Jari Sillanpää

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 624
Satutko mahdollisesti tietätämään, että joskus näissä homo-orgioissa on ihan oikeasti pikkupoikia gangbangatty? Nyt ei ole kyse siitä, ja se on hyvä tuoda esiin.
Sitä ei ole mitään syytä tuoda erikseen esiin jos vaivautuu lukemaan ne vähäiset kommentit, joita tästä tapauksesta on annettu ja ketjussakin kirjoitettu/lainattu.

Toki jos kahdesta turhasta pitää valita niin mieluummin sen voi tuoda Siltsu-ketjussa esiin kuin foorumilaisten alkoholiongelmaisia sukulaisia ynnä muuta joutavaa päihdekeskustelua.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Mielestäni kertoo ihmisestä hyvinkin paljon, mikäli näkee hampaiden kurkkuun lyömisen vaihtoehdoksi yhtään mihinkään, itsepuolustustilanteet toki erikseen.
Kirjoitin lähtäväni pois paikalta, että ei tarvitse lyödä niitä hampaita kurkkuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Kirjoitin lähtäväni pois paikalta, että ei tarvitse lyödä niitä hampaita kurkkuun.
Mä taas luin asian niin, että on olemassa erittäin suuri riski, että lyöt hampaat kurkkuun, joten on parempi, että lähdet paikalta. Mutta ollaan jo niin kaukana Siltusta, että olkoon tämä osaltani tässä.
 
Liittynyt
23.07.2019
Viestejä
128
Miksi syytettyä pitäisi kunnioittaa?
Tähän on jo vastattu hyvin, mutta vastaan nyt lyhyesti kuitenkin. Se, että puhuu ala-arvoisesti asiasta mihin liittyy lapsia on luokatonta toimintaa. Ymmärrän tavallaan paremmin etteivät jotku pysty ymmärtämään miksi syytettynä olevaa tulisi myös kohdella asiallisesti. Siksi annoin viestissäni perusteluksi lapset ja/tai syytetty.

Se, että takerruit oikeuteesi lyödä syytettynä olevaa etkä ymmärtänyt, että asiasta olisi hyvä keskustella asiallisesti jo pelkästään niiden lastenkin takia kertoo vain sinusta epämiellyttäviä asioita. Ylipäätään monilla tuntuu olevan outo tarve lisätä asioihin mitä ei tiedetä hyvin erikoisia fantasioita(?) erilaisista tavoista miten lapsia olisi voitu seksuaalisesti hyväksikäyttää. Jos tämä on jonkun mielestä korrektia, niin olisi hyvä tarkistuttaa päänsä.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
406
En minä juoppojakaan kunnioita. Niitä mä oikeastaan vihaan, en kykene olemaan nykyään edes samassa huoneessa juopon kanssa, jos itse olen selvä. Siinä on on erittäin suuri riski, että lyös siltä hampaat kurkkuun, jos se tulee sössöttämään mulle jotakin, joten parasta että häivyn paikalta hyvän sään aikana.
Muuten on syvä viha juoppoja (humalassa olevia?) kohtaan, mutta silloin kun itse olet juovuksissa niin juopotkin on ihan ok?
 

kusiainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 486
Muuten on syvä viha juoppoja (humalassa olevia?) kohtaan, mutta silloin kun itse olet juovuksissa niin juopotkin on ihan ok?
Itsellä ainakin näin, tosin en ollut kännissä ainakaan 10 vuoteen ja viimeisen 20 vuoden aikana ehkä yhteensä 2 kertaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Uskomatonta että tämä vaikka mistä syytetty mies esiintyy finlandia talossa. Jari Sillanpään viimeinenkin joulukiertuekeikka Suomessa peruttiin - ei esiinny Porvoossa: tilalle yksi esiintyminen Helsinkiin toivottavasti kansan syvät rivit nousevat vastaan tälläistä toimintaa. Irvokasta suorastaan.
Yksi kappale tästä syytteestä ja päättyy sanoihin "Sillanpää kiistää kaiken."

Eiköhän siinä ole se syy, miksi porukka vielä menee tuota katselemaan. Syytönhän hän on, kunnes toisin todistetaan.

Suoraan sanoen v*tuttaa, kun Jarin puolustus miettii, onko tämä teko edes lapsen hyväksikäytön tunnusmerkit täyttävä, kun siihen ei liity fyysistä koskettelua. Ihan mitä vaan on tehnyt, niin ei sitä nyt saa muutettua kevyemmäksi näillä perusteilla ja jotain tässä on kuitenkin tapahtunut. Sekin voi jäädä salaiseksi, mitä on tapahtunut, kunhan Jari saa tuomion ja sen saisi noille faneille esiin, että mies on lasten hyväksikäyttäjä.

Ja edelleen, Sillanpään meth dealer oli se tuomittu lapsenraiskaaja, joka mm. raiskasi jotain uhria 11 tuntia. Syytteet ajoittuvat tuolle ajanjaksolle ja fetissimies toimitti huumeet. Ehkä tässä on jotain muutakin?

Edelleen, näillä eväillä en kyllä ikinä menisi katsomaan Jari Sillanpäätä, en vaikka minulle siitä maksettaisiin.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Yksi kappale tästä syytteestä ja päättyy sanoihin "Sillanpää kiistää kaiken."

Eiköhän siinä ole se syy, miksi porukka vielä menee tuota katselemaan. Syytönhän hän on, kunnes toisin todistetaan.

Suoraan sanoen v*tuttaa, kun Jarin puolustus miettii, onko tämä teko edes lapsen hyväksikäytön tunnusmerkit täyttävä, kun siihen ei liity fyysistä koskettelua. Ihan mitä vaan on tehnyt, niin ei sitä nyt saa muutettua kevyemmäksi näillä perusteilla ja jotain tässä on kuitenkin tapahtunut. Sekin voi jäädä salaiseksi, mitä on tapahtunut, kunhan Jari saa tuomion ja sen saisi noille faneille esiin, että mies on lasten hyväksikäyttäjä.

Ja edelleen, Sillanpään meth dealer oli se tuomittu lapsenraiskaaja, joka mm. raiskasi jotain uhria 11 tuntia. Syytteet ajoittuvat tuolle ajanjaksolle ja fetissimies toimitti huumeet. Ehkä tässä on jotain muutakin?

Edelleen, näillä eväillä en kyllä ikinä menisi katsomaan Jari Sillanpäätä, en vaikka minulle siitä maksettaisiin.
Tässä on juurikin se, että vaikka rikosoikeudellisesti Jari Sillanpää olisikin puhdas pulmunen, niin ei se imagolle tee hyvää hengailla pedofiili-fetisistien tai muiden narkkien kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tässä on juurikin se, että vaikka rikosoikeudellisesti Jari Sillanpää olisikin puhdas pulmunen, niin ei se imagolle tee hyvää hengailla pedofiili-fetisistien tai muiden narkkien kanssa.
Onko se haitallista, jos lehdiltä tämä asia unohtuu säännönmukaisesti mainita - ja pääjuttu on se, jossa Jari Sillanpää vakuuttaa syyttömyyttään?
 
Liittynyt
23.12.2017
Viestejä
62
Sääliksi käy Jaria kun on joutunut median hampaisiin. Tähti revitään kirjaimellisesti alas maan mutaan potkittavaksi. Roskalehdet ovat hyviä siinä, eikä ole ensimmäinen kerta tämäkään. Mutta jos totta puhutaan niin vähän huolestuttavaltahan tuo Jartsan touhu vaikuttaa kun sitä kamaa on hänen tapauksessaan ilmeisesti ihan kinuttu diileriltä. Se ja useat käyttökerrot osoittaa jo aika selvää riippuvuutta.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Sääliksi käy Jaria kun on joutunut median hampaisiin. Tähti revitään kirjaimellisesti alas maan mutaan potkittavaksi. Roskalehdet ovat hyviä siinä, eikä ole ensimmäinen kerta tämäkään. Mutta jos totta puhutaan niin vähän huolestuttavaltahan tuo Jartsan touhu vaikuttaa kun sitä kamaa on hänen tapauksessaan ilmeisesti ihan kinuttu diileriltä. Se ja useat käyttökerrot osoittaa jo aika selvää riippuvuutta.
Minua kyllä huolestuttaa hyvin paljon vähemmän Jartsan metan käyttö kuin hänen tekemä mahdollinen lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
 
Liittynyt
23.12.2017
Viestejä
62
Minua kyllä huolestuttaa hyvin paljon vähemmän Jartsan metan käyttö kuin hänen tekemä mahdollinen lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
Jäikin se kommentoimatta kokonaan. Mutta olen samaa mieltä. Lapsiinsekaantujalle ei heru minkäänlaista sympatiaa täältä. Sellaisen paikka on saunan takana, vaikka muuten kyllä Jartsakin olisi tervetullut ihan saunaan asti.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Jäikin se kommentoimatta kokonaan. Mutta olen samaa mieltä. Lapsiinsekaantujalle ei heru minkäänlaista sympatiaa täältä. Sellaisen paikka on saunan takana, vaikka muuten kyllä Jartsakin olisi tervetullut ihan saunaan asti.
Samaa mieltä. Jartsa vedelköön metaa ihan niin paljon kuin huvittaa, kunhan ei muita satuta.

Jos Jari todetaan syyttömäksi niin olisihan se kiva hänen kanssa saunaan mennä löylyttelemään ja läpsyttelemään.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Jäikin se kommentoimatta kokonaan. Mutta olen samaa mieltä. Lapsiinsekaantujalle ei heru minkäänlaista sympatiaa täältä. Sellaisen paikka on saunan takana, vaikka muuten kyllä Jartsakin olisi tervetullut ihan saunaan asti.
Että lapset eivät ole joulusaunassanne mukana? Tämä on minullekin pääasia! Lapset jääkööt kotiin nalkuttavien vaimojen kaveriksi, kun miehet käyvät yhdessä joulusaunaan!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 662
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom