Mopokuumetta

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
455
188cm kuski. CBR600R. Mahtaako olla liian pienikokoinen pyörä?
joka päiväiseen käyttöön lsl superbike tankosarja

kaverilla olisi litran k5 gixxerissä LSL tankosarja toki hän asensi muistsaakseni renthalin tangon jotta sai korkeamman tangon "flatbar" tangon sijasta.

Ducati talutettu talliin ja kesän saldoksi taisi jäädä noin 800km.
Hondaan pitäisi alkaa talveksi renkaita metsästämään. Varmaan osteltava välikelin piikit, että kehtaa teillä ajella :D

itse olin suomessa kesällä lomalla melkein kuukauden ja kyllä ihmetytti kuinka vähän väki ajoi pyörillä kesän aikana.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 344
Ajelut jatkuneet -04 Ryxillä näihin päiviin saakka. Tänään ei kun lunta.

Lähtökohtaisesti kaikki kyykyt on jollekkin saakelin 160 senttiselle suunniteltu, mutta kyllä niistä saa ajettavia kun hommaa säädettävät jalkatapit ja kliparit ja tarvittaessa tankkipatin / tankinkuoren.
Kaikki kyykyt..? Ite oon pitkäkätinen 185 senttinen sälli ja ex -01 ja tää nykynen Ryx istui ja istuu kroppaan kuin nakutettu. Ei minkäänlaista kipuilua missään ole ollut viimeisten 60+ tkm aikana. Paitsi pari kertaa kaatuessa vähän. Kaverilla 177 cm oli YZF 750 yhen kesän joku vuos sitten ja hän vähän valitti niskaansa, kun jouti päätään pitämään vähän takakenossa. Oli niskanikamiaan kyllä jo kuluttanut vuosia, painavan hitsausmaskin kanssa duunissa.. Että vois kuvitella että 160 senttiselle tuottaa vielä enemmän haastetta tällanen kilonen kyykky? :p
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.03.2018
Viestejä
374
Minkäslaisia tunnetiloja uus Blade herättää muilla? Ainakin allekirjottaneen "haavefillari" -listan kärkisijalle meni heittämällä :happy:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
455
V4 olisi saannut olla :D


saapi nähdä nouseeko bladen hinta paljon
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
752
Minkäslaisia tunnetiloja uus Blade herättää muilla? Ainakin allekirjottaneen "haavefillari" -listan kärkisijalle meni heittämällä :happy:
Samoja, mitä muutkin uudet Hondat. On pilattu järjettömällä äänimerkkinapilla, joka on väärässä kohdassakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
838
Ei helevetti. Oon hamstrannu tuohon omaan pyörääni osia jo aika paljon, mutta nyt taitaakin tulla pieni ylläri eteen. Traficomin mukaan pyörä olisi siis 1980-vuosimallia. Mutta helekutin kalliit diaphragmit (kaasarin kalvot tms) eivät kuitenkaan passanneet kaasareihin.

Tämä johti nyt sitten jatkoselvittelyihin. Traficomin sivuilla lukee, että pyörä olisi otettu käyttöön 3.3.1980 ja tuotu Suomeen joskus vuonna 2000. Tästä lähdin miettimään, että olisikohan pyörä sitten kuitenkin vanhempaa vuosimallia.
Yritin etsiä kuvia Xs1100-mallin kaasareista eri vuosimalleista, mutta eipä niitä liiemmin löytynyt. Se on ainakin varmaa, että kaasareita on joskus avattu, mutta ei sinne osaa ole vaihdettu. Koska esim. nuo kalvot ovat alkuperäiset.

Mutta nyt en sitten tiedä, että onko minulla vanhemman mallin kaasarit ja muutoin pyörä olisikin vuosimallia -78. Siihen ainakin viittaa pyörän valmistenumero: 2H9-007013

Jos nyt tajusin oikein, niin vuonna 1978 on lähtenyt tuo 2H9 rullaamaan seuraavasta numerosta eteenpäin: 2H9-000101. Vuonna 1979 ollaan oltu jo "lukemassa" 2H9-020101. Eli tuo kuusinumeroinen rullaava luku viittaa valmistusmäärään. Ja jokaisen värin kohdalla se lähtee rullaamaan vähän erilailla. Mutta mikään muu kuusinumeroinen valmistusmäärä ei mätsää tuohon mun pyörään kuin tuon ensimmäisen -78 vuosimallin valmistusmäärät.

Lisäksi vuonna -80 on edessä reijitetyt etulevyt, mutta tuossa semmoisia ei ole. Eli sen perusteella tuo olisi vanhempi. MUTTA taasen vuonna -80 lopetettiin jalkastartin laittaminen tuohon keksintöön ja jalkastarttia tuossa ei ole. Eli en tiedä, mikä sekasikiö tuo oikein on.

Muutenhan tässä ei olisi ongelmaa, mutta kaasarit muuttuvat vuonna -80 ja täten ovat erilaiset kuin -78 ja -79. Ja koska nyt pitäisi alkaa kaasarin korjaussarjaa ostamaan, on osien hankinta vähän hakuammuntaa.
Pyörän ostin kyllä japskipyöriä harrastavalta jannulta, mutta tiedä sitten jos silläkin oli väärät tiedot.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Ei helevetti. Oon hamstrannu tuohon omaan pyörääni osia jo aika paljon, mutta nyt taitaakin tulla pieni ylläri eteen. Traficomin mukaan pyörä olisi siis 1980-vuosimallia. Mutta helekutin kalliit diaphragmit (kaasarin kalvot tms) eivät kuitenkaan passanneet kaasareihin.

Tämä johti nyt sitten jatkoselvittelyihin. Traficomin sivuilla lukee, että pyörä olisi otettu käyttöön 3.3.1980 ja tuotu Suomeen joskus vuonna 2000. Tästä lähdin miettimään, että olisikohan pyörä sitten kuitenkin vanhempaa vuosimallia.
Yritin etsiä kuvia Xs1100-mallin kaasareista eri vuosimalleista, mutta eipä niitä liiemmin löytynyt. Se on ainakin varmaa, että kaasareita on joskus avattu, mutta ei sinne osaa ole vaihdettu. Koska esim. nuo kalvot ovat alkuperäiset.

Mutta nyt en sitten tiedä, että onko minulla vanhemman mallin kaasarit ja muutoin pyörä olisikin vuosimallia -78. Siihen ainakin viittaa pyörän valmistenumero: 2H9-007013

Jos nyt tajusin oikein, niin vuonna 1978 on lähtenyt tuo 2H9 rullaamaan seuraavasta numerosta eteenpäin: 2H9-000101. Vuonna 1979 ollaan oltu jo "lukemassa" 2H9-020101. Eli tuo kuusinumeroinen rullaava luku viittaa valmistusmäärään. Ja jokaisen värin kohdalla se lähtee rullaamaan vähän erilailla. Mutta mikään muu kuusinumeroinen valmistusmäärä ei mätsää tuohon mun pyörään kuin tuon ensimmäisen -78 vuosimallin valmistusmäärät.

Lisäksi vuonna -80 on edessä reijitetyt etulevyt, mutta tuossa semmoisia ei ole. Eli sen perusteella tuo olisi vanhempi. MUTTA taasen vuonna -80 lopetettiin jalkastartin laittaminen tuohon keksintöön ja jalkastarttia tuossa ei ole. Eli en tiedä, mikä sekasikiö tuo oikein on.

Muutenhan tässä ei olisi ongelmaa, mutta kaasarit muuttuvat vuonna -80 ja täten ovat erilaiset kuin -78 ja -79. Ja koska nyt pitäisi alkaa kaasarin korjaussarjaa ostamaan, on osien hankinta vähän hakuammuntaa.
Pyörän ostin kyllä japskipyöriä harrastavalta jannulta, mutta tiedä sitten jos silläkin oli väärät tiedot.
Olisiko vanha runko, uusi moottori ja vanhan moottorin kaasarit?

Vanhoissahan pyörissä voi olla melkein mitä vain.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 508
Ei helevetti. Oon hamstrannu tuohon omaan pyörääni osia jo aika paljon, mutta nyt taitaakin tulla pieni ylläri eteen. Traficomin mukaan pyörä olisi siis 1980-vuosimallia. Mutta helekutin kalliit diaphragmit (kaasarin kalvot tms) eivät kuitenkaan passanneet kaasareihin.

Tämä johti nyt sitten jatkoselvittelyihin. Traficomin sivuilla lukee, että pyörä olisi otettu käyttöön 3.3.1980 ja tuotu Suomeen joskus vuonna 2000. Tästä lähdin miettimään, että olisikohan pyörä sitten kuitenkin vanhempaa vuosimallia.
Yritin etsiä kuvia Xs1100-mallin kaasareista eri vuosimalleista, mutta eipä niitä liiemmin löytynyt. Se on ainakin varmaa, että kaasareita on joskus avattu, mutta ei sinne osaa ole vaihdettu. Koska esim. nuo kalvot ovat alkuperäiset.

Mutta nyt en sitten tiedä, että onko minulla vanhemman mallin kaasarit ja muutoin pyörä olisikin vuosimallia -78. Siihen ainakin viittaa pyörän valmistenumero: 2H9-007013

Jos nyt tajusin oikein, niin vuonna 1978 on lähtenyt tuo 2H9 rullaamaan seuraavasta numerosta eteenpäin: 2H9-000101. Vuonna 1979 ollaan oltu jo "lukemassa" 2H9-020101. Eli tuo kuusinumeroinen rullaava luku viittaa valmistusmäärään. Ja jokaisen värin kohdalla se lähtee rullaamaan vähän erilailla. Mutta mikään muu kuusinumeroinen valmistusmäärä ei mätsää tuohon mun pyörään kuin tuon ensimmäisen -78 vuosimallin valmistusmäärät.

Lisäksi vuonna -80 on edessä reijitetyt etulevyt, mutta tuossa semmoisia ei ole. Eli sen perusteella tuo olisi vanhempi. MUTTA taasen vuonna -80 lopetettiin jalkastartin laittaminen tuohon keksintöön ja jalkastarttia tuossa ei ole. Eli en tiedä, mikä sekasikiö tuo oikein on.

Muutenhan tässä ei olisi ongelmaa, mutta kaasarit muuttuvat vuonna -80 ja täten ovat erilaiset kuin -78 ja -79. Ja koska nyt pitäisi alkaa kaasarin korjaussarjaa ostamaan, on osien hankinta vähän hakuammuntaa.
Pyörän ostin kyllä japskipyöriä harrastavalta jannulta, mutta tiedä sitten jos silläkin oli väärät tiedot.
Ootko kattonut:Yamaha XS1100 parts: order genuine spare parts online at CMSNL
 
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
137
Nyt on iskenyt kunnon kuume alottaa monkey projekti, johon tulisi 140cc yx moottori. Vielä kun nyt on tämmöset synkät kelit niin olisi aikaa projektoida jotain pyörää. Ainoo vaan että pitäis vielä kevarikin hankkia:btooth:
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 178
Kokemuksia kiinalaisista äänenvaimentimista?

Nuohan ainakin kalliimmat vaikuttavat ulkoisesti samoilta kuin "merkki"mallit (SC project esimerkiksi)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
125
Omassa 990 SD:ssä taitaa olla tuommoiset 'akrapovic' vaimentajat suoraan kiinanmaalta.

Siellähän ne roikkuu penkin alla mukana ja vaimentaakin jotain. Killerit kun ottaa pois niin vaimentaa vähän vähemmän.

Ite en ole noita paikalleen askarrellut mutta hitsisaumojen määrästä päätellen ei ainakaan sopivaa settiä ole ollut käsillä vaan pöntöt on hitsattu alkuperäisten tilalle pakoputken loppupäähän.

Mihinkään noita ei ole hyväksytty ja pyörän tyyppikilvessä luvattu 98dB taitaa toteutua vain kun pyörä ei ole käynnissä ja pöntöissä itsessään ei ole ensimmäistäkään logoa tai tyyppimerkintää.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 764
Kokemuksia kiinalaisista äänenvaimentimista?

Nuohan ainakin kalliimmat vaikuttavat ulkoisesti samoilta kuin "merkki"mallit (SC project esimerkiksi)
CBR 954:sta sai Ahvenistolaillisen kiinapöntöillä. Omistaja on ollut tyytyväinen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
455
Danmoto merkkinen oli ninja kaksvitosessa ainoinaan ja korvat kyllä kärsi :D

Villat oli pakko vaihtaa mutta kun halvalla sai
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
668
Mun mielestä Termignoni kuulostaa aivan perseeltä. Ensimmäisen kerran kun kuulin, olin selkä ääntä kohti ja aloin jo mielessä kiroamaan mopopoikia, jotka hurjistelee monkeylla. Ihmetys oli suuri, kun kyseessä olikin naapurin Ducati...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
217
Itse luotan SC-projectiin, ainakin omaan Ducatiin istuu mielestäni paremmin kun Termi. Koko putkistosta kyllä lähtee ääntä melkoisesti, että miettinyt vanhemmiten jopa killeriä :D
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 764
Ainut, joka noiden hyvyydestä osaa jotain sanoa on kaveri, joka työstää sytytyskarttoja. Laiskana saiturina omaan laitokseen on heitin kartan, joka on "jollekkin" sliparille tehty.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
873
Ainakin oma Termin Full System istuu nätisti 1098:ssa
Sliparissa oli vähän soviteongelmaa ja siis ehkä sanoin turhan kärkkäästi. Ei termignonit mitään huonoja todellakaan ole, mutta luulisi että siihen hintaan on 1:1.

Mun mielestä Termignoni kuulostaa aivan perseeltä. Ensimmäisen kerran kun kuulin, olin selkä ääntä kohti ja aloin jo mielessä kiroamaan mopopoikia, jotka hurjistelee monkeylla. Ihmetys oli suuri, kun kyseessä olikin naapurin Ducati...
Mun mielestä parasta niissä on juuri se matala ääni, ei mikään sirisevä tai rääkyvä vaan matala pompotus. Saa kyllä aika säätösuutin olla jos V2:n saa kuulostamaan mopolta :D

Itse luotan SC-projectiin, ainakin omaan Ducatiin istuu mielestäni paremmin kun Termi. Koko putkistosta kyllä lähtee ääntä melkoisesti, että miettinyt vanhemmiten jopa killeriä :D
Niihin tuntuu moni luottavan, mutta SC-projectin tuotteet moniin malleihin on jotenkin sellaisia "mopo-jonne lookkeja" Tulpat päähän vaan, vaikka kyllä 200km jälkeen alkaa vähän olla outo olo siltikin :D Tiedä vaikka johtuisi juuri tulpista.
 

Peltsii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Tulpissakin on todella suuria eroja.

Ostin viime kesänä alpinen motosafe race tulpat, eikä kyllä kaduttanut. Kaikki äänet kuuluu about kuin ilman tulppiakin, mutta leikkaa haitalliset taajuudet pois.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
217
Jos matka on lähikauppaa pitempi niin ei tule koskaan ajettua ilman tulppia. Ainoa ongelma halvoissa tulpissa ollut, että ei meinaa kuulla aina kunnolla kypäräpuhelinta ja etenkin kun tulee musiikkia kuunneltua.

Pitäisi varmaan tommoset motosafet ostaa, jos niillä kuulisi paremmin kypäräpuhelimen, mutta peittäisi mörinän ja tuulen huminan.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
873
Tulpissakin on todella suuria eroja.

Ostin viime kesänä alpinen motosafe race tulpat, eikä kyllä kaduttanut. Kaikki äänet kuuluu about kuin ilman tulppiakin, mutta leikkaa haitalliset taajuudet pois.
Jos matka on lähikauppaa pitempi niin ei tule koskaan ajettua ilman tulppia. Ainoa ongelma halvoissa tulpissa ollut, että ei meinaa kuulla aina kunnolla kypäräpuhelinta ja etenkin kun tulee musiikkia kuunneltua.

Pitäisi varmaan tommoset motosafet ostaa, jos niillä kuulisi paremmin kypäräpuhelimen, mutta peittäisi mörinän ja tuulen huminan.
Mulla myös MotoSafet. Ostin ensin touringit ja sitten sen tuplapäkin jostain tarjouksesta jossa oli Race ja Touring tulpat ja se puhdistusaine.
Kannattaa melkein ostaa se yksittäinen pakkaus, koska se mukana tuleva pussi niille tulpille on ihan lyömätön. En muista tuliko sitä tuplapäkin mukana.
Mitään eroa en noissa malleissa (race/touring) en ole huomannut, vaikka käsittääkseni racet piti vaimentaa paremmin. Yllättävintä oli, että tulpilla musiikki kuuluu paremmin kuin ilman tulppia :D Mulla on Shoei ja se "virallinen" sound system kypärässä.
 

Peltsii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Oisko porukalla ideoita miten asentaa jonkin sortin db-killeri akrapovicin änkkään, jossa ei ole valmiina reikää pultille, jolla yleensä kyseessä oleva palikka asennetaan? :D
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
338
Oisko porukalla ideoita miten asentaa jonkin sortin db-killeri akrapovicin änkkään, jossa ei ole valmiina reikää pultille, jolla yleensä kyseessä oleva palikka asennetaan? :D
Alista saa sellasia mitkä asennetaan änkän ja putken välisestä liitoksesta änkän sisään.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 764
Näissä on erona noihin suodatinteknologialla oleviin tulppiin se, että nuo nimenomaan vaimentavat ääntä. Nuo suodatintulpat eivät juuri vaimenna, mutta leikkaavat haitalliset pois.

Suosittelen kokeilemaan.
Nyt menee niin korkealentoisesti, että huimaa. Suodattimet ovat ihan samalla tavalla vaimentavat kuin muutkin. Materiaalivalinnalla voi säätää vaimennuksen määrää ja taajuusaluetta. Ainoastaan aktiivikuulosuojaimilla voidaan "leikata" ja sekin vaatii ensin äänen vaimentamista ja sen jälkeen uudelleentoistoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
Oisko porukalla ideoita miten asentaa jonkin sortin db-killeri akrapovicin änkkään, jossa ei ole valmiina reikää pultille, jolla yleensä kyseessä oleva palikka asennetaan? :D
Kuulostaa että helpointa olisi porata vaimentimeen tuo reikä pulttia varten. Ellei vaimentimen pää sitten ole jotenkin erikoisen mallinen.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Kuulostaa että helpointa olisi porata vaimentimeen tuo reikä pulttia varten. Ellei vaimentimen pää sitten ole jotenkin erikoisen mallinen.
Sitäkin vaihtoehtoa on toki mietitty, mutta vielä on työn alla lopullinen ratkaisu. Luultavasti kierteet pulttia varten on tuossa itse db-killerissä eli saisi vain porata reiän änkästä läpi. Ei ole mikään turhan spesiaali vaimennin, akrapovicin titaaniänkkä ennen tuota hiilikuitupäistä versiota, näitä näkee useimmiten 05-07 vuosien pyörissä.
 

Peltsii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Nyt menee niin korkealentoisesti, että huimaa. Suodattimet ovat ihan samalla tavalla vaimentavat kuin muutkin. Materiaalivalinnalla voi säätää vaimennuksen määrää ja taajuusaluetta. Ainoastaan aktiivikuulosuojaimilla voidaan "leikata" ja sekin vaatii ensin äänen vaimentamista ja sen jälkeen uudelleentoistoa.
Tarkoitin lähinnä maanläheisesti selitettynä niin, että noiden suodatintulppien kanssa äänet ei tunnu oikeasti juurikaan vaimenevan :)
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
104
Mistäs pääkaupunkiseudulta kannattais miettiä kumien hankkimista sekä vaihdattamista?
 

waotus

Raudanhamstraaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
408
Mistäs pääkaupunkiseudulta kannattais miettiä kumien hankkimista sekä vaihdattamista?
Onko tarkoitus vaihdattaa ns. allelaitettuna vai irtovanteelle? Irtovanteelle asennukset tuo huomattavasti enemmän mahdollisia vaihtopaikkoja. :)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Irtovanteelle vaihtaa melkein liike kuin liike tai ihan itsekkin ja tasapainoitus onnistuu itseltä myös...

Jos haluaa ajaa paikalle ja avaimet käteen menetelmällä niin sitten joku prätkäpaja tms.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
104
Onko tarkoitus vaihdattaa ns. allelaitettuna vai irtovanteelle? Irtovanteelle asennukset tuo huomattavasti enemmän mahdollisia vaihtopaikkoja. :)
Tallilla(tuusulassa) saa pyörät kyllä irti, varmaan kätevin tuo irtovanteelle vaihdatus. Tuusmotor olisi siinä aivan lähistöllä mutta olen kuullut ei niin positiivisia asiointikokemuksia kyseisestä liikkeestä :tdown:

Irtovanteelle vaihtaa melkein liike kuin liike tai ihan itsekkin ja tasapainoitus onnistuu itseltä myös...

Jos haluaa ajaa paikalle ja avaimet käteen menetelmällä niin sitten joku prätkäpaja tms.
Itse en viitsi lähteä kokeilemaan kun ei oo kokemusta, en halua maalailla vanteita uudestaan asennuksen jäljiltä :lol:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Mistäs pääkaupunkiseudulta kannattais miettiä kumien hankkimista sekä vaihdattamista?
Itse ostin kottaraiseen viime keväänä Michelin Pilot Power 2CT kumit Supermoto Centeristä Masalasta, vein irtopyörät sinne ja otin reilun tunnin kuluttua takaisin kyytiin.
Hinta ei ollut mielestäni paha, jonkun kympin enemmän koko sarjasta vanteille asennettuna, kuin olisin maksanut irtokumeista vaikkapa Riekonniemeltä tilattuna rahteineen.

Palvelu oli hyvää ja vanteetkin tulivat takaisin ehjinä ja taspainossa, eli ei valittamista.

En välttämättä olisi nyt asioikseni lähtenyt tuonne renkaita vaihdattamaan ( itselläni on talli Tuusulassa ), mutta kun samassa kiinteistössä tulee välillä asioitua töiden puolesta, niin menivät siinä samalla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
125
piu.jpg

IMG_20200205_141350.jpg

Kevääseen matkaa vielä vaikka kuinka mutta alkaa talven huollot olemaan tehty. Etupamput sai uudet öljyt, stefat ja jäykemmät jouset, takaiskari huollatettu ja askarreltu takaisin paikalleen.
Hammasta pienempi eturatas, moottorin öljyt ja muutamat uudet o-renkaat että pysyy moottorissakin ne öljyt. Kytkin- ja jarrukahvan jos vielä vaihtaisi tässä ennen ajokauden alkua jossain välissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
504
Mopo hajos tossa loka-marraskuussa, eipä ollut motivaatiota tai lämmintä paikkaa missä laitella, mutta vihdoin sain hankittua lämpimän tilan.

Laitettua tulee 300 kitti tähän hätään. Kampiakselissa ei ollut välystä, joten en nähnyt syytä avata alakertaa vaikka jo ostinkin kaikki laakerit. (228h tunteja pyörässä ja alakertaa ei ole aukastu, 65h mäntä.)

Saapi nähä jysähtääkö käyntiin kun uuden piuhan hommaan tai kolvaan vanhan.


ktmexc.jpg

ktm5.jpg
ktm1.jpg
ktm3.jpg
 

Taikaorava

Virallinen varajäsen
Platinum-jäsen
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
197
Tänään tuli vertailtua uutta Tenereä ja KTM 790Rää. Aika yllättävästi itselle Yamahan geometria sopi paremmin.
Olin autolla liikenteessä eikä ajokamppeita mukana, joten koeajot jäivät välistä, mutta voisi ensi viikolla käydä ajamassa molemmat.

Samalla reissulla vaimo alkoi mallailemaan MT-07 tai MT-09 itselleen, tuollaisella voisi ajella itsekin jos vaimo sitä suostuu mille lainaamaan. Pitää huhtikuun lopussa kokeilla jos jammuliikkeestä saisi paljousalennusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 414
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom