The Outer Worlds (PC, PS4, Xone - 2019)

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Vaikuttaako aim down sights aseiden tarkkuuteen? Itse tykkään ampua mielummin ns. Lonkalta jos se ei vaikuta tarkkuuteen
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 358
Pelin sisäänrakennettua framerate limiteriä ei näköjään kannata käyttää ainakaan kaikilla kokoonpanoilla. Omalla koneella kun rajoitin fps 60 peli stutteroi aika paljon, mutta pistin sen vanhan prossuni (2500K) piikkiin. Olen tässä päivittelemässä ja ajelin benchmarkkeja, että saa tietää paljon fps parani ja laitoin frame rate limiterin pois päältä. Samalla katosi stutterointi melkein kokonaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 304
Sain pelattua läpi PC:llä ja tykkäsin. Game pass hyötykäytössä. Tämä on toki yksilöllistä, mutta itse en törmännyt yhteenkään glitchiin, jumiin, crashiin tai muuhunkaan bugiin koko pelin aikana. Aika harvinaista tällainen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Yksi bugi oli pelin lopussa. Kun erääseen huoneeseen meni tietystä ovesta niin peli kaatui välittömästi mutta sitten kun meni sinne toisesta ovesta niin ei kaatunut.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 306
Yksi bugi oli pelin lopussa. Kun erääseen huoneeseen meni tietystä ovesta niin peli kaatui välittömästi mutta sitten kun meni sinne toisesta ovesta niin ei kaatunut.
Tuohon samaan törmäsin. Tartaruksella täytyi siis kiertää yhteen huoneeseen takaoven kautta. Muuten kaatui työpöydälle.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
789
Sain pelattua läpi PC:llä ja tykkäsin. Game pass hyötykäytössä. Tämä on toki yksilöllistä, mutta itse en törmännyt yhteenkään glitchiin, jumiin, crashiin tai muuhunkaan bugiin koko pelin aikana. Aika harvinaista tällainen.
Itsellä ainut ongelma oli, että juutuin kerran puun ja kasvin väliin lähellä marauder river campia ja siitä ei kyllä mitenkään päässyt pois. Ensin olin siinä seisaallaan jumissa ja sitten koitin mennä kyykkyyn, niin ei enää päässyt edes takasin seisomaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Vihdoin sain pelattua läpi ja luulen saaneeni ns parhaimman lopun mutta jäi kyllä vähän kökkö maku suuhun tästä.
Ei ehkä niin paljon haittaisi jos ois game passin kautta pelannu mutta ei tästä kyllä 60 euron peliä saa kirveelläkään vaikka onkin jonkinlainen uudelleenpeluu kerroin.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
57
Mulla on vielä kesken, mutta vähän sama fiilis. Pelialuiden jakaminen useean pienempään alueeseen ei oikein kiinnosta, ja grafiikat on aika surkeat, vaikka pelaan ultra asetuksilla. Muuten on aika perustasoa, mutta eipä tuossa ole oikeen mitään uutta ja ihmeellistä.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Tuohon samaan törmäsin. Tartaruksella täytyi siis kiertää yhteen huoneeseen takaoven kautta. Muuten kaatui työpöydälle.
Sama bugi tuli eteen xboxilla. Tai olisihan siitä ovesta pääsyt pyssyt paukkuen, kun testasin.
Kiersin siis toista kautta sisään.
Olin myös huomaavinani tuon saman pienen errorin aiheuttavan "glitchin" tuossa samaisella ovella, kun juoksin siitä ulos sieltä sisältä tehtävän jälkeen. Ihan hetkellinen äänen "jäätyminen", mutta ei kaatanut peliä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 728
Täällä päästi tuosta ovesta läpi kun jätti companionit ulos.

Vähän kyllä petti tuo päästoorin pituus, tuli ihan yllättäen vastaan tuo loppu. Pitääpä latailla parin saven takainen peli ja mättää kaikki mahdolliset sivutehtävät läpi ja pelata sitten uudestaan tuo loppu, jos muuttuisi vähän.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Olipa kyllä naurettavan helppo tuo loppuvastus
kun oli Parvati ja siivousrobotti mukana. Liekinheitin 2.0 ja heavy skilssi täysillä, niin puolen minuutin grillauksella maassa makaava robotti oli kaput muiden säestäessä vieressä.
Teknisesti oli kyllä pettymys alun jälkeen, jotenkin tuntui tönkköydessään kun olisi pelannut 2000-luvun alun peliä. Outcastin uusintaversion seikkailut tuli tästä mieleen. Jossain vaiheessa Monarchya ei sivutehtävät enää jaksanut kiinnostaa pelimaailman staattisuuden takia ja loppuun menin reilu 20 levelisenä ja noin 20h takana.
Kokemuksena peli oli kuitenkin ok kaiken kaikkiaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Miten tässä tuli heti pelin alkuun vahvat fibat Fallout kakkosesta ja Geckon voimalasta :D
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
luulen että loppu on lähellä. peli on kyllä hienosti tehty omaan makuu juonen puolesta. tosissaa saa pohtia ketä miellyttää ja ketä ei. ja välillä tulee tuntuma pitäskö kuitenkin pelata sama kohta toisin kun ei haluakkaan toiselle sitä mitä sai. rikkaiden kaupingissakin kun on status valtakunnan vihollinen? enkä paljoa oo kellekään pahaa tarkoittanut antaa suurta nautintoa tuskasta, että selviytymisvaistot herää onko tässä vielä toivoa liikkua rauhassa rikkaiden kulmilla. epäilyttää minkälainen loppu tulee. varmasti uusinta kierros tulee vedettyä supernovall
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 358
Pelasin pelin eilen lävitse. Yhteensä 25h meni Hard-vaikeustasolla, suunnilleen kaikki tutkittu ja tehty.

Peli on käytännössä bugivapaa ja pyörii hyvin lukuunottamatta aivan muutamaa yksittäistä paikkaa. Hiirikontrollit toimivat paremmin, kuin yhdessäkään Bethesdan pelimoottoreilla olevassa Falloutissa, mutta jostain syystä aika moneen asiaan on laitettu turhauttavia viiveitä, esim. sprintistä siirtyminen ampumaan, tuntuu että saa välillä parhaillaan kaksi sekuntia nakuttaa hiiren ykkösnappia, ennenkuin ukko suostuu ampumaan. Tekniseltä puolelta kuitenkin kokonaisuudessaan hyvä suoritus, pyörii hyvin, on pääosin responsiivinen ja näyttää ihan kivalta.

Suurin ongelma omalla kohtaa oli, että tämä kaava alkaa olla aika puhkikulutettu. Pelimaailma on täysin staattinen ja odottaa aina pelaajaa, että mitään tapahtuu (yhtä ainotta questia lukuunottamatta), nimetyt NPC:t ovat 24/7 paikoillaan ja kukaan ei kykene tekemään itse yhtään mitään. Viholliset spawnaavat aina samoihin paikkoihin ja odottelevat kiltisti pelaajaa, minkäänlaista partiointi tai "monster infighting" käyttäytymistä ei ollut havaittavissa. Pelimaailman staattisuuden vuoksi kaikki valinnat ja päätökset tuntuvat täysin turhilta, koska niillä ei ole pelimaailman kannalta mitään väliä.

Pääjuoni oli erittäin ennalta-arvattava ja ei päässyt kertaakaan yllättämään millään tavalla. Osa kumppanien tehtävistä oli hieman mielenkiintoisempia, mutta pääosin nekin olivat samaa questi-markkerien perässä juoksemista, kuin kaikki muutkin questit koko pelissä.

Jotenkin jäi läpipeluun jälkeen mietityttämään, että oliko tämän pelin kohdalla kyse laiskuudesta vai siitä, ettei ole uskallettu yrittää mitään uutta. Pelissä ei ole oikeastaan yhtään mitään, mitä muissa vastaavissa peleissä ei olisi aikaisemmin ollut. Laiskuus huokuu varsinkin vihollisdesigneistä, ollaan muka kokonaan toisessa aurinkokunnassa ja paikallinen fauna koostuu liskoista, gorilloista, värikkäistä koirista ja ylikasvaneista rukoilijasirkoista, joille ilmeisesti siirtokuntalaiset riittävät ravinnonlähteeksi, kun mitään saaliseläimiä ei missään näy. Erilaisia asetyyppeja on hyvin vähän, ammustyyppejä vain kolme ja esimerkiksi kranaatit ja muut räjähteet loistavat poissaolollaan. Pelin balanssointi perustuu myös hyvin pitkälti siihen, että suurin osa kokemuspisteistä tulee tehtävistä ja esimerkiksi mobeja grindaamalla on turha kuvitella leveloivansa. Näin devit voivat suunnilleen vakioida pelaajan levelin ja sen kuinka pitkällä pelissä pelaaja on. Kaikki perkit ovat tylsiä +X% johonkin bonuksia ja kumppaneille ei ole tehty uniikkeja perkkejä lainkaan. Peli ei myöskään tee miljööllään oikein mitään, kyseessä pitäisi olla siis toisessa aurinkokunnassa sijaitseva siirtokunta, mutta tämäkään ei käytännössä vaikuta yhtään mihinkään ja jokainen eri planeetta tai muu paikka on käytännössä pelkkä reskin toisistaan (miksi esim. asteroidilla tai avaruusasemilla ei olisi voinut olla painottomuutta?).

Uskalluksen puute taas näkyy siitä, että ronskia tai mustaa huumoria ei ole, pelimaailmassa ei ole lapsia, pelissä ei voi olla kunnon sadistinen psykopaatti ja oikeastaan ainoa moraalisesti arveluttava toiminta, mitä voi tehdä on ihmisten ampuminen, jolla taas ei pelimaailman staattisuuden takia ole mitään väliä. Toisin sanoen peli noudattaa nykyaikaisen viihteen moraalikoodistoa erittäin tarkasti; räiskintä ja tappaminen on OK, kaikki muu ei, edes hirvittävän rumasti ei voi kenellekään sanoa.

Kokonaisuudessaan pelistä jäi aika hölmistynyt olo; Obsidianilla oli täysi taiteellinen vapaus sen kanssa, uusi teknologia ilman menneisyyden painolastia ja tässäkö on oikeasti kaikki mihin he kykenevät? Taitaa olla, että Fallout: NV ajan tiimistä ei ole paljoakaan enää jälellä... 1€ hintaan tämä on ihan teknisesti pätevää tusinaviihdettä, jonka jaksaa pelata pienissä pätkissä loppuun asti, mutta 60€ en maksaisi tästä missään nimessä.

Esimerkiksi vuoden 2017 Preysta jäi paljon parempi maku suuhun, vaikka sekin oli vanhan konseptin uudelleen lämmittely.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 564
Pari tuntia pelasin, en varmaan jatka pidemmälle.

Ei mitään varsinaista vikaa ollut, en vaan jostakin syystä tykännyt (pelasin xbox game passilla)
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Kaverin luona tuli kokeiltua viikonlopun aikana semmoiset 30 minuuttia ja vaikuttaa todellakin peliltä joka tarvitsee sen oman aikansa. Ensikokemus ei ollut mikään tajuntaa räjäyttävä, että olisi pakko päästä jauhamaan lisää. Ehkä nuo Fallout:ien maailmat tuntui kiehtovammalta paikalta mellestää, mutta eipä tuommoiseen puolituntiseen paljoa mahdu tarinaa eikä pelattavaa, että voisi muodostaa sellaista lopullista mielipidettä. Kaveri on tykännyt siitä valtavasti.

Pelistä on tullut nyttemmin useita speedruneja ja tuo on pelattavissa läpi rapiat 11 minuutissa. Laitetaan tämä speedrun video spoilereihin ettei se pilaisi keneltäkään sitä pelinautintoa:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
Nipinnapin päässyt Groundbreakeriltä ulos seuraavalle alueelle, ja fiilis on jo lässähtänyt. Pelissä ei ole mitään perustavanlaatuista vikaa ja teknisiä ongelmia ei ole esiintynyt, mutta jotenkin peli on vain liian "vanilla" makuuni. Saa nähdä tuleeko pelattua koskaan eteenpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: aop

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Olikos tässä vielä jotain tekstitiedostojen hienosäätöä, joilla saa grafiikoita paremmaksi? Ei sinäänsä ole mitään ongelmia ollut grafiikoissa tai pelissä muutenkaan, mutta silmäkarkki kelpaa aina.

5 tuntia nyt Xbox passilla vääntänyt tätä ja hyvältä vaikuttaa. Todella mielenkiintoinen lore ja ylipäätään paikkoja tutkii ja sivutehtäviä koluaa mielellään. Vielä ei ole mitään kyllästymistä havaittavissa ja toivottavasti fiilis pysyy loppuun saakka hyvänä :)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Mä yritin tätä googlettaa mutta tietenkään en liian geneerisillä hakusanoilla pystynyt sitä löytämään. Eli tietääkseni pelissä on yksi tehtävä joka voi failata puhtaasti sen takia että siinä on jokin aikaraja tai sitten se failaa jos ottaa sen mutta tekee muita tehtäviä sen sijaan. Niin mikä tää tehtävä on?

Olen nyt päässyt tuonne Stellar Bayhin ja helposti menee yli tunti tai parikin etten pääse tallentamaan peliä(supernova) niin ei huvittaisi nähdä tämän yhden tehtävän epäonnistuvan ja sitten joko joutua antaa sen olla, tai pelata jotain pari tuntia uudestaan, varsinkin kun jotain kaupunkia lootatessa ja sen asukkaita läpi kiertäessä, on aika mahdotonta muistaa mitä on jo tehnyt ja mitä ei, jos joutuu palaamaan takaisin "ajassa".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
3 419
Mä yritin tätä googlettaa mutta tietenkään en liian geneerisillä hakusanoilla pystynyt sitä löytämään. Eli tietääkseni pelissä on yksi tehtävä joka voi failata puhtaasti sen takia että siinä on jokin aikaraja tai sitten se failaa jos ottaa sen mutta tekee muita tehtäviä sen sijaan. Niin mikä tää tehtävä on?

Olen nyt päässyt tuonne Stellar Bayhin ja helposti menee yli tunti tai parikin etten pääse tallentamaan peliä(supernova) niin ei huvittaisi nähdä tämän yhden tehtävän epäonnistuvan ja sitten joko joutua antaa sen olla, tai pelata jotain pari tuntia uudestaan, varsinkin kun jotain kaupunkia lootatessa ja sen asukkaita läpi kiertäessä, on aika mahdotonta muistaa mitä on jo tehnyt ja mitä ei, jos joutuu palaamaan takaisin "ajassa".
Ei ainakaan supernovalla tullut tuollaiseen törmättyä.

Btw. Supernovassakin on tavallaan tallennus, taistelun jälkeen voi tehdä quick travelin alukselle. Se itseasiassa tekee silloin tallennuksen lähtökohtaan, joten aluksessa voi tehdä loadin ja jatkaa peliä. Lopputaistelussa kannattaa vain juosta kenttien läpi, kun peli ei tee välitallennuksia.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
20
Mä yritin tätä googlettaa mutta tietenkään en liian geneerisillä hakusanoilla pystynyt sitä löytämään. Eli tietääkseni pelissä on yksi tehtävä joka voi failata puhtaasti sen takia että siinä on jokin aikaraja tai sitten se failaa jos ottaa sen mutta tekee muita tehtäviä sen sijaan. Niin mikä tää tehtävä on?
Rosewayssa on tuo tehtävä: By His Bootstraps - The Outer Worlds
Ei tuota varsinaisesti voi failata, mutta lopputulos on erilainen ja palkkio pienempi, jos aikailee.
 
Liittynyt
31.12.2019
Viestejä
1
Asensin pelin pc:lle jossa on tekniikka kunnossa, kaikki uusimmat ajurit yms asennettu mutta kun peliä yrittää käynnistää niin joku starttiruuttu käy pari sekunttia ja sitten palaa epic game launcheriin. Niin ja peli on ihan ostoversio ja yritetty asentaa uusiksi pari kolme kertaa. Muut pelit tuon epic game launcherin kautta toimii
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
789
Asensin pelin pc:lle jossa on tekniikka kunnossa, kaikki uusimmat ajurit yms asennettu mutta kun peliä yrittää käynnistää niin joku starttiruuttu käy pari sekunttia ja sitten palaa epic game launcheriin. Niin ja peli on ihan ostoversio ja yritetty asentaa uusiksi pari kolme kertaa. Muut pelit tuon epic game launcherin kautta toimii
Ainakin ms storen versiota varten piti asentaa se eurooppa windows 10 videokodekkipaketti
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Tuleeko muilla ärsyttävää tökkimistä etenkin, jos saapuu johonkin uuteen paikkaan?

Muuten kyllä FPS pyörii ultralla korkealla ja on sulavaa, mutta nykimistä on vähän väliä. Ihan kuin peli lataisi karttaa, mutta SDD:ltä pitäisi valua nopeasti. Windowsin asensin uusiksi muista syistä, eikä sekään auttanut.

EDIT: Nyt hävisi kaikki nykimiset pois. Ehkä joku päivitys korjasi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Tuleeko muilla ärsyttävää tökkimistä etenkin, jos saapuu johonkin uuteen paikkaan?

Muuten kyllä FPS pyörii ultralla korkealla ja on sulavaa, mutta nykimistä on vähän väliä. Ihan kuin peli lataisi karttaa, mutta SDD:ltä pitäisi valua nopeasti. Windowsin asensin uusiksi muista syistä, eikä sekään auttanut.
Ihan pelin alussa olen, mutta kerran on tullut. Siinä kun Hawthornen alus tuli kallioiden välistä näkyviin. Juurikin tilanne, missä paljastui iso alue kerrallaan näkyviin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Tässä taitaa olla mulle vihdoin syy päivittää vanha mopokoneeni nykyaikaiseksi. Fallout 4 pyörii sillä minimiasetuksilla siedettävästi, mutta tämä tuskin enää.
Koneen päivitys tehty ja sen mukana tuli 2x3kk xbox game passia, niin sai tämän kokeiluun. Muutaman tunnin olen nyt ehtinyt pelata ja alkaa maailma viedä mukanaan. Vähän samat vibat tässä kuin Arcanumissa aikanaan. Toisaalta taas kuten arvelin trailerien perusteella, niin Fireflystä otettu myös vaikutteita.

Pääjuonen muutama tehtävä ei ainakaan ole tuntunut geneeriseltä vaan vaihtelua on ollut. Sivutehtävät on vähän olleet luokkaa mene etsi tavara x. Tapa matkalla kaikki. Toisaalta en nyt tuon ekan planeetan perusteella vielä niitäkään tuomitse.

Pääjuonessa kivasti valittavana vain huonoja vaihtoehtoja. Fallouttiin tätä kuitenkin verrataan, niin esim nelosen puolien valinta tuottaa totaalisen voiton valitsemallesi taholle, mutta tässä ainakin nyt ekassa isossa tehtävässä tuntui olevan vain huonoja ja enemmän huonoja vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Aluksi olin ihan koukussa, mutta loppua kohden mielenkiinto hiipui, eikä yltänyt Fallouttien tasolle valitettavasti. Ehkä kuitenkin liian pienet alueet, liiallinen helppous (supernovalla myös) ja kankeahko taistelu rokottivat pisteitä reilusti. Hyvää toki oli tarina ja päätöksien tekeminen, millä oli seuraamuksia.
Vahva 7/10 peli, enkä ole ainakaan hetkeen pelaamassa uudestaan läpi. Selvä pettymys siis.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Itsellä kävi loppua kohti sama kuin Hulilla, ei vaan jaksanut pitää otteessaan. Loppua kohti alkoi toistamana vahvasti itseään.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Itsellä kävi loppua kohti sama kuin Hulilla, ei vaan jaksanut pitää otteessaan. Loppua kohti alkoi toistamana vahvasti itseään.
Juu tuo on ikävä totta. Vaikka pelillä on kauheasti potentiaalia olla New Vegasin vertainen, niin kuitenkin nuo mainitsemani asiat häiritsivät kokoajan pelatessa. Vaikkakin dialogi ja valintojen tekeminen olikin erittäin hyvin tehty.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Tulipa peli suoritettua. Ihan kivasti pelattavaa. Tutkin lähes joka paikan, tein suurimman osan tehtävistä. Rosewayhin ei tullut koskaan käytyä, siellä ehkä käyn ainakin vierailemassa että näkee kuinka suuri alue se on, mutta ei ole oikein enää kovin suurta ideaa sitä varsinaisesti suorittaa. Ulkomuistista kaikki muut questit taisin tehdä, Felix ja Nyoka kuolivat lopputaistelussa sitä bottia vastaan, niin niiden stooria ei saanut kuulla lopputeksteissä. Tai ei, joku avaruusasema taisi jäädä käymättä, sain sen sijainnin juuri lopussa avattua, sublight:n ekan tehtävän jälkeen.

Musta ihan kiva tuollainen peli jossa on selkeä alku ja loppu.

Osa noista sivutehtävistä ei ollut erityisen motivoivia varsinkin loppua kohden, olin niitä jättänyt tekemättä pitkään. Level cap oli vähän tylsä, mä olin pitkään ollut level 30, vaikka tietysti ymmärrettävissä siinä miten peli oli suunniteltu. Loppukenttä oli OK mutta supernovalla vähän ikävä kun siinä lopussa ei ollut mahdollisuutta tallentaa peli ennen sitä loppuvastusta, mistä syystä jäi näkemättä Felixin ja Nyokan tekstit. Ja se Boardin puheenjohtaja oli omituinen, siis kohtaamisena, tyyppi on olevinaan pelin arkkipahis mutta tyypin kanssa vain vaihdetaan muutama uhoava sana, ja sitten kävellään ohi. Oikeasti?

Mä luulen että tosiaan käyn nopsaan vilkasemassa kuinka suuri alue tuo Rosenway on ja se avaruusasema, ja sitten poistan pelin. Ihan sama vaikka huomenna julkaistaisiin DLC, tuntuu että tuota on tullut pelattua enemmän kuin tarpeeksi.


__
joo tuli katsottua tuo avaruusasema ja yllättäen vielä sen jälkeen oli yksi sublighting tehtävä vaikka maine oli jo huipussa ollut jonkun aikaa, sekin tuli nopsaan katsottua ja näytti olevan viimeinen tehtävä heillä, kuten myös Roseway tuli hoidettua.
 
Viimeksi muokattu:

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Pitääköhän tuo tallennuksen pelikello paikkansa? Vedin hard-vaikeustasolla läpi nyt tämän, tutkin eri paikkoja paljon ja tein mielestäni kaikki sivutehtävätkin yhtä lukuunottamatta ja pelikello näyttää 10 tuntia. How Long To Beatin mukaan pelkkä päätarina olisi 12 tuntia ja keskimäärin pelin läpäisy vie 24 tuntia :confused:

Ihan hyvä peli tämä kyllä oli ilmaisella Game Passilla. Tuskin tulen kuitekaan pelaamaan enää uudestaan läpi. Lopputehtävä oli myös turhan helppo ja laimea, kun dialogin skillit olivat melkein tapissa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 837
Valtava 18GB patch tuli PClle mutta olikohan se vain jokin 2020 W10 yhteensopivuus päivitys vai tuliko jotain lisäpelaamista? DLCtä on huhuiltu tälle vuodelle mutta mitään virallista en ole nähnyt.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Vähän yllättävää että täällä ei ole vielä mainittu.

Eli DLC:tä pukkaa. Ilmeisesti pari tulossa, tämä ja Murder on Eridanos. Jälkimmäisestä ei kai vielä juuri ole tietoa.


Tuo on ihan mielenkiintoisen tyylinen traileri. Ei kerro juuri mitään itse DLC:stä, mutta se on hyvin pelin tyyliin sopiva, tuollaiseksi "mainokseksi" tehty.


Itselle tulee ihan hyvään saumaan, ajattelin että jos pelaisi tuon uudestaan, tällä kertaa paljon nopeammin kun ekalla. Oikeastaan mielenkiintoinen ihan uteliaisuuttaan, että taas supernovalla mutta tällä kertaa yritän käyttää kaikkea sitä mitä olen oppinut, että saisin pelattua sen nopeammin, eikä tarvitse juuri vanhoja paikkoa tutkiskella.

Tuosta on jo lyhyt ingame pelivideo tullut. Se vähän spoilaa yhtä tehtävää, eikä oikein kerro kuinka suuri tuo DLC sijainti on, niin sen voi kaivaa helposti youtubesta jos kiinnostaa.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 307
Vähän kiinnostaa DLC, mutta tosiaan itselläni jäänyt vähän unholaan tämä. Katsotaan josko DLC:t olisi sellaiset mitä jaksaisi alottaa niitä.

Tavallaan haluaisin tykätä tuosta paljon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 884
No höh,ehdin jo poistaa koko pelin kun ei tuota olisi tullut toista kierrosta kuitenkaan pelattua,olisivat kyllä voineet mainita noista DLC jo aiemmin.
 

CryptoKid

Jonkun tarttis varmaan tehrä jottain
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
241
Onkos tämä yhä game passissa? Voisi jopa tuon DLC:n hankkimista harkita. Jos tällä kertaa pelaisi 'hyviksenä' läpi...
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
529
Hommasiko joku täältä tuon DLCn. Tänään kai piti tulla? :think: Itse ehkä joskus pelaan uudestaan kun kaikki DLCt on julkaistu.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 837
Aika pitkään pitää pelata että uuden tarinahaaran löytää. Nyt kun löytyi niin pitää laittaa arviota linjoille. Hieman yllättäen ultimaten kautta hankittuna ei lisäosa tullutkaan saataville Xboxille samaan rahaan.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Alku sai kyllä vahvaan otteeseensa, mutta mitä pidemmälle pelasi, sitä kauemmas tästä luisui. Lopusta ei jäänyt käteen kuin hämmennys ja vitutus.
:rofl: oisko tuon nyt paremmin voinu kiteyttää. XGP kautta pelasin julkasun aikaan ja ei maksanu ku 1€, mutta täydellä hintaa ois vituttanu ihteeki
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Onko varusteiden levelillä jotain yhteyttä hahmon tasoon? Voiko 3 lvl ukkeli käyttää esim. 8 lvl varusteita ilman ongelmia?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 572
Uutta DLC:tä lienee tulossa:
Nyt on kyllä väärä peli kyseessä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 302
Viestejä
4 156 764
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom