Jalkapallo, yleisketju (Matsit, pelaajasiirrot yms)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 464
Potkis janttereilla taitaa olla nyt ilo ylimmillään ja ilmeisesti jo melkein mestaruusjuhlat suunnitteilla saavutuksesta, johon Suomen kokoisen maan olisi pitänyt pystyä jo paljon aiemmin. :D Yhden ison suomalaiskaupungin kokoisen Islannin lisäksi joku Latviakin päässyt meitä paljon aiemmin kisoihin (oltuaan vielä pitkään ilman omaa joukkuettakin).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 464
Onhan siinä syytä juhlaan, kun kyseessä on kuitenkin Suomen urheiluhistorian suurin saavutus. Ja vielä aika isolla marginaalilla.
Varmasti kun ihan lajin kakkoskisoihin päästiin kerrankin jopa mukaan. Ei siinä esim. olympiamitalit yleisurheilusta tunnu enää miltään. :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 223
Potkis janttereilla taitaa olla nyt ilo ylimmillään ja ilmeisesti jo melkein mestaruusjuhlat suunnitteilla saavutuksesta, johon Suomen kokoisen maan olisi pitänyt pystyä jo paljon aiemmin. :D Yhden ison suomalaiskaupungin kokoisen Islannin lisäksi joku Latviakin päässyt meitä paljon aiemmin kisoihin (oltuaan vielä pitkään ilman omaa joukkuettakin).
kendojanari siellä hei sullekki. Jääkiekon jokavuotiset mömmönkisat on asteen arvokkaammat kuin salibandyn suomi-ruotsi mestaruuskisat. Toivottavasti Suomen jalkapallo saa tästä buustia ja sille kuuluvaa arvostusta. Sori jääkiekkoa ali-arvostavasta viestistä, mut vastasin vain samalla tasolla, mitä oma viestis oli :)

Jos kuitenki pidettäis tää ketju edelleen ihan jalkapallossa, kiitos. Se tarkoittaa sitä, että tää oli Suomen jalkapallohistorian suurin saavutus. En ymmärrä miten sitä voi vähätellä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 464
kendojanari siellä hei sullekki. Jääkiekon jokavuotiset mömmönkisat on asteen arvokkaammat kuin salibandyn suomi-ruotsi mestaruuskisat. Toivottavasti Suomen jalkapallo saa tästä buustia ja sille kuuluvaa arvostusta. Sori jääkiekkoa ali-arvostavasta viestistä, mut vastasin vain samalla tasolla, mitä oma viestis oli :)
No se tällä hetkellä ehkä se isoin juttu tässä voikin olla. Itse katselisin niitä suuria juhlia kuitenkin vasta sitten jos ihan oikeasti voitetaankin jotain. Eikä päästä vaan mukaan kisoihin, joihinka nyt pitäisi aina aika ajoin Suomen kokoisen maan päästäkin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 223
No se tällä hetkellä ehkä se isoin juttu tässä voikin olla. Itse katselisin niitä suuria juhlia kuitenkin vasta sitten jos ihan oikeasti voitetaankin jotain. Eikä päästä vaan mukaan kisoihin, jonka nyt pitäisi aina aika ajoin Suomen kokoiselle maalle tapahtua.
Ehkä voit sit katsoa muuta urheilua, jos jalkapallo ei ole sun juttus. Itsellä tuli tippa linssiin kisapaikasta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 223
Suomi ei, tämän saavutuksen myötä, ole enää jalkapallomaailman naurun aihe, ja se on jo itsessään uskomaton saavutus.
Ei se sitä ole ollut kun tietyissä piireissä Suomessa. Mut tervetuloa junaan. Ei futisforum2 ole syyttä suomen suurimpia foorumeita. Josko vihdoin alkais futislutuuri kasvaan laajemmalti :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 223
Jaahas apinoiden perseilyjen takia tulikin 0-3 tappio:

Yleisön kentälle ryntäämisestä voi seurata rangaistus – pahimmassa tapauksessa voitto voidaan kääntää 0-3 tappioksi

Kreikkaa vastaan ei saumoja. Joten seuraava tsäänssi 2120. Heja Sverige!
Se, että katsojat ryntää kentälle tällaisessa tilanteessa ei todellakaan ole mikään muu kuin rahallinen sanktio. Ällöttävää keltaiselta lehdistöltä klikkihuorata tollaisella.

edit: ei helvetti ollu ees keltaista lehteä...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Urpojen piti rynniä kentälle vaikka tiesivät että Suomea rangaistaan siitä jos niin käy. Mutku minä minä minä minä minä ja minun tarpeeni huomiohuorata ja näyttää kaikille kuinka extreme fani olen.
Ei sillä, ettäkö tuo olisi millään tavalla joukkueen syytä, mutta toisaalta kun ajattelee kaikkea tätä jalkapallon ympärillä pyörivää oheispaskaa huliganismista vanhoillisiin sääntöihin ja näyttelemiseen kentällä jne, niin voisivat vaikka diskata koko joukkueen minun puolestani ihan vaikka vaan esimerkin vuoksi. :D

Tyhmäähän se on perseillä kisapaikat vaaraan. Olisi voinut juhlia sivistyneesti. Mutta ei.
Jalkapallofanit juhlimassa sivistyneesti? Ok.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 223
Ei sillä, ettäkö tuo olisi millään tavalla joukkueen syytä, mutta toisaalta kun ajattelee kaikkea tätä jalkapallon ympärillä pyörivää oheispaskaa huliganismista vanhoillisiin sääntöihin ja näyttelemiseen kentällä jne, niin voisivat vaikka diskata koko joukkueen minun puolestani ihan vaikka vaan esimerkin vuoksi. :D


Jalkapallofanit juhlimassa sivistyneesti? Ok.
Jääkiekkofanit on sivistyneitä toki (vai mihin muuhun muka viittasit?).. Mut jos edelleen jalkapallossa pysyttäis. Ylläpito vois nakkoa bannia, jos jatkuu. Alkaa olla jo naurettavaa.
kendo.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
893
Ei sillä, ettäkö tuo olisi millään tavalla joukkueen syytä, mutta toisaalta kun ajattelee kaikkea tätä jalkapallon ympärillä pyörivää oheispaskaa huliganismista vanhoillisiin sääntöihin ja näyttelemiseen kentällä jne, niin voisivat vaikka diskata koko joukkueen minun puolestani ihan vaikka vaan esimerkin vuoksi. :D


Jalkapallofanit juhlimassa sivistyneesti? Ok.
Tämä itku on musiikkia korville.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Ei sillä, ettäkö tuo olisi millään tavalla joukkueen syytä, mutta toisaalta kun ajattelee kaikkea tätä jalkapallon ympärillä pyörivää oheispaskaa huliganismista vanhoillisiin sääntöihin ja näyttelemiseen kentällä jne, niin voisivat vaikka diskata koko joukkueen minun puolestani ihan vaikka vaan esimerkin vuoksi. :D
Kyllä suomalaisille faneille pitää pistää heti luu kurkkuun kun kehtaa vähän näyttää tunteita, sen sijaan että oltaisiin tyypillisesti istuttu paikallaan ja vähän kehdattu taputtaa :btooth:

Normaalisti suomen peleissä urhelulajista riippumatta on tunnelma suoraan sanottu paska verrattuna maailmalle. Eikä täällä perseillä kuin harvoin. Nyt kun jotain saavutettiin pitkän odotuksen jälkeen niin juhlat suotakoon vaikka vähän yli meni.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Kyllä suomalaisille faneille pitää pistää heti luu kurkkuun kun kehtaa vähän näyttää tunteita, sen sijaan että oltaisiin tyypillisesti istuttu paikallaan ja vähän kehdattu taputtaa :btooth:

Normaalisti suomen peleissä urhelulajista riippumatta on tunnelma suoraan sanottu paska verrattuna maailmalle. Eikä täällä perseillä kuin harvoin. Nyt kun jotain saavutettiin pitkän odotuksen jälkeen niin juhlat suotakoon vaikka vähän yli meni.
Ei minun mielestäni juhlimisessa ole mitään vikaa ja olen täysin kaikenlaisten kansanjuhlien puolella, myös jalkapallofanien ilakoinnin. Eikä sen tarvitse oll aina edes korrektia, kunhan kaikilla on hauskaa. Sille juhlimiselle on kuitenkin syytä valita sopiva paikka, eikä se ole mielestäni kenttä pelin jälkeen tällaisessa lieveilmiöiden vaivaamassa lajissa, jossa tuo oli erikseen kielletty.

Mutta oli miten oli, onhan tuo joka tapauksessa hienoa, että selvisivät suuremmille areenoille ja sitä on syytäkin juhlia.

Jääkiekkofanit on sivistyneitä toki (vai mihin muuhun muka viittasit?).. Mut jos edelleen jalkapallossa pysyttäis. Ylläpito vois nakkoa bannia, jos jatkuu. Alkaa olla jo naurettavaa.
Viittasin tuolla "juhlimisella" lähinnä jalkapallohuliganismiin ja kaikkeen muuhin sivullisille vaaraa aiheuttaviin fanitoimintoihin stadioneilla ja niiden ympärillä.

Tämä ei ole käsittääkseni mikään suuri ongelma Suomessa, kun menestystä ei ole ollut aiemmin, mutta ovathan poliisit silti olleet useampikin kertoja vuodessa valmistautuneena mellakoihin tiettyjen jalkapallomatsien aikaan. Se on tämän lajin sivuilmiöitä ja se on aivan liian hyväksyttävää ja väkivaltaista siellä missä sitä ilmenee (ja jonka vuoksi täälläkin kentälle ryntääminen oli käsittääkseni erityisesti kielletty).

Jääkiekko on sekin ihan yhtä hieno laji, mutta en seuraa sitä juurikaan muuten kuin MM-kisojen aikaan, eli ei kannata ottaa sitä aspektia tähän keskusteluun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Ei minun mielestäni juhlimisessa ole mitään vikaa ja olen täysin kaikenlaisten kansanjuhlien puolella, myös jalkapallofanien ilakoinnin. Eikä sen tarvitse oll aina edes korrektia, kunhan kaikilla on hauskaa. Sille juhlimiselle on kuitenkin syytä valita sopiva paikka, eikä se ole mielestäni kenttä pelin jälkeen tällaisessa lieveilmiöiden vaivaamassa lajissa, jossa tuo oli erikseen kielletty.
Tämähän on nimenomaan kielletty sen takia että jossain muualla päin maailmaa tuo on mennyt yli ja äitynyt jopa mellakoiksi. Entisaikoihin tuo oli jopa tapa futiksessa. Nykyään vaan nillitetään joka asiasta. Sen kyllä ymmärtää että tuolla pahimmissa huligaanimaissa kielletty...

Pahin ylilyönti tuossakin tapauksessa taisi olla se yksi herrasmies joka huutamisella lorautti Pukille lusikallisen housuun kesken haastattelun.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Tämähän on nimenomaan kielletty sen takia että jossain muualla päin maailmaa tuo on mennyt yli ja äitynyt jopa mellakoiksi. Entisaikoihin tuo oli jopa tapa futiksessa. Nykyään vaan nillitetään joka asiasta. Sen kyllä ymmärtää että tuolla pahimmissa huligaanimaissa kielletty...
Niinhän minä sanoin ja samasta syystä sitä ei pitäisi sallia missään ennen kuin meno on hallinnassa. Tosin juuri Huuhkien nostaminen esimerkiksi olisi ehkä huonoin strateginen veto ikinä, mutta joka tapauksessa kaikenlaista oheisskeidaa sallitaan lajissa ja sen ympärillä mielestäni liikaa.

Tämähän on nimenomaan kielletty sen takia että jossain muualla päin maailmaa tuo on mennyt yli ja äitynyt jopa mellakoiksi. Entisaikoihin tuo oli jopa tapa futiksessa. Nykyään vaan nillitetään joka asiasta. Sen kyllä ymmärtää että tuolla pahimmissa huligaanimaissa kielletty...
Joo, mutta kyse on kuitenkin koko lajin ongelmasta ja siihen pitää puuttua siksi kokonaisuutena laajemmin.

Pahin ylilyönti tuossakin tapauksessa taisi olla se yksi herrasmies joka huutamisella lorautti Pukille lusikallisen housuun kesken haastattelun.
Ei kai pointti olekaan se mitä ei tapahtunut, vaan mitä olisi voinut tai voisi tapahtua tulevaisuudessa. Selvästikään tuolla ei myöskään oltu varauduttu tarpeeksi, kun järjestyksenvalvojat olivat ihan helisemässä. Tuossa kun vastapuoli olisi vetänyt kunnolla herneen nenään kansainväliseen malliin, niin lööpit olisivat aamulla ihan erilaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 765
Onhan siinä syytä juhlaan, kun kyseessä on kuitenkin Suomen urheiluhistorian suurin saavutus. Ja vielä aika isolla marginaalilla.
Lol näitä aina tulee. Muistaakseni joku Ylen selostaja selitti vastaavaa kun Ence oli CS masters turnauksen finaalissa :)
Onhan tää ihan hienoo, mutta en nyt vielä karsintavaiheesta moista julistaisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
447
Nyt aikamoinen unelma on totta. Seuraavaksi lukko voittaa kendossa mestaruuden.

Onko täällä muita kenellä ei arpaonni käynyt lippuarvonnassa ensi kesälle? Nyt alkaa jo olemaan pakko saada liput.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Fakta on se että amatöörit on sylkenyt joukkuetta kasvoille pitkän aikaa, nyt sitten olllaan niin olevinaan kun menestytään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
285
Jipii, vihdoinkin meidän junttipallojoukkue noteerataan maailmalla. Shoot me. :dead:
Vastaako nuo em kisat jotain saksan liikaa icehokissa?
Potkis janttereilla taitaa olla nyt ilo ylimmillään ja ilmeisesti jo melkein mestaruusjuhlat suunnitteilla saavutuksesta, johon Suomen kokoisen maan olisi pitänyt pystyä jo paljon aiemmin. :D Yhden ison suomalaiskaupungin kokoisen Islannin lisäksi joku Latviakin päässyt meitä paljon aiemmin kisoihin (oltuaan vielä pitkään ilman omaa joukkuettakin).

Musiikkia korville nämä känkkäränkkien itkut. Ketuttaako? NAMINAMI.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
Mikä maailmanmestaruus? Tikanheiton? Kännykänheiton? Ilmakitaransoiton? Eukonkannon? Saunomisen? Salibandyn? Jääkiekon?

Tällaista voi arvioida ainoastaan sillä kuinka vaikeaa jokin asia on saavuttaa.
No vaikkapa ketjun aiheena olevan asian maailmanmestaruus. Ei täällä käsittääkseni tikanheitosta puhuta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 096
Ja mitäs pitäisit suurempana saavutuksena? (Selkeästikään et ymmärrä maajoukkuejalkapalloa, kun aliarvostat arvokisakarsintaa.)
Lähestulkoon kaikkia olympia ja mm mitaleita. Tämä arvokisapaikka saavutettiin maailmanrankingissa jossain 50. parhaalla maajoukkueella. Mitalisijoista taisteluun pitäisi olla vähintään kymmenen sakissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 765
Eli ollaa jalkapallos top50 niin kaikkien aikojen paras suoritus.

Kisojen lohkovaiheesta eteneminen alkaisi jo olee kova. Toki riippuen ketä lohkossa pelaa.
 
Liittynyt
19.02.2019
Viestejä
23
Italia 4 Maailmanmestaruutta. Saksa 4 Maailmanmestaruutta. Ranska 2 Maailmanmestaruutta. Espanja ja Englanti 1 Maailmanmestaruus. Ihan on "piirikunnalliset" kisat kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 366
Tänään paljon karsinta pelejä. Onko kellään antaa tärppiä mikä kannattaisi katsoa, jossa on EM paikka katkolla?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 765
Niin kyllä olet.

Käy kysymässä nykyisiltä ja entisiltä pelaajilta, että miten kova suoritus tämä on suomifutikselle.
No en ole penkkiurheilija. Seurailen sivusta objektiivisesti enkä fanittele mitään erityisemmin.

Toki futikselle, onhan tämä tähän asti paras suoritus koskaan. Täällä vaan puhuttiin kautta historian kovimmasta suorituksesta, mikä eim. joku aika sitte oli jonkun mielestä Ence:n CS:n finaalinpaikka.

Aika monella on mielipide siitä mikä on legendaarisin suoritus ja yleensä ne ei ole samoja..

Yleensä sen lajin saavutukset on kovimpia mitä ite seuraa. Ei sillä onhan toi kisoihin pääsy kova juttu, riippuen vähän lohkosta kuinka vaikeaa se on.

Nyt on suomella uusi sukupolvi ja aika hyvä joukkue ja jopa jonkunlaisen laadukas valmentajakin.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Fakta on se että amatöörit on sylkenyt joukkuetta kasvoille pitkän aikaa, nyt sitten olllaan niin olevinaan kun menestytään.

Suomalaiset on aivan vitun säälittäviä tyyppejä
Ite koittanut olla toiveikas ja katsonut karsintoja vaikka ei enää ois mahkujakaan. Vähän kanssa glory hunter tyyli iljettää.
T. Amatööri.
 
Liittynyt
13.11.2019
Viestejä
20
Suomen miesten maajoukkue on pelannut 4 kertaa Olympialaisissa potkupalloa.
Suomen jalkapallomaajoukkue – Wikipedia

Mikä vitun turha älämölö jostain arvokisapaikasta kun arvokisoissa on pelattu jo 4 kertaa? Seuraavaksi juhlimaan eukonkannon maailmanmestaruutta torille?

Ja mikä vitun 120 vuoden odotus? EM-kisat on olleet olemassa vasta 1960 lähtien. Klikkihuorauspaskaa parhaimmillaan.
 
Liittynyt
30.09.2018
Viestejä
18
Suomen miesten maajoukkue on pelannut 4 kertaa Olympialaisissa potkupalloa.
Suomen jalkapallomaajoukkue – Wikipedia

Mikä vitun turha älämölö jostain arvokisapaikasta kun arvokisoissa on pelattu jo 4 kertaa? Seuraavaksi juhlimaan eukonkannon maailmanmestaruutta torille?

Ja mikä vitun 120 vuoden odotus? EM-kisat on olleet olemassa vasta 1960 lähtien. Klikkihuorauspaskaa parhaimmillaan.
Viimeksi tänä keväänä on juhlittu eukonkantoon rinnastettavan jääkiekon mestaruutta. Eli antaa nyt juhlia vaan kun on aihetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Suomen miesten maajoukkue on pelannut 4 kertaa Olympialaisissa potkupalloa.
Suomen jalkapallomaajoukkue – Wikipedia

Mikä vitun turha älämölö jostain arvokisapaikasta kun arvokisoissa on pelattu jo 4 kertaa? Seuraavaksi juhlimaan eukonkannon maailmanmestaruutta torille?

Ja mikä vitun 120 vuoden odotus? EM-kisat on olleet olemassa vasta 1960 lähtien. Klikkihuorauspaskaa parhaimmillaan.
Linkkaat wikipediaa etkä jaksa edes lukea itse sitä?

Vuoden 1956 olympialaisista alkaen ennen lopputurnausta pelattiin karsinnat.
Suomi pääsi vuoden 1980 olympialaisten lopputurnaukseen, kun karsintalohkon ykkönen Norja ja kakkonen Länsi-Saksa boikotoivat kisoja.
Lisäksi

Olympialaiset oli vuoteen 1992 saakka rajattu pääsääntöisesti vain amatööriurheilijoille.
vuoden 1992 kisoista alkaen olympiajalkapalloon ja karsintoihin saavat osallistua vain 23-vuotiaat ja sitä nuoremmat pelaajat.
 
Liittynyt
13.11.2019
Viestejä
20
Olympialaisista tuossa jo kommentoitiinkin, niin kommentoin sitten tuota viimeistä kohtaa.

Suomi oli yrittänyt jalkapallon arvokisoihin yhteensä 32 kertaa putkeen siinä onnistumatta. Tässä lasketaan sekä EM-kisat, joka on se maailman toiseksi kovatasoisin maajoukkuekilpailu (riippumatta lajista) sekä MM-kisat, joka on se ykkönen. MM-kisoihin Suomi on karsinut nyt 19 kertaa ja EM-kisoihin ennen tätä karsintaa 13 kertaa. Tuolla 120 vuodella varmaan viitataan Palloliiton perustamiseen, tosin sekin on vähän liikaa, koska Palloliitto täytti tänä vuonna vasta 112 vuotta, ja Suomi on ollu Fifan jäsenkin vasta 111 vuotta. Suomi osallistui ensimmäisen kerran arvokisakarsintaan vuonna 1937 (vuoden 1938 MM-kisoihin), joten odotusaikaa tuli itse asiassa "vain" 82 vuotta. EM-kisakarsintaan Suomi osallistui ensimmäisen kerran vuoden 1968 kisoihin eli EM-kisojen osalta meillä oli 52 vuoden odotus.

Perus ns. tuulipukukansahan ei tätä saavutusta ymmärrä, koska se ei ymmärrä jalkapalloa eikä kansainvälistä urheilua muutenkaan.
No se on hyvä että sinun kaltaisesi "true fan" osaa arvostaa oikein 5 arvokisapaikkaa.

Suomi on pelannut jopa Olympiapronssista potkupallossa. Kyllä itse rankkaan Olympialaiset EM:n edelle. Mutta kukin tavallaan.

Ymmärrän kyllä että EM-kisat laajennettiin 16 -> 24 joukkueeseen. Että kaiken maailman Suomet mahtuu mukaan jugoslaavi- ja afrikanvahvistuksillaan.

Voitettiin Vatikaan.. eiku Liechtenstein ja päästiin 24 joukkueen EM-kisoihin. Vittu jee. Vai mitä tässä nyt pitäisi juhlia?
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
893
No se on hyvä että sinun kaltaisesi "true fan" osaa arvostaa oikein 5 arvokisapaikkaa.

Suomi on pelannut jopa Olympiapronssista potkupallossa. Kyllä itse rankkaan Olympialaiset EM:n edelle. Mutta kukin tavallaan.

Ymmärrän kyllä että EM-kisat laajennettiin 16 -> 24 joukkueeseen. Että kaiken maailman Suomet mahtuu mukaan jugoslaavi- ja afrikanvahvistuksillaan.

Voitettiin Vatikaan.. eiku Liechtenstein ja päästiin 24 joukkueen EM-kisoihin. Vittu jee. Vai mitä tässä nyt pitäisi juhlia?
Älä nolaa itseäsi enempää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Oon itsekin aika kyyninen ja negatiivinen porilainen, mutta miten voi toisilla mieli pahoittua toisten juhlimisesta näin pahasti?
Väärä laji, väärin juhlittu kentällä, oikeasti ei ole saavutus jne... :D

En oikein itse jaksa kiinnostua esim. e-urheilusta juurikaan, mutta annan sitten toisten nauttia rauhassa :)
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 460
Englanti vei oman lohkonsa kuten ennalta arveltiin, ylivoimasta kertoo se, että Englanti teki yksinään enempi maaleja kuin lohkon neljä muuta joukkuetta yhteensä :)
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Mitä itse et ymmärtänyt? Ne olympialaiset ei ole mitkään erityisen arvostetut arvokisat jalkapallossa. Entisaikoihin olleet amatöörikisat ja nykyisin junnukisat.
Vaikka tuo on ihan älytöntä repiä koko olympialaisia mukaan tässä yhteydessä, niin eiköhän tuossa ollut pointtina sana ”arvokisat”. Olkoot vaan olleet amatööreille ja nykyisin nuorille, niin olympialaiset on aina olleet ja aina tulee olemaankin ”arvokisat”. Se on ihan toinen juttu miten kukakin jotain arvostaa ja onko noi yhtään mitenkään vertailukelpoiset (ei ole). Jokatapauksessa suomi on arvokisoissa ollut, eikä tämä ole ensimmäinen kerta ja sitä varmaankin tuossa haettiin takaa.
Saavutuksena nämä ovat ensimmäiset todelliset ammattilaistason arvokisat jalkapallossa ja on ”hiukan” eri mittasuhteissa. Ei se silti poista sitä tosiasiaa, että arvokisoissa (terminä) ollaan oltu ennenkin.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Alun perusteella Kreikka on uusi Suomen mestari hei... 3-0 Kreikalle.
Nelosen lähetyksen perusteella tuo helevetin joikaaja täytyisi saada kuriin. Tekstaria paikalle olijoille ja nuijanukutus halolla.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
791
Suomi kreikka matsi telkkarissa. itteeni häiritsee suurestikin selostajan vieressä hoilottava hölmöläinen. kauankohan jaksaa hoiloo. onks kukaa muu löytänyt samoja taajuuksia?

täytyy sanoo että nerokasta psykologistasodan käyntiä tarvii vaan yhden hullun ja pilaa katsojilta ilon katsoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 793
Viestejä
4 192 243
Jäsenet
70 789
Uusin jäsen
fortti

Hinta.fi

Ylös Bottom