Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 043
Ei kai teslalla ole etumatkaa, kuin autonomisessa ajamisessa, ja sekin on vielä todella alkeellinen,
Tuokin on vähän kyseenalaista. Kukaan muu valmistaja ei vaan uskalla laittaa tuotantoon Alpha testausvaiheessa oleva järjestelmää, tuossa on kuitenkin aika kovat riskit.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
794
Tuokin on vähän kyseenalaista. Kukaan muu valmistaja ei vaan uskalla laittaa tuotantoon Alpha testausvaiheessa oleva järjestelmää, tuossa on kuitenkin aika kovat riskit.
Kannattaa muistaa että fsd ratkaistaan käytännössä datamäärällä ja Teslalla on siinä hurja etumatka muihin ja etumatka vain kasvaa autokannan kasvaessa. "Kaupunkiajaminen" on ollut ainakin keväästä jo pyörimässä autoissa shadow modessa ja kerännyt neuroverkolle dataa. "FSD" on toki erittäin vaikea ratkaista, mutta kyllä Tesla kärjessä tässä on. Toki riskiä on otettu julkaisemalla betaa, mutta en tiedä onko muuta mahdollisuutta jos halutaan löytää ja korjata niitä loppuja "epätodennäköisiä tapahtumia".

Muusta Teslan etumatkasta, ainakin voimalinja on selvästi paras hyötysuhteeltaan sekä esim akkukemia käyttää ykkösprosentteja kobolttia vs kilpailijat:

upload_2019-11-3_21-45-42.png
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 043
Kannattaa muistaa että fsd ratkaistaan käytännössä datamäärällä ja Teslalla on siinä hurja etumatka muihin ja etumatka vain kasvaa autokannan kasvaessa. "Kaupunkiajaminen" on ollut ainakin keväästä jo pyörimässä autoissa shadow modessa ja kerännyt neuroverkolle dataa. "FSD" on toki erittäin vaikea ratkaista, mutta kyllä Tesla kärjessä tässä on. Toki riskiä on otettu julkaisemalla betaa, mutta en tiedä onko muuta mahdollisuutta jos halutaan löytää ja korjata niitä loppuja "epätodennäköisiä tapahtumia".

Muusta Teslan etumatkasta, ainakin voimalinja on selvästi paras hyötysuhteeltaan sekä esim akkukemia käyttää ykkösprosentteja kobolttia vs kilpailijat:

Onhan se Tesla perustellut sen keskeneräisen softan käytön, mutta se tarkoittaa samalla sitä että sen tilanne suhteessa kilpailijoihin on mahdoton arvioida.

Mitä tulee noihin hyötusuhteisiin, niin ei tuolla etumatkalla tulla jyräämään ketään, ei nykyiselläänkään pienellä polttoaineen kulutuksen erolla ole käytännössä juuri merkitystä autovalmistajien välisessä kilpailussa, vaikka siihen on todella raskas paine julkiselta taholta. Sähköautossa ainoa seikka joka kiinnosta on se range, jonka voi kompensoida suuremmalla akulla. Teslan akunvalmistuskapasiteetti on kyllä merkittävä etu, koska ovat jo investoineet niihin (kilpailijoiden muutaman kuukauden kehitysbudjetin verran :confused2:).
 

Walla

//TODO: Add Title
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 895
Täytyy kyllä vähän kyseenalaistaa tuo "core efficiency rating". Ei kai kukaan polttisautoissakaan laske, että jos 2 kertaa painavampi auto sen kuuluu kuluttaa kuluttaa 2 kertaa enemmän?

Jos ~800 kg smart kuluttaa 5l/100km, niin ~2400kg V90 on energiatehokkuudessa edellä jos se kuluttaa alle 15l/100km :).
Jos energiatehokkuutta mitataan noin, niin maailma pelastuu kun tehdään isoja autoja.

Paino kun ei todellakaan ratkaise energiantarvetta, ellei kuluta pelkästä kiihdyttelystä ja jarruttelusta (ja sähköautoissa ei välttämättä edes siinä).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 043
Täytyy kyllä vähän kyseenalaistaa tuo "core efficiency rating". Ei kai kukaan polttisautoissakaan laske, että jos 2 kertaa painavampi auto sen kuuluu kuluttaa kuluttaa 2 kertaa enemmän?
Toisaalta alunperin oli kysymys Teslan teknisestä etumatkasta, esim moottorien ja akkujen paremmasta hyötysuhteesta, niitä arvioidessa tuota voi käyttää vertailuarvoina.
 
Liittynyt
10.11.2019
Viestejä
878
Roiskeläpät + teippaus + keraaminen pinnoite. Tuollaisiahan ne laittaa uusiin Model 3 autoihin ainakin. Maalaaminen ei taida olla kumminkaan kovin fiksua.
Niin ei pelkkä maalaaminen riitä, kaipaa myös lakkaa. Keraamiset pinnoitteet, timanttivahat ja muut humpuukit kannattaa unohtaa. Tiedän hyvin tapauksen, jonka uudet autot lakataan ensimmäisenä. Listat, kahvat ym. pois ja kirkaslakka päälle. Tällä saavutetaan parempi ulkonäkö, kestävyys ja helpompi puhtaanapito. Koska näin käsiteltävät autot ovat tunnettua premium -merkkiä, maalausta ei tarvita. Tesla kaipaa näköjään myös maalauksen. Epäilen, että Teslasta saa ihan kohtalaisesti ruostetta säikkyvän, kun maalaa, suojaa kotelot ja massaa alustan. En puolusta Teslaa, eikä ole normaalia, että uusi auto on näin heikosti suojattu, mutta jos itse ostaisin tuon hintaisen auton, en näkisi mitään ongelmaa, laittaa sen suojaukseen samantien 5000€. Kun tarkemmin mietin, olisi itsestään selvä asia, että tekisin edellä mainitut temput, jos ostaisin pienvalmistajan erikoisauton ja aikoisin pitää sitä kauemman kuin yhden vuoden. Tietysti myös seuraisin tilannetta ja uusisin käsittelyt tarpeen mukaan.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
120


Tesla demoaa Cybertruckin iskunkestäviä ikkunoita. Laatuongelmat ovat näköjään syvällä.
Demoilmiö. Tulee vuosikymmenten takaiset Windows (kuinkas muuten) demot mieleen.

EDIT: nyt kun näin koko tallenteen, niin onhan tuo hyvä suoritus. Jos joku ei usko, niin kokeilkoon heittää oman autonsa ikkunaan vastaavankokoisen kuulan tai kiven.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Eikai jotka näitä ostaa niin ulkonäköä ykkösenä pidä, jos tuo on kova kulkemaan huonossakin paikoissa niin kyllä tota kaupaksi menee. Eipä tarvi naarmuistakaan välittää kun ei maalia ole ollenkaan.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
3 355
Eikai jotka näitä ostaa niin ulkonäköä ykkösenä pidä, jos tuo on kova kulkemaan huonossakin paikoissa niin kyllä tota kaupaksi menee. Eipä tarvi naarmuistakaan välittää kun ei maalia ole ollenkaan.
Ajattelit myydä noita Land Rover Defenderin nykyisille omistajille? Vai ostiko ne Pasin?

Eiköhän näitä osta ihan muut henkilöt kuin ne jotka oikeasti haluavat kulkea huonoissa paikoissa. Ostaisivat vaikka traktorin sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
Ajattelit myydä noita Land Rover Defenderin nykyisille omistajille? Vai ostiko ne Pasin?

Eiköhän näitä osta ihan muut henkilöt kuin ne jotka oikeasti haluavat kulkea huonoissa paikoissa. Ostaisivat vaikka traktorin sitten.
Varmaan ne ostaa joilla on jo ennestään Tesla. En ole oikein tutkinut tarkemmin, mutta edullisiltahan nuo hinnat vaikuttaa.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
641
Demoilmiö. Tulee vuosikymmenten takaiset Windows (kuinkas muuten) demot mieleen.

EDIT: nyt kun näin koko tallenteen, niin onhan tuo hyvä suoritus. Jos joku ei usko, niin kokeilkoon heittää oman autonsa ikkunaan vastaavankokoisen kuulan tai kiven.
Perus premiumien tulos. Laminoidut usempikerroksiset sivulasitkin niin saat oikeasti kirveellä hakata tosissaan useita kertoja ennen läpi pääsemistä. Bemarit, mersut, audit ynnä muut niin vuosikymmeniä tuollaisia paremmasta päästään. Ihan kuin etulasit siis. Säröytyy mutta pysyy kasassa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Ajattelit myydä noita Land Rover Defenderin nykyisille omistajille? Vai ostiko ne Pasin?

Eiköhän näitä osta ihan muut henkilöt kuin ne jotka oikeasti haluavat kulkea huonoissa paikoissa. Ostaisivat vaikka traktorin sitten.
Näiden markkinat ovat pääasiassa jenkeissä missä päästellää niillä F-sarjan fordeillakin.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528
Oma kolmonen on toukokuussa 2019 valmistettu ja vielä on maalit pinnassa. Kymppitonni rullailtu punaisella autolla ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Hetken aikaa oli e-golf lainassa ja siihen verrattuna oma kolmonen on hiljainen peli jopa 20 tuuman matalaprofiili kumeilla.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
120
Oma kolmonen on toukokuussa 2019 valmistettu ja vielä on maalit pinnassa. Kymppitonni rullailtu punaisella autolla ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Hetken aikaa oli e-golf lainassa ja siihen verrattuna oma kolmonen on hiljainen peli jopa 20 tuuman matalaprofiili kumeilla.
Mutta onko mitään kulumajälkiä? Millaisissa olosuhteissa olet ajanut, vain asfaltilla? Miten peset auton, käsin vai automaateissa?

Tuo on hienoa lukea, että T3 on hiljainen. Kenen valmistamat renkaat T3ssa ja muistatko minkä tehtaan renkaat e-golfissa oli alla?
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 173
Kuinka suurista meluasteista tässä nyt puhutaan? Jotenkin kuvittelen että polttisautosta sähköautoon siirryttäessä melu olis viimenen asia joka nousis ongelmaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Siis verrattu sähköautojen hiljaisuutta mutta osassa kitkarenkaat ja osassa kesärenkaat? :confused:
Kas kun ei nastarenkaat vs kesärenkaat..
Tosi validi vertailu..
 

Mariini

Team Ryzen
Team Tesla
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 369
Auton polttomoottorin ääni on ongelmista pienempiä +60km/h nopeuksissa, rengasäänet ja tuuli sekä kaikki eritaajuiset resonanssit & niiden kitkeminen on pulmana.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
343
18" VikingContact 7 kitkoilla oma M3 on hiljaisempi kuin kesäkumeilla. Auto on jopa yllättävän hiljainen vielä 120km/h vauhdissakin.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
120
Kuinka suurista meluasteista tässä nyt puhutaan? Jotenkin kuvittelen että polttisautosta sähköautoon siirryttäessä melu olis viimenen asia joka nousis ongelmaksi.
Onhan näissä makuasioitakin mukana. Mutta äänensävyt (rengasmelussa) vaikuttaa myös. Tuollaisissa melumittauksissa pitäisi ajaa samoilla rengastyypeillä ja mielellään samankokoisilla pyörillä samalla tieosuudella. Muuten on vähän niin ja näin mittausten kanssa.
Mutta joo, oma kokemus ratkaisee eniten.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
641
Kuinka suurista meluasteista tässä nyt puhutaan? Jotenkin kuvittelen että polttisautosta sähköautoon siirryttäessä melu olis viimenen asia joka nousis ongelmaksi.
Rengas ja ilman kohinat se on polttiksissakin isoin äänilähde varsinkin jos Teslan kokoluokan vehkeistä puhutaan. Ei sitä moottoria kuule edes ohjaamoon kuin vasta reippaasti kaasua painaessa. Jollei teinin pakoputkiviritteinen tai urheilumalli.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 173
Mä oon ajanu vaan 90-luvun alun ranskalaisia poikkinaisella pakoputkella tai sit jotain V8:ia. Kauhee mökä niistä on aina lähteny, eikä tullu renkaista. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 521
Jotenkin kuvittelen että polttisautosta sähköautoon siirryttäessä melu olis viimenen asia joka nousis ongelmaksi.
Miksi olisi. Ei ainakaan omassa polttomoottoriautossa moottorin ääni kuulu juuri ollenkaan.

Sähköautossa melu voi olla hyvinkin häiritsevä kun äänieristyksissä säästellään painonpudotuksen ja hinnansäästön vuoksi, jotta hinnoista saataisiin polttiksiin nähden kilpailukykyisiä. Ihan samat ongelmat ajomelun kanssa sähköautoilla on kuin polttomoottoriautoilla kun taajamasta poistutaan.
 
Liittynyt
10.11.2019
Viestejä
878


Tesla demoaa Cybertruckin iskunkestäviä ikkunoita. Laatuongelmat ovat näköjään syvällä.
Katsoin videon. Jäi jotenkin epätodellinen olo. En ole vieläkään ihan vakuuttunut, että videon sisältö olisi aitoa Teslan tuotosta. Melkein loppuun asti olin varma, että tämä on parodiaa tai huumoria, mutta ei se taida ollakaan. Tuntuu naurettavalta ajatukselta, että tuollainen tilaisuus tai tallenne siitä voi parantaa kyseisen tuotteen myyntiä. Toivon, että kyseessä on rankka kuluttajan aliarviointi tai hupivideo, mutta taidan olla väärässä, kun muistaa, millainen henkilö on USA:n päämies.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
Katsoin videon. Jäi jotenkin epätodellinen olo. En ole vieläkään ihan vakuuttunut, että videon sisältö olisi aitoa Teslan tuotosta. Melkein loppuun asti olin varma, että tämä on parodiaa tai huumoria, mutta ei se taida ollakaan. Tuntuu naurettavalta ajatukselta, että tuollainen tilaisuus tai tallenne siitä voi parantaa kyseisen tuotteen myyntiä. Toivon, että kyseessä on rankka kuluttajan aliarviointi tai hupivideo, mutta taidan olla väärässä, kun muistaa, millainen henkilö on USA:n päämies.
Teslan pörssikurssi näköjään laski -6,14 %. Ehkä siellä odotettiin jotain muuta kuin tuo rumilus?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 521
Toivottavasti tämä Cybertruck kannustaa muita valmistajia rohkeasti tuomaan konseptiauton näköisiä autoja markkinoille. Automuotoilu on aina ollut liian konservatiivista ja paljon tullut pettymyksiä kun konseptit vesittyvät rajusti lopullisissa tuotantomalleissa vaikka konseptit ovat olleet hienoja.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Onko tuo auto joku vitsi? Aivan järkyttävän näköinen laitos :rolleyes:

Tuntui yleisössä Musk fanipojuja sen verran olevan, että kaupaksi tämäkin menee, jos saavat tuotantoon.
Suorat pinnat ovat teknisesti paljon helpompia ja halvempia valmistaa kuin kuperat, joten auton tuotantokulut ovat paljon halvemmat. Tasaista peltiä leikkaa pelkällä laser-leikkurilla, mutta kuperaan tarvitaan myös muotteja ja muita koneita jotka ovat tosi kalliita.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Toivottavasti tämä Cybertruck kannustaa muita valmistajia rohkeasti tuomaan konseptiauton näköisiä autoja markkinoille. Automuotoilu on aina ollut liian konservatiivista ja paljon tullut pettymyksiä kun konseptit vesittyvät rajusti lopullisissa tuotantomalleissa vaikka konseptit ovat olleet hienoja.
Ne ovat konservatiivisia, koska niitä suunnitellaan ilmanvastus / bensankulutus edellä. Noilla kriteereillä ei pysty tekemään mitään kovin eksoottista.
 
Liittynyt
10.11.2019
Viestejä
878
Suorat pinnat ovat teknisesti paljon helpompia ja halvempia valmistaa kuin kuperat, joten auton tuotantokulut ovat paljon halvemmat. Tasaista peltiä leikkaa pelkällä laser-leikkurilla, mutta kuperaan tarvitaan myös muotteja ja muita koneita jotka ovat tosi kalliita.
Kuvittelen kuitenkin olevan aivan päinvastoin. Suora levy ei korissa menesty tavanomaisilla materiaalivahvuuksilla, eikä niiden triplaaminen ole mahdollista. Suorat levypinnat tarvitsee jäykistää sisäpuolelta. Suorillakin pinnoilla tarvitaan kuitenkin levyjen reunoilla muotoja, jolloin on hankala ottaa huomioon levyn venyminen siten, että suoraksi tarkoitettu osuus oikeasti pysyy suorana. Prässissä levyt käyvät joka tapauksessa.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Kuvittelen kuitenkin olevan aivan päinvastoin. Suora levy ei korissa menesty tavanomaisilla materiaalivahvuuksilla, eikä niiden triplaaminen ole mahdollista. Suorat levypinnat tarvitsee jäykistää sisäpuolelta. Suorillakin pinnoilla tarvitaan kuitenkin levyjen reunoilla muotoja, jolloin on hankala ottaa huomioon levyn venyminen siten, että suoraksi tarkoitettu osuus oikeasti pysyy suorana. Prässissä levyt käyvät joka tapauksessa.
Katsoinkin itse asiaa vain sen levyn työstön kannalta. En ota minkäänlaista kantaa lujuuslaskentaan, koska se ei ole minun osaamisaluettani

EDIT: Toisaalta tuosta muistaakseni väitettiin, että kylkeen ei saanut lommoa lekalla, joten se pelti lienee normaalia paksumpaa muutenkin
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528
Mutta onko mitään kulumajälkiä? Millaisissa olosuhteissa olet ajanut, vain asfaltilla? Miten peset auton, käsin vai automaateissa?

Tuo on hienoa lukea, että T3 on hiljainen. Kenen valmistamat renkaat T3ssa ja muistatko minkä tehtaan renkaat e-golfissa oli alla?

Ei ole kulumajälkiä. 99% asfaltilla. Pihatie on soraa ja joitain pieniä pätkiä välillä tulee soralla ajettua. Mitään monen kymmenen kilometrin siirtymiä ei tule soralla tehtyä ja en muutenkaan aja rallia millään autolla.

Tähän asti olen pessyt käsin.

Kolmosessa on kesärenkaina Michelin Pilot Sport 4S 235/35 R20 renkaat ja talvirenkaina Nokian Hakka R3 235/40 R19.

Golffissa taisi olla Bridgestone Turanza 195/65 R16

Itselle tosiaan melutaso on hyvä, alle satasen nopeuksissa erinomainen koska ei moottoriääntä. Yli 200 nopeudessa kuuluu jo jonkin verran melua, mutta suomessa ei niitä nopeuksia saisikaan ajaa. Epäilemättä joku EQC on hiljaisempi. Itse kuitenkin tottunut kasuaalitason autoihin (bmw 320d, mersun c-sarja jne.)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Luvattu vaihtaa 3 Y malliin, diilinä pitää lopettaa haukkuminen ja tuottaa kunnolla matskuu uudesta mallista kun saapuu?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 105
Ei varmaan saa kertoa asiasta. Sama huomio, että mainosta alkanut tulemaan. Kumminkin jotkut lakimiehet oli asialla.
Luvattu vaihtaa 3 Y malliin, diilinä pitää lopettaa haukkuminen ja tuottaa kunnolla matskuu uudesta mallista kun saapuu?
Jos näin kävi, niin tuo nyt on about paskin mahdollinen lopputulos kaikkien kannalta? :tdown:
 

Mariini

Team Ryzen
Team Tesla
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 369
Ellei Joni oio olettamuksia ja vaikenee niin ed.olettama ts. Tesla hyvittää jotenkin, mutta vaatii vaikenemista voi olla hyvinkin lähelle osuva;

Jolloin ainakin suhtautuisin hyvin suurella epäluulolla yhtiön tuotteisiin, jos muutamat äänekkäimmät ostetaan hiljaiseksi eikä suosiolla korjata kaikkien vioista kärsivien pulmia. :tdown:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
5 kk sitten ja 5400 km ajettuna on tullut tuo viimeisin maalipinnan video. Aika pahaa jälkeä siinä.

 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
120
Warrant canary eli jos TeslaJoni ei kuittaa haasteprosessin olevan vielä käynnissä, niin sitten sopimus on Teslan kanssa tehty.
Btw, tuollaiset haasteet ovat kaiketi avoimesti luettavissa, mutta ei mitään tietoa miten ja mistä asia selviää. Ehkä jopa se selviää, jos ne vedetään pois.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Warrant canary eli jos TeslaJoni ei kuittaa haasteprosessin olevan vielä käynnissä, niin sitten sopimus on Teslan kanssa tehty.
Btw, tuollaiset haasteet ovat kaiketi avoimesti luettavissa, mutta ei mitään tietoa miten ja mistä asia selviää. Ehkä jopa se selviää, jos ne vedetään pois.
Haasteet eivät ole avoimesti esillä, mutta niitä voi pyytää asiaa käsittelevältä tuomioistuimelta esimerkiksi sähköpostitse. Haaste on käsittääkseni riita-asioissa julkinen jo ennen asian käsittelyäkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
Kannattaa muistaa että fsd ratkaistaan käytännössä datamäärällä ja Teslalla on siinä hurja etumatka muihin ja etumatka vain kasvaa autokannan kasvaessa. "Kaupunkiajaminen" on ollut ainakin keväästä jo pyörimässä autoissa shadow modessa ja kerännyt neuroverkolle dataa. "FSD" on toki erittäin vaikea ratkaista, mutta kyllä Tesla kärjessä tässä on
Höpsis
The top 3 companies in autonomous vehicles and self-driving cars | ZDNet

Melkein missä vaan on vertailtu näitä niin ei ole Teslaa mainittu (ihan alan asiantuntijat ovat rankanneet järjestelmiä). Ehkä mielikuvissa ja motarilla on hyvä, mutta varmaan oikeasti esim. kaupunkiliikenteessä tuosta ei tulisi yhtään mitään. Johan sen näki tuon advanced summonin kanssa miten auto ajelee ihan miten lystää parkkipaikoilla.
Kuinka suurista meluasteista tässä nyt puhutaan? Jotenkin kuvittelen että polttisautosta sähköautoon siirryttäessä melu olis viimenen asia joka nousis ongelmaksi.
Ongelma auton melussa on maantiella ei moottorissa.

Jos polttiksella ajat moottoritiellä niin et kuule mitään konehuoneesta.. vain renkaista.

Tuossa Björnin listassa * merkitty (winrun) on vissiin sen oma M3 mihin on lisätty jälkeenpäin pajalla äänieristystä. Oisko toi nyt suunnilleen se nykynen taso jos tehtaalla jo lisäävät äänieristystä M3:een?
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
120
Me muut potentiaaliset Teslafanit haluamme seurata oikeusprosessin kulkua ...tai sen edistymättömyyttä. Siksi diaari on hyvä kertoa.

Nimittäin tässä on ainakin kaksi seikkaa: menestyksellinen oikeuspäätös luo pohjan muille samassa tilanteessa oleville tai siihen joutuville sekä jos tilanne ei ole samanlainen, mutta asianajaja on osaava, niin palvelu on kysyttyä.

Jos käykin niin, ettei asiasta näy eikä kuulu mitään, niin kai se on ihan odotettavissa miten porukka homman lopputuloksen päättelee.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 173
Mua naurattaa kun teslavihaajat on selvästi pitäny Jonia jonain messiaanaan joka etsii Teslasta kaikki viat, pitää isoa mökää näistä ja hankkii Teslalle vaikeuksia. Sitten ei sulateta sitä kun Joni kertoo myös positiivisista asioista ja kehuu tuotetta muuten taivaaseen. Ainoa järkevä selitys siitä syntyvälle pahalle ololle on se, että Tesla on maksanut Jonin hiljaiseksi. :rofl:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 299
Viestejä
4 156 703
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom