pitää olla niin perkeleen "tasa-arvoinen".
Odotin lievästi Pratchettin kirjoihin perustuvaa The Watch-sarjaa mutta on taas roolitukset mennyt ihan kirjojen mukaan.
Vetinarista tehty nainen, eli pakko olla myös lesbo, Dibbler on myös väännetty naiseksi, eikä Lady Sybilkään osu maaliin (no ihme että ei ole tehty miestä hänestä. Jos menisi loogiesti Vetinarin ja Dibblerin tyyliin niin pitäisi olla mies)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 688
Miksi nykyään pitää olla niin perkeleen "tasa-arvoinen".
Odotin lievästi Pratchettin kirjoihin perustuvaa The Watch-sarjaa mutta on taas roolitukset mennyt ihan kirjojen mukaan.
Vetinarista tehty nainen, eli pakko olla myös lesbo, Dibbler on myös väännetty naiseksi, eikä Lady Sybilkään osu maaliin (no ihme että ei ole tehty miestä hänestä. Jos menisi loogiesti Vetinarin ja Dibblerin tyyliin niin pitäisi olla mies)
Tuleva 007: James Bond on kyllä siellä jossain taustalla, mutta 007 on korrektisti sanoen mustaihoinen nainen:mad:, jota James ei saa edes kaadettua sänkyyn ilmeisestä yrityksestä huolimatta. En kyllä tiedä kuinka pahasti leffan tuotanto tökkii tällä hetkellä. Jos toteutuu niin mitään katsojaennätyksiä tuskin rikkoo.
Vähän eri genre, mutta tuosta tuli tälläinenkin mädätys mieleen.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
1 030
Jääkaappipakastimesta hajosi valokatkaisija, onhan tuo jo 3 vuotta vanha.
Whirpool on nyt todistanut ettei sen kodinkoneet kestä käyttöä, saman valmistajan pesukone kesti sentään 4 vuotta vähäistä käyttöä.
Pitää muistaa jatkossa jättää kyseisen valmistajan tuotokset kauppaan.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
Jääkaappipakastimesta hajosi valokatkaisija, onhan tuo jo 3 vuotta vanha.
Whirpool on nyt todistanut ettei sen kodinkoneet kestä käyttöä, saman valmistajan pesukone kesti sentään 4 vuotta vähäistä käyttöä.
Pitää muistaa jatkossa jättää kyseisen valmistajan tuotokset kauppaan.
Täällä taasen opiskelijana ostettu 300-400 euron Whirlpool on pessyt pyykit moitteetta jo kohta 10 vuotta. Tosin melutaso hieman häiritsee.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Havahuin aamulla johonkin enkä saanu enään unta ja nyt väsyttää mutten jaksa nukkua.
On tämä ihmiskeho yks saatanan keksintö.
No sepä se. Viimeyönä nukuin poikkeuksellisen hyvin, jopa kokonaiset 6 tuntia. Sitä edellisen kerran sain asialliset yöunet (6-7h) ke-to yönä. Aina väsyttää, paitsi silloin kun voisi nukkua.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Tuleva 007: James Bond on kyllä siellä jossain taustalla, mutta 007 on korrektisti sanoen mustaihoinen nainen:mad:, jota James ei saa edes kaadettua sänkyyn ilmeisestä yrityksestä huolimatta. En kyllä tiedä kuinka pahasti leffan tuotanto tökkii tällä hetkellä. Jos toteutuu niin mitään katsojaennätyksiä tuskin rikkoo.
Vähän eri genre, mutta tuosta tuli tälläinenkin mädätys mieleen.
Tätä itse kans ihmettelin...en osaa oikein sanoa mitään tuolle ajatukselle. Uudistua kannattaa ja uusia ideoita kannattaa kokeilla, mutta jotenkin Bondista tekee Bondin että se on mies ja tietyllä tapaa stereotypinen hahmo (osaa kaikkea, tyylikäs, kaataa naisia jne.). Veikkaan että koko homma lässähtää kun nuo Bondin perus-ajatukset hylätään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Tilasin tavaraa, toimitus liikkunut eri toimittajien välillä, nyt sit kävin vilkaseen nii on kuulemma yritetty heidän sivujen mukaan "ottaa yhteyttä" vaan eipä oo näkynyt eikä kuulunut mitään kautta yhteydenottoa. Ota tässä nyt sit selvää mistä sen saan, kokeillaan aspaa heti huomenna toki, mutta hitusen ärsyttävää tämmönen "seuraaminen" et saa ite tarkkailla missä mennään.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Japanista jo ennen lakon alkua tilaamani paketti on postissa panttivankina. Ihan hyvä että lakkoilevat, sitä tässä nyt lähinnä murehdin, että paketti lähtee takaisin Japaniin ilman että voin asialle mitään. Lähetysseuranta ei tietenkään toimi nyt, eikä kyllä ole paikallisessa postissakaan kuulemma näkynyt.

PS Tilasin tusseja, enkä mitään mihinkään animuun liittyvää, kun se kuitenkin ensimmäisenä tulee mieleen jollekulle.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 158
No sepä se. Viimeyönä nukuin poikkeuksellisen hyvin, jopa kokonaiset 6 tuntia. Sitä edellisen kerran sain asialliset yöunet (6-7h) ke-to yönä. Aina väsyttää, paitsi silloin kun voisi nukkua.
Itsellä kanssa vuorokausirytmi täysin sekaisi, kun oli töistä pitkä viikonloppu eikä tähän ole edes mitään "tekosyytä" vaan ihan kotosalla meni vapaat. Se on vaan tämä vuodenaika kun tulee pimeä ennen neljää, niin väsy ehtii mennä ysiin mennnessä ohi ja sitten mennäänkin pikkutunneille ja ylös puoliltapäivin nauttimaan 3h valoisasta ajasta. No huomenna aamulla töihin (oletettavasti 4h unilla) niin eiköhän sitten ole sen verran univajetta, että saa unta jo puoliltaöin.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Itsellä kanssa vuorokausirytmi täysin sekaisi
Omalla kohdalla unirytmi tarkoittaa korkeintaan parin tunnin unia kerran viikossa, koska ihmisroskana olen velvoitettu työllistämään kuntouttavan/työkkärin/Kelan suuret hyväntekijät, jotka tekevät tiliä ihmisroskille vittuilulla, ja joista on ollut meikäläisen työllistymiselle ainoastaan haittaa. Loppuviikko meneekin ihan-mitä-sattuu-rytmillä. Saas nähdä kauanko tätä menoa jaksaa, ja miten se päättyy. Työllistymisestä ei ainakaan ole pelkoa, kun en suostu 9€ päiväpalkalla tapahtuvaan orjuuteen, joka on tässä pitäjässä se ainoa vaihtoehto (jollei sitten satu olemaan sellainen hyvä veli.) Mielenkiintoisinta tässä on se, että meikäläinen edustaa sitä kuuluisaa ihmisroskaa ja noiden puljujen virkailijat niitä suuria hyväntekijöitä. Tuntuu jotenkin nurinkuriselta, mutta kukapa minä olen tuomitsemaan.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Japanista jo ennen lakon alkua tilaamani paketti on postissa panttivankina. Ihan hyvä että lakkoilevat, sitä tässä nyt lähinnä murehdin, että paketti lähtee takaisin Japaniin ilman että voin asialle mitään. Lähetysseuranta ei tietenkään toimi nyt, eikä kyllä ole paikallisessa postissakaan kuulemma näkynyt.
Minullakin on postissa useampia ennen lakkoa tilattuja ja jo maksettuja paketteja. Itse olen tuudittautunut siihen ajatukseen että tulisivat sitten kun lakko joskus päättyy? Eivät kai ne voi lähettää niitä takaisin jos asiakkaalle ei ole lähetetty edes minkäänlaista saapumisilmoitusta? Vai?
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
230
Minullakin on postissa useampia ennen lakkoa tilattuja ja jo maksettuja paketteja. Itse olen tuudittautunut siihen ajatukseen että tulisivat sitten kun lakko joskus päättyy? Eivät kai ne voi lähettää niitä takaisin jos asiakkaalle ei ole lähetetty edes minkäänlaista saapumisilmoitusta? Vai?
Luin jostain että useaan maahan on ilmoitettu että turha edes lähettää Suomeen paketteja. Mun yksi on Los Angelesissa odottamassa, että voidaan lähettää ja toinen Luxemborgissa. Itseänikin kiinnostaa kanssa, että roikkuuko ne noissa paikoissa siihen asti kun lakko loppuu vai palautuuko se kauppaan takaisin.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Työllistymisestä ei ainakaan ole pelkoa, kun en suostu 9€ päiväpalkalla tapahtuvaan orjuuteen, joka on tässä pitäjässä se ainoa vaihtoehto (jollei sitten satu olemaan sellainen hyvä veli.)
Itse suostuin ja nyt olen samassa paikassa palkkatyössä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Itse suostuin ja nyt olen samassa paikassa palkkatyössä..
Kunnon työnantaja maksaa heti palkkaa työstä, että työmotivaatio pysyy alusta asti kohdallaan ja näyttää samalla, että työnteko kannattaa ettei tartte itkeä Iltalehdissä kuinka huonoja työntekijöitä palkattomat ovat ja ihmetellä työvoimapulaa. Tuollaisiakin rottia näyttää olevan.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Siis nukut kuntouttavan työtoiminnan takia korkeintaan muutaman tunnin unia?
Kyllä, oikein arvattu. Pitääkö teikäläisellekin vääntää rautalangasta miksi näin on, kuten kaikille työkkärin tädeille, jotka olettavat ihmisroskien olevan myös kehitysvammaisia, jotka eivät ole ymmärtäneet omatoimisesti koittaa vääntää unirytmiä sopivammaksi?

Eivät kai ne voi lähettää niitä takaisin jos asiakkaalle ei ole lähetetty edes minkäänlaista saapumisilmoitusta? Vai?
Sellaisia toiveita elättelen, joskaan täyttä varmuutta ei ole. Postin täti sanoi uskovansa asian olevan näin, muttei vaikuttanut ollenkaan varmalta.

Itse suostuin ja nyt olen samassa paikassa palkkatyössä..
Anna kun arvaan, olet nyt palkkatuella jossain kaupungin puljussa ja työtehtäviisi kuuluu pääasiassa 9€ orjien komentelu?

PS jos kukaan ei suostuisi tekemään töitä 9€:lla, niin orjuus ei olisi asia.
 

Tea

Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
13
Luultavasti alkanut jokin kaamosväsymys, kun väsyttää jo aamulla herättyään yhtä paljon kuin nukkumaan mennessä, ja tätä jatkuu kokopäivä. Ikävästi sitten illalla saattaa vähän piristyä hetkellisesti. Alkaa väsymys näkymään keittiönkin siisteydessä :grumpy:
 
Liittynyt
15.09.2019
Viestejä
91
Kyllä, oikein arvattu. Pitääkö teikäläisellekin vääntää rautalangasta miksi näin on, kuten kaikille työkkärin tädeille, jotka olettavat ihmisroskien olevan myös kehitysvammaisia, jotka eivät ole ymmärtäneet omatoimisesti koittaa vääntää unirytmiä sopivammaksi?
Niin siis onko sulla jonkinlainen unihäiriö? Itse olin joskus kunnan 9e/pv työllistävässä toiminnassa. Verhoilin sohvia uudelleen. Ei todellakaan ollut oma juttu. Muutama vakkari oikeasti pyrki edistämään hyvinvointia ja lopuista huokui sellainen suojatyöpaikan aikaansaama gonahtaminen.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Niin siis onko sulla jonkinlainen unihäiriö?
Omalla kohdallani on kivuttomampaa mennä yhtenä päivänä viikossa parin tunnin unilla (tai nukkumatta ollenkaan,) kuin korjata unirytmiä ~kuukauden välein. Se kun tuppaa palaamaan aina siihen samaan rytmiin ennemmin tai vähän myöhemmin. Tätien lisäksi aiheesta on keskusteltu suhteellisen laajasti myös muiden "kuntoutujien" kanssa, jotka ovat samassa veneessä (eli kerran viikossa kuntouttavaa), enkä tunnu olevan ainut, vaan kyseessä on pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Toki asia olisi eri, jos pitäisi herätä joka päivä nk. ihmisten aikaan esim. oikeiden töiden takia. Tai ainakin oli silloin viimeksi kun töissä sai vielä käydä. Siitä onko tuosta tullut joku pysyvä häiriö, en tiedä.
 
Liittynyt
15.09.2019
Viestejä
91
Niinjoo. Mulla oli aikanaan samanlainen unirytmi. Jättäydyin sillon yhteiskunnan ulkopuolelle. Eräällä kerralla kolmatta päivää ryypätessäni päädyin jotenkin puhumaan itseni raksalle töihin. Nykyään herään viideltä ja turbolampailen. Kaikkea sitä...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Tilasin tavaraa, toimitus liikkunut eri toimittajien välillä, nyt sit kävin vilkaseen nii on kuulemma yritetty heidän sivujen mukaan "ottaa yhteyttä" vaan eipä oo näkynyt eikä kuulunut mitään kautta yhteydenottoa. Ota tässä nyt sit selvää mistä sen saan, kokeillaan aspaa heti huomenna toki, mutta hitusen ärsyttävää tämmönen "seuraaminen" et saa ite tarkkailla missä mennään.
Siellähän se on sit paikallisessa postin pisteessä jumissa kunnes lakko ratkeaa.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Anna kun arvaan, olet nyt palkkatuella jossain kaupungin puljussa ja työtehtäviisi kuuluu pääasiassa 9€ orjien komentelu?

PS jos kukaan ei suostuisi tekemään töitä 9€:lla, niin orjuus ei olisi asia.
Ihan palkkatyössä, korjaan ja myyn tietokoneita, hoidan talon it-asioita ja ohjaan nuoria. Ei ole kaupungin pulju. Ja ei vituta mikään tänään.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Ihan palkkatyössä, korjaan ja myyn tietokoneita, hoidan talon it-asioita ja ohjaan nuoria. Ei ole kaupungin pulju. Ja ei vituta mikään tänään.
No se on hyvä se, että saa tehdä toimeentulon mahdollistavaa työtä, joka ei ole moraalisesti arveluttavaa. Ja tietysti se, ettei vituta. Jotenkin ajattelin, että 9€ orjat ovat edelleen kaupunkien ja (voittoa tavoittelemattomien?) yhdistysten omaisuutta, mutta se taitaa olla jo vanhentunutta tietoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 688
Jotenkin ajattelin, että 9€ orjat ovat edelleen kaupunkien ja (voittoa tavoittelemattomien?) yhdistysten omaisuutta, mutta se taitaa olla jo vanhentunutta tietoa.
Ehei, täällä ja naapurikunnissa enemmän sääntö kuin poikkeus, säätiöt ja yhdistykset eivät muita käytäkään, toki palkkatukityöntekijöitäkin on sen mukaan mitä rahaa saa. Yhdellä tälläisellä puljulla on kyllä käsittämätön rakenne, johtoporrasta varmaan puolet koko väestä. Puljun tuotot ei mitenkään voi kattaa tuollaista kulurakennetta. Jostain muualta ne massit tulee.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 887
Kyllähän tuo hieman sylettää odotella amazonin paketteja. Tilattu 3 viikkoa takaperin , ja nytten tullut ilmoitus saapuisivat 13 pv joulukuuta. Suomessa olleet lakon alkamisesta saakka
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 158
Pankin palvelumaksuihin tulossa pieni korotus, sellaiset reilut 140%, ensi vuoden alusta. Vaikka eihän tuo euroina ole kuin 5€/kk, niin sylettää melkoisesti, kun mitään ei lisärahalla saa.

Koko ikäni olen ko. pankin asiakas ollut, mutta nyt kyllä vakaasti harkinnassa siirto. Olikos S-Pankilla vielä täysin maksuttomia tilejä ja kortteja? Varmaan joltain "oikealta" pankiltakin saisi alle 5€/kk?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 688
Pankin palvelumaksuihin tulossa pieni korotus, sellaiset reilut 140%, ensi vuoden alusta. Vaikka eihän tuo euroina ole kuin 5€/kk, niin sylettää melkoisesti, kun mitään ei lisärahalla saa.

Koko ikäni olen ko. pankin asiakas ollut, mutta nyt kyllä vakaasti harkinnassa siirto. Olikos S-Pankilla vielä täysin maksuttomia tilejä ja kortteja? Varmaan joltain "oikealta" pankiltakin saisi alle 5€/kk?
Mikä pankki kyseessä? Jos itselle jotain ilmoitusta tullut, niin ne on siellä jossain lukemattomissa viesteissä, enkä tähän aikaan ala kiristämään hermoja katsomalla mokomia:D

S-pankilla mulla on tili, missä ei ole senttiäkään sisällä. Mitään maksuja ei ole vaikka visa mitä en ole ikinä käyttänyt, sillä kortilla. Se miksi ei ole mitään tilillä johtuu siitä että otin tuon bonushärvellyksen ja vielä pari kymppiä uupuu että sekin osuus on maksettu, ja saa sitten jotain joskus:beye:
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
Työpaikan vessaan oli taas joku jättänyt kuoleman tuoksut. Mitä roskaa ihmiset tunkevat suuhunsa, että jätökset haisevat niin, että meinaa yrjö lentää? :mad:

Välillä pelkään, että haju tarttuu omiin vaatteisiini vessavisiitin aikana. :wtf:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 609
Black Friday eikä mitään ostettavaa. Vituttaa.
Vähän joo harmitti, lähinnä et odotin Adlibrikselta jotain muuta ku perus -10% tarjouskoodia joka heil on 1-2kk välein siel muutenki. Ainaki ennen on ollut mm. 15% josei 20% koodeja aiempina vuosina mm. joulun korvilla.

No ostin sit ETFiä ku ei muuta rahareikää tullut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 786
Vähän joo harmitti, lähinnä et odotin Adlibrikselta jotain muuta ku perus -10% tarjouskoodia joka heil on 1-2kk välein siel muutenki. Ainaki ennen on ollut mm. 15% josei 20% koodeja aiempina vuosina mm. joulun korvilla.

No ostin sit ETFiä ku ei muuta rahareikää tullut.
BF on menny ihan läskiks nykyään. Normaali viikon kestävä perusalennusmyynti. Eikä edes mitään hyviä tarjouksia vaan samat alennukset kuin normaalistikin.
Muistan vuosi takaperinkin kun CDONilla tuli joka tunti uus oikeasti hyvä tarjous. Nyt sielläkin on Black Week eikä mitään hyviä tarjouksia. Ja mulla olis sinne 45e lahjakortti mutta ei väkisin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 289
Viestejä
4 190 574
Jäsenet
70 721
Uusin jäsen
juukaliz

Hinta.fi

Ylös Bottom