Red Dead Redemption 2

Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Huomannut myös kahdella näytöllä sellasta, että säädät jotai kakkos näytöllä esim. youtube. Menet takaisin peliin ja jossain vaiheessa fps droppaa noin. 40. Painat pauselle ja klikkaat muutaman kerran taas youtubeen ja takaisin peliin klikkailemaan niin fps nousee takaisin normaaliin :bored: ikään kuin peli kadottaisi focuksen ja se pitää aktivoida uudelleen.
 

Peltsii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Itsellä kyllä huonontunut FPS näiden patchien jälkeen. Ei meinaa sitten millään saada 60fps, 50 pinnassa pyörii kokoajan ja pahimmissa paikoissa on dropannut 40 pintaan. Säädellyt asetuksia eri ohjeiden mukaan, mutta ei sitten millään.
 
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 077
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.

:tdown:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.

:tdown:
Mulla ainakin ongelmat olleet minimaalisia, ei missään nimessä pelinautintoa rikkovaa tai sellaista mitä ei olisi olin voimin saanut fiksattua. Ja vaikka olisikin ollut isompia ongelmia, niin eiköhän nuo ajan kanssa niitä korjaile. Refundit pyydän sitten, kun en pidä pelistä eikä ole odotettavissa että asia korjaantuu.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.

:tdown:
Vpn 33e ostosta ei syytä palautella mutta ymmärrän jos joku haluaa palauttaa täydellä hinnalla ostetun.
Kaikilla ei kuitenkaan ole pelissä ongelmia, mulla kaatunut peli kaksi kertaa ja muita ongelmia ei ole ollut joten täysin pelattava peli.
Oletan että monella muullakin toimii melkoisen hyvin.

Eiköhän siellä ongelmat kuitenkin tiedosteta ja niitä korjaillaan, mutta omalla kukkarollani en äänestä koska peli on siis toiminut.
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
387
Tuli hankittua uusi pelikone oikeastaan tätä silmällä pitäen, mutta lykännyt pelin hankintaa oikeastaan näiden lukemattomien raportoitujen ongelmien vuoksi. Ja en varmasti ole ainoa.

Odottelen että tilanne stabiloituu edes sen verran että peli lähtisi käyntiin 95% todennäköisyydellä eikä tarvitsisi grafiikka-asetuksia säätää uudelleen 2 päivän välein.

Pelataan vanhoja - kesken jääneitä - pelejä sen aikaa, jos tässä kauankin vielä kestää niin saattaa pelin saada jo julkaisuaikaista hintaa halvemmalla (joo tiedetään että VPN saisi 30€:llä...)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Taitaa olla aika nopeat hautausurakoitsijat töissä kun ajattelin tehtävän jälkeen käydä loottamassa kun oli saanut palkkiometsästäjät karistettua, mutta nopeaa oli ruumit lähteneet.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
287
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.

:tdown:
Laitoin itse rufundin vetämään jo viikko sitten ja kommentoivatkin että onnistuu, mutta vieläkään ei ole mennyt eteenpäin vaikka pommitin heitä jo pariin kertaan. Tämän takia porukka saisi lopettaa ne pre-orderit sekä vaatia rahoja takaisin kun aihetta on. Varmaan ostan VPN:llä myöhemmin jos korjattu kunnolla. Väh. 30e edestä ollut päänvaivaa tästäkin farssista.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Missähän vaiheessa uusia AAA pelejä aletaan myymään ns. early access tyyliin. Eli vaikka noin 2 viikkoa ennen "oikeaa" julkaisua ja voivat sillä sitten perustella, että tuote ei ole vielä valmis.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
483
Kun ei se kuitenkaan siinä viikossa tai parissa valmistuisi. Steamissakin early access tuppaa olemaan järjestään vuoden projekti ellei pitempikin
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Kun ei se kuitenkaan siinä viikossa tai parissa valmistuisi. Steamissakin early access tuppaa olemaan järjestään vuoden projekti ellei pitempikin
Joo tiedän, mutta tarkoitinkin tätä nykypelien beta vaihetta. Eli myytäisiin (jollain muulla nimellä) uusia aaa pelejä ennekkoon pari viikkoa ennen. Esim. Fanboy edition :D
 

kzu

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
50
Taidan olla yksi sitä vähemmistöä jolla peli toimi alusta asti kuin unelma... tähän uusimpaan päivitykseen asti. Ensin kartassa waypointtien laitto heitti merkin aivan satunnaisesti mihin sattuu, nyt kun lataa pelin niin blurrattu ruutu ja kaatuu... lähes 60h tarinaa takana, tiedän että olen aika loppupäässä peliä, tässäkö tämä nyt sitten oli... alusta en jaksa enää aloittaa. Eli yks korruptoitunut savegame ilmeisesti ja se oli siinä.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Taidan olla yksi sitä vähemmistöä jolla peli toimi alusta asti kuin unelma... tähän uusimpaan päivitykseen asti. Ensin kartassa waypointtien laitto heitti merkin aivan satunnaisesti mihin sattuu, nyt kun lataa pelin niin blurrattu ruutu ja kaatuu... lähes 60h tarinaa takana, tiedän että olen aika loppupäässä peliä, tässäkö tämä nyt sitten oli... alusta en jaksa enää aloittaa. Eli yks korruptoitunut savegame ilmeisesti ja se oli siinä.
Merkin saa laitettua nuolinapeilla+enterillä

Savetitko vain 1 kohtaan?
Luulis local tiedostoissa kuitenkin olevan myös niitä savetuksia/pilvessä?
 
Liittynyt
30.05.2019
Viestejä
112
Ei onnistu Ukrainasta osto nyt millään, unfortunately an error has occurred vaan ilmestyy. Kone ja vpn käynnistetty uusiksi ja selaimestakin yritetty
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
Taidan olla yksi sitä vähemmistöä jolla peli toimi alusta asti kuin unelma... tähän uusimpaan päivitykseen asti. Ensin kartassa waypointtien laitto heitti merkin aivan satunnaisesti mihin sattuu, nyt kun lataa pelin niin blurrattu ruutu ja kaatuu... lähes 60h tarinaa takana, tiedän että olen aika loppupäässä peliä, tässäkö tämä nyt sitten oli... alusta en jaksa enää aloittaa. Eli yks korruptoitunut savegame ilmeisesti ja se oli siinä.
Itellä kävi samoin tuossa viime viikolla, sain homman pelaamaan kun noudatin näitä ohjeita JA käynnistin pelin kerran onlineen ja sitä kautta sitten valikoista takaisin story modeen. Red Dead Redemption 2 PC, Story loading screen crash. corrupted savefile fix. : pcgaming pelkkä uuden profiilin luonti ja vanhojen SDR3XXXXX tiedostojen kopiointi ei riittänyt. Tuon kikan jälkeen homma on taas pelannut. Cloud save on ollut tuosta lähtien pois päältä.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Käynnistin pelin ja tuli joku ristiriita oman tallennetun pelin ja cloud tallennuksen välille. Piti valita jompi kumpi ja tallennusten välinen aika oli noin 5min. Valitsin oman tallennuksen ja ilmeisesti kirjoitti sen tallennuksen cloudin päälle. Onko syytä huolestua :lol: pitäisköhän tuo cloud ottaa pois käytöstä.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Käynnistin pelin ja tuli joku ristiriita oman tallennetun pelin ja cloud tallennuksen välille. Piti valita jompi kumpi ja tallennusten välinen aika oli noin 5min. Valitsin oman tallennuksen ja ilmeisesti kirjoitti sen tallennuksen cloudin päälle. Onko syytä huolestua :lol: pitäisköhän tuo cloud ottaa pois käytöstä.
Juu tämä tullut aika usein, on kuitenkin toiminut mutta otin cloudin pois ja backup kopioin niitä local save tiedostoja aina välillä.
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
Itellä juurikin tuo cloud conflikti rikkoi oman saven (valitsin sen omalla koneella olevan).
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 780
Kai se nyt aina kannattaa valita se omalla koneella oleva save, koska logiikka lienee se että ensin tallennetaan omalle koneelle, ja sieltä ladataan pilveen jos on yhteys?
 

kzu

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
50
Itellä kävi samoin tuossa viime viikolla, sain homman pelaamaan kun noudatin näitä ohjeita JA käynnistin pelin kerran onlineen ja sitä kautta sitten valikoista takaisin story modeen. Red Dead Redemption 2 PC, Story loading screen crash. corrupted savefile fix. : pcgaming pelkkä uuden profiilin luonti ja vanhojen SDR3XXXXX tiedostojen kopiointi ei riittänyt. Tuon kikan jälkeen homma on taas pelannut. Cloud save on ollut tuosta lähtien pois päältä.
Kiitos vinkistä, netissä oli myös joku vinkki minkä huomasin hieman aiemmin jossa käskettiin ajaa benchmarkki läpi, tein työtä käskettyä ja sen jälkeen tallennus taas lähti toimimaan. Eli jos tulee vastaavaa ja ylläoleva ei auta kannattaa kokeilla myös benchmarkin ajamista.. ihmeellisiä ongelmia ja ratkaisuja kyllä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
132
Aika vähillä ongelmilla on selvinnyt. Oisko nelisen kertaa kaatunut koko peli, tämä voi johtua kyllä kelloistakin. Alussa oli hetken käynnistymisongelmia ennen kuin teki palomuuriin poikkeuksen. Joitakin pieniä bugeja yms. huomannut, mutta keskimäärin ei sen pahempia ongelmia kuin muissakaan vasta julkaistuissa peleissä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Itellä kanssa savejen kanssa enää ongelmia ollut, viimeisin mitä huomannut että viimeisin autosave välillä katoaa
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Tuli nyt käytyä läpi nuo kaikki 4 tyyppiä. Ainoastaan Belle selvisi elossa. Ensimmäisenä kävin sen sikafarmari Emmetin luona enkä tajunnut, että ilmeisesti veitsen olisi voinut ampua pois käsistä. Muiden käsistä sain kyllä pistoolin ammuttua ensimmäisellä kerralla mutta sitten toisella kerralla en osunut millään pistooliin. Esim Billy Midnight junan katolla alkaa tekemään itsaria niin en millään osunut revolveriin, vaikka oli Dead Eye päällä. Keneltäkään en tainnut varsinaista "quotea" saada kirjaan ja ei näytä enää olevan se kirjoittaja Valentinen saluunassa sen sammuneen pyssysankarin kanssa. Menikö tämä tehtävä nyt puihin vai löytyykö tuo parivaljakko jostain edempää kun juonta pelaa eteenpäin? Ei myöskään näy logissa mitään mainintaa tehtävästä.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
998
Mikä tässä oli nyt suositeltu toiminta kun on bounty päällä ? Pari kertaa on tullut käytyä maksamassa bounty pois lähimmässä "postissa". Kerran kokeilin antautua kun polizei saapui isolla porukalla paikalle. Naputtelin surrender ja laskeuduin hevosesta alas kun tuli komento. Sitten ei tapahtunut oikein mitään. Lähdin kävelemään lähintä sheriffiä kohti kädet ilmassa ja päättivät sen takia ampua lyijyt nahkaan.

Mitä tässä siis menettää antautumalla ? Isot massit ? Onko parempi vain maksaa bounty pois ja lahdata kiinniottoa yrittävät sheriffit ?
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Mitä sitä turhaa antautumaan. Raha on niin paljon et boyntyt on varaa maksaa :lol: joku ajatus oli ilmeisesti käyttää kaikki rahat ja antautua tyhjätaskuna. Sitä en tiedä miten tuo antautuminen tapahtuu. Joskus varmaan pitää sitäkin kokeilla.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Joo kyllä tuota rahanpaskaa on joku kolme kiloa niin on varaa maksella bountyt :rofl:. Tosin kyllä ne kirpaisee kun bountyä joku ~250$ :btooth:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Mikä tässä oli nyt suositeltu toiminta kun on bounty päällä ? Pari kertaa on tullut käytyä maksamassa bounty pois lähimmässä "postissa". Kerran kokeilin antautua kun polizei saapui isolla porukalla paikalle. Naputtelin surrender ja laskeuduin hevosesta alas kun tuli komento. Sitten ei tapahtunut oikein mitään. Lähdin kävelemään lähintä sheriffiä kohti kädet ilmassa ja päättivät sen takia ampua lyijyt nahkaan.

