Windows 10 ja käyttäjätilin ongelma

Liittynyt
22.11.2019
Viestejä
14
Tervehdys io-tech lukijat!
Asensin vanhaan kannetavaani Windows 10 uusiksi puhtaalla asennuksella, lisäksi otin salasana ja pin koodin kyselyn pois päältä että kone boottaa suoraan työpöydälle, kaikki toiminut hyvin mutta nyt parin päivityksen jälkeen kone boottaa lukitus ruudulle ja kysyy salasanaa jonka onneksi tiedän, ja lisäksi oma profiili näkyy lukitus ruudussa 2 kertaa eli on 2 samaa profiilia (näkyy vasemmalla alaruudussa) en saa profiileja muokattuja ja poistettua toista profiilia, olen kokeillut kaikkia neuvoja mitä netistä löysin mutta ongelma ei ratkea, onkohan päivitykset nyt jotenkin sekoittanut profiileja? Ugh - veli maalainen kiittää etukäteen!
 
Viimeksi muokattu:

ravallo

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 344
Vähän kuulostaa samalle ongelmalle kuin mitä mulle tuli taannoin yhden updaten yhteydessä, eli käyttäjäprofiili kloonautui / korruptoitui osittain:
https://answers.microsoft.com/en-us...-fiolder/050a0bbe-a9b1-4a16-8239-7b7a9852022a

Ilmeisesti tuollainen voi aiheutua jos updaten aikana joku kriitinen filu jää jostain syystä lukkoon. Mitään hirveän hyvää keinoa en kyllä keksinyt tuon ratkaisemiseksi, jotenkin sain sen vanhan accountin loput tiedot siirrettyä uudelle ja disabloitua vanhan (kokonaan en saanut sitä pois, mutta jotenkin kätkettyä niin ettei näy starttinäytöillä).
 
Liittynyt
22.11.2019
Viestejä
14
Vähän kuulostaa samalle ongelmalle kuin mitä mulle tuli taannoin yhden updaten yhteydessä, eli käyttäjäprofiili kloonautui / korruptoitui osittain:
https://answers.microsoft.com/en-us...-fiolder/050a0bbe-a9b1-4a16-8239-7b7a9852022a

Ilmeisesti tuollainen voi aiheutua jos updaten aikana joku kriitinen filu jää jostain syystä lukkoon. Mitään hirveän hyvää keinoa en kyllä keksinyt tuon ratkaisemiseksi, jotenkin sain sen vanhan accountin loput tiedot siirrettyä uudelle ja disabloitua vanhan (kokonaan en saanut sitä pois, mutta jotenkin kätkettyä niin ettei näy starttinäytöillä).
Kiitos vastauksesta, yritän tässä viellä etsiä vinkkejä ongelmaan
 
Liittynyt
22.11.2019
Viestejä
14
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 295
Viestejä
4 190 830
Jäsenet
70 721
Uusin jäsen
juukaliz

Hinta.fi

Ylös Bottom