Mitä tässä siis menettää antautumalla ? Isot massit ? Onko parempi vain maksaa bounty pois ja lahdata kiinniottoa yrittävät sheriffit ?
Itse olen mennyt rahattomana sheriffin taloon, vittuillut hälle ja antautunut lopuksi. Kerran Dutch tuli ja räjäytti sellin seinän vapauttaakseen minut :facepalm:
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
906
Itse olen mennyt rahattomana sheriffin taloon, vittuillut hälle ja antautunut lopuksi. Kerran Dutch tuli ja räjäytti sellin seinän vapauttaakseen minut :facepalm:
Miten tässä edes pääsee rahattomaksi ? Fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista, muistaa vaan myydä fencelle kellot, korut jne.. tehtävistä tulee niin paljon muutenkin.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
998
Miten tässä edes pääsee rahattomaksi ? Fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista, muistaa vaan myydä fencelle kellot, korut jne.. tehtävistä tulee niin paljon muutenkin.
Shiieeet oon lahjoittanu leiriin ison osan kelloista ja muusta rihkamasta suoraan.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Shiieeet oon lahjoittanu leiriin ison osan kelloista ja muusta rihkamasta suoraan.
Itekki lahjottanu 80% kelloista ja muusta rihkamasta, mutta silti rahaa on riittävästi. Tosin pelannut varmaa lähemmäs 50h ja chapter 3 edelleen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Mistäs tuon ponchon löytää, jonka Rockstar mainosti antavansa kaikille? Onko se yksinpelissä käytössä vai vaan onlinessa?
 
Liittynyt
10.10.2019
Viestejä
262
Vieläkö joku viitsii konsolipelaajia mollata tällaisten pc pelien jälkeen? Kun peliin liittyviä keskusteluja lukee niin valtaosa on ongelmien ratkomista tai niistä valittelua. Tässä on vähän samaa kuin android käyttiksissä aikoinaan. Vaatii hirveetä säätämistä ja sittenkään ei välttämättä toimi kunnolla.

Disclaimer ettei kukaan vedä herneitä nokkaan. Itselläni peli ei vielä ole kaatunut (tunteja n. 4), en omista konsolia ja puhelin on android.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Mistäs tuon ponchon löytää, jonka Rockstar mainosti antavansa kaikille? Onko se yksinpelissä käytössä vai vaan onlinessa?
Ilmeisesti vain onlinessa. Hienoa tossa on se, että kyseisen ponchon voi ilmeisesti ostaa pelissä jossain vaiheessa vaikka ostaisin pelin myöhemminkin.

Olishan se ollu kiva, että voi tunnistautua betatestaajaksi poncho päällä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
Vieläkö joku viitsii konsolipelaajia mollata tällaisten pc pelien jälkeen? Kun peliin liittyviä keskusteluja lukee niin valtaosa on ongelmien ratkomista tai niistä valittelua.
Elät ilmeisesti siinä kuvitelmassa että konsolijulkaisut ovat ongelmattomia.. ei tosiaan ole. Pc:lla niille ongelmille saa ehkä jopa itse tehtyä jotain eikä ainoa vaihtoehto ole vain odottaa päivitystä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Vieläkö joku viitsii konsolipelaajia mollata tällaisten pc pelien jälkeen? Kun peliin liittyviä keskusteluja lukee niin valtaosa on ongelmien ratkomista tai niistä valittelua. Tässä on vähän samaa kuin android käyttiksissä aikoinaan. Vaatii hirveetä säätämistä ja sittenkään ei välttämättä toimi kunnolla.

Disclaimer ettei kukaan vedä herneitä nokkaan. Itselläni peli ei vielä ole kaatunut (tunteja n. 4), en omista konsolia ja puhelin on android.
Eipä tässä mollata ketään, maailma on valintoja täynnä.

Konsoleilla saa pelata 30 fps huonommilla graafiikoilla, mikä tosin näyttää ihan mukiinmenevältä kun peli on täynnä motion blurria ja katseluetäisyys suuri. Tietokoneella saa taas helposti pelattua 60 fps paremmilla grafiikoilla, halutessaan myös television kautta ohjaimella. Tosin tietokone maksaa enemmän kuin konsoli, vaikka koko tietokoneen hintaa ei voi laskea pelaamiseen vaan osa on myös muuhun käyttöön.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Niin, joillain on ongelmia pelin kanssa ja toisilla ei ole. Toki ongelmista kärsivät on kovemmassa äänessä.
Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia pelin kanssa, vaikka käytössä on RTX:ää, Ryzeniä, ylikellotuksia ja lisäksi peli pyörii kakkosnäytöllä (videotykki).
Oikeastaan ainoa asia minkä kanssa olen hieman paininut on FPS:n saaminen pysymään 60:n paremmalla puolella.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Niin, joillain on ongelmia pelin kanssa ja toisilla ei ole. Toki ongelmista kärsivät on kovemmassa äänessä.
Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia pelin kanssa, vaikka käytössä on RTX:ää, Ryzeniä, ylikellotuksia ja lisäksi peli pyörii kakkosnäytöllä (videotykki).
Oikeastaan ainoa asia minkä kanssa olen hieman paininut on FPS:n saaminen pysymään 60:n paremmalla puolella.
Kyllähän se FPS:n sidottu ajan kulku on ihan joka ikisen PC pelaajan riesana. Onko R edes kommentoinut koko asiaa mitenkään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
479
Meillä peliohjelmointikoulutuksessa lähes ensimmäisiä asioita oli katsoa, että asiat joita tekee on sidottu delta aikaan. Muutoin kaikki toimii eri tavalla riippuen FPS lukemasta.

En ymmärrä miksi R*, ja aiemmin myös Bethesda ei moista tee.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
525
Meillä peliohjelmointikoulutuksessa lähes ensimmäisiä asioita oli katsoa, että asiat joita tekee on sidottu delta aikaan. Muutoin kaikki toimii eri tavalla riippuen FPS lukemasta.

En ymmärrä miksi R*, ja aiemmin myös Bethesda ei moista tee.
Sitomalla asiat frameihin ajan sijaan säästetään aavistuksen verran CPU-aikaa. Hyvin yleinen optimointikeino varsinkin konsoleilla lukitun FPS:n takia, R* vain unohti betatestata tämän PC porttauksen ennen julkaisua.
 
Liittynyt
10.10.2019
Viestejä
262
Elät ilmeisesti siinä kuvitelmassa että konsolijulkaisut ovat ongelmattomia.. ei tosiaan ole. Pc:lla niille ongelmille saa ehkä jopa itse tehtyä jotain eikä ainoa vaihtoehto ole vain odottaa päivitystä.
Elin siinä uskossa että konsolit ovat plug and play ja kaikki toimii miten toimii.
Omistin jokus PS1 ja muistaakseni PS2 ja mielikuvani ovat siltä ajalta.

Joskus pidin siitä, että kaikkea voi säätää ja virittää, mutta ei sitä näin aikuisena enää jaksa. Voisivat kehittää noihin peleihin sellaisen yksinkertaisen grafiikka-asetuksen meille laiskoille, jossa kysytään montako FPS haluat pelin pyörivän ja sitten se säätäisi ne testiajojen jälkeen automaattisesti siten :) Jos on 40 asetusta joita käydä ruuvaamaan niin itse ainakin mielelläni kopioin jonkun muun selvittämät asetukset.

Sori offtopic.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
44
Monta päivää toimi hyvin kunnes tänään pukkas virtual memory erroria 3 kertaa peräkkäin ja heitti työpöydälle. Jospa kattelis myöhemmin uudelleen kun saavaat kaikki viat patchattua
 

hik

Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 924
Voisivat kehittää noihin peleihin sellaisen yksinkertaisen grafiikka-asetuksen meille laiskoille, jossa kysytään montako FPS haluat pelin pyörivän ja sitten se säätäisi ne testiajojen jälkeen automaattisesti siten :)
Hyvä idea. Miksi semmoista ei ole tehty. Sitä varten koneet on, että ne helpottaa elämää, eikä päinvastoin. :geek:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 391
Viestejä
4 159 574
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